Představení motoru FGR 2500 V6

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
šolis (0) napsal 11.12.2008 v 17:21

Vidim že spravni češi umi vytvořit něco tak užasneho a zaroven tak brutalniho.V zhledově to vypada super ta prace se musi pochvalit.STAKOVYM 2,5litrovym motorem bych se chtěl taky projet.To byse dělaly kousky na motorce.Moc fandim tomu to projektu ješte pořadny projektant ktery uděla tan zbytek a musi to byt motorka stoleti.Držim vam všem co se podilite na projektu palce aby to vyšlo.ZDAREC

muscle_biker (50) napsal 09.02.2008 v 09:05

Dufam ze coskoro uvidim aspon predbezne nakresy celeho bajku, pripadne grafy z brzdy...

muscle_biker (50) napsal 09.02.2008 v 06:40

Hello, palce sa drzia takisto aj NA SLOVENSKU! Som motorkar vyse 20 rokov a vzdy ma zaujimala iba trieda NAKED MUSCLE BIKES. Po vzhliadnuti fotiek a videi konstatujem ze prave az teraz prebieha MOTO REVOLUCIA V CECHACH a treba to napraskat CELEMU SVETU!!! Treba vyuzit dotacie z EU, relativne lacnu pracovnu silu, technicky um povestnych zlatych ceskych ruciciek a vytvorit agresivneho ALE ZAROVEN AJ OVLADATELNEHO streetfightera na denne blbnutie za ludovu cenu 300-400 000 korun ceskych! a bude sa predavat ako po masle NA CELOM SVETE! Napriklad agresivna novinka suza B-KRAL 1,3L (0-200km za 8sec) sa da zohnat aj pod 300K ceskych ale dokatovali to s tymi kapotami a vyfuckmi... takze nastalo sklamanie... Ohladom vasho motora 2,5L takisto plati stare zname porekadlo: OBJEM NICIM NENAHRADIS!... A TEN KRUTIAK V-MOTORA... KUR.. FIX! FANDIM A DRZIM PALCE!!!




TOPlist