Rozhovor s Tomášem Holubcem

I v letošním roce bude jezdit MEZ MČR několik jezdců, kteří na svých kapotážích ponesou název těchto stránek. I letos se tito jezdci dočkají od nás větší publicity. Jedním z těchto jezdců je i Tomáš Holubec.

K jakým změnám došlo u tebe během zimních měsíců?
Během zimních měsíců jsem se rozhodoval co pojedu v roce 2005. Nakonec vše dopadlo tak, že pojedu na Yamaze R6 třídu Superstock 600 a celý seriál mistrovství České republiky.
Jak probíhala tvá zimní příprava?
Snažil jsem se připravovat fyzicky, ale vše bylo zkomplikováno mojí operací v lednu, kdy mi byla vyjmuta želízka z pánve, ke kterým jsem přišel po nehodě na Silverstounu. Poté jsem začal naplno trénovat (plavání, běh, kolo).
Máš za sebou již i první testování, jaké bylo?
Od srpna jsem neseděl na silniční motorce, a proto jsem rád, že jsem se konečně dostal na trať v Mostě. Během dne jsem najezdil asi 45 okruhů. Motorka byla v pořádku, akorát byly problémy s tlačítkem na řazení. Ale o to se postará můj mechanik pan Múller.
Co pojedeš letos za šampionáty?
Plánuji jet celý Český mistrák a k tomu bych se chtěl svézt v Polsku a možná i Evropský pohár v Mostě.
V loňském roce si absolvoval několik startů v týmu Akuna Racing, jak na to vzpomínáš?
Byl to pro mě nejlepší zážitek. Celý tým mě přijal perfektně a vše s panem Smržem fungovalo, za což mu děkuji! Díky tomuto týmu jsem se posunul o kus dopředu.
Po tvém loňském zranění si byl po návratu do sedla stroje týmu Akuna Racing prakticky ihned vyměněn. Jak si ty chvíle prožíval, co jsi cítil?
Potěšilo mě, že jsem po zranění mohl tak brzo nastoupit do závodu v Brně za tento tým. Jak vše rychle začalo, tak to pro mě také bohužel skončilo. Dalo se to očekávat vzhledem k mé finanční situaci. Přesto bych chtěl celému týmu Akuna racing poděkovat!
Kdyby se i letos naskytla nějaká nabídka pro starty v litrové kategorii, přijal by si jí?
Myslím si, že asi ne. Litrové motorky jsou přece jenom silnější a tvrdší. Letos zůstanu u šestek.
Si jeden z mála jezdců, kteří mohou porovnávat evropský šampionát Superstock a naše mistrovství s Alpe Adria Cupem, jaká v těchto šampionátech vidíš rozdíly a jak by si popsal konkurenci?
Každý šampionát má své kouzlo. Evropský šampionát je zajímavý díky tomu, že se jede při mistrovství světa superbiků. Panuje tam větší rivalita a nasazení jezdců je o dost tvrdší než u nás.
Co tvé soukromí, co děláš, když nesedíš na motorce?
Pracuji ve Vrchlabí ve firmě Havex-auto a prodávám auta. Je to celkem dobrá práce a občas se svezu i v zajímavých vozech. Ve zbylém čase se věnuji především své přítelkyni Simče.
Jaké máš zájmy?
Bydlím asi 30km od Špindlu, takže tu mám super podmínky na zimní sporty, jako je snowboarding. Přes léto jezdím k vodě.
Závěrem jedna standardní otázka. Jaké si do letošní sezóny kladeš cíle?
Letos bych se chtěl účastnit celého Českého mistráku a pokud se bude dařit, tak se ukázat na stupních vítězů.

Informace o redaktorovi

Motorkáři.cz - (Odebírat články autora)
Petr Štola - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist