EWC: Osmihodinovku v Oscherslebenu vyhrál tým F.C.C. TSR Honda France, Češi dojeli pátí

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5069) napsal 16.06.2019 v 10:03

Po Oscherslebem 8Hours 12. v pořadí - velká škoda "té nuly" na Slovakiaringu !
********************************************************************************************

1 TEAM SRC KAWASAKI FRANCE Kawasaki FRA FFM 40 62 1 29

2 Suzuki Endurance Racing Team Suzuki FRA FFM 41 45 27 14

3 F.C.C. TSR Honda France Honda JPN MFJ 51 3 25 30

4 WEPOL Racing Yamaha GER DMSB 43 37 19 2

5 YART - YAMAHA Yamaha AUT AMF 41 11 35 1

6 Honda Endurance Racing Honda GBR ACU 9 51 15 4

7 Bolliger Team Switzerland Kawasaki SUI FMS 37 31 2 3

8 VRD IGOL PIERRET EXPERIENCES Yamaha FRA FFM 10 5 17 21

9 MOTO AIN Yamaha FRA FFM - 15 11 19

10 GERT56 by GS YUASA BMW GER DMSB 27 - 10 8

11 BMRT 3D MACCIO RACING Kawasaki FRA FFM 8 4 14 13

12 FANY GASTRO MERCURY RACING BMW CZE 11 10 17

Před Oschersleben 8Hours - 19. v pořadí !
**************************************************

Asenad (268) napsal 14.06.2019 v 17:35

Jestli jsem dobře koukal tak má Hanika 3 nejrychlejší čas. Myslím, ale, že ho dosáhl, když jel na začátku s těmi nejrychlejšími.

IvanDvoutakťák (5069) napsal 13.06.2019 v 07:48

Jak je Suzuka8Hours a to každý rok, "našlapaná"
si zase přečteme, až z letošní startovní listiny ...

Samuel007 (376) napsal 12.06.2019 v 21:41

Ano Ivane. Proto jsem slovo "dojet" dal do uvozovek. 8 hodin je dlouhá doba a může se stát cokoliv. Přemotivovaných Lokalmatadorú bude plný kačer. Ale i tak jich hromada dojede do cíle.

IvanDvoutakťák (5069) napsal 12.06.2019 v 12:44

Jenže to, co píšeš, Samueli, jen náš fandovskej pohled na ty finance
Žádná jistota dokončení v Top15 při Suzuka8Hours neexistuje a tak bych
řekl, že náklady účasti v tomto superprestižním závěru sezony 2018/19,
i když by tyto finance k dispozici byly, budou spíš užity pro materiální
a třeba i personální posílení týmu pro sezonu příští ...

Samuel007 (376) napsal 12.06.2019 v 05:35

Jistě Ivane že cesta do Suzuki stojí spoustu peněz.
(A nejen proto) 3 týmy, které stojí v tabulce před Mercury, do Suzuki nepojedou.
Takže stačí "dojet" na 15. místě. Sebrat 7.5 bodů. Celkové TOP10 je potom skoro jisté. Jako bonus by byl status: celkově nejlépší BMW ...
Hodně lákavá vyhlídka.


Pan Noss je geniální manager, takže rozhodnutí nechám na něm a nehodlám mu radit.
Můžu jenom fandit, ať to klapne.

IvanDvoutakťák (5069) napsal 11.06.2019 v 22:33

https://www.fimewc.com/standings/

(takže "zamodřit", přenést a rozkliknout až u sebe !)

IvanDvoutakťák (5069) napsal 11.06.2019 v 08:51

Dokázal by někdo, kamarádi , "vygůglovat" současný stav
bodů v EWC , t.j. s¨po připočtení bodů za Ochsersleben ??

IvanDvoutakťák (5069) napsal 10.06.2019 v 14:01+3

Těším se, že zde na M.cz najdeme aspoň pár fotek našeho týmu,
ať už ze zastávky v boxu nebo z jízdy, když tentokrát za sebou
(zase !) nechal řadu týmů materiálně daleko lépe zabezpečených ...
Když jsem prvních pár kol včerejšího závodu viděl Karla jak dává
stejné tempo se špičkou pěti fabrických týmů (a ty všechny na start
postavily svoje "rychlíky" !), moje euforie byla na vrcholu ...

IvanDvoutakťák (5069) napsal 10.06.2019 v 13:54

V kuloárech jsem slyšel , že ani fabrický tým ERC-BMW na
superprestižní Suzuka 8Hours nepojede s novým, v závodním
režimu nevyzkoušeným strojem, ale s tím, co jeli včera ...
Můj pohled na to, žeby náš tým Fany-Mercury "apgrejdoval",
je značně pesimistický.Taky si jen těžko představit, co taková
výprava na Suzuku stojí ... !

Samuel007 (376) napsal 10.06.2019 v 12:58

Hezká myšlenka M+M.
Ale na dotaz, jestli plánuje změnu značky, Noss jasně řekl NE.
Z toho mi vychází že jedná s továrnou BMW, ale můžu se mýlit.
Noss potřebuje aktuálně vyřešit dva problémy.
1) Nový stroj. Starý evidentně nestíhá.
2) Spolehlivý jezdec. S rychlostí mezi Ondrou a Karlem.
Bez nového bajku nemá význam jezdit do Suzuki. Konkurence v Japonsku je brutální.
Bez třetího jezdce nemá význam jezdit 24H. Protože 24H ve dvou se fakt nedá.
Z pohledu do kalendáře je jasné že to jsou aktuální problémy.

TheLuclys (212) napsal 10.06.2019 v 12:24

Já hned jak se mluvilo o sloučení týmu mě napadlo spojení Maco+Mercury, páč Maco se poslední dobou jen tak plácá v zadu, pravda, i štěstí jim nepřeje, ale i tak.

Spojení s továrnou by bylo skvělé, problém by ale byl v to, že v týmu by asi museli zůstat Ondra s Karlem (Karel kvúli rychlosti, Ondra kvůli sponzorům, páč generální sponzor Fany, je defakto jeho sponzor) a to nevím jestli by se továrně líbilo. Foray je samozřejmost a podle mě by si chtěli dotáhnout i někoho dalšího.

Kubik19 (775) napsal 10.06.2019 v 09:08

Samuel007> přesně tak to cítím a vnímám taky! sem fakt zvědavej

IvanDvoutakťák (5069) napsal 10.06.2019 v 07:49

Samueli, souhlas na 100%

Samuel007 (376) napsal 10.06.2019 v 06:35+1

Rogih: Noss v TV říkal, že Suzuka je s otazníkem.
Jedná s tovární BMW. . . .

Raději bych, aby do Suzuki nejeli, ale dostali tovární podporu pro příští rok.
Ideální řešení je, (o které si řekli tímto skvělým výsledkem) že Suzuku pojedou na tovární BMW.
Mluvil o slučování týmů. Takže očekávám 3 rychlé a spolehlivé jézdce. Karel jistě. Ondra?? snad?? A třetí někdo z továrního týmu #6?

Nossovi přeji hodně štěstí při jednání.

gorkin (4444) napsal 10.06.2019 v 06:30

Paráda Fany Gastro Mercury Gratulka
Jsem zvědav s jakým projektem Viktor Noss přijde prý bude nějaká fůze s nějakým týmem
takže asi budou i noví piloti
..jsem zvědav

Samuel007 (376) napsal 10.06.2019 v 06:27

Velká gratulace.
Pro ilustraci jak to je náročné uvedu polský tým #77.
Zkoušeli jet také ve dvou "rychlejších" jezdcích, ale skončilo to pádem.
Kája s tím bolavým ramenem podstoupil ohromné riziko.
Ondra skvělá práce. Dovezl motorku v pořádku do cíle.
A měl i slušné časy v porovnání s konkurencí.

rogih (1000) napsal 09.06.2019 v 23:26+1

Gratulace k nejlepšímu výsledku týmu!
Hodně štěstí v Suzuce!




TOPlist