FIM EWC – Druhý den byli v Le Mans nejrychlejší jezdci YART

Testy na čtyřiadvacetihodinovku v Le Mans skončily ve středu druhým dnem zkoušek. První den byl nejrychlejší tým F.C.C. TSR Honda France s maximem na 1'47,438 sekundy, druhý den zajeli nejrychleji jezdci YART Yamaha s časem na kolo 1'36,867 sekundy. Na dráze okruhu Bugatti testovali také Češi z týmu Mercury Racing (dříve IV Racing BMW CSEU), kteří byli v úterý s časem 1'48,052 sekundy druzí a ve středu s maximem 1'40,721 sekundy dvanáctí.

Nejrychlejším týmem druhého dne v Le Mans je YART Yamaha, továrnou podporovaný tým z Rakouska. Maximum na kolo 1'36,867 sekundy bylo z obou dnů nejrychlejší a vlastně nikdo jiný mimo jezdců YART pod minutu sedmatřicet nezajel.

Na druhé pozici je tovární tým a čtvrtý z Bol d’Or 2017, NRT48 BMW Motorrad, jehož čas na kolo je na hodnotě 1'38,586 sekundy. Třetí v pořadí je Team Tecmas BMW, na čtvrté místo zajeli jezdci tovární stáje Honda Endurance Racing a první pětku uzavírá F.C.C. TSR Honda France s kolem za 1'39,426 sekundy.

Česká sestava Jakub Smrž, Matěj Smrž, Karel Hanika a Sylvain Barrier (FRA) závodí v barvách české stáje Mercury Racing. První den zajeli v mokrých podmínkách druhý nejlepší čas dne, test uzavřeli ve středu dvanáctým časem 1'40,721 sekundy. Ve středu nebyly zvlášť ideální podmínky, ale v samotném závěru dráha oschla, čehož některé týmy využily k nastavení denního maxima.

První tréninky na vytrvalostní závod motocyklů 24Hodin Le Mans, který je zároveň druhým podnikem sezony FIM EWC 2017/2018, mají termín 19.dubna. Start závodu je v sobotu 21.dubna.

Testy FIM EWC – 2.den (Top14)
Středa,4.4.2018 – Le Mans (FRA)

1 – YART Yamaha – 1’36.867
2 – Team NRT48 BMW Motorrad – 1’38.586
3 – Team Tecmas BMW – 1’38.824
4 – Honda Endurance Racing – 1’39.159
5 – F.C.C. TSR Honda France – 1’39.426
6 – Junior Team Le Mans Sud Suzuki – 1’39.723
7 – Team SRC Kawasaki – 1’39.868
8 – Suzuki Endurance Racing Team – 1’40.021
9 – Team April Motos Motors Events (Suzuki) – 1’40.127
10 – Team R2CL (Suzuki) – 1’40.168
11 – HRT 100 Hertrampf Racing (Ducati) – 1’40.597
12 – Mercury Racing (BMW) – 1’40.721
13 – Atomic Motosport (Suzuki) – 1’41.326
14 – Tati Team Beaujolais Racing (Kawasaki) – 1’41.387

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

Autor článku obdržel prémii 2.5 Kč od 5 uživatelů.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
kaplos přispěl 0.5 Kč
masi přispěl 0.5 Kč
Fantom40 přispěl 0.5 Kč
Foxx5 přispěl 0.5 Kč
Paulo přispěl 0.5 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist