Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Toho smajlíka sem nemyslel nijak škodolibě,jen mě to pobavilo No,já fandím Suze bezohledu nato,kdo na ni jede Pro mě je radost vidět zase po dlouhé době,bojovat Suzu v každém závodě o bednu respektive o výhru.Takže já se bavím v každém závodě Jo s Yamahou máš pravdu,Toseland už se dotoho dostal a už bude jezdit dobře ,podle mě.A řekl bych,že vté druhé polovině začne hodně zlobit i Cal s Leonem C. ...bude to určitě pěkné ještě
Soul > podle obrázku fandíš Haslamovi? .-)) Jo, Suza mu sedla, ostatní se na ní trápí... avšak vidím jako největší hrozbu piloty Yamahy... sezona bude dlouhá
AKRO: Jinak já se bavím o řadových 4V aby nedošlo k mýlce náhodou. Zajímavý nápad mi přišel jak tu někdo na začátku psal poslat závodit Desmosedici! Abych to shrnul a uzavřel, já chci prostě jen dobré závody bez protěžování kohokoliv a čehokoliv.
Časy z Mugella bych nějak neporovnával, mohli mít oba borci jiné počasí. A taky záleželo, v jaké formě byl motorka u Fabrizia a co testoval atd. Přímé srovnání jde max kdyby jel Troy na div. kartu velde Fabriho a Hagy.
Sgt.Dornan - Ty 4V od Ducati by byly v pohodě! Vzpoměn si, jak před několika lety udělali 200 kusovou sérii repliku 1000 4V o 200 koních a byly vyprodány dřív, než přišly na trh! A 2V vedle 4V se budou prodávat v pohodě dál, jako u BMW nebo Aprilie. A v SBK ještě zdaleka nejsou 2V odepsané! Upraví se restriktor a ani nebude třeba přidávat objem motoru. Vymění se jezdci a bude to zase motorka, která vyhrává! Nakonec si přečti jeden dnešní článek, jak důchodce Baylies, zajel na Mugellu na Dukně o skoro vteřinu lepší čas než tovární jezdec Fabrizio...!
DaliboRR - Můžeš mít pravdu, že se na tu hranici dost brzy 2V dostanou, nebo né 2V, ale vlastně Ducati, protože jiný dvouválec nejede a třeba by z něho jiná firma vytáhla víc. Souhlasím, že není normální, stále pro Ducati získávat další výhody! Všeobecně před pár lety tvrdili konstruktéři motorů a je zajímavé, že jsem to někde četl i v časopise z šedesátých let, že poměr 1V proti 2V nebo 2V proti 4V je 80%. To sedělo při Supersportech - 600 4V/750 2V, kde to už ale Dukna vzdala. Zato jim vyhovoval poměr 750 4V proti 1000 2V, kde měla Ducati nejvíc úspěchů. V současné době by byl poměr 80% - 10004V/12502V. Jestli je tento poměr spravedlivý je těžké odhadnout! Těch 50 kubíků navíc, by bylo asi 9 koní navíc a zase vyšší krouťák. Já osobně si myslím, že jim těch 1200 ccm stačí!
Tak Ducati je pověstná svými omezenými nebo jinak speciálními malosériemi-patří to k image značky. Já osobně jsem zvědav jak to budou řešit-jestli nějakým odvážným krokem do neznáma nebo vylepšováním až do bezvědomí.
AKRO: Na úplné hranici ne ale blíží se doba kdy ten motor už prostě stačit nebude a pak vyvstane otázka co dál pač donekonečna je zvýhodňovat nejde. Dalibor to v posledním příspěvku řekl za mě. Souhlasím ale s tebou, že ty reakce ted po Monze jsou trochu hysterické. S tím čtyřválcem jsi mě ale moc nepřesvědčil Ducati zas není továrna s takovým objemem výroby jako Japonci a další řada motorek jen kvůli SBK - no nevím.
AKRO> No myslím si,že na závodním okruhu je V2 překonaný a že nic zásadního už vymyslet nejde.4-válec do dvou let bez JAKYCHKOLIV výhod opět předehnala zvýhodněné 2-válce.Ty naopak pokud chtějí vyhrávat musí znovu a znovu žádat o vyjímky nebo výhody.Tohle je zřejmé.Takže bez změn pravidel jsou za hranicí možností.Naopak 4-válev i bez nich má stále potenciál se zlepšovat.Tohle pochopila Aprilia a BMW a vlastně i KTM a proto do WSBK nevstoupila.
Pastellka> Super Jenže to co ty tu píšeš není názor,ale slepé papouškování.Já dovedu přijmout jiný názor na věc...ale ty jsi opravdu fanatik Uznám krásu italek,její určitou exkluzivitu a naopak,že všechny rejže jsou (skoro) jako přes kopírák a taky to,že Ř4 mají vychytaný do puntíku. Od tebe se dočíst nějaké "kritiky" na duknu je nemožné a nemyslím si že by to bylo tím,že je dokonalá.
Sgt.Dornan - Kdepak, dvouválce nejsou ještě zdaleka na hranicích možností! To jenom Ducati zaspala a nevyplatilo se jí to! Navíc ji určitě neprospěl odchod jejich šéfa a taky si myslím, že ani jezdci, letos nepodávají nejlepší výkony! Nejlépe jede na Ducati Checa, který nemá ani tovární motorku a navíc je už skorodůchodce. Ono jim to jede dobře a z jednoho závodu na Monze, není třeba dělat závěry! Prostě a jednoduše si budou muset zvykat, že se konkurence vyrovnala a nebudou vyhrávat tak snadno, jako dříve. Hodně si totiž zvykli, že mají monopol na vítězství a titul Mistra světa! A pokud by vedle dvouválců 1200 začali dělat i čtyřválce 1000, určitě by to brzy skouslo i to tvrdé jádro Ducatistů!
AKRO: No tak jsem to myslel...zdá se, že je tady doba kdy je ten dvouválec už na hranici možností (nehledě na vzrůstající náročnost -technickou u finanční- údržby) a čtyřválce se začínají ve vývoji trochu vzdalovat protože ještě pořád mají "kam"...jen s tím přijetím 4V nevím, tvrdé jádro by to asi těžko trávilo. Právě proto mě zajímal názor Ducatistů
Akro: To ale není jenom o tradici. Twin- véčko je naprosto famózní vynález. Kolena u sebe (ne jak barová flundra ). Pružnost motoru...zas to ale trochu cuká, že...
Snad není takový problém udělat o těch pár kilo Ducati stejnou váhu a ten restriktor jim upravit jak bude potřeba! Pokud jde o tu exkluzivitu dvouválců, tak si myslím, že fandové Ducati by čtyřválec hodně brzy přijali a dopadlo by to jako u BMW - jednoválec bez kardanu byla senzace a když se začalo se 4V, tak se taky ječelo a poukazovalo na tradici atd. Zastánci tvrdili, že Bavorák má mít jen dvouválec boxer motor ale brzy to utichlo, BMW dělá parádní čtyřválce a dvouválce vedle nich bez problémů jezdí a prodávají se. Aprilka udělala to samé! Tradice je sice pěkná věc, ale nedá se s ní vystačit do nekonečna!
Marex > však to říkám S2/4R jsou poslední pěkné, ale poslední opravdu klasické jsou M900 Takže pokud bych měl někdy měnit, jakože chci zůstat u ostřejšího naháče, tak u Ducati jedině S4R (s S dvojkou bych si moc nepomoh) nebo... Speed Triple 1050 ... případně Griso Ale zatím o tom ani neuvažuju... výkon mi stačí a podrážky v zatáčkách šoupu furt
Hele Daliku jdi si hrat na jiné pískoviště když nejsi schopen přijmout i jiný názor na věc. Ještě nedávno chtěla vstoupit KTM. Fandím ducati a mám rád klasiku bohužel všechno jde do sraček.
DaliboRR > Ducati už dávno není exkluzivní jako dříve... Mrkni na Monstera... Donedávna symbol konzervativnosti a klasičnosti, kvůli čemuž si získala srdce mnohých majitelů.. Dnes je to motorka s rámem zpoloviny z lehkých slitin, avantgardní čirá lampa, většina typů má mokrou spojku, digitální palubku, výfuky jak z kosmu... Už to není klasiská značka... totéž 848 s mokrou spojkou...
A je to tady, už se Duknám o 3 kila snížila váha!
Toho smajlíka sem nemyslel nijak škodolibě,jen mě to pobavilo No,já fandím Suze bezohledu nato,kdo na ni jede Pro mě je radost vidět zase po dlouhé době,bojovat Suzu v každém závodě o bednu respektive o výhru.Takže já se bavím v každém závodě Jo s Yamahou máš pravdu,Toseland už se dotoho dostal a už bude jezdit dobře ,podle mě.A řekl bych,že vté druhé polovině začne hodně zlobit i Cal s Leonem C. ...bude to určitě pěkné ještě
Soul > podle obrázku fandíš Haslamovi? .-)) Jo, Suza mu sedla, ostatní se na ní trápí... avšak vidím jako největší hrozbu piloty Yamahy... sezona bude dlouhá
Serte na to, Max stejně uletí všem!!!
Pity > test Fabrizia a Troye byl současný... takže porovnávat časy je relevantní
AKRO: Jinak já se bavím o řadových 4V aby nedošlo k mýlce náhodou. Zajímavý nápad mi přišel jak tu někdo na začátku psal poslat závodit Desmosedici! Abych to shrnul a uzavřel, já chci prostě jen dobré závody bez protěžování kohokoliv a čehokoliv.
Že by byl R E S T R I K T O R sprosté slovo?
PityGPX - Je to tak, závod není o jednom rychlém kole, to nemusí vůbec nic znamenat!
Časy z Mugella bych nějak neporovnával, mohli mít oba borci jiné počasí. A taky záleželo, v jaké formě byl motorka u Fabrizia a co testoval atd. Přímé srovnání jde max kdyby jel Troy na div. kartu velde Fabriho a Hagy.
Sgt.Dornan - Ty 4V od Ducati by byly v pohodě! Vzpoměn si, jak před několika lety udělali 200 kusovou sérii repliku 1000 4V o 200 koních a byly vyprodány dřív, než přišly na trh! A 2V vedle 4V se budou prodávat v pohodě dál, jako u BMW nebo Aprilie. A v SBK ještě zdaleka nejsou 2V odepsané! Upraví se restriktor a ani nebude třeba přidávat objem motoru. Vymění se jezdci a bude to zase motorka, která vyhrává! Nakonec si přečti jeden dnešní článek, jak důchodce Baylies, zajel na Mugellu na Dukně o skoro vteřinu lepší čas než tovární jezdec Fabrizio...!
DaliboRR - Můžeš mít pravdu, že se na tu hranici dost brzy 2V dostanou, nebo né 2V, ale vlastně Ducati, protože jiný dvouválec nejede a třeba by z něho jiná firma vytáhla víc. Souhlasím, že není normální, stále pro Ducati získávat další výhody! Všeobecně před pár lety tvrdili konstruktéři motorů a je zajímavé, že jsem to někde četl i v časopise z šedesátých let, že poměr 1V proti 2V nebo 2V proti 4V je 80%. To sedělo při Supersportech - 600 4V/750 2V, kde to už ale Dukna vzdala. Zato jim vyhovoval poměr 750 4V proti 1000 2V, kde měla Ducati nejvíc úspěchů. V současné době by byl poměr 80% - 10004V/12502V. Jestli je tento poměr spravedlivý je těžké odhadnout! Těch 50 kubíků navíc, by bylo asi 9 koní navíc a zase vyšší krouťák. Já osobně si myslím, že jim těch 1200 ccm stačí!
No nevím... jak píšu níže, Ducati už dávno není imageová značka, ale blíží se k tuctovce... a počet válců na tom nic nemění
Tak Ducati je pověstná svými omezenými nebo jinak speciálními malosériemi-patří to k image značky. Já osobně jsem zvědav jak to budou řešit-jestli nějakým odvážným krokem do neznáma nebo vylepšováním až do bezvědomí.
Sgt.Dornan > k tomu objemu výroby musím oponovat... a na vyloženě prototypovou sérii MGP mají?
AKRO: Na úplné hranici ne ale blíží se doba kdy ten motor už prostě stačit nebude a pak vyvstane otázka co dál pač donekonečna je zvýhodňovat nejde. Dalibor to v posledním příspěvku řekl za mě. Souhlasím ale s tebou, že ty reakce ted po Monze jsou trochu hysterické. S tím čtyřválcem jsi mě ale moc nepřesvědčil Ducati zas není továrna s takovým objemem výroby jako Japonci a další řada motorek jen kvůli SBK - no nevím.
AKRO> No myslím si,že na závodním okruhu je V2 překonaný a že nic zásadního už vymyslet nejde.4-válec do dvou let bez JAKYCHKOLIV výhod opět předehnala zvýhodněné 2-válce.Ty naopak pokud chtějí vyhrávat musí znovu a znovu žádat o vyjímky nebo výhody.Tohle je zřejmé.Takže bez změn pravidel jsou za hranicí možností.Naopak 4-válev i bez nich má stále potenciál se zlepšovat.Tohle pochopila Aprilia a BMW a vlastně i KTM a proto do WSBK nevstoupila.
Pastellka> Super Jenže to co ty tu píšeš není názor,ale slepé papouškování.Já dovedu přijmout jiný názor na věc...ale ty jsi opravdu fanatik Uznám krásu italek,její určitou exkluzivitu a naopak,že všechny rejže jsou (skoro) jako přes kopírák a taky to,že Ř4 mají vychytaný do puntíku. Od tebe se dočíst nějaké "kritiky" na duknu je nemožné a nemyslím si že by to bylo tím,že je dokonalá.
A vůbec, ať si ryjou, letos se už nezmění nic v pravidlech i v tom, že si po sezoně na své logo bude moci Max domalovat pátou hvězdu!
Sgt.Dornan - Kdepak, dvouválce nejsou ještě zdaleka na hranicích možností! To jenom Ducati zaspala a nevyplatilo se jí to! Navíc ji určitě neprospěl odchod jejich šéfa a taky si myslím, že ani jezdci, letos nepodávají nejlepší výkony! Nejlépe jede na Ducati Checa, který nemá ani tovární motorku a navíc je už skorodůchodce. Ono jim to jede dobře a z jednoho závodu na Monze, není třeba dělat závěry! Prostě a jednoduše si budou muset zvykat, že se konkurence vyrovnala a nebudou vyhrávat tak snadno, jako dříve. Hodně si totiž zvykli, že mají monopol na vítězství a titul Mistra světa! A pokud by vedle dvouválců 1200 začali dělat i čtyřválce 1000, určitě by to brzy skouslo i to tvrdé jádro Ducatistů!
Já si myslím,že aprilka už nové RSV nikdy neudělá.
AKRO: No tak jsem to myslel...zdá se, že je tady doba kdy je ten dvouválec už na hranici možností (nehledě na vzrůstající náročnost -technickou u finanční- údržby) a čtyřválce se začínají ve vývoji trochu vzdalovat protože ještě pořád mají "kam"...jen s tím přijetím 4V nevím, tvrdé jádro by to asi těžko trávilo. Právě proto mě zajímal názor Ducatistů
Akro: To ale není jenom o tradici. Twin- véčko je naprosto famózní vynález. Kolena u sebe (ne jak barová flundra ). Pružnost motoru...zas to ale trochu cuká, že...
Snad není takový problém udělat o těch pár kilo Ducati stejnou váhu a ten restriktor jim upravit jak bude potřeba! Pokud jde o tu exkluzivitu dvouválců, tak si myslím, že fandové Ducati by čtyřválec hodně brzy přijali a dopadlo by to jako u BMW - jednoválec bez kardanu byla senzace a když se začalo se 4V, tak se taky ječelo a poukazovalo na tradici atd. Zastánci tvrdili, že Bavorák má mít jen dvouválec boxer motor ale brzy to utichlo, BMW dělá parádní čtyřválce a dvouválce vedle nich bez problémů jezdí a prodávají se. Aprilka udělala to samé! Tradice je sice pěkná věc, ale nedá se s ní vystačit do nekonečna!
Marex > však to říkám S2/4R jsou poslední pěkné, ale poslední opravdu klasické jsou M900 Takže pokud bych měl někdy měnit, jakože chci zůstat u ostřejšího naháče, tak u Ducati jedině S4R (s S dvojkou bych si moc nepomoh) nebo... Speed Triple 1050 ... případně Griso Ale zatím o tom ani neuvažuju... výkon mi stačí a podrážky v zatáčkách šoupu furt
Dalibor, Rado: Podle mě je poslední pěknej Monstřík S2R (S4R). Ty nové jsou moc "JAPAN".
Hele Daliku jdi si hrat na jiné pískoviště když nejsi schopen přijmout i jiný názor na věc. Ještě nedávno chtěla vstoupit KTM. Fandím ducati a mám rád klasiku bohužel všechno jde do sraček.
Rado>No,ale stejně patří mezi nejhezčí naháče Ale vím co chceš říct...
DaliboRR > Ducati už dávno není exkluzivní jako dříve... Mrkni na Monstera... Donedávna symbol konzervativnosti a klasičnosti, kvůli čemuž si získala srdce mnohých majitelů.. Dnes je to motorka s rámem zpoloviny z lehkých slitin, avantgardní čirá lampa, většina typů má mokrou spojku, digitální palubku, výfuky jak z kosmu... Už to není klasiská značka... totéž 848 s mokrou spojkou...
edit> Říkám bravo Ducati,ale takovíhle "majitelé" do-haj-zlu s váma