Neukirchner: Elektronika dnes hraje důležitou roli

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
YOSH_BOY (51) napsal 24.06.2013 v 21:01

s tou vidlici to bylo asi myšleno že ta jejich která je soukromá stoji 8tis eur to by tak odpovídalo protože ty gas forks tak stojej a ten pronajem za odpružení je celkově za ohlins materiál na celou motorku + díly a techniky k tomu..můj názor..jestli to je jinak budu rád když mě někdo opraví

bloodydany (24) napsal 23.06.2013 v 23:35

Marosa: to s tou vidlicí by mě taky zajímalo. Je tu někdo, kdo o tom ví něco víc?

Dejvid17 (1086) napsal 22.06.2013 v 11:44

nebo jako BSB bez elektroniky :D prostě si kur*a jezdec, tak si to zkroť -od toho tu seš!

JollyJoker (1004) napsal 21.06.2013 v 13:34

Však Ezpeleta to vrátí zpět na štoky a budou si zase trošku rovnější.
Ale řekl bych,že to šroubování cen do nekonečna nevede k ničemu dobrému. Výrobní hodnota je 20tisíc a oni si za něj řeknou 10xtolik

Kubát (1404) napsal 21.06.2013 v 10:10

lynx: přesně to samé mě taky napadlo

je zajímavé, že on může zhodnotit, jak se ten šampionát posunul za cca 6 let, kdy v něm nepůsobil. elektronika by se nemusela rušit úplně. stačí to vrátit někde mezi léta 2005-2008...

Marosa (602) napsal 21.06.2013 v 09:10+1

Můžete mi někdo vysvětlit proč stojí přední vidlice 200 000 kč a dokonce ta k pronájmu 2 000 000 kč? Co je na nich tak strašně drahýho? Vždyť za 200 tis. je skoro nová motorka...

lynx (98) napsal 21.06.2013 v 09:09-1+1

"výkon motoru, odpružení a elektronika" - vskutku nepodstatné díly u mašiny Alespoň, že mají fešáckou kapotáž. Ti taloši fakt nemají chybu. Zná někdo z přítomných nějaký výrobek z Itálie, co dokáže fungovat dýl než týden a na první pokus?




TOPlist