MS Superbike – den závodu v Jerezu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
miramara (1558) napsal 09.09.2014 v 19:44

SPV-si děláš srandu, že?... ,, v MotoGP vidíme upravené sériové motory, nebo upravené sériové motorky"...srandisto

AKRO (-498) napsal 09.09.2014 v 19:39

Romanko - Protože má WSBK ve svých všeho schopných pazourech SPZka, bude určitě brzy hůř! On postupně celé WSBK v této podobě zlikviduje! On má totiž zvláštní schopnost dělat vše špatně nebo obráceně! Už jeho první prohlášení po tom co Dorna dostala na "starost" WSBK, že by se měly zrušit Stocky 600 a 1000 a místo nich jezdit stejné třídy jako v MOTOGP, jednoválce 250 4T. Supersporty 600 a Superbiky 1000, ovšem pouze částečně upravené sériové motorky naznačuje co WSBK čeká, pokud nezasáhnou výrobci nebo toho dědka konečně nevykopnou, o čem dost pochybuji!

Romanko (1206) napsal 09.09.2014 v 18:50

Akro, já to vím. To řekni donu Carmelovi.
SPV - No tu je snad debata o SBK. Ano, bylo to o penězích a bylo to koupitelné. To je nyní i cíl Dorny. Aspoň to tak zatím deklaruje. Nechme se překvapit. Horší než za Flamminiho to být nemůže. Nebo že by ano?

SPV (816) napsal 09.09.2014 v 13:34

Romanko: ano, SBK byly od začátku o ne malých investicích, ale tebou zmińované KITy si mohl koupit každý, pokud chtěl. V MotoGP ti Honda neprodá ani netovární RCV213, ikdyž složíš miliony na stůl, tak jak to udělala Kájovi před pár lety. Mnoho lidí si vykládá špatně tu větu o motorkách SBK. SBK od začátku bylo závodem sériových motorek. Sériových zde ale znamená sériově vyráběných, a ne že musí být v sérii-základu jak z obchodu!

SPV (816) napsal 09.09.2014 v 13:27

K té větě o SBK a GP. Objemy tříd Moto2 a MotoGP byly Dornou odvozeny od sériových motorek, stejně jako v SBK. Dnešní Moto2 jedou motor CBR600 a v MotoGP vidíme upravené sériové motory, nebo upravené sériové motorky (viz Aprilia). Na jednu stranu Dorna říká o SBK, že je to druhá liga, ale ve skutečnosti první liga kopíruje druhou ligu, jak to jen jde.

mamba: kubát má pravdu s těmi 8 jezdci. V SBK pravidlně vyhrává 6-8 různých jezdců během sezóny. V GP jsou to 3-4. Správně říkáš, že SBK jedou více závodů. Ale i kdyby se jelo 50 závodů MotoGP za rok, tak vyhrát budou mít stále šanci jen ti samí 3-4 jezdci, narozdíl od těch 6-8 v SBK. A to ani nemluvím, že v SBK vyhrává závod 4-5 různých značek.

mamba54 (1340) napsal 09.09.2014 v 11:48-1

Kubát-8.9. 19:52 Tak nevím jestli jsi to s tím počtem těch cca 8 potencionálních vítězů trošku nepřehnal. Po 20 jízdách dosud zvítězilo 5 jezdců, z nichž více než dvakrát pouze 3. Taky bych mohl napsat, že nebýt v MGP excelentního Marqueze, tak potencionálními vítězi by mohli být další tři jezdci, takže +/- stejný počet jako v SBK.

AKRO (-498) napsal 09.09.2014 v 11:15

Romanko - Baz se na tu MGP stěží vejde a navíc je aspoň o 25 kilo těžší, než ostatní miniatury, co tam jezdí! Takže nepůjde o rychlého Frantíka!

Romanko (1206) napsal 09.09.2014 v 10:08

dejf.e, Baz má na přání Dorny jít do MotoGP neb jim tam chybí rychlý frantík. A Francie je velký trh. Kam přesně to bude se ještě neví. Taky to může být "nikam", ale Dorna ho tam fakt chce. Tak uvidíme.

Romanko (1206) napsal 09.09.2014 v 10:05

Pokud si dobře vzpomínám, tak první dva ročníky WSBK vyhrál Fred Merkel na legendární Hondě RC30. A to v té době byla echt drahá motorka. Myslím, že v základu stála ca. 20.000,- DEM. Pak k tomu byly tři úrovně kitů a se všema třema to stálo, pokud si vybavuju, 114.000,- DEM, což bylo v té době (1988) daleko více než teď totéž v €.
Tím chci říct, že už v prvopočátku byl k vítězství potřeba pořádný balík. "Obyč bike" nestačil, leda jen na účast.

dejf. (1341) napsal 09.09.2014 v 07:27

kam pujde baz? Dyt mu to na ty kawe tak pekne lita. Klobouk dolu pred jeho vykonu vzhledem k tomu kolik meri a vazi...

Kubát (1404) napsal 08.09.2014 v 19:52

akro: měl by bt seriový rám (ale to už jsme slyšeli že nemusí být vřdycky pravda) a myslím ještě blok motoru. ale čert ví, jak je to skutečně
jedna pravda ale je, že v sbk je cca 8 jezdců, kteří můžou kdykoliv vyhrát. to v motogp opravdu není
nevím jestli už to víte, ale rea nahradí příští rok baze a bude týmovým kolegou sykese

AKRO (-498) napsal 08.09.2014 v 18:46

JV - To víš, to je vývoj! Prostě výkony se zvyšují! Koho by dnes zajímaly závody 115-120 koňových Superbiků, které v roce 1988 začaly MS SBK jezdit? Navíc bazírovat na tom, jak to původně před 26 lety nazvali, je taky dost mimo! Podívej se na závody "cestovních" automobilů! Tam je stejný jen tvar auta! Vše ostatní, šasi, motor a příslušenství jsou speciální díly! Na SBK není produkčního taky nic!

miramara (1558) napsal 08.09.2014 v 18:36

SPV-tu poslední větu jsem taky nějak nepobral...WSBK snad začínalo jako závody produkčních strojů s nějakou drobnou úpravou...dneska je to speciál s nalepenejma světlama

JollyJoker (1004) napsal 08.09.2014 v 18:25

Letos trošku vyčnívají Aprilie a jedna Kawa. SBK budou příští rok ještě vyrovnanější a bude to o jen jezdcích. Alespoň je to impuls pro továrnu Aprilii, jít o do MGP a snad se jim tam povede čeřit vodu, protože oni jdou do toho naplno a kategorie EVO už nebude tak zajímavá pro fabriku. Aprilku si tam povedou soukromníci a to je dobře.
Nicméně některé závody jsou i vyrovnanější a adeptů na bednu bývá více,než ty včerejší - tak trošku "nudné".

JV (68) napsal 08.09.2014 v 17:39

To Belaen: Třída do 500 ccm, nyní MotoGP, nikdy nebyla, není a nebude vyrovnaná, tak jak si přestavuješ. Trochu koukni do historie, je toho dost od roku 1949 ! A hlavně, nechápu proč se i zde píše o SBK, jako o závodech produkčních strojů?

JV (68) napsal 08.09.2014 v 17:35

To SPV: Co bylo základní myšlenkou SBK?

Belaen (43) napsal 08.09.2014 v 17:26

Nic proti Moto2 a Moto3, tam je to sportovne podle me v poradku. Ale co se tyce MGP, kdyz se na to clovek podiva selskym rozumem, tak musi zjistit, ze je neco v neporadku. Nekteri zavodnici se nikdy nedostanou do Top10, at uz pojedou jakkoliv dobre, jini se nikdy nedostanou do Top3 a dalsi skonci mimo Top4 jen kvuli padu nebo technicke zavade. Vetsina tymu je odsouzena k tomu, aby si stanovila jako maximalni uspech nevyherni pozice, musi se na zavodeni divat pokrivenou perspektivou a utraci obrovsky penize, aniz by vubec MELA SANCI zvitezit. To proste podle me neni ok a WSBK jsou v tomhle podstatne dal. WSBK budou mit v 2015 vsichni stejnou ECU, MGP to bude mit v 2016. Doufam, ze tenhle krok povede opravdu k velkym zmenam a konecne bude i MGP ferovejsi.

Romanko (1206) napsal 08.09.2014 v 15:16

SSp - skvělá podívaná a Florian dostal odměnu, ne?. Myslím ten záskok za Corsiho v Misanu.

Marex (2570) napsal 08.09.2014 v 13:06

SPV: Tohle prosím tě rozeber:
Dnešní podoba MotoGP (kromě moto3) je odrazem základní myšlenky SBK.

Marex (2570) napsal 08.09.2014 v 13:04

Macio dobře.

gresini (4458) napsal 08.09.2014 v 11:35

Přeju to klukům od Kawasaki dejf-taky jsem jezdil,pokud to někde najdeš,tak prosím přepošli-dík G

SPV (816) napsal 08.09.2014 v 10:41+1

Tak včerejší supersporty (pominu-li závody Moto3) byly snad nejlepším letošním závodem vůbec . Škoda toho Cluzela, ale prostě už jel za hranou. Na všech jezdcích bylo vidět, že dlouhá pauza jim prospěla, a opravdu je to bavilo. Sykes bude muset ještě máknout. Ještě že má kamoše Melandriho...

Jak ale říká Belaen, bylo by určitě škoda odsouvat WSBK na druhou kolej. Už od pradávna bylo více zajímavých závodů SBK, než MotoGP. Že je MotoGP výkladní skříní techniky je sice pravda, ale dnešní špička SBK jezdí jen o cca 2s pomaleji, a přesto jsou rychlejší než většina Open biků v MotoGP.
Navíc samotné MotoGP se ve své podstatě posledních x let snaží kopírovat SBK a SSP. Dnešní podoba MotoGP (kromě moto3) je odrazem základní myšlenky SBK.

dejf. (1341) napsal 08.09.2014 v 07:01

Radsi sem jezdil, dyz bylo tak pekne, ale jak to tak ctu, o dost sem prisel. SSP a SBK musim urcite stahnout nekde BTW: gratulace intermotostep a VD Markovi

matrixbiker (457) napsal 07.09.2014 v 23:40+1

Supersporty krásné. Už už jsem se odtrhával, že se pojedu projet, ale musel jsem to dokoukat. Na druhou stranu jsou pro mě v poslední sezoně WSBK obrovskou nudou. Nebýt SSP, tak to ani nezapínám.

Belaen (43) napsal 07.09.2014 v 19:59+1

Diky, panove, delam, co muzu. :)

JEFFzx13 (489) napsal 07.09.2014 v 19:18

bude to jeste zajimavy

dante.peklo (951) napsal 07.09.2014 v 18:12+3

Belaen:
Taky jsem zapoměl veřejnou pochvalu za koment minulého MotoGP víkendu..!! Je vidět velký pokrok, fakt se to dobře poslouchalo - srozumitelné, věcné, nijak nerušivý koment vzhledem k dění na trati..

JEFFzx13 (489) napsal 07.09.2014 v 18:01

belaen:presne jaK RIKA-PISE dANTE.ale musim te pochvalit za koment z minulyho vikendu motoGP

Kubát (1404) napsal 07.09.2014 v 17:55

tak bulík byl ve druhém závodě chvilku na bodech, ale yatese pěkně stáhl canepa, který měl pád, ale nakonec si ten bod ještě urval...

dante.peklo (951) napsal 07.09.2014 v 17:47

Belaen: Jenže třeba v tebou zmiňované Moto3 je to bitva skoro pokaždé, kdežto v WSS je to 1x za 5 závodů, o WSBK ani nemluvím.. A přece jen, je to pořád až ta 2 třída, bráno i z pohledu médií. Závody Moto GP jsou prostě to pravé MS..

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist