Althea Ducati si stěžuje na reglement superbiků

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 17.05.2010 v 22:06

A je to tady, už se Duknám o 3 kila snížila váha!

SoulTrain21 (753) napsal 13.05.2010 v 21:09

Toho smajlíka sem nemyslel nijak škodolibě,jen mě to pobavilo No,já fandím Suze bezohledu nato,kdo na ni jede Pro mě je radost vidět zase po dlouhé době,bojovat Suzu v každém závodě o bednu respektive o výhru.Takže já se bavím v každém závodě Jo s Yamahou máš pravdu,Toseland už se dotoho dostal a už bude jezdit dobře ,podle mě.A řekl bych,že vté druhé polovině začne hodně zlobit i Cal s Leonem C. ...bude to určitě pěkné ještě

Rado_ (555) napsal 13.05.2010 v 20:40+1

Soul > podle obrázku fandíš Haslamovi? .-)) Jo, Suza mu sedla, ostatní se na ní trápí... avšak vidím jako největší hrozbu piloty Yamahy... sezona bude dlouhá

SoulTrain21 (753) napsal 13.05.2010 v 20:22

Rado_ (555) napsal 13.05.2010 v 20:09+1

Serte na to, Max stejně uletí všem!!!

Rado_ (555) napsal 13.05.2010 v 20:09+1

Pity > test Fabrizia a Troye byl současný... takže porovnávat časy je relevantní

Sgt.Dornan (1) napsal 13.05.2010 v 18:42

AKRO: Jinak já se bavím o řadových 4V aby nedošlo k mýlce náhodou. Zajímavý nápad mi přišel jak tu někdo na začátku psal poslat závodit Desmosedici! Abych to shrnul a uzavřel, já chci prostě jen dobré závody bez protěžování kohokoliv a čehokoliv.

AKRO (-498) napsal 13.05.2010 v 18:23

Že by byl R E S T R I K T O R sprosté slovo?

AKRO (-498) napsal 13.05.2010 v 17:57

PityGPX - Je to tak, závod není o jednom rychlém kole, to nemusí vůbec nic znamenat!

PityGPX (949) napsal 13.05.2010 v 17:55

Časy z Mugella bych nějak neporovnával, mohli mít oba borci jiné počasí. A taky záleželo, v jaké formě byl motorka u Fabrizia a co testoval atd. Přímé srovnání jde max kdyby jel Troy na div. kartu velde Fabriho a Hagy.

AKRO (-498) napsal 13.05.2010 v 17:43

Sgt.Dornan - Ty 4V od Ducati by byly v pohodě! Vzpoměn si, jak před několika lety udělali 200 kusovou sérii repliku 1000 4V o 200 koních a byly vyprodány dřív, než přišly na trh! A 2V vedle 4V se budou prodávat v pohodě dál, jako u BMW nebo Aprilie. A v SBK ještě zdaleka nejsou 2V odepsané! Upraví se restriktor a ani nebude třeba přidávat objem motoru. Vymění se jezdci a bude to zase motorka, která vyhrává! Nakonec si přečti jeden dnešní článek, jak důchodce Baylies, zajel na Mugellu na Dukně o skoro vteřinu lepší čas než tovární jezdec Fabrizio...!

AKRO (-498) napsal 13.05.2010 v 17:32

DaliboRR - Můžeš mít pravdu, že se na tu hranici dost brzy 2V dostanou, nebo né 2V, ale vlastně Ducati, protože jiný dvouválec nejede a třeba by z něho jiná firma vytáhla víc. Souhlasím, že není normální, stále pro Ducati získávat další výhody! Všeobecně před pár lety tvrdili konstruktéři motorů a je zajímavé, že jsem to někde četl i v časopise z šedesátých let, že poměr 1V proti 2V nebo 2V proti 4V je 80%. To sedělo při Supersportech - 600 4V/750 2V, kde to už ale Dukna vzdala. Zato jim vyhovoval poměr 750 4V proti 1000 2V, kde měla Ducati nejvíc úspěchů. V současné době by byl poměr 80% - 10004V/12502V. Jestli je tento poměr spravedlivý je těžké odhadnout! Těch 50 kubíků navíc, by bylo asi 9 koní navíc a zase vyšší krouťák. Já osobně si myslím, že jim těch 1200 ccm stačí!

Rado_ (555) napsal 13.05.2010 v 13:17+1

No nevím... jak píšu níže, Ducati už dávno není imageová značka, ale blíží se k tuctovce... a počet válců na tom nic nemění

Sgt.Dornan (1) napsal 13.05.2010 v 13:05

Tak Ducati je pověstná svými omezenými nebo jinak speciálními malosériemi-patří to k image značky. Já osobně jsem zvědav jak to budou řešit-jestli nějakým odvážným krokem do neznáma nebo vylepšováním až do bezvědomí.

Rado_ (555) napsal 13.05.2010 v 12:56+1

Sgt.Dornan > k tomu objemu výroby musím oponovat... a na vyloženě prototypovou sérii MGP mají?

Sgt.Dornan (1) napsal 13.05.2010 v 12:51

AKRO: Na úplné hranici ne ale blíží se doba kdy ten motor už prostě stačit nebude a pak vyvstane otázka co dál pač donekonečna je zvýhodňovat nejde. Dalibor to v posledním příspěvku řekl za mě. Souhlasím ale s tebou, že ty reakce ted po Monze jsou trochu hysterické. S tím čtyřválcem jsi mě ale moc nepřesvědčil Ducati zas není továrna s takovým objemem výroby jako Japonci a další řada motorek jen kvůli SBK - no nevím.

DaliboRR (1) napsal 13.05.2010 v 08:09

AKRO> No myslím si,že na závodním okruhu je V2 překonaný a že nic zásadního už vymyslet nejde.4-válec do dvou let bez JAKYCHKOLIV výhod opět předehnala zvýhodněné 2-válce.Ty naopak pokud chtějí vyhrávat musí znovu a znovu žádat o vyjímky nebo výhody.Tohle je zřejmé.Takže bez změn pravidel jsou za hranicí možností.Naopak 4-válev i bez nich má stále potenciál se zlepšovat.Tohle pochopila Aprilia a BMW a vlastně i KTM a proto do WSBK nevstoupila.

DaliboRR (1) napsal 13.05.2010 v 07:59

Pastellka> Super Jenže to co ty tu píšeš není názor,ale slepé papouškování.Já dovedu přijmout jiný názor na věc...ale ty jsi opravdu fanatik Uznám krásu italek,její určitou exkluzivitu a naopak,že všechny rejže jsou (skoro) jako přes kopírák a taky to,že Ř4 mají vychytaný do puntíku. Od tebe se dočíst nějaké "kritiky" na duknu je nemožné a nemyslím si že by to bylo tím,že je dokonalá.

Rado_ (555) napsal 13.05.2010 v 07:31+1

A vůbec, ať si ryjou, letos se už nezmění nic v pravidlech i v tom, že si po sezoně na své logo bude moci Max domalovat pátou hvězdu!

AKRO (-498) napsal 13.05.2010 v 00:33

Sgt.Dornan - Kdepak, dvouválce nejsou ještě zdaleka na hranicích možností! To jenom Ducati zaspala a nevyplatilo se jí to! Navíc ji určitě neprospěl odchod jejich šéfa a taky si myslím, že ani jezdci, letos nepodávají nejlepší výkony! Nejlépe jede na Ducati Checa, který nemá ani tovární motorku a navíc je už skorodůchodce. Ono jim to jede dobře a z jednoho závodu na Monze, není třeba dělat závěry! Prostě a jednoduše si budou muset zvykat, že se konkurence vyrovnala a nebudou vyhrávat tak snadno, jako dříve. Hodně si totiž zvykli, že mají monopol na vítězství a titul Mistra světa! A pokud by vedle dvouválců 1200 začali dělat i čtyřválce 1000, určitě by to brzy skouslo i to tvrdé jádro Ducatistů!

Pastell (112) napsal 12.05.2010 v 23:46

Já si myslím,že aprilka už nové RSV nikdy neudělá.

Sgt.Dornan (1) napsal 12.05.2010 v 22:41

AKRO: No tak jsem to myslel...zdá se, že je tady doba kdy je ten dvouválec už na hranici možností (nehledě na vzrůstající náročnost -technickou u finanční- údržby) a čtyřválce se začínají ve vývoji trochu vzdalovat protože ještě pořád mají "kam"...jen s tím přijetím 4V nevím, tvrdé jádro by to asi těžko trávilo. Právě proto mě zajímal názor Ducatistů

Marex (2570) napsal 12.05.2010 v 22:31

Akro: To ale není jenom o tradici. Twin- véčko je naprosto famózní vynález. Kolena u sebe (ne jak barová flundra ). Pružnost motoru...zas to ale trochu cuká, že...

AKRO (-498) napsal 12.05.2010 v 22:05

Snad není takový problém udělat o těch pár kilo Ducati stejnou váhu a ten restriktor jim upravit jak bude potřeba! Pokud jde o tu exkluzivitu dvouválců, tak si myslím, že fandové Ducati by čtyřválec hodně brzy přijali a dopadlo by to jako u BMW - jednoválec bez kardanu byla senzace a když se začalo se 4V, tak se taky ječelo a poukazovalo na tradici atd. Zastánci tvrdili, že Bavorák má mít jen dvouválec boxer motor ale brzy to utichlo, BMW dělá parádní čtyřválce a dvouválce vedle nich bez problémů jezdí a prodávají se. Aprilka udělala to samé! Tradice je sice pěkná věc, ale nedá se s ní vystačit do nekonečna!

Rado_ (555) napsal 12.05.2010 v 21:59+1

Marex > však to říkám S2/4R jsou poslední pěkné, ale poslední opravdu klasické jsou M900 Takže pokud bych měl někdy měnit, jakože chci zůstat u ostřejšího naháče, tak u Ducati jedině S4R (s S dvojkou bych si moc nepomoh) nebo... Speed Triple 1050 ... případně Griso Ale zatím o tom ani neuvažuju... výkon mi stačí a podrážky v zatáčkách šoupu furt

Marex (2570) napsal 12.05.2010 v 21:53

Dalibor, Rado: Podle mě je poslední pěknej Monstřík S2R (S4R). Ty nové jsou moc "JAPAN".

Pastell (112) napsal 12.05.2010 v 21:42

Hele Daliku jdi si hrat na jiné pískoviště když nejsi schopen přijmout i jiný názor na věc. Ještě nedávno chtěla vstoupit KTM. Fandím ducati a mám rád klasiku bohužel všechno jde do sraček.

DaliboRR (1) napsal 12.05.2010 v 21:31

Rado>No,ale stejně patří mezi nejhezčí naháče Ale vím co chceš říct...

Rado_ (555) napsal 12.05.2010 v 21:14+1

DaliboRR > Ducati už dávno není exkluzivní jako dříve... Mrkni na Monstera... Donedávna symbol konzervativnosti a klasičnosti, kvůli čemuž si získala srdce mnohých majitelů.. Dnes je to motorka s rámem zpoloviny z lehkých slitin, avantgardní čirá lampa, většina typů má mokrou spojku, digitální palubku, výfuky jak z kosmu... Už to není klasiská značka... totéž 848 s mokrou spojkou...

DaliboRR (1) napsal 12.05.2010 v 20:59

edit> Říkám bravo Ducati,ale takovíhle "majitelé" do-haj-zlu s váma

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist