Kawasaki Racing Team testy uzavřel na špici časomíry

Tým Kawasaki pokračuje v nastaveném tempu a zůstává nejrychlejší také v testu, kde se zkoušely změny pro sezonu 2018. Tam dojde k omezení maximálních otáček (Kawasaki 14.100ot/min), což by mělo srovnat síly na trati, ale každý samozřejmě chce získat převahu a hledá možnosti jak získat v ostatních oblastech. Pokud tedy ztratí výkon na otáčkách, budou muset zapracovat na výkonu v rámci brzdění nebo rychlosti v zatáčkách.

U Kawasaki šli na to zřejmě s dobrým plánem, protože Jonathan Rea byl v pátek s časem 1'37,986 sekundy absolutně nejrychlejším jezdcem na dráze okruhu v Jerezu a to včetně časů jezdců MotoGP. Platný kvalifikační rekord je 1'38,960 sekundy, takže asi tolik k omezení výkonu. Tom Sykes test uzavřel druhý a na týmového kolegu ztratil 0,340 sekundy.

„Tento test je pro nás opravdu důležitý a pokaždé je v tom správném termínu,“ uvedl Jonathan Rea, který si z Jerezu v úterý odskočil domů, aby převzal Řád britského impéria (MBE). „Počasí zůstalo beze změny, takže jsme měli štěstí. Na dráze byla spousta gumy, takže jsme stačili vyzkoušet všechny díly, které jsme měli k testování. Bylo třeba si potvrdit komponenty podvozku a zadního kyvného ramene a ve středu jsme hodně zapracovali na Showa odpružení.“

„Když jsme měli vše dořešeno, mohli jsme testovat nové pneumatiky Pirelli. Také jsme tento test využili k důkladné zkoušce kvalifikační pneumatiky a podívali se na náš skutečný potenciál v jednom kole. Byl jsem z dosažené rychlosti překvapen a zajel v 1'37s,“ pokračoval Rea a závěrem dodal: „Jsem velmi pyšný na všechny v týmu, jenž si velmi dobře poradili se změnami pravidel.“

Na druhé pozici test uzavřel Tom Sykes, jemuž na týmového kolegu scházelo něco přes tři desetiny. „Musím říct, že jsem spokojený s tím jak testy dopadly. Před nástupem zimy mám z toho dobrý pocit. Upřimně jsem ani nemohl žádat víc. Velké díky patří také všem klukům v týmu, kteří připravovali dvě motorky bez nichž by testy nebyly tolik účinné a musím říct, že jsem ze svého výkonu na závodních pneumatikách velmi překvapen.“

„Zkoušeli jsme rovněž Q pneumatiku, ale bylo to na motorce s mírně odlišným nastavením a podvozkem. Od nasazení Q pneumatiky jsme se znovu zlepšili a jsem za to moc rád. Je to ideální způsob jak začít zimu,“
dodal mistr světa WorldSBK z roku 2013.

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

Autor článku obdržel prémii 1 Kč od 2 uživatelů.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
masi přispěl 0.5 Kč
Bert11 přispěl 0.5 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (3x):



TOPlist