Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
BSA NIC o tom nevíš,tak nepiš to co píšeš. Ajo bude říkat to co se mu hodí,protože ví,že Kája neřekne a nemůže říct co a jak. Vůbec nevíš jaký tam jsou zákulisní tahy.
Kájo ať to rychle srůstá jseš mladej borec bude to dobrý a ke všemu doma polovičního doktorku,tak jsi v dobrých rukách.
I já bych si rád znovu poslechl (přehrál) ten rozhovor, zmiňovaný BSA .
Akorát bych znovu(!) dodal, že když má člověk špatnou ergonomii stroje
a sedává na nástavci sedla místo v sedle, jezdí se "docela blbě" (tečka).
A zažíval to na KTM ve tř. MotoGP250 například i Bulega v renomovaném
týmu SKY . A kde je teď ve tř. MotoGP . . . !?
Nechápu, proč smutné čtení. V mistrovství světa endurance jezdí mezi nejlepšími a v Alpe Adria na bedny.
Lepší jak beznadějně pořád vozit lucernu v Moto GP jako jeho brněnský jmenovec.
Však ona ta nabídka ještě přijde, Karel má ještě čas, pilot je to vynikající.
smutné čtení, kde sou ty časy, kdy Haniku vodil za sebou po okruhu Miller jako svého mladšího bráchu na top mašině v top týmu,
kde je dneska Milller,,,
IvanDvoutakťák: Dodal bych, že rána se tím má mazat zevnitř
Je fajn, že Hanika sdílí názor, že WSBK "nejdou v současnosti správnou cestou" Ale je škoda, že nemá trvalou sedačku v MS prototypů nebo SBK, protože je to přece jen prestižnější závodění než endurance.
Kájo, podle babiček a dědečků bylinářů je nejlepší
"mazání na hojení" kostivalový kořen extrahovaný ve
švestkovici 52% Takže do Le Mans držím(e) palce !
Kdo nepadá, jezdí pod svoje možnosti
Brzy se uzdrav a hodně stěstí v Le Mans Karlos
Super čtení. Karel to má v hlavě srovnaný Teď ještě aby mu dobře srostlo zápěstí.
BSA NIC o tom nevíš,tak nepiš to co píšeš. Ajo bude říkat to co se mu hodí,protože ví,že Kája neřekne a nemůže říct co a jak. Vůbec nevíš jaký tam jsou zákulisní tahy.
Kájo ať to rychle srůstá jseš mladej borec bude to dobrý a ke všemu doma polovičního doktorku,tak jsi v dobrých rukách.
I já bych si rád znovu poslechl (přehrál) ten rozhovor, zmiňovaný BSA .
Akorát bych znovu(!) dodal, že když má člověk špatnou ergonomii stroje
a sedává na nástavci sedla místo v sedle, jezdí se "docela blbě" (tečka).
A zažíval to na KTM ve tř. MotoGP250 například i Bulega v renomovaném
týmu SKY . A kde je teď ve tř. MotoGP . . . !?
Netřeba, Haniku seniora i juniora znám už mnoho let
Stojím si za svým.
pro začátek (než začneš srovnávat Karly) bych Ti poradil přehrát si
rozhovor, kde Ajo vysvětluje, proč vyhodil Haniku, potom třeba něco pochopíš
Nechápu, proč smutné čtení. V mistrovství světa endurance jezdí mezi nejlepšími a v Alpe Adria na bedny.
Lepší jak beznadějně pořád vozit lucernu v Moto GP jako jeho brněnský jmenovec.
Však ona ta nabídka ještě přijde, Karel má ještě čas, pilot je to vynikající.
smutné čtení, kde sou ty časy, kdy Haniku vodil za sebou po okruhu Miller jako svého mladšího bráchu na top mašině v top týmu,
kde je dneska Milller,,,
Ivan, Virago: po tom vašem léčení, chlapi, by Karel musel do odmašťovny a zápěstí by mu stejně nesloužilo. Radši konzervativně!
Preju rychle hojeni a hodne uspechu v sezone
Tak hodně štěstí v sezóně 2019
IvanDvoutakťák: Dodal bych, že rána se tím má mazat zevnitř
Je fajn, že Hanika sdílí názor, že WSBK "nejdou v současnosti správnou cestou" Ale je škoda, že nemá trvalou sedačku v MS prototypů nebo SBK, protože je to přece jen prestižnější závodění než endurance.
Kájo, podle babiček a dědečků bylinářů je nejlepší
"mazání na hojení" kostivalový kořen extrahovaný ve
švestkovici 52% Takže do Le Mans držím(e) palce !