Meregalli: Musíme reagovat opatrně
Text: Jiří Mikšík | Foto: Yamaha Racing | Zveřejněno: 14.3.2010 | Zobrazeno: 2 543x
Po totálně zpackaných testech to při tréninku vypadalo, že se pro Yamahu blízká na lepší časy. Ovšem závod samotný skončil pro mistrovský tým totální blamáží.
V první jízdě ani jeden z britských jezdců na motocyklech Yamaha nedojel do cíle, v jízdě druhé pak obsadili místa 9. (Cal Crutchlow) a 10. (James Toseland) - to je pro obhájce titulu mistra světa hodně málo.
Po totálním debaklu při testech těsně před prvním závodem - 12. Toseland, 17. Crutchlow - si nechal tým Yamahy letecky dopravit některé součástky z loňského roku. "Jednalo se hlavně o palivové nádrže a sedla", říká týmový šéf Massimo Meregalli, ovšem jestli to vyřešilo "chattering", se tak úplně neprokázalo. Navíc tým musel použít místo pneumatik "190" - ty vydržely pouhých 5 kol, pomalejší "200".
"Nová kombinace palivové nádrže a sedla je o 1,5 kg lehčí než ta loňská. Tato váha je ale ve středu motocyklu, a v Austrálii jsme neměli čas zjistit, co se vlastně děje. Nyní musíme hodně opatrně reagovat a pracovat správným směrem. Bohužel počasí nám neumožňuje žádné dodatečné testy", říká dále týmový šéf.
Po totálním debaklu při testech těsně před prvním závodem - 12. Toseland, 17. Crutchlow - si nechal tým Yamahy letecky dopravit některé součástky z loňského roku. "Jednalo se hlavně o palivové nádrže a sedla", říká týmový šéf Massimo Meregalli, ovšem jestli to vyřešilo "chattering", se tak úplně neprokázalo. Navíc tým musel použít místo pneumatik "190" - ty vydržely pouhých 5 kol, pomalejší "200".
"Nová kombinace palivové nádrže a sedla je o 1,5 kg lehčí než ta loňská. Tato váha je ale ve středu motocyklu, a v Austrálii jsme neměli čas zjistit, co se vlastně děje. Nyní musíme hodně opatrně reagovat a pracovat správným směrem. Bohužel počasí nám neumožňuje žádné dodatečné testy", říká dále týmový šéf.
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?