Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nějak nechápu, jak by měly ty nové regule vypadat - esli pro původně naháče jsou limity objemu ještě výš, než pro sporty? Páč proč u Triumphu trochu jinej 765R a né 765RS tj. dvojče podobný Daytoně -?
Tak jsem trochu pohledal a zdá se, že stále detailní pravidla nejsou vydané, ale měla by nastoupit Ducati Panigale V2 (955), MV Agusta F3 800, ale třeba i Kawa ZX-636R nebo GSX-R 750 a teď teda i Triumph ST765R. S tím, že každý bude mít jiný Rev Limit. Triumph ST765R je navíc naháč, sice má lamináty od Daytony, ta už se nějaký rok ale nevyrábí, takže kdo ví, kdo se ještě přidá, každopádně ten příští rok to budu sledovat a těším se, jak se to tam semele
Mno nevim, na odkazu nize pisou, ze triumph chce jezdit se svoji 765kou, MV Agusta s 800kou, a ducna "s necim V2" co rozhodne nebude do 750 Tak nevim co bude pristi rok, Kazdopadne ze supersportu se pomalu stavaj litry
Nějak nechápu, jak by měly ty nové regule vypadat - esli pro původně naháče jsou limity objemu ještě výš, než pro sporty? Páč proč u Triumphu trochu jinej 765R a né 765RS tj. dvojče podobný Daytoně -?
Ducati bez paru kubiku litra ? Suzuki teoreticky muze jet 4v se 750 ? Kawe povolej 636 ? Kam ten svet speje
1 reakce
Tak jsem trochu pohledal a zdá se, že stále detailní pravidla nejsou vydané, ale měla by nastoupit Ducati Panigale V2 (955), MV Agusta F3 800, ale třeba i Kawa ZX-636R nebo GSX-R 750 a teď teda i Triumph ST765R. S tím, že každý bude mít jiný Rev Limit. Triumph ST765R je navíc naháč, sice má lamináty od Daytony, ta už se nějaký rok ale nevyrábí, takže kdo ví, kdo se ještě přidá, každopádně ten příští rok to budu sledovat a těším se, jak se to tam semele
Mám v těch supersportech bordel :D
1 reakce
https://www.motorradonline.de/szene-motorsport/neues-supersport-reglement-neue-hubraumklassen-neue-bikes/
Snad se Triumph pochlapí.
Mno nevim, na odkazu nize pisou, ze triumph chce jezdit se svoji 765kou, MV Agusta s 800kou, a ducna "s necim V2" co rozhodne nebude do 750 Tak nevim co bude pristi rok, Kazdopadne ze supersportu se pomalu stavaj litry
https://www.visordown.com/news/racing/worldsbk/ducati-v2-project-takes-step-closer-official-worldssp-return-2022
Držím palce a doufám že Hannes bude dál oblékat 4SR a bude v ni vidět vpředu!
Kdyby vás jako mne zajímala ta nová pravidla, tak vězte, že pro rok 2022 budou pro WSSP povolené čtyřtaktní motory
čtyřválce 400 - 600 ccm
tříválce 500 - 675 ccm
dvouválce 600 - 750 ccm
https://www.webbikeworld.com/worldssp-regulations-to-change-for-2022-to-include-more-models/
4 reakce