Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
jestli se zkurvíjou ještě superbiky tak už nevím na co budem koukat!!! nevím proč se v tem šťouraj ducati je na roštu nejvíc a když se na to vyserou pude i sbk do kytek
tak tak. má to být dvouvál, někde na netu jsou i špionážní fotky. má to mít motor jako nosnou část rámu. miniaturní podsedlovku asi jako rsv4, výfuk pod motorem, letmák a cekově to vypadalo asi o 3 čísla menší než součastná 1198. jek ji troy vyladí, uvidíme příští rok
Já hlavně nevím, proč by měl být nový superbike od ducati lepší, nebo zvýhodňovaný. Co já jsem četl...teda tady na motorkářích, tak by to měl být Véčkový čtyřválec podobně jako třeba RSV4 akorát o objemu 1200ccm, což ho už předem diskvalifikuje z třídy superbike a to i podle současných pravidel. WSBK ducati jak je to tu psaný stejně už moc nestíhá dnešním litrům. Je to jen o pilotech jako je Checa. Co loni udělal na továrně Haga? Úplný houby. Čili: nemyslím si, že by větší objem u dvouválců nebo tříválců někoho zvýhodňoval. Tabulky ani jednotlivý závody to nepotvrzují. Navíc ve třídě superbike je dvouválec jenom jeden. KTM do toho nejde, protože už teď jsou ty dvouválce bitý narozdíl třeba od IDM, Aprilia šla do koncepce V4 1000, protože se v éře 750 R4 a 1000 V2 taky neměla moc šancí udržet. V roce 2007 mohla ducati homologovat Desmosedici RR do třídy superbike a závodit se čtyřválcem. To by zase všichni bečeli, že je to unfair. Prostě počkáme, jestli z bologni vůbec vyleze dvouvál nebo čtyřvál. Duc postradatelná je. Je tam ještě aprilia s vlastní koncepcí motoru a bmw, kdyby někdo měl odpor k ťamanům.
Nuvolari 14.07.11 v 22:59: Naprostý souhlas..!! Prostě startujeme podle kubatury a hotovo, ať se s tím každej popere jak umí.. Jsou to závody sérií, kontroloval bych motory a podobné věci, jestli teamy nepoužívaj prototypové díly a hotovo, ať se každej zařídí jak umí a jestli se Íčkum nelíbí že start je do 1000 kubíků, tak ať upraví mašinu..!
Nuvolari- svatá pravda
A hlavně bych toto zavedl v motogp, pokud se ttomu mají říkat prototypy. Z tech.předpisů jen jediný dva body:
- motocykol je jednostopé mot. vozidlo
- motocykly mezi sebou soutěží v třídách dle objemu
Toď vše, nic víc, nid míň, jak jednoduché a srozumitelné
V éře Franty Šťastného se taky stávalo, že jednoválcové Nortony mu sem tam ujížděly, ale měly stejný objem a podmínky byly vyrovnané.
Kdyby měli volové z Infrontu v hlavě alespoň tolik c o SPZ, tak obětují Ducnu a úsornými kroky by nalákali více čtyřválů.
Marex: hrubý nesouhlas, ať se zadá jednotný objem (tak, jako ve všech normálních motoristických disciplínách s výjimkou SBK) a ať se ukáže, co je lepší. A vsadím se s Tebou o cokoliv, že v tu ránu by Ducati buď odstoupila nebo začala dělat 4V. Tohle je jen nesmyslné protěžování tradiční značky. A nějaké trapné pravidla, že když někdo mockrát vyhraje, tak mu to přiškrtíme nebo naopak, to je chudoba!!!
Marex, tak tak. Pokud Ducati s jejich 1198 soutěží v redakčních testech, prodejnosti, recenzích atd. proti např. R1 bez jakýhkoliv výhod, přihmouření oka apod. tak o co jim jde? Když Honda s 4V a litrem nestíhá, tak ať udělá třeba hektolitr. Ale kalkulování s průměrem bodů na každej závod a po šesti jízdách měnit váhu, aby se to nějak jakš takš vyrovnalo..to je šleha.
Desmo 21:32:Souhlas. Nechal bych to tak, jak to je, nebo bych jim naprosto rozvázal ruce, co se týče objemu. Ať Honda klidně udělá řaďák 1600ccm a pak na tom budou sedět jako na pivovarnickém koni. Konečně budou lítat jiskry i od bloku motoru.
tak hlavně si uvědomme, že sbk vychází ze serie tzn že i takové zvěrstva jako v2 o objemu 1200ccm se objevují. není to jen o 4V litrech. proto musí být pravidla přizpůsobena běžné produkci. to že si z toho někteří výrobci (hlavně aprilia) dělají takovou malou motogp (používají nehomologované součástky) je věc druhá za mě, ať to zůstane tak jak je. vždycky byli V2 o věětším objemu jak 4V. honda to jednou zkusila a uspěla
Akro, ano, zato pravidlo "objem motoru , počet válců a váha, pro mě tedy motorka plus jezdec a hobitům a koncentráčníkům motorku dováži" by bylo extrémně levné. 40 motorek na startu zaručených, plus dalších 10 ve frontě před paddockem co?
Desmo69 - No nějak se ten jiný objem musí v SBK řešit! Já osobně bych to nechal jak to je, sjednotil váhu a vidělo by se! Ve vytrvalostních závodech aut taky dávno turbodiesely porážejí benzínové motory a už se zase uvažoje o snížení objemu turbodieselů. Jinak by u MGP vůbec nemusely být předpisy komplikované! Stačil by objem motoru , počet válců a váha, pro mě tedy motorka plus jezdec a hobitům a koncentráčníkům motorku dovážit a to samé i v SBK! Ty šaškárny pro někoho 6 motorů a pro jiné 12 motorů, navíc ty šaškárny se satelity a teď i super-satelity, navíc je to drahé nebo spíš předražené...
Pity, já taky ne, jen četl Jednou v diskuzi na jiným webu, kde se hádali, čí pravidla jsou komplikovanější, jestli sbk nebo motogp. Ale teď už je to samozřejmě jedno, kdo ví jak je to dnes
...a to nemluvě o pravidlách (který sice nevím jestli ještě platí) kde se prej řešil poměr barev na motorce, kombinéze jezdce apod. No skvělá to svobodná a nekomplikovaná třída ..
"Aktuální reglement vychází z toho, že pro každý závod se sčítají body dvou nejlepších jezdců na dvouválcích a na čtyřválcích, a po šesti odjetých jízdách je vypočítán průměr. Pokud je vše v normálním poměru - do 5 bodů, tak se nic neděje. Pokud by ale byly dvouválce příliš úspěšné, tak by se u nich zvyšovala váha a naopak. "
To je asi nejlepší pravidlo na světě. A pak že jsou v motogp moc omezující, komplikovaná a nepřehledná pravidla...hm, asi jo
Tohle mě štve, když přecházeli čtyřválce ze 750 na 1000 tak všichni mlčeli a Ducati byla velice znevýhodněná, teď když se to upravilo zpátky, že má dvouvál větší objem, tak je oheň na střeše a začínají se vymýšlet nesmysli...
ať jdou už fakt do prdele!! co furt vymýšlí? ať už někdo nějak určí co tam může a co ne a hotovo!!! škoda, že se to nevrátí do roků, kdy superbike začaly... seriovky na laminátech a hotovo...
Tihle špinaví taloši furt by chtěli tahat za nitky a makat se jim nechce. Dobře jim to bylo oznámeno... šampionát fungoval bez rejží.. bude i bez italek. Snad ty chytré hlavy dají dohromady reglement, které nastaví pravidla férově a ani dvou ani čtyř válce nebudou cítit křivdu.
@ Kubát :
No, co k tomu dodat ? "Jestli postavíte moc dobrou motorku, tak změníme pravidla tak, aby jste tím stejně nic nezískali." Tak to mezi řádky čtu já. Jestli je to dobře nebo špatně, ať si každý myslí co chce.
jestli se zkurvíjou ještě superbiky tak už nevím na co budem koukat!!! nevím proč se v tem šťouraj ducati je na roštu nejvíc a když se na to vyserou pude i sbk do kytek
Mě se ty dvouválce líbí a nechal bych tomu volný průlběh a žádné omezování váhy, restriktorů, atd. Časem se ukáže, co bude lepší!
Nuvolari: Jde o protěžování koncepce, nikoliv značky!!!
asi je to tak, jak píšete, dokonce jsem četl, že tu motorku bude během teto sezony testovat i Kuba.
tak tak. má to být dvouvál, někde na netu jsou i špionážní fotky. má to mít motor jako nosnou část rámu. miniaturní podsedlovku asi jako rsv4, výfuk pod motorem, letmák a cekově to vypadalo asi o 3 čísla menší než součastná 1198. jek ji troy vyladí, uvidíme příští rok
DESMOFulcrum: to je půl roku stará zcestný úvaha, již se ví že to bude dvouvál 1199 úplně nové koncepce...
DESMOFulcrum: 1199 bude dvouválec..
dante.peklo: OK, startujme dle kubatury a tu stanovme na 1200ccm a vyřešeno
Já hlavně nevím, proč by měl být nový superbike od ducati lepší, nebo zvýhodňovaný. Co já jsem četl...teda tady na motorkářích, tak by to měl být Véčkový čtyřválec podobně jako třeba RSV4 akorát o objemu 1200ccm, což ho už předem diskvalifikuje z třídy superbike a to i podle současných pravidel. WSBK ducati jak je to tu psaný stejně už moc nestíhá dnešním litrům. Je to jen o pilotech jako je Checa. Co loni udělal na továrně Haga? Úplný houby. Čili: nemyslím si, že by větší objem u dvouválců nebo tříválců někoho zvýhodňoval. Tabulky ani jednotlivý závody to nepotvrzují. Navíc ve třídě superbike je dvouválec jenom jeden. KTM do toho nejde, protože už teď jsou ty dvouválce bitý narozdíl třeba od IDM, Aprilia šla do koncepce V4 1000, protože se v éře 750 R4 a 1000 V2 taky neměla moc šancí udržet. V roce 2007 mohla ducati homologovat Desmosedici RR do třídy superbike a závodit se čtyřválcem. To by zase všichni bečeli, že je to unfair. Prostě počkáme, jestli z bologni vůbec vyleze dvouvál nebo čtyřvál. Duc postradatelná je. Je tam ještě aprilia s vlastní koncepcí motoru a bmw, kdyby někdo měl odpor k ťamanům.
Nuvolari 14.07.11 v 22:59: Naprostý souhlas..!! Prostě startujeme podle kubatury a hotovo, ať se s tím každej popere jak umí.. Jsou to závody sérií, kontroloval bych motory a podobné věci, jestli teamy nepoužívaj prototypové díly a hotovo, ať se každej zařídí jak umí a jestli se Íčkum nelíbí že start je do 1000 kubíků, tak ať upraví mašinu..!
Nuvolari- svatá pravda
A hlavně bych toto zavedl v motogp, pokud se ttomu mají říkat prototypy. Z tech.předpisů jen jediný dva body:
- motocykol je jednostopé mot. vozidlo
- motocykly mezi sebou soutěží v třídách dle objemu
Toď vše, nic víc, nid míň, jak jednoduché a srozumitelné
V éře Franty Šťastného se taky stávalo, že jednoválcové Nortony mu sem tam ujížděly, ale měly stejný objem a podmínky byly vyrovnané.
Kdyby měli volové z Infrontu v hlavě alespoň tolik c o SPZ, tak obětují Ducnu a úsornými kroky by nalákali více čtyřválů.
Marex: hrubý nesouhlas, ať se zadá jednotný objem (tak, jako ve všech normálních motoristických disciplínách s výjimkou SBK) a ať se ukáže, co je lepší. A vsadím se s Tebou o cokoliv, že v tu ránu by Ducati buď odstoupila nebo začala dělat 4V. Tohle je jen nesmyslné protěžování tradiční značky. A nějaké trapné pravidla, že když někdo mockrát vyhraje, tak mu to přiškrtíme nebo naopak, to je chudoba!!!
Marex, tak tak. Pokud Ducati s jejich 1198 soutěží v redakčních testech, prodejnosti, recenzích atd. proti např. R1 bez jakýhkoliv výhod, přihmouření oka apod. tak o co jim jde? Když Honda s 4V a litrem nestíhá, tak ať udělá třeba hektolitr. Ale kalkulování s průměrem bodů na každej závod a po šesti jízdách měnit váhu, aby se to nějak jakš takš vyrovnalo..to je šleha.
Desmo 21:32:Souhlas. Nechal bych to tak, jak to je, nebo bych jim naprosto rozvázal ruce, co se týče objemu. Ať Honda klidně udělá řaďák 1600ccm a pak na tom budou sedět jako na pivovarnickém koni. Konečně budou lítat jiskry i od bloku motoru.
tak hlavně si uvědomme, že sbk vychází ze serie tzn že i takové zvěrstva jako v2 o objemu 1200ccm se objevují. není to jen o 4V litrech. proto musí být pravidla přizpůsobena běžné produkci. to že si z toho někteří výrobci (hlavně aprilia) dělají takovou malou motogp (používají nehomologované součástky) je věc druhá za mě, ať to zůstane tak jak je. vždycky byli V2 o věětším objemu jak 4V. honda to jednou zkusila a uspěla
Akro, ano, zato pravidlo "objem motoru , počet válců a váha, pro mě tedy motorka plus jezdec a hobitům a koncentráčníkům motorku dováži" by bylo extrémně levné. 40 motorek na startu zaručených, plus dalších 10 ve frontě před paddockem co?
Desmo69 - No nějak se ten jiný objem musí v SBK řešit! Já osobně bych to nechal jak to je, sjednotil váhu a vidělo by se! Ve vytrvalostních závodech aut taky dávno turbodiesely porážejí benzínové motory a už se zase uvažoje o snížení objemu turbodieselů. Jinak by u MGP vůbec nemusely být předpisy komplikované! Stačil by objem motoru , počet válců a váha, pro mě tedy motorka plus jezdec a hobitům a koncentráčníkům motorku dovážit a to samé i v SBK! Ty šaškárny pro někoho 6 motorů a pro jiné 12 motorů, navíc ty šaškárny se satelity a teď i super-satelity, navíc je to drahé nebo spíš předražené...
Pity, já taky ne, jen četl Jednou v diskuzi na jiným webu, kde se hádali, čí pravidla jsou komplikovanější, jestli sbk nebo motogp. Ale teď už je to samozřejmě jedno, kdo ví jak je to dnes
co s barvama? o tom jsem nikdy neslyšel.
...a to nemluvě o pravidlách (který sice nevím jestli ještě platí) kde se prej řešil poměr barev na motorce, kombinéze jezdce apod. No skvělá to svobodná a nekomplikovaná třída ..
"Aktuální reglement vychází z toho, že pro každý závod se sčítají body dvou nejlepších jezdců na dvouválcích a na čtyřválcích, a po šesti odjetých jízdách je vypočítán průměr. Pokud je vše v normálním poměru - do 5 bodů, tak se nic neděje. Pokud by ale byly dvouválce příliš úspěšné, tak by se u nich zvyšovala váha a naopak. "
To je asi nejlepší pravidlo na světě. A pak že jsou v motogp moc omezující, komplikovaná a nepřehledná pravidla...hm, asi jo
Tohle mě štve, když přecházeli čtyřválce ze 750 na 1000 tak všichni mlčeli a Ducati byla velice znevýhodněná, teď když se to upravilo zpátky, že má dvouvál větší objem, tak je oheň na střeše a začínají se vymýšlet nesmysli...
to by se v moto gp nestalo,zlaty moto gp!!!
Ach jo, sbk...
ať jdou už fakt do prdele!! co furt vymýšlí? ať už někdo nějak určí co tam může a co ne a hotovo!!! škoda, že se to nevrátí do roků, kdy superbike začaly... seriovky na laminátech a hotovo...
Tihle špinaví taloši furt by chtěli tahat za nitky a makat se jim nechce. Dobře jim to bylo oznámeno... šampionát fungoval bez rejží.. bude i bez italek. Snad ty chytré hlavy dají dohromady reglement, které nastaví pravidla férově a ani dvou ani čtyř válce nebudou cítit křivdu.
korni: Tomuhle týpkovi nemá smysl něco vysvětlovat. Přišel se sem pohádat. Holt má smůlu.
Jééé. To jsou pořád caviky. Tak neomezujte objem a uvidíme, co je nejlepší!
Třeba taková KTM už jezdí i AMA //www.motorcycle-usa.com/790/10521/Motorcycle-Article/KTM-Goes-American-SuperBike-Racing.aspx
@ Kubát :
No, co k tomu dodat ? "Jestli postavíte moc dobrou motorku, tak změníme pravidla tak, aby jste tím stejně nic nezískali." Tak to mezi řádky čtu já. Jestli je to dobře nebo špatně, ať si každý myslí co chce.