Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
mnozí pamatují, že když začala třida SSP, tak jeli 4-valce 600 proti 2-valcum Ducati 748. V podstatě to taky byli většinou CBR proti pár Ducati. Ale že by tam jednou povolili 955 v2, to by mě ve snu nenapadlo
Jak prosté - Dorna i v SSPWorld podpoří Ducati a Ducati podpoří Dornu.
Podobně jako to byly motory Honda 600 v Moto2, a poté zas Triumph 750+ .
a monopolní "zajišťování" pneumatikami různých kategorií MotoGP i WSBK ,
jednotnou elektronikou, Ě-závody "technologií " od jediného výrobce, atd, atd .
Ducati 955 supersport ještě Kalousek prezident a bude kompletně svět naruby. Když byla v sbk 916ka, zavodni myslim byli 916, 926 a nakonec 955, protože mohli mít objem až 999. Ted sice seškrcena 955 v ssp, ale to bude mít fantastický průběh výkonu. Pravidla ohnuté jak .....
mnozí pamatují, že když začala třida SSP, tak jeli 4-valce 600 proti 2-valcum Ducati 748. V podstatě to taky byli většinou CBR proti pár Ducati. Ale že by tam jednou povolili 955 v2, to by mě ve snu nenapadlo
Kéž by R6 v SSP dokázala, že soupeři typu MV s 800ccm a Ducati 955 budou posekaný protože to je nefér souboj tohle ..... ono i proti 765 jezdit je
Jak prosté - Dorna i v SSPWorld podpoří Ducati a Ducati podpoří Dornu.
Podobně jako to byly motory Honda 600 v Moto2, a poté zas Triumph 750+ .
a monopolní "zajišťování" pneumatikami různých kategorií MotoGP i WSBK ,
jednotnou elektronikou, Ě-závody "technologií " od jediného výrobce, atd, atd .
Ducati 955 supersport ještě Kalousek prezident a bude kompletně svět naruby. Když byla v sbk 916ka, zavodni myslim byli 916, 926 a nakonec 955, protože mohli mít objem až 999. Ted sice seškrcena 955 v ssp, ale to bude mít fantastický průběh výkonu. Pravidla ohnuté jak .....
3 reakce