V Brně se konala tradiční autogramiáda.

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 10.12.2009 v 14:59

My to neovlivníme, proto skřetům a racheťákům - nazdar!

ChenziiR1 (158) napsal 09.12.2009 v 22:09

Nestačím zírat,jaký ptákoviny je někdo schopen vyplodit

AKRO (-498) napsal 09.12.2009 v 21:15

SoulTrain - Stačí když nabere asi deset kilo a zbytek váhy udělá těžší motorka! Ještě aby si jeden ze sta určoval podmínky!

SoulTrain21 (753) napsal 09.12.2009 v 13:17

Akro a nemyslíš si že by bylo zase nespravedlive treba pro Pedrosu aby musel nabrat třeba 15-20 kilo?dovedes si predstavit liliputana Pedrosu s treba 75 kily?vzdyt by vypadal jako tluste čínske prase

ChenziiR1 (158) napsal 09.12.2009 v 08:37

Co ty dokážeš vymyslet

AKRO (-498) napsal 09.12.2009 v 00:22

ChenziiR1 Ale jo, talent a sponzor jsou taky potřeba, ale když je takový jezdec ještě hubený malý s rachetickou postavou, je to ještě lepší! Takový má šanci jednou i vyhrát Mistrovství světa!

ChenziiR1 (158) napsal 08.12.2009 v 21:24

"Já si myslím, že se spíš prosazují někde okolo 13 - 14 let jezdci, kteří prostě nevyrostli" To je nesmysl.Jde o to kdo má jaký talent nebo sponzora nebo oboje.Ale že by si je třídili podle tělesných proporcí???Joke!?

AKRO (-498) napsal 08.12.2009 v 14:57

PityGPX - OK, já ti rozumím, ale může to být i jinak, malí kluci co jezdí minibiky mohou taky vyrůst, viz třeba Pešek, ještě před 7 lety malý a neskutečně hubený skrček a přece vyrostl až na 176 cm. Já si myslím, že se spíš prosazují někde okolo 13 - 14 let jezdci, kteří prostě nevyrostli i když cílená dieta nebo možná i částečná hladovka, už od mládí, taky mohla hrát určitou roli. Jak u koho. Prostě vzhleden k tomu, že cesta na velké motorky vede přes malé obsahy, jsou určitě menší a lehčí jezdci ve výhodě a tím i pro sponzory na začátku jejich kariéry zajímavější a časem se posunou do větších motorek.

PityGPX (949) napsal 08.12.2009 v 08:25

Akro: no, ok, myslel jsem to jinak než jsem napsal, prostě ti borci dle mě cvičí aby měli fyzičku, tj jasné že? No a prostě maj tkaovou stravu po kt. asi moc nerostou jako obyč. lidé kt. prostě žerou vše. A tím pádem maj kolem těch 160 - 170cm, že? Takže i v tomhle se mnou souhlasíš, že prostě ti borci od dvou let prostě jedí jinak než my - studenti, pracující kt. prostě neřeší, zda váží 100 či 200 kg .o) he. To samé v zimě, nemůžou chodit do mekáče ale choděj do posilovny.
Jinak to je asi tak vše. Beztak akro, až ti jezdci skončí tak budou vypadat normálně, viz Lucio Cechinelo. Taky jezdec a teď vypadá jak normální dospělák, ok???

AKRO (-498) napsal 08.12.2009 v 00:03

Desmo69 - Co sem zase pleteš basket, hokej apod. Nebo nějaké špekouny! Bavíme se o normálně rostlých velice štíhlých lidech vážících okolo 75 kilo plus mínus! A ti HŇUPOVÉ NA ČELE MGP nebo WSBK? Při jejich tuposti a vrozeném kretenizmu by na něco takového NIKDY nepřišli!

desmo69 (638) napsal 07.12.2009 v 23:25

*se z našich pocitů nepokaká

desmo69 (638) napsal 07.12.2009 v 23:24

...a ikdyž budou stát částečně za tebou, že dovažování by mě ani v nejmenším nevadilo, ba naopak, určitě bych to uvítal, ale je to jen moje zbožný tupý přání nějakýho jardy z česka. Ezpeleta ani Ipollito ani Flammini ani nikdo jinej se z našich pocitů neposere:)

desmo69 (638) napsal 07.12.2009 v 23:22

Akro, no nebylo by to vynikající Když vzpomenu ten mnou stokrát zmiňovaná basket. Nebyla by šleha dávat trpaslíkům botky s metrovou podrážkou? Aspoň by do toho sportu přišlo víc lidí, kteří dnes díky výšce a váze nemají šanci se prosadit! Prostě to je úplně to samí. Stejně jak ve skokách na lyžích nelítají tunoví prasata, hokej nehrají kostlivci a basket liliputáni, tak motorky a konkrétně tebou zavrhovaný motogp řízený hajzlem Ezpeletou, nejezdí vysocí špekouni. Zvykej si

AKRO (-498) napsal 07.12.2009 v 23:19

Desmo69 - Fajn, konečně rozumný názor! Tak tobě by dovažování nevadilo! A ty nevýhody mrňousů jsou zanedbatelné! Že pomalu nedosáhnou na zem? Po odstartování je to už jedno! A že nezvednou motorku po pádu jak píšeš? Oni jim ji zvednou pořadatelé a navíc po pádu odjede málokdo a stejně je už závod v tahu. Ale neboj se, tu bandu tupounů co vedou MGP něco tak pokrokového v životě nenapadne! Ale my si o tom stejně můžeme hezky popovídat!

AKRO (-498) napsal 07.12.2009 v 23:09

PityGPX - No to řvu! Tak podle tebe, jak tady píšeš doslova, tak "jezdci musí cvičit a zdravě jíst a z toho důvodu jsou ti jezdci drobní"! To si snad děláš srandu nebo né? Jinými slovy když budeš pilně cvičit a zdravě jíst tak nevyrosteš? A budeš malý a drobný? To vyrostou jen prasata, co žerou jen špatné věci a necvičí? Není to nějak jinak, třeba naopak? Takže jak píšeš sportovec na motorce je podle tebe maličký chcípák okolo 50 kg typu Elias nebo Pedrosa? A co takhle člověk měřící okolo 170 - 182 cm a vážící od 70 - 80 kilo? Zdá se ti to moc, nebo je to nějak nenormální? Kde je psáno, že motorky musí být maličké a na nich mohou a mají jezdit jen skřeti a Dachau? No a Rossi by tu motorku musel taky dovážit a nebo nabrat, tak by se vidělo, jak by si s tím poradil. I když si myslím, že dobře. A Pedrosa? Musel by si s tím poradit taky, co by mu zbývalo? Navíc by do závodů přišla spousta nových lidí, kteří dnes díky výšce a váze nemají šanci se prosadit! Nebylo by to vynikající?

ChenziiR1 (158) napsal 07.12.2009 v 20:53

Akro:ty dáš do placu vždy takovou peachovinu-to je něco

koolja (134) napsal 07.12.2009 v 18:48

desmo69:v tom celkovym vzhledu za poslednich par let mas pravdu,ale na druhou stranu kde se nejvic meni kazda krasavica ,na coz upozornujes ,ale kdyz ji kouknes pod sukne furt se meni.Zatim jenom k lepsimu a krecaky v podobe prasklych kartru,nebo pistu jsou ted minulosti

PityGPX (949) napsal 07.12.2009 v 18:04

Beztak nejhezčí MGP motorka je tato
//www.motorcycledaily.com/100502zxrr2.jpg

desmo69 (638) napsal 07.12.2009 v 17:50

koolja, to já na Ducati taky nedám v žádným případě dopustit, jen ten vzhled je takovej jakejsi už 7 let stejnej a zpravidla s plechama po celé ploše motorky:) Chtělo by to po tolika letech nějakou inovaci:) A ne jen měnit prdel...

koolja (134) napsal 07.12.2009 v 17:32

desmo69:na ducatku mi nesahej ,jinak budu zlej

desmo69 (638) napsal 07.12.2009 v 17:28

Náhodou úplná krasavica:) Oproti Ducati co je každý rok bohužel stejná a mezi ní a autobusem moc rozdílů nenajdeš, tak Honda je každej rok nádherná Třeba RC211V, to byla mašina jak se patří

PityGPX (949) napsal 07.12.2009 v 17:05

To jo, ale tvarově hrůza. Sice sme si za ten rok na to všichni zvykli ale když byly odkryty první fotky tak všichni v diskuzi psali "co to je za hnus???" .oDDD

desmo69 (638) napsal 07.12.2009 v 14:58

Tak rychlá jako sviňa vůči všem ostatním motorkám na silnici, tak jsem to myslel:) Postavil by ses s tím na křižovatku a každej by se smál co to máš za naháča 250ccm ale jen co bys přidal plyn by jim vystřelil mozek. Prostě malušulenká motorečka ale dělo jak prase:) Fantazie, škoda že to nemám

PityGPX (949) napsal 07.12.2009 v 14:39

No co se týče hondy 07, drobounká, ale tak nemá vypadat motorka MotoGP a rychlá jak svina? Tak jak to že věčně ty jejich motorky končili na 14 - 17 místě v závodech? Melandri řekl o bajku 07: toto je ještě horší než ta yamaha kt. jsem měl první rok v MGP 2003 hehehe.

desmo69 (638) napsal 07.12.2009 v 14:23

A co se týče RC212V 07..naprosto nádherná motorka:) Drobňounká, taková kompaktní jakkdyž, rychlá jak sviň..no bomba.

desmo69 (638) napsal 07.12.2009 v 14:19

Akro, no jo, mě osobně by dovažování v žádným případě nevadilo. Aspoň by Pedrosa přestal ze startu odlítávat a dělat rychlostní rekordy...(přece jenom mít 110ccm, 6kg a lítat skoro 350km/h už je trošku proti přírodě), ale že bych kvůli tomu dělal takovou vědu jak ty?...Ti "koncentráčníci" mají za sjiný nevýhody. Pedrosa skoro nedosáhne na zem, většinou stojí na špicce jedné nohy a to má ještě prdel skoro na zemi...Když spadne tak motorku zvedne leda pomocí jeřábu a celkově to manipulování s tou motorkou asi nebude mít nejlehčí. Z mojeho laickýho pohledu bez zkušeností ze závodu se mě zdá lehčí dělat různý manévry na motorce kterou skoro chytneš pod pažu a jdeš, než s nějakým kombajnem z kterýho nedosáhneš na zem a nevidíš přes budíky (tak se asi nějak musí cítit Pedrosa)...takže každá postava má něco. Rossi je dlouhej a chudej a vidiš, k titulu mu to stačí, dokonce bohužel k devíti:) Tak to prostě neřeš:) Kvůli tobě jim nikdo činky na řídítka dávat nebude.

Majkl111 (3) napsal 07.12.2009 v 12:40

PityGPX: Ano presne tak A konkretne Moto GP si myslim ze neni o vaze ale o tom kdo driv zatahne a o technice.. Vahu si mohl resit v 125ccm,250ccm ssp ale sbk a motogp uz ne

PityGPX (949) napsal 07.12.2009 v 11:59

Akro: ty to stále nechápeš motocyklový sport je určen pro všechny, klidně at tam de opice kt. váží 200kg, bude závodit ale asi bude zajíždět časy o půl minuty horší jak ti nejlepší. To jak který borec vypadá resp. koliv váží je jen na něm samotném, pokud ten borec chce jezdit na špici tak proto musí obětovat něco - tzn musí prostě cvičit a zdravě jíst. A z tohoto důvodu jsou ti jezdci drobní. Ale tím že jsou drobní tka právě nám dělají takovou šou. Představ si kdyby tam byli samé tlusté hovada, vždyť ty baby by jim ty deštníky ani nechtěly držet. Prostě, sportovec = vypracovaná postava, je jedno zda ma 160cm či 180cm, každý chápe že v basketu = basketbalista = borci o 190cm. V hokeji zas borci vážíci 100 KG, tka v MGP prostě platí borci o výšce mezi 160 - 170cm. Jednoduché :) to že má někdo mín (Pedrosa) a jiný zas víc (Simonceli) neřeším. Na druhou stranu. Kdyby Pedrosa a další skřeti měli víc kg, tak by asi jezdili pomalejc a tím pádem by zas všechno vyhrával Rossislav a závody mgp by byla jedna velká nuda o jednom jezdci takže obzvlášt ty bys měl být rad, že ti mladí jezdci z 250 na sobě tak makaj a že sou rychlejší občas než Rossi a že tak ty závody vyhráva víc lidí. Prostě, MGP je otevřené pro všechny lidi, ať si tam závodí kdo chce ale asi těžko ti tam bude závodit ve 125cc 190cm x 85 Kg borec :) to by jezdil chvost. Prostě, každý člověk dle postavy ma nadání na něco jiného. Já třeba jezdím šampionat CTC kde jsme jeli včera online závod v mugellu a skončil jsem 6. Nechceš přece aby rossislav vyhrával jeden závod za druhým jen kvůli tomu že skřeti jako pedrosa by byli hendikepovani dovazenim a jezdili by 5.místa či tak? .o) Beztak když vezmeš fotku někoho z Dachau či z Buchenwaldu a porovnáš ho třeba s Lorenzem tak uvidíš sakra rozdíl .o)

AKRO (-498) napsal 07.12.2009 v 10:17

mAJKL111 - ALE NIC MI CHROUSTI A PRCKOVÉ NEUDĚLALI! A že dnešní populace v 15 letech neváží 65 kilo? Polovina váží víc! A i když sportují, pokud neběhají dlouhé tratě! S jedním s tebou souhlasím! Že by měli menší lidé nabrat více svalové hmoty! O to jde! Bohužel to není pravda! Podívej se, jak vypadá většina světových jezdců, nebo se podívej na tu autogramiádu, kolik jezdců má svaly! 80% vypadá jak 14leté děti a svaly si u nich hrajou na schovávanou! A že ve vyšších třídách už váha nerozhoduje? Proč jsou tedy skoro všichni, jako by před týdnem přišli z koncentráku? Váha rozhoduje a hodně! Ostatní si přečti v mém příspěvku Desmovi69.

AKRO (-498) napsal 07.12.2009 v 10:06

Desmo69 - Ale o to právě jde, aby se mohli najíst a vypadali jako lidi! A jak říkám, žádní chrousti ani špekouni! Podle obsahu motoru od 70 - 80 kg a kdo je lehčí, tak dovážit. Nic světoborného. Já to, co jsi napsal otočím! Proč by měli lidi s normální výškou shazovat kvůli několika trpaslíkům? Je jich nejmíň sto na jednoho skřeta! A když se dovažují ve 125tkách, proč neudělat rovnocené podmínky i na vyšší třídy, kde to jezdci poznají o hodně méně? Docela bych rád viděl, jak by Pedrosa zajel a kolikátý by skončil! I když, kdo ví? A proč by musely být závody motocyklů určeny jen malým lehkým lidem? To je přece naprostá demagogie a skandál! Nemělo by to být naopak, pro co nejvíc lidí? Máš snad pocit, že kdyby byla motorka MGP o 10 kilo těžší i s jezdcem, že by je to nějak podstatně zpomalilo? Nebo se pro normální provoz dělají taky motorky pro lidi 150cm/50 kilo? /tak max. do 50 ccm/. Zapomeň na argumenty typu basket nebo gymnastika! Motorek se to vůbec netýká /nebo by nemělo!/ Ty mají dát možnost i normálním lidem s normálním vzrůstem a váhou!

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist