Cal Crutchlow: Neměl jsem jinou volbu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 04.12.2009 v 15:23

PityGPX - Možná na tom i něco bude, že jezdci SBK přicházejí do MGP už starší a jdou pomalu dolů na rozdíl od jezdců 250ccm, kteří bývají mladší. V roce 2003 neměla Ducati špičkovou motorku. V roce 2006 a 2007 jim to jelo hodně dobře. Je to stejně hlavně v motorce. Když je konkurenceschopná tak, když se zadaří, může na ni dobrý jezdec i vyhrát! Jako třeba Baylies.

PityGPX (949) napsal 04.12.2009 v 08:27

4.místo Lorise celkově v 03, troy byl myslím 6. celkově. Každopádně Valencia 2006 byl jeden z nej závodů. Pro Ducati, získali dabl.

PityGPX (949) napsal 04.12.2009 v 08:26

No jo, ale i ti superbikeři se dostali k tov. mašinam. Vždyt Colin jezdil tři roky v tov. tymu vedle Rossislava, nula vítězství, přišel tam Lorenzo a vítězství ve třetím závodě. Přišla dukna do MGP a jezdili tam Loris a Troy. Loris vítězství a 4. místo, Troy jen třetí misto v sezoně 03. Takže u některých SBKistů se to dá srovnávat s těma 250tkařama. Né každý superbikista dostal sračku motorku. Ale to je fuk, teď už polovina stejně z nich je v důchodu.

AKRO (-498) napsal 03.12.2009 v 23:10

PityGPX - Já se s tebou nechci hádat, máš právo na svůj názor, stejně jako já na svůj, ale myslím si, že je fakt jedno, zda se jedou MGP na osmikilech, nebo na litrech. Stejně jako ve Formuli 1, tak v MGP nebo v SBK atd, záleží hlavně na motocyklech a jejich kvalitě a výkonu. Oni ti 250tkaři obvykle dostávali mnohem lepší motocykly než jezdci SBK. Rossi, Lorenzo, Pedrosa, Stoner, šli hned na to nejlepší co v MGP jezdilo a jaký stroj dostal Baylies, Toseland, Hodgson, Haga, Vermeulen a vlastně i Colin atd, a to byli skoro všichni Mistři světa SBK. Že nemusel jezdit někde okolo 8 místa, a že neměl kvalitní motocykl když jezdil MGP, dokázal třeba Troy Baylies, když jako Mistr světa SBK dostal na jeden závod půjčený stroj, který byl na špičkové úrovni a bez nějakého tréninku na něm dokázal vyhrát! Podle mě záleží hlavně na stroji a jezdec je někde hodně daleko za nim! Na jen o maličko horším motocyklu nevyhraje nikdo a nejlíp to ví Vale a proto se drží Burgesse, který mu ten nejlepší stroj zajistí, stejně jako té přednostní dodávky nových dílů během sezóny, aby si zajistil proti Lorenzovi aspoň malou výhodu!

PityGPX (949) napsal 03.12.2009 v 22:06

No, v době kdy jsou 800cc jsou uspěšnější jezdci z 250 než s SBK, tj holý fakt! Ano, sice debutuji rovnou resp. debutovali v tov. týmech ale tím že 800cc jsou blíže ke 250 tak jim to jezdí. Až budou litry, zase to bude jiné, zas třeba budou blíže MGP k SBK než k motu2 ale v dnešní "super" době je to prostě že 250 = mtogp :) Ben je mladý, tak se dokaže adaptovat na osmikule. Jinak borce z SBK nepodcenuji, sám tam mám jednoho borca .-) ale prostě MGP maj blíž jezdci z 250. Mrkni, kolik za celou historii motogp od roku 2002 přišlo borců z SBK a kolik jich tam zůstalo. (Snad jen Colin a z ama nicky hayden, ostatní jsou 250takaři. ). A přitom z SBK přišlo taky hafo jezdců (hodgson, xaus, bayliss, vermeulen, toseland, a další).

AKRO (-498) napsal 03.12.2009 v 21:10

PityGPX - No nevím, zda ty borce z SBK nějak nepodceňuješ! Já vím, že se držíš teorie, že z 250tek bylo blíž do MGP než ze SBK, ale podle mě to není vůbec jezdcem, ale tím, kdo se dostane k pořádné motorce! Co asi i nejlepší borec zajede na satelitu, nebo na mizerné Suzuki? Nebo třeba na KAWĚ? Je to spíš o klice a štěstí, viz třeba Lorenzo! Kolikátý by se asi Lorenzo mlátil na Suzuki? Není to v jezdcích, ale v kvalitě motorek!

PityGPX (949) napsal 03.12.2009 v 15:25

No, tka on už není nováček, takže by moh do továrny, pokud odjel víc jak 9 gp. Tj pravda, ano, šéfové vědí že to měl těžké, nasotupit během rozjeté sezony, ale taky vědí že v podstate z posledního místa když debutoval v Katalansku postoupil o rovnou nulu :)))) bo i ve Valencii byl snad poslední ne? :o)
Další věc je, že proti němu hraje věk, nikdo nechce v MGP angažovat dědky. Colin a Loris tam jsou bo na svůj věk jezdí výborně a jsou dobří při vývoji. Ostatní borci v MGP jsou mladíci či kolem 27 let :)
Gabor prostě bude king ve třídě moto2. Tam bude určo v top ten. Holt, kdyby neexistoval sponzor Mol, tak do Valencie jezdil Takahaši.
Beztak znám lidi kt. Gábora moc nemusí právě kvůli tomu že vystrnadili z motoGP japonce Takahašiho. Mě Gabor nevadí, ale myslím si že MGP je pro něj uzavřená kapitola. Stejně jako pro Toselanda, Vermeulena. Ti aj kdyby získali tituly SBK tak už je nikdo angažovat v MGP nebude neboť všichni šéfové vědí, že jsou to sice borci v SBK ale že v MGP prostě nejezdí tka jak ti mladí borci z 250. Proto taky ihned brali nabídky z SBK kde vědí že maj šanci na vítězství. Sice u Chrise mě překvapilo že šel do Kawy, ale asi ta Kawa přšítí rok to v SBK myslí vážně když si koupila takového borce. U Jamese se dá očekavat že bude vítězit okamžite když má Yamahu. U Chrise se s tím počítá až v roce 2011. (útok na titul). No a De Anliges, Elias maj možnost se vratit, jsou mladí a budou jezdit pořád v GP, do SBK půjdou až jim bude 30-32 jak to potvrdil sám De Angelis.
NO a Canepa? Ten asi Moto2 a pokud se tam neuchytí, tak SBK nějaký satelitní tým Ducati či jako náhrada až skončí Fabrizio.

SoulTrain21 (753) napsal 03.12.2009 v 15:12

stejně jako ty tak i šefové vědí za jakych okolnosti do MotoGp sel nikdo nečekal,že tam bude jezdit buh ví jake vysledky...z WSBK ho nikdo nechtěl,125 a 250 uz nebylo místo ,tak šel do MOtogp ve vidině že bude delat kroví ale bude jezdit.Jak on tak i všichni ostatní věděli,že pujde další sezonu zpět do 250(Moto2)Další věc je ta,že nebral kupu zkušeností ktere se mu při přestupu do MotoGP budou hodit a bude o krok vpřed před ostatníma(samozdřejme pokud bude jezdit tu špičku a dostane se do motogp)a asi nejhlavnější věc je ta že uz nebude brán jako nováček.Takže bude moci sednout na tovarnu(když buh da)teda pokud se nemýlím.Nevim přesně jak je to ohledně toho pravidla s novačky

AKRO (-498) napsal 03.12.2009 v 15:02

PityGPX - Je to tak!

AKRO (-498) napsal 03.12.2009 v 15:00

Snad si Gábor ještě vzpomene, že uměl jezdit, ale v tom MOTO 2 bude našlapáno a bude to mít těžké! Třeba mu sedí jen 125 ccm. A Canepa na MGP neměl a Ducati taky ne! A navíc byl na Dukně nejhorší!

PityGPX (949) napsal 03.12.2009 v 14:57

Určitě souhlasím že Gabor byl slabý že šel fakt z těch 125 do MGP rovnou a to byla chyba, jenže penízům neporučíš :) O to, jestli Gabor pude zpět do MGP rozhodnou sami šéfové. aby se tam dostla musí jezdit v moto2 špici, tzn tu top 3 ze kt. všichni přicházejí do MGP. Další věc, že zrovna šéfové nebudou mít důvod ho angažovat kvůli věku a jednak že si právě v MGP reputaci moc nenapravil. Takže u něj si myslím že bude moto2 konečnu stanice :o) Nic proti, ale myslím že De Angelis, Elias jsou lepší jak Canepa, Talma, Rolfo kt. tam příští rok též budou jezdit. O všem to ukáže až sezona kdo je favorit této třidy. Teoreticky by to měli být právě Elias s De Angelisem. To máte jako když studujete x let vysokou školu, vyhodí vás ze školy, jdete na vošku ve které jste jen vy a nějací maturanti ze střední :) Prostě, MGP = vysoká škola. Moto2 = maturita, 125 = základka

SoulTrain21 (753) napsal 03.12.2009 v 14:50

bude s echtit ukazat samozdřejme v MOto2 ...pro uplnost

SoulTrain21 (753) napsal 03.12.2009 v 14:48

Něvěřím,že borec kterej si vodil jezdce ve 125 takovym stylem jako on nemá na to aby jezdil lepe než takovy De Angelis...prostě si myslím,že pro Talmu to byl az moc velkej skok.A jiste je,že Gabor bude mit VELKOU chut zavodit a bude chtit dokazat všem,ze je hodne rychlej a že ma i na to MotoGP,jen potřebuje čas aby na to MotoGp vyzral nejen věkem..jak dlouho jezdil Ducati Canepa?!Ten už ji testoval v roce 2007 a o moc lepe nez Talma nejezdil.A to je to sampion superstocku

Marex (2570) napsal 03.12.2009 v 13:57

Tak Talma jezdil Hondu(která letos moc nepřesvědčila) a netovární, bez předsezonních testů, bez zkušeností. Za úkol měl hlavně dojíždět a nerozkřápnout bike a sebe. Něco jako Lukin.

AKRO (-498) napsal 03.12.2009 v 13:45

SoulTrain - On si Gábor Hungároš zvykal přes půl sezóný a stejně byl pořád poslední! Prostě na to nemá a nevěřím, že by se to najednou zlomilo!

SoulTrain21 (753) napsal 03.12.2009 v 13:17

Talmovy dava 2 roky a bude zpet v MotoGp a bude jezdit ohodne výše než jezdil ted.U neho to bylo zpusobeno tím,že šel prakticky skoro z 125 do MotoGP...sam říkal,že hlavní problem který u MotoGp ma je nezvyk preklapění motorky do zataček vtech vyššich rychlostech...že na ostatní věco si začína pomalu zvykat

PityGPX (949) napsal 03.12.2009 v 12:40

NO, to jo, ale to pasuje pro ty starší piloty co už vědí že budou jezdit jen pár let a nebo pro ty mladé piloty z BSB. Pro ty ostatní jako Ben a další je cilovka MotoGP protože tam je ta špička ledovce pohromadě. Rossi řekl že jediný Ben dokaže v MGP vyhrát, takže pro Bena dobré že je v MGP naopak ti nej z BSB (cal, rea, haslam, sykes,...) a staříci z GP (Max, Carlos) se zas sektávají v SBK a to je pro ně taky špička ledovce .o).

Holt si musíme přát aby Elias a De Angelis jakožto bývali jezdci 250 kt. skončili v top3 šli za rok opět do MGP. Canepa, Talma na MGP nemaj tak ať si jezdí v Moto2 kde budou určo kinzi.o)

Marex (2570) napsal 03.12.2009 v 10:01

Pity: Nejlepší by bylo v SBK zůstat a mít mezi nohama pořádný nářadí.

PityGPX (949) napsal 03.12.2009 v 09:04

To jo, to máte pravdu. No teď už Kawa není. Každopádně jít ze SSP rovnou do MGP asi není uplně ten nej způsob. Lepší jít do MGP prostě buď jako top3 z moto2 a nebo jako top2 z sbk :o)

AKRO (-498) napsal 02.12.2009 v 23:20

Marex - Nebylo to Westem ani Pittem! Ten materiál co dostali jako motorku MGP, by asi k nějakému výkonu nebo k solidnímu umístění nerozpohyboval nikdo!

Marex (2570) napsal 02.12.2009 v 20:32

Jojo. Ale nebylo to jezdcem...

PityGPX (949) napsal 02.12.2009 v 19:13

No, tak ale West šel spíše do MGP ze 250, v SSP byl jen na hostování. No a i kdyby šel ze SSP tak taky vidíš jak West dopadl. 18. v MGP v roce 2008

Marex (2570) napsal 02.12.2009 v 18:48

Pity: S tím Westem to byla reakce na: "Ze SSP šel do MGP pouze snad Pitt a víš jak to dopadlo...co jsi napsal.

PityGPX (949) napsal 02.12.2009 v 17:25

West snad pude do SBK, pokud by mu nevyšlo Sbk at je v moto2.

Marex (2570) napsal 02.12.2009 v 10:45

Myslím, že ještě West...Jasně, asi to bude jak říkáš,ale já bych si to stejně moc přál. Takhle kočírovat Yamahu ve sportech snad nikdo nedokázal...všude samý Hondy a Calova Yamaha.

PityGPX (949) napsal 01.12.2009 v 17:40

Marex: no ja takový optimista nejsem. V dnešní době je jeden svět (SBK, AmA, BSB, SPP, 250, 125 atd) a uplně jiná strana toho světa je MotoGP. Takových už bylo kt. byli kinzi v SBK, v AMA, atd a v GP vyhořeli. Navíc my posuzujeme Cala jen podle sezony v SSP, takže o tom zda patří do GP bychom měli posuzovat až po sezoně SBK nebo do MGP se chodí z moto2 či z SBK. Ze SSP šel do MGP pouze snad Pitt a víš jak to dopadlo. A to byl taky king v SSP. Cal je borec ale to, zda si zaslouží angažmá v MGP se rozhodně v roce 2010 výkonama podavané v SBK. popř. výkonama v roce 2011 podávané v Moto2 pokud tam bude stále chtít jít.

Marex (2570) napsal 01.12.2009 v 16:25

Pity: Podle této logiky by jsi měl pravdu. Zatím to ale vypadá, že Cal je novodobý dobyvatel všeho, na co sedne. Jde mu to asi na všem, tak proč ne na mašině v GP?!

PityGPX (949) napsal 01.12.2009 v 15:01

Btw, ale Nieto odjel v MGP jen jeden závod, toho bych tam nepočítal, to že jezdil 250 neřešíme :) Ja řešil jen WSBK x MotoGP.

desmo69 (638) napsal 01.12.2009 v 15:01

jo vlastně Troy ve Valencii, ale tož to bylo takový..no, to je radši jedno:) Z 319 jen dva, pěknej průměr superbkerů:) Spies to snad zlepší.

PityGPX (949) napsal 01.12.2009 v 15:00

No, já myslel novodobou historii, ale to jak jsem psal tři tak jsem nemyslel počet vítězů ale počet jezdců. Tím jsem chtěl ukazat že i když jdou borci z MGP do SBK tak jen tři jezdci dokazali vyhrát aspoň jeden závod sbk. Chyba byla u mě že jsem nenapsal co tři zda závody či jezdci :)

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist