Na Nürburgringu Smrž předvedl dobrý výkon

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Saarinen (1440) napsal 03.09.2013 v 22:12

Dobře Mates, co dál ? Zasloužil by si stálé místo. Talentu má na rozdávání, ale roky valí.

PityGPX (949) napsal 03.09.2013 v 20:00

50
Jinak souhlas, nej by bylo aby MGP a WSBK s F1 se nekřižoavaly, leda když se některý závod jede večer z důvodu Ameriky. Třeba teď to bylo zas na howno, byl jsem v německu na wsbk (akce roku) a mgp závod jsem neviděl a stahl si ho z uložta v pondělí ale co je horší, tak to, že "německý JV" hlasatel ty výsledky vykecal na nurburgringu!

sice německy nemluvím ale číslovky umím takže když to řekl, tak mě naštval.

mamba54 (1340) napsal 03.09.2013 v 17:28

Kubát- ten letošní kalendář je ještě dílem Flaminiovců. Připravoval se přece loni. Četl jsem , že Dorna připravuje změnu WSBK se posune do dopoledních časů, aby jim na Eurosportu nepřekážely odpolední sporty jako tenis, cyklistika, apod.

Kubát (1404) napsal 03.09.2013 v 15:33

presley: ten kalendář je podle mě důkazem neschopnosti. dyť je to jedna firma, tak nechápu, proč jsou oba závody v jednom víkendu. zase za 2 týdny to bude to samé a dál jsem se nedíval

PRESLY (340) napsal 03.09.2013 v 14:23

., jen ho moc nepřechvalte, zlepšovat je pořád co, ale jinak slušný ...,Dorna by mohla sladit kalendáře závodů WSBK a MOTO GP, blbě se na to pak v TV kouká !!!

mamba54 (1340) napsal 03.09.2013 v 08:06

Dusms - souhlas. Jen maličká pozn. k větě:"Našim GPčkářům asi něco z toho chybí." Ono je třeba si uvědomit, že každý člověk je jiný. To za prvé. A za druhé, Matěj určitě nejel pod takovým tlakem, jako oni. Od něj nikdo žádnou extra díru do světa neočekával a kdyby to nevyšlo, nikdo by ho nekritizoval. O to to měl oproti nim snazší.Tím ovšem jeho přístup a výkon nesnižuji. Naopak!

Dusms (102) napsal 02.09.2013 v 22:11

Matěj předvedl profesionální výkon nejen dle daných možností na závodní trati, ale především v oblasti PR.
Těší mne, že se Vám líbily jeho komentáře, kde jste měli možnost trošku nasát atmosféru "boxů". Jak jsem uvedl v minulých komentářích "velké" závody nejsou jen o talentu a financích, ale o poctivé přípravě, znalosti okruhu, techniky, denního režimu, načasování všech úkonů. A pokud se to všechno sejde, je šance "udělat dobrý výsledek". Našim GPčkářům asi z toho něco schází.
Matěj se určitě ve startovní poli neztratil a nebýt chybyčky ve druhý rundě, mohl být sám se sebou ještě spokojenější. To ale k závodům patří.
Možná někteří uznáte, že investice z prostředků FMS do tohoto projektu nebyly "vyhozený" i když cíl byl jiný, než si myslíte a věřím, že třeba bude mít zpětnou vazbu. To ale ukáže až rok 2014.
Neoficiálně za VV SZM bych rád poděkoval Matějovi za odvedenou práci při reprezentaci ČR a doufám, že i pro něj tento start bude mít pozitivní dopady v dalších možných jednáních .

Pawka (79) napsal 02.09.2013 v 22:10

Děkuji Matěji atd!!!

SPV (816) napsal 02.09.2013 v 16:44+1

mamba54: V březnu tohoto roku byly upravany pravidla SBK s tím, že po vyvěšení červené vlajky se musí jezdec do 5 minut dostat do pit lane i s motocyklem, ať už na něm, nebo ho jen tlačit. To platí i v případě, když závod není restartován. Doufám, že tato informace do toho vnesla světlo. V minulosti jsme totiž mnohokrát viděli, jak byl klasifikovaný jezdec, který spadl ještě před vyvěšením červené vlajky, ale proto že se počítaly výsledky v tom kole, kdy všichni projeli cílem, tak paradoxně tento jezdec byl ve výsledkách závodu. Zajímavý by byl případ, kdy vedoucí jezdec po vyvěšení červené vlajky si v klidu jede do pit lane, zbývá mu 30s na to se dostat do pit lane. Když v tom spadne s motorkou 1m před pit lane. Zbývá 10s, není schopen motocykl zvednout, zbývá mu 6s, už ji zvedne, ale dotlačí ji na čáru pit lane 5min a 2s po vyvěšení červené vlajky...

Jinak to byl velice slušný výkon od Matese. Jezdit před Leonem Haslamem, a jen 2 místa za Checou! A o materiálu, který měl k dispozici, se ani nevyjadřuji. Takže super výkon!

JP (206) napsal 02.09.2013 v 15:08+1

Mates si tenhle víkend získal tolik fanoušků, že i slavní No. 17 a No 52 mu můžou závidět. Bylo fajn se na Matese dívat a ještě lepší bylo číst jak to viděl. Mates je borec .

mamba54 (1340) napsal 02.09.2013 v 15:05-2

Dejvid17- To co popisuješ, těch 5 min. platí pouze tehdy, když byl závod přerušen s tím, že bude znovu restartován a aby jezdec mohl být k restartu připuštěn. Pro konečnou klasifikaci ten pětiminutový limit neplatí.

kajman23 (81) napsal 02.09.2013 v 14:40

Kuba by se od tebe mohl učit.

krAlik33 (7) napsal 02.09.2013 v 14:19

velka gratulacia Matej! to 12 misto je super!drzim palce dal

z.a.j.o.c.h (80) napsal 02.09.2013 v 14:16

Škoda pádu, ale přesto super práce. Byla radost vidět zase českýho superbikera ve světě Snad to brzo půjde zopakovat

Biker_xx (2319) napsal 02.09.2013 v 12:12

Bylo to prima vidět zase kombinaci Smrž/96 ve WSBK. Za danejch podmínek to byl velmi dobře odjetej víkend, ten pád už na tom nic nemění.

Kubát (1404) napsal 02.09.2013 v 10:45+1

tak to potom jo. ono v tom závodě ani nebylo jasné, jestli matěj uklouzl sám nebo následkem nějaké nečistoty na trati. každopádně za výšku letu má 9.8 ještě vypilovat ten styl

Dejvid17 (1088) napsal 02.09.2013 v 10:35+1

musí se ten bike sebrat a dojet do 5 minut od vyvěšení vlajky do boxů a paddocku, pak klasifikováni být mohou :)ale asi né ten, kvůli komu je vyvěšena redka

Marex (2570) napsal 02.09.2013 v 10:29-1+1

Prostě nepřizpůsobili rychlost stavu vozovky... dodržování bezpečné vzdálenosti jim také nic neříká a navíc má řidič předvídat.

Petta (377) napsal 02.09.2013 v 10:03+1

Pravda, to by měl.. Asi si to tam dělají po svém a klíč k tomu nemám.. Možná to brali, že ta červená byla kvůli obou jezdcům.

1100Virago (3052) napsal 02.09.2013 v 09:57+1

Petta: Takže podle toho by ale v první jízdě Camier měl být klasifikován, protože padl až po Reovi! Nebo se nepočítá jako "další"?

Petta (377) napsal 02.09.2013 v 09:53

Ten, kdo způsobí vyvěšení červené vlajky samozřejmě není klasifikován. Pokud spadnou po něm další, ti klasifikováni již jsou..

JollyJoker (1004) napsal 02.09.2013 v 09:45+1

Někdy se to změnilo, aby se nastalo,že vyhraje někdo,kdo ani nedojede do padocku,nebo někdo,kdo zaviní hromadný pád.
Ondra předloni ve stockách uklouzl na oleji,kvůli kterému byla vyvěšená červená vlajka a klasifikovanej nebyl.

Kubát (1404) napsal 02.09.2013 v 09:33

nevím jestli se to nějak neměnilo, ale před 2 lety vyhrál gino rea v brně ikdyž spadl... jestliže se berou výsledky z kola předtím, tak jestli by klasifikovaný, tak by to mělo být jedno co se stane potom

1100Virago (3052) napsal 02.09.2013 v 09:17+2

Kubát: Rea a Camier spadli v prvním závodě za podobné situace jako Matěj a taky klasifikovaní nebyli. Což mi teda nepřijde moc fér, protože ty pády nebyly jejich vinou, po nějaké chybě. Ale taková jsou pravidla.
A Matějovi gratulace, rozhodně se neztratil a já jsem rád, že se do startovního pole vrátila Yamaha

JollyJoker (1004) napsal 02.09.2013 v 09:00

To Kubát: Neměl by spadnuvší jezdec do 5 minut dojet do padocku, aby byl klasifikovanej ??? Nebo se mi to s něčím plete ??

deep-sk (474) napsal 02.09.2013 v 08:54+1

Klobuk dole... konecne clovek ktory vie objektivne zhodnotit svoj vykon... drzim palce nech sa mu tie SBK raz splnia, rad by som ho tam videl

dante.peklo (951) napsal 02.09.2013 v 08:54+1

vakuz:

Jinak Matěj také

vakuz (932) napsal 02.09.2013 v 08:21+7

Souhlasím s pochvalnými komentáři níže na kvalitu vyjádření jezdce!Takto by skutečně měla vypadat otevřená zpověď či sdělení pro fanoušky i nezaujaté takříkajíc náhodou kolem jdoucí.Myslím,že takovýto způsob komunikace navenek musí každý ocenit,protože to velmi pomáhá k utvoření maximálně možnému obrázku o dění, které prostě nemůže být od počítače či televize vidět a nebo zpozorováno.Neurčitá či fádní vyjádření zavdávají jenom příčinu ke spekulacím a toto je právě ten způsob,jak tomu předejít.Nejlepší na celé věci je,že jezdec prostě a pravdivě popíše, co všechno a proč se stalo a tím získává na důvěře fanoušků, bez kterých to nejde!Oceňuji velkou profesionalitu a myslím,že tento dokument by si měli ostatní a nejen jezdci číst stále dokola,aby pochopili jak se má s okolím komunikovat, protože to je v jejich zájmu a nic je to nestojí.Ba právě naopak a přínos může být obrovský!Marketingová hodnota sportovce je dnes klíč k úspěchu a není to o ničem jiném, než získat si pozornost a posléze sympatie a nebo antipatie,když se to dělá špatně!! Takže BRAVO A VELKÝ RESPEKT!!

JirkaR2 (23) napsal 02.09.2013 v 08:13+2

Doufám, že se Matěj do do kupy na IDM Sachsenring, který se jede již tento víkend.

mamba54 (1340) napsal 02.09.2013 v 07:42+2

Předvedl velmi dobrý výkon.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist