Chování jezdců Kawasaki nebylo fér, zní od šéfa Ducati

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5061) napsal 05.11.2016 v 07:26

" Ale o tom jsme tady už hovořili, Plho " . . .

Ogg (387) napsal 04.11.2016 v 08:34

Teoreticky se mohli domluvit takto: Reovi by řekli ať jede na max a zkusí vyhrát, pokud by se tak nestalo, Rea by postupně zvolnil a v posledních metrech by jej předjel - opakuji předjel - Sykes. Rea by pak prostě jen řekl, že jak jel pilu tak odrovnal gumy a nakonec to stačilo až na třetí flek a všichni by byli spokojeni

1100Virago (3052) napsal 04.11.2016 v 07:44

Sportovní to samozřejmě nebylo, ale proti pravidlům taky ne, takže OK.

sahan (16) napsal 04.11.2016 v 06:35

Podle mne to byla jasná týmová dohoda už před závodem a Rea mohl klidně jezdit za Tomem a dělat,že na něj nemá a nikomu by nám to nebylo divné.Druhá možnost byla,zkusit porazit Davise a rázem by byl Rea tím,kdo vybojoval Kawě první dva fleky.

Sokol291 (89) napsal 04.11.2016 v 06:22-1

Je to nesportovní. A nemělo by to být normální. Ale bohužel to tak je. Regule, která by to trestala by vedla jen k tomu že by se to nedělo tak okatě. Možná kdyby se body z posledního závodu počítali do dalšího roku, tak by jezdci jeli naplno. Nevýhodu by měli nováčci a ti co končí by stejně taktizovali.
V MotoGP je Honda ta co vsazi vše na jednoho jezdce. Jsem zvědav kdy se jim to vymsti.
Ono podporovat plně dva jezdce stojí dost peněz. A když na to tým má, tak toho může zneužít.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 03.11.2016 v 20:40+2

jinak bylo to uplne super a srovnavat to s lonskym MotoGP to chce opravdu hodne fantazie

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 03.11.2016 v 20:40

HoluB291: copak bys potreboval?

Glouwer (296) napsal 03.11.2016 v 19:21

souhlas se Šoty, udělali by to samé

pap1234 (27) napsal 03.11.2016 v 19:16

Chuďas899> ..., že by to Ducati neudělal tak okatě?! To přece nikdo nemůže vědět dokud ta situace nenastane. Nebo jak jsi na to přišel?!
A jestli to nebylo fér? No jistě, že nebylo. K Ducati určitě, ale ke Kawasaki???

Ninjista (75) napsal 03.11.2016 v 16:40+1

bych to moc neřešil, historie si pamatuje stejně jen ty první, co bylo vzadu nikoho nezajímá

Šoty. (16) napsal 03.11.2016 v 16:32-1+2

Nevím co furt brečí,udělali by úplně to samé

gresini (4454) napsal 03.11.2016 v 16:16

Jasně ,úplně fér to nebylo,ale v rámci zisku bodů a titulu vicemistra to bylo pochopitelné. Ducati má tolik jiných výhod,že toto zas tak moc extra nebylo! Dobře Kawy!

RenekD (47) napsal 03.11.2016 v 15:45

Ducati nebo Kawa...Kluci kde žijete? Což pak v dnešní době nejde jen o peníze, funkci, místo atd.? Taková je doba a změnu nevidím...
Jediný kdo zřejmě není šťastný je v tomto případě Tom... myslím tedy

Capan (190) napsal 03.11.2016 v 15:38

Tak profi šport je jedna veľká sračka a nejaké ušľachtilé ideály a fér pley v ňom ozaj netreba hľadať. Napriklad aj toto: //sport24.aktualne.atlas.sk/tenis/byvala-tenistka-nalozila-serene-uziva-lieky-ucinkom-ako-ma-heroin.html
Tým nechcem Kawu kritizovať,len sa čudujem tomu pánovi,že nevie v akých hovnách pláva.

HoluB291 (136) napsal 03.11.2016 v 15:02-1+2

kde sú tý čo tu komentovali minulí rok v motoGP?

Chuďas899 (314) napsal 03.11.2016 v 14:46-1

Nemam s tim problem az na to divadlo tecka. Ducati by udelalo to same...ale ASI ne takto...protoze to byl i svym zpusobem plivanec Sykesovi do obliceje...

Melandriho nevidim jako adekvatniho k Chazovi...ten jezdi ted jinou ligu...samozrejme diky podvodum v pravidlech, o 100ccm vetsim objemu motoru a vubec na zakazany motorce...jak tu nekteri tvrdi

falkomas (43) napsal 03.11.2016 v 13:56

SPV - naprosto přesně!
Já osobně sem byl napnutej jestli Rea pustí či ne a byl to svým způsobem zajímavý sportovní zážitek. Vzhledem k tomu, že oba jezdci Kawy se celou sezonu vzájemně rozhodně nešetřili, tak bych spíš vsadil že Rea nepustí... Každopádně lepší takhle než nějaká fligna a ještě vyvolávat spekulace jestli to bylo naschvál nebo ne.
Navíc Rea je po mrzkých letech na Hondě šťastnej za pořádný nářadí a takto se týmu řekněme odvděčil...

Ogg (387) napsal 03.11.2016 v 13:44-1

Zazi > No tak to je ta samá situace, co jsem popsal co by kdyby situace byla taková že by bojovali o titul Chaz se Sykesem

A máš pravdu, koho to zajímá? No nikoho, ETCC je tak xxx-tá liga v motorsportu, a lidé sleduji hlavně F1 a MOTO GP, ty další série opravdu nikoho nezajímají a Wé eS Bé Ká jen zlomek veřejnosti, kor tady v ČR. Prostě já myslím že pokud je ve hře titul nebo umístění 1-2, tak ten tým udělá cokoliv v rámci pravidel, aby se toho výsledku dosáhlo. I když to pro fanoušky co sázejí na vítěze, či na složení na stupních vítězů se to nemusí líbit.
Vždycky může být hůř. Tohle je opravdu prkotina která nemůže tolik bolet. Každého zajímá jen to, kdo je mistr světa.
V Hokeji při MS je prý lepší, když tým získá bronz než stříbro

Jindřej (472) napsal 03.11.2016 v 13:41

Zazi: tohle je ale o to smutnější. Že to udělali jezdci jedné stáje ja logický krok a v Dukárně by udělali to samé.
Ale aby nějaký soukromní startující na divkou kartu takhle rozhodl o titulu, to je na přesdržku.

opic26 (457) napsal 03.11.2016 v 13:34

SPV: nemám co bych dodal

Zazi (1006) napsal 03.11.2016 v 13:23

Děje se to pořád a všude: například letošní poslední závod ETCC v Imole. Petr Fulín (Seat) vyhrál poslední závod sezony, dosáhl 109b a do předposlední zatáčky byl Mistr Evropy, jenže pak na druhém místě jedoucí Fin Pellinen (na wild card) s Honda Civic, pustil před sebe jedničku Hondy Krise Richarda, který na něj blikal dálkovejma a v autě dočista šílel.. tím Richard dosáhl také celkového počtu 109bodů a při stejném počtu vítězství jen díky většímu počtu druhých míst se stal Mistrem Evropy Švýcar.
.. a koho to nakonec zajímá?

DOMINATOR (1260) napsal 03.11.2016 v 13:18

Spoluprace musí byt jen jsem názoru že to opravdu mohl udělat třeba tak že byl dlouhy v zatáčce nebo tak něco aby to bylo trochu sporné né takové okate a byl by klid.

omg (1411) napsal 03.11.2016 v 13:06

SPV ... asi tak jak píšeš. Jsem stejného názoru.

martin1 (658) napsal 03.11.2016 v 12:36

Og. Chaz bude o parník před 33

martin1 (658) napsal 03.11.2016 v 12:35

Chaz je pro mne více mistr.body jsou body.koho chleba jíš.vyberte si.

Nuvolari (2329) napsal 03.11.2016 v 12:18-2+1

Ogg: ty to asi nechápeš, že má svou cenu zachovat formu? Asi jsi neměl anglickou chůvu.
On je rozdíl udělat něco, co není úplně OK, nebo udělat totéž okázale a naplno. To je totiž, jako když někomu plivneš do ksichtu. A v tom smyslu rozumím reakci Ducati.

Brukev (850) napsal 03.11.2016 v 12:16

Chaz jezdí druhou pulku sezony famozne a kuci od KW zase poslednich x sezon. Prostě to byl krasnej boj a super podivana. Nebejt cerveny vlajky tak to dopadne stejně a nedovedu si predstavit, že by Rea Toma o ty body připravil... no příští rok bude zajimevej Kuci zelený maji co dohánět... .

dejf. (1341) napsal 03.11.2016 v 12:08+1

FLUSTRACE ? OGG OMG! Tyvole

dejf. (1341) napsal 03.11.2016 v 12:05+1

Chovani jezdcu kawasaki bylo fer vuci tymu kawasaki *tečka*

Ogg (387) napsal 03.11.2016 v 12:02+1

Samozřejmě je cítit flustrace ze strandy Ducati ale pořád šlo jen o vicemistra. To asi tolik nebolí jako kdyby Chaz bojoval o titul se Sykesem a Rea, který pustil Sykese by tak získal titul. To by opravdu bolelo víc.
Týmová režie prostě je povolena a pořád lepší jak ty nesmysly co tady píšou někteří "neměli to udělat tak okatě".

To je přece blbost, kdyby Rea v posledním kole byl dlouhý a Sykes druhý tak kolik lidí by si myslelo že Rea udělal chybu ? Asi nikdo, každý by věděl že to bylo na úkor tým. režie. Lepší nelhat a dávat karty na stůl rovnou než lhát do médií že jsem udělal chybu a že mě to mrzí protože mě přejel Sykes.

Každý ví že Rea by tu chybu neudělal, tak to udělal okatě ať dokáže, že je týmový hráč

Inu, příští rok si můžou takhle pohrát Melandri a Davies , že si budou pomáhat

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist