FIM EWC – Závod vyhrál SRC Kawasaki, český Mercury Racing je jedenáctý
Text: Petr Czyž | Zdroj: fimewc.com | Foto: fimewc.com | Zveřejněno: 21.4.2019 | Zobrazeno: 6 676x
Text: Petr Czyž | Zdroj: fimewc.com | Foto: fimewc.com | Zveřejněno: 21.4.2019 | Zobrazeno: 6 676x
DutchTT.
Promiň, ale co to meleš?
LiveTiming ukazoval 2 hodiny staré časy.
Eurosport každých 15 minut reklamu o délce 5 minut. A když už BelaM něco říkal, tak se věnoval týmům, které mně nezajímají. Chvílemi sice zopakovali pořadí našich, ale za půl hodiny třeba jen jednou. To musím pochválit protože v anglické mutaci nejspíš nepadla asi ani zmínka.
Když to porovnám s hokejem, kde se dá dohledat přepis zápasu po minutách, tak tohle je fakt bída.
Přitom by stačilo každých 15 minut jen pár vět. Něco jako:
#21 P15 Karel 1:38 během 10 kol dojede #77 s časem 1:40
Takže díky všem zde v diskuzi za podrobné info.
Ale pravdu máš, že nejlepší je zažít na vlastní kůži.
pro ty co chybělo info z m.cz.. on live timing šel 24 hodin.. TV zvaná Eurosportu vysilála víc jak 2/3 závodu kdo nechtěl poslouchat naše pustil si anglickou mutaci..jinák do Le Mans to zase tak daleko není v noci zábava a kolotoče...ráno absint a legrace..
Sleeper: Máš víceméně pravdu, ALE
1.Je to ohraná písnička, Karel nemá v záloze budget pár mio éček, aby si zaplatil něco lepšího. Je to sice s podivem, že tak rychlej kluk pořád nemůže sehnat pořádného sponzora, protože z těch talentů, co ho sehali, je on pořád ten největší.
Škoda, že se Karel nedostal aspoň do továrního týmu, ale jedeš bramboru, je hlavní šance u stejné značky. Ilja se vyjádřil jo, fajn tým ale motorka těžká s minimem elektroniky, ne moc konkurence schopný model. Díky za příležitost, ale příště chci tovární tým. Ale Karla moc chválil, že je stejně rychlý.
Samo je to můj názor.
2. Konkrétně Le Mans a Suzuka jsou kultovní okruhy, kde je divácká kulisa obdivuhodná. Eurosportu se to asi taky vyplatí, když to vysílá nepřetržitě. Nekoukám na celý přenos, ale když to jde dobře tak se do toho na půl hoďky, hoďku zežeru, pak si dám pauzu, celkem to uběhne a stihnu se i dostat ven.
Samuel007> dík za doplnění
To Sleeper. EWC určtiě není pro chlapy, co si své ve světě už odjezdili. To je podobně nesmyslná myšlenka jako že kdo zůstane v MOTO 2 a nejde výš v podstatě zklamal, i když bude pravidelně na bedně, případně že ten, kdo skáče do výšky o tyči je ten, kdo bez ní do výšky už neskočí.
Stejně tak tvrdit, že je to pro diváky a sponzory absolutní nuda, protože tam není žádné závodění a předjíždění. Nevím, jestli jsi někdy tento závod vůbec viděl. Závodí se naplno a předjíždí 24 hod., celou dobu je to boj o zlomky vteřin. Na trati je velké množství jezdců, kteří se reálně neustále předjíždí a rozhodně se nejedná o sólo jízdy viz. GP. Už i proto mi stojí za to na tyto závody jezdit a bavit se jimi, protože tam prostě nejsou nudné okamžiky. Osobně jsem proto byl opět v Le Mans i tentokrát. Co se Karla týká, jeho výkony jsou opravdu na úrovni světové špičky a závody EWC rozhodně nejsou něco, co by měl zavrhnout. Pokud rozklíčuješ zkratku EWC, tak tyhle závody nejsou pro břídily a jejich stoupající popularita a účast v množství týmů to jen potvrzují.
Letos a to uz v kvalde, se opet potvrdilo, ze Kaja Hanika patri minimalne do WSBK/SSP, proste zavody MS "jednotlivcu". Neni mozny, aby byly v tymu tak propastne rozdily.
Klido me pak "zhejtujte", ale EWC nejsou pro mlade dravce. Patri tam spis veterani typu Randyho, ktery je porad sakra dobry, ale uz na "sprintove zavody MS neni zajimavy".
Pro divaka (tim i pro sponzory) je endurance naprosta nuda. Zadne zavodeni (predjizdeni, boje) a 24h nadsene sledovat live timing muze jen naprosty fanatiky (v dobrym).
WSBK, CEV..., to je spravna cesta. V Mercury je Hanika sice tahoun tymu, ale k cemu mu to v jeho kariere pomuze?
EWC je pro chlapy, co uz si svoje ve svete odjezdili...
Kamikaze: já třeba fandím kromě Slovákům i Polákům a těch tam je taky hodně.
Ukrajincům (Illya Mykhalchyk)
A taky jsi zapomněl na české sponzory. Wepol je sice německý tým, ale česká stopa tam je.
A pak taky samozřejmě všem ženám, které mají dost odvahy sednout na motorku.
Apel na redakci m.cz - v EWC mame dost silne zastoupeni - jezdci, tymy ( beru i MACO racing) tak priste vice pozornosti pro tenhle sampionat
Dik
Tak nějak jsem to myslel.
Ale nový stroj evidentně nemá vychytane všechny mouchy na 24h.
8h by možná mohl zvládnout.
Samuel Právě naopak. Mercury racing by mělo obměnit BMW
Před 2 týdny jsem viděl Karla s omotaným pravým předloktím a totálně na šrot
Tak snad už je celkově ok.
Zajímavé a napínavé až do posledního kola, super. Jen bych čekal větší info o průběhu závodu na motorkari.cz. Jeden článek po skončení podniku takového jména je dost málo o fotkách nemluvě. Wsbk je absolutní nuda a článku k tomu je tu nespočetně ...
Na facebuku RAC41:
"bon relai de jan halbich"
Jinak český/slovenský prapor nejvýše nese WEPOL Racing.
Snad si v továrně BMW někdo všimnul, že body z Le Mans veze jen MERCURY RACING
Bylo by dobrý je trochu odměnit.
Jo Ivane. Snad tam budou moc tahat všichni kluci naplno.
Maj dobrou šanci se dostat do TOP10 v cíly i celkově.
A možná se i přiblížit na post nejlepšího BMW.
Z Karlova pravého zápěstí jeho ortoped asi "moc radost mít nebude" ...
Snad se zlomenina neobnovila, ale tři týdny před Slovakiaring 8Hours
na rekonvalescenci nemusí stačit ... Takže ZASE držme palce !!!
No nic... z trojice seriálů mě bude zajímat nejmíň WSBK, slabý odvar MGP i BSB.
kokos BSB iny zavod...
Rád bych viděl tabulku s otáčkami v BSB
za mna super vykon Cechov
BSB začíná, Eurosport 2
Randy je pořád třída
Škoda, že ho v Mgp podrazila Suzuki, do teď by tam čeřil vodu.
Ale tam to mají s jezdci trošku zvlášní
tak po náloži 24h na závěr BSB :)
Celkově 12.
https://www.fimewc.com/standings/
Hlavně, že jsou všichni OK ( ale KO asi taky ), gratulace k 11tému fleku
Uprimne z Jezury jsem byl v prvnim stintu krapet zklamanej ... ale postupem casu se rozjel. Ilyia jel paradne, a o Karlovi nemluve, ten jel vzdycky co jsem ho videl paradne. Nebyt blbyho kabelu, byli jiste sesti, a bojovali byo pate misto. Ale na "kdyby se to nejezdi" Kazdopadne i 11 pozice je velice solidni.
Guarnoni tahal jako nemoudrej na konci. Jen Škoda ze Yonny neměl benzin jinak to mohlo bejt drama. Jí´
Ani TOP10
Ale mám radost že se potkaly podobně rychlí jezdci.