Představení motocyklu FGR 2500 V6 již v lednu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
martin1 (658) napsal 14.02.2011 v 18:39

těžko hodnotit, jsem fanda čehokoli na dvou kolech, ale tento projekt mně víc nas... než potěšil, nechme jim 5 let a uvidíme jak se produkci povede... za mně palec dolů a ten balík co to stálo bych hodil do čr road racing přeju jim at se daří, ale nevidím to dobře

VIZI (1419) napsal 07.01.2011 v 10:06

Bože to jsou idiotické příspěvky, to snad nemůže napsat ani 15letej fagan

odol (0) napsal 02.01.2011 v 22:49

Vlastně je jedno kdo, kde a za kolik. Ale že za šest let. A vvvo tom to je. Pár článků, pár obrázků a strašná doba. Jestli byl na začátku nějaký požadavek trhu, teď už jsou ti zájemci celí natěšení. Ale jsou už v penzi. Pokud se výroba nikdy nerozjede, bude to vlastně nejlepší, co může projekt v Čechách potkat. Nikdo nebude nic vědět a tak si v „Zašlapaných projektech“ může kdokoli fundovaně poplakat. Jenom nevím, kdo bude označen jako viník…..Že by žaponci?

jirkaktm@seznam.cz (1) napsal 21.12.2010 v 21:12

jednoduchá otázka kolik ta sranda celá stála a kolik s toho zaplatil daňovej poplatník proč FGR když je přesvědčená a smyslu projektu nefinancuje tu motorku sama partnerem totiž není MPO ale 10 000 000 lidí této země z keré utíkají lekaři a sestry pač není na jejich platy mosty nám padaj na hlavu silnice sou děravé že budem moct jezdit jen na crf k čemu nám všem bude zaprášený neprodejný FGR který na sebe nikdy nevydělá doufám že ten kdo na mpo na to poslal prachy příde aspoň vo praci když už tydle lidi nezavíráme jako to dělaj v USA

roby (0) napsal 12.12.2010 v 13:55

MaraCBR - Pokoušet se vyrobit nepotřebný sběratelský kousek který bude stát přes milion kč za peníze které jsou z EU určeny na rozvoj sportu a mládeže. To je jako okrást svoje děti a chlubit se že Ti chudáci se neumějí bránit.

AKRO (-498) napsal 11.12.2010 v 16:17

Pawka - Myslím, že dokonce tady o tom byl článek! Také jsem to četl ještě někde jinde asi ve dvou časopisech! Ten motor konstruoval pan Kreuz, bývalý konstruktér terénních motorek v ČZM Strakonice. Dost jsem se divil, že dostali státní dotaci, na takové zbytečné monstrum a hlavně proč se s tím babrali šest roků.

Pawka (79) napsal 11.12.2010 v 13:59

to na to vazne dostali 40 milionu,kdes to cetl,rict to umí kazdej? na kusouvou serii? aspon kdyby udelili v motorsportu neco,tam jedine neco do statu prinesou

Pawka (79) napsal 11.12.2010 v 13:57

za 40 milionů by makal kazdej ty chytra hlavo

MaraCBR (98) napsal 10.12.2010 v 23:08

fandim jim Aspoň se o něco pokoušej, makaj a nemaj jenom plnou hubu keců. To dokáže každej Akro Já jim věřim, že nezklamou

AKRO (-498) napsal 10.12.2010 v 21:47

Marex - Já jim klidně budu fandit taky, ale babrat se s jednou motorkou šest let, při údajně 40 milionové státní dotaci? Za ty prachy by spousta jiných postavila 3 smysluplné motorky a určitě by to nebyl dvouapůl litrový křáp!

Marex (2570) napsal 10.12.2010 v 18:36

Charon: FGR přece závoděním začalo, tak proč je neprezentovat v motosportu?

Marex (2570) napsal 10.12.2010 v 18:35

Supééér. Držím pěsti. FGR

roby (0) napsal 10.12.2010 v 17:09

Je to urážka dobrého vkusu a mravnosti. Pohrdám těmi ubožáky.

charon87 (101) napsal 09.12.2010 v 19:28

Podle mě je nesmysl motorka o objemu 2 a půl litru, kdyby radši udělali něco levnýho, pěknýho a na výši doby pro mladý.
tohle nemá budoucnost, je to jen pro pár vyvolenejch

PS: nechápu umístění do sekce motosportu?! ono to bude závodit? nějakej značkovej cup - dělam si pr.el

AKRO (-498) napsal 09.12.2010 v 19:17

To docela koukám, co tam těch 6 let připravovali! Na takový nesmysl dostali státní dotaci!

JirkaCS (57) napsal 09.12.2010 v 16:56

Též jim držím palce,ovšem to foto motorky mi připomíná doby nedávno minulé,kdy nám byl každý den v Televizních novinách poodhalen kousek Favorita!

ChenziiR1 (158) napsal 09.12.2010 v 14:06

Držím borcům z FGR palec,ať je to povedená motorka!!!




TOPlist