Althea září, u Xeroxu houstne vzduch

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 03.04.2010 v 22:59

BBaron: Nebojím se přiznat, že něco neznám. Ale víc, než to co jsi o mě napsal, bych ocenil, kdyby jsi byl konstruktivní a osvětlil ten problém, na který jsem se ptal. Takhle to vyznělo jenom jako pořekadlo o potrefené huse.

miura (5) napsal 02.04.2010 v 21:53

to Lech: 1098 tam mají v popisce proto, že je ta motorka homologovaná na 1098R. 1198 tam mají spíš z důvodu marketingu. i když kdo ví když se letos představila 1198R tak by to od příštího roku mohla být opravdu 1198.

Lech (57) napsal 02.04.2010 v 21:35

Nevím nepročítal jsem všechny komentáře,ale všimli jste si taky někdo v televizi při přenosech závodů SBK že u Ducati je graficky napsáno v technických údajích že je to čtyřválec? Nevím jak je to možné že někdo dělá takové chyby.To samé v tabulkách píšou 1098 místo 1198!Však tu 1198 mají všechny Ducati i na kapotáži.

DaliboRR (1) napsal 02.04.2010 v 18:44

Nikdo panebože nechce konec Ducati nebo jakékoliv značky!!! Jsem rád,když v záplavě našlapaných 4-válců slyším i roztomilou raritku V2
Jsem zvědavý jestli se KTM se svou RC8 rozhoupe a vstoupí do WSBK.Ve stockách se jim moc nevede

BBaron (74) napsal 02.04.2010 v 16:46

Bosso: když už, tak Ducati ne? Je mi jasný, že došlo k záměně slova "čtyřtakt" za "čtyřválec" a to si myslím, že je v motocyklovým zpravodajství velkej rozdíl. Zbytek příspěvků jsem nečetl, reagoval jsem pouze na článek, ale nebudem z toho dělat vědu, u mě dobrý. Jinak Marex toho zrovna umí teoreticky ku*evsky hodně

Marex (2570) napsal 02.04.2010 v 14:10

Heh. Tak děkuji pánové za osvětu. Už jsem myslel, že soudruzi od kopírek nemohou vyvíjet pže jsou jejich agregáty dokonalý. ( Opravdu jsem to pochopil jako přitroublou výmluvu upředenou z makarónů. Ví tady někdo i co konkrétního lze narozdíl od twinu 1200ccm měnit u čtyřválců?
Bosso: Klid. Jsme pořád přece národ rejpalů, co umí všechno teoreticky.

Bosso (344) napsal 02.04.2010 v 13:19

To BBaron: Nikde v článku nebylo a není napsáno, že je Aprilia dvoutakt. Jediná chyba byla, že místo čtyřválec jsem napsal čtyřtakt a to jsem opravil. Vše ostatní si vydedukovali přispěvatelé ve fóru, za což nemohu a neovlivním.

BBaron (74) napsal 02.04.2010 v 10:43

Tak 1200ccm a dvoutakt, to by asi potřebovali pilotní průkaz na takovej stroj, každopáadně by to chtělo zlepšit překlad...

Roman.Le (-1) napsal 02.04.2010 v 10:24

Jeste jedna takova "malickost" Haga vedl o 50!!! bodu,ale pak prisel pad v Doningtonu a od ty doby jezdil pod injekcema protoze mel poskozeny obratle. Hodne z Vas by si v tomhle stavu nedoslo ani na hajzl,ale "srac Haga" s tim bojoval o titul.

SoulTrain21 (753) napsal 02.04.2010 v 10:21

No,ja si myslím,že to je prostě jen obyčejná vymluva po zpackaném vikendu.To jak tady začínáte řešit odchod ducati a ja nevím co ještě toho bych se určitě nebál,tak špatně natom ta mašina asi nebude když na ni dokazáže Checa takhle lítat.Jak říkám,to je jen výmluva ze strany xeroxu,takže to tady stěma fantasmagoriema moc nepřehánějte

Roman.Le (-1) napsal 02.04.2010 v 10:20

Ok tak se teda omlouvam ze sem pisu "mistri sveta ve vsem"

JP (206) napsal 02.04.2010 v 10:20

Nejsem fanoušek Hagy, ale abych o někom psal že je s..., tak to tady někdo docela silně přestřelil . Jakým právem má někdo nazvat jednoho z předních jezdců WSBK takhle – jedině nějaký ubožák, který si tady léčí komplexy. Haga se o titul připravil vlastními chybami, a titul tak daroval Spiesovi. Italové se vždycky vymlouvají na něco, než aby zabrali a trochu si mákli. Tovární tým Aprilia je v tomhle vyjímka. Je jen dobře, že Althea dává na frak továrnímu týmu, aspoň je to zajímavější, má vyhrát ten nejlepší .

Kryšpín (7) napsal 02.04.2010 v 08:38

Faktem je, že o titulu se vlastně rozhodlo v posledním závodě, který Haga nezvládl a daroval tak vlastně titul Spiesovi. Nicméně je Haga jednou z největších postav WSBK a i když titul nikdy nezíská, zaslouží respekt a uznání. Ale to asi někteří hňupi nepochopí .
To, že Dukny jsou v současnosti lehce znevýhodněny a nemohou vyvíjet jako 4V je taky fakt. Doufám ale, že to nezabalí a porvou se s tím. Pokud by WSBK byl jen o 4V, hodně by podle mě ztratil a možná by to byl začátek cesty ke sterilní úrovni MGP (špičkové 4V jen fabriky). A to asi nikdo nechce. Možná by opravdu stálo za úvahu stav změnit, aby se 2V či 3V opět dostaly více do hry a startovní pole bylo z tohoto hlediska rozmanitější. Z hlediska diváka i závodů je vlastně skvělé, že netovární tým může být lepší než fabrika, to u 4V moc nehrozí.
Takže, byť Hondista, držím Ducati palce, WSBK bez Ducati by bylo podlě mě hodně špatné.

pasolini (260) napsal 02.04.2010 v 08:34

Max nevyměknul, oni ho vypoklonkovali. Do ted by tam jezdil bednu

Rado_ (555) napsal 02.04.2010 v 04:37+1

Marex > ale ano, já píšu, že Ducati může vyvíjet, ale v mezích daných reglementem, to nezpochybňuji... Haga si tutil prosral sám... nemám problém říct, že v MotoGP stejně vyměknul i Max

Rado_ (555) napsal 02.04.2010 v 04:35+1

Roman.le > na "málem" nehraju... Titul s nejlepší motorkou nezískal. TEČKA... jak praví jarda Bosák... Kdyby neplatí ve sportu ani v životě

Orgovany (796) napsal 02.04.2010 v 00:29

To jsem nevěděl že ve WSBK jsou i 2T ...

miura (5) napsal 01.04.2010 v 23:55

to je otázka já bych v wsbk viděl ducati se čtyřválcem velice nerad, motor by byl D16, tak už by stačilo jen udělat dostatečně velkou sérii, ale to by byl smutný den když by se to stalo. a k poznámce "proč nemohou vylepšovat svůj motor" je odpověď jasná, když si vymohli větší objem přineslo to i omezení, resp. podmínku zachování velkého počtu sériových dílů z homologační 1098R, proto mezi motorem tovární a soukromé ducati není větší rozdíl a liší se hlavně v elektronice. u čtyřválců jsou pravidla co se týče shody homologační série a závodního aparátu mnohem volnější, čímž přichází i větší rozdíl mezi továrním a satelitním strojem. nicméně by bylo na místě víc pracovat a míň si zoufat, ducati bezpochyby má potenciál vyhrávat

desmo69 (638) napsal 01.04.2010 v 23:53

Ať nasadí Desmosedici RR a maj po starostech To V4 pokud se nemílím je. A i kdyby nebyl, aj tak to líta jak hovado. Nevím, nebo spíš nechápu, jaký jsou pravidla sbk pro vstup nějakýho modelu, ale když tam Aprilia přišla ještě před tím, než byla oficiálně dána do prodeje, tak proč ne tohle?

SoulTrain21 (753) napsal 01.04.2010 v 23:36

Romane na fabrizia bych to fakt nesvadel...Haga si to sam posral tema padama ktere mel...to ze Fabrizio proste zavodil,to mu nikdo nemuze vycitat Maximalne fanousci Hagy ale to je takova ta posledni "vymluva"

AKRO (-498) napsal 01.04.2010 v 22:57

Roman.Le - tak tě zase vítám zpět! To byla doba!

Roman.Le (-1) napsal 01.04.2010 v 22:54

Rado: srac Haga..to si fakt posral pokud ses dival na toho srace vloni tak malem vyhral titul,posrala si to ducati kdyz nedali jasne na jevo kdo je v tymu jednicka a Fabrizio sebral Hagovi zbytecne body. A ten srac ten titul mel na dosah uz rok predtim kdy byl myslim o 3 body druhej tzn. ze jezdi absolutni spicku nekolik let za sebou. Probud se

Pastell (112) napsal 01.04.2010 v 22:18

Marinelli nevkročil do sezony moc dobře takhle týmovým šéfem dlouho nebude. Z prohlášení jednoho vola si nic nedělám. Myslím,že z lonska i letoška všichni vidí,že nějaká ztráta na 4v je nesmysl. WSBK mám rád právě pro jeho rozmanitost a vy nevíte taky cobyste kritizovali. Na jednu stranu plujete na moto2 jak je to nuda jak jezdi vsichni to samé a přitom si stejně přejete nejlepe řadove 4V Nevidím nic divného na uspořádání 1000 4v,1100 3v a 1200 2V. (stejny vykon stejny topspeed a ruzne motorky prostě paráda )

Marex (2570) napsal 01.04.2010 v 21:57

Rado: No tak s tím Hagou jsi to trochu přehnal. Když tohle někdo napíše o Maxovi, tak budeš asi lehce proti. Každopádně nechápu, proč by Ducati nemohla vylepšovat a vyvíjet svůj agregát?! Co je to za blbost? Véčko je pro mě ta správná volba a spokojím se i s polovičním objemem.

Le-Corbusier (432) napsal 01.04.2010 v 21:43

Plačky Ducati na znevýhodnění 2V nejsou v historii žádnou novinkou. Když nevyhrajou titul - mužou za to pravidla, to je přece jasný ne? Čím by to bylo jiným...

SoulTrain21 (753) napsal 01.04.2010 v 21:39

O někom kdo jezdi už 9 let špičku WSBK říkáš,že je sráč? to je vrchol

Rado_ (555) napsal 01.04.2010 v 21:32+1

DaliboRR > nerovný boj to je ale v NEprospěch 1000ccm 4 vál... Objem je jasně a exaktně dán a Ducati je o 20 procent zvýhodněna... Zbytek, to jest koncepce je irelevantní! Ducati má dvě možnosti... teda tři... 1. vyrobit 4V, 2. vytěžit maximum z objemu o 20pct vyššího, 3. odejít ze SBK... ale doby, kdy jim všichni šli na ruku jsou už naštěstí pryč... jak už zde bylo napsáno... Aprilia taky jezdila s 2V RSV Mille, ale šli do vývoje 4V... tak ať u Ducati nebrečí a starají se... jsou trapní... kdyby neměli sráče typu Haga, mohli mít loni titul a byli by zticha..

Michal-#5 (0) napsal 01.04.2010 v 20:39

Objem pro dvouválce nahoru rozhodně nepůjde, protože ještě mají možnost zvětšit restriktory, které jsou dány pravidly.
Co se týká váhy tak dle pravidel musí mít V2 tuším o 5kg více než čtyřválce s menším objemem.

DaliboRR (1) napsal 01.04.2010 v 19:32

AKRO: Naprostý souhlas U Althea na to asi mají jiný názor když jim to šlape. Tady se teď ukazuje proč Honda dál nevyvíjela VTR SP,Aprilia RSV nebo proč BMW nenasadil nějaký svůj plochý dvouválec.Já Ducati fandím v tom nerovném boji s oběma verzemi 4-válců,ale ať opravdu hledají chybu u sebe a ne v pravidlech.

AKRO (-498) napsal 01.04.2010 v 19:25

DaliboRR - Je to tak! A každý má svobodnou volbu co do závodu nasadí! Nějak jsem si zatím nevšiml, že by Ducati zaostávala a váhu má určitě stejnou jako ostatní! Marinelli by měl hledat chybu u sebe! Mimo továrny ostatní Dukny jedou dobře!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist