Kawasaki na Phillip Islandu
Text: Motorkáři.cz , Petr Štola | Zveřejněno: 23.1.2003 | Zobrazeno: 1 350x
Tovární tým japonského výrobce motocyklů skončil svůj program na "Filipově ostrově". Dnešní závěrečný den provázely zajímavé poruchy.
Na okruhu Phillip Island v Austrálii se dnes třetím dnem skončily testy týmu Kawasaki Racing. Po těžké havárii, kterou měl Garry McCoy hned úvodní den, byl tento jezdec dnes spět v sedle svého motocyklu. Dlouho ovšem nejezdil, tentokráte však nebyl důvod jeho odstoupení z testů pád či nějaké zranění, ale prasklina v rámu jeho motocyklu, kterou technici nečekaně objevili. Zbytek dne tak Garry trávil poskytováním rad svým kolegům Andrew Pittovi a Akiru Yanagowi.
"Včera jsem byl ještě po úterní havárii trochu unavený", říkal Garry dnes v Austrálii. "Necítil jsem se příliš dobře, měl jsem bolesti hlavy, ale dnes ráno jsem se již cítil celkem dobře. Sice jsem ještě trpěl nepatrnou bolestí hlavy, ale jakmile jsem vyjel na motocyklu na okruh, začal jsem to brát s nadhledem. Po vynechaném dnu to dnes pro mě byl prakticky den číslo jedna, musel jsem si na všechno znovu zvykat. Motocykl se náhle začal chovat velmi divně a můj mechanik našel malou prasklinu. Dalo mi to šanci otestovat stroje Akiry Yanagawy a Andrew Pitta. Pochopitelně je mezi jednotlivými motocykly hodně rozdílů, každý má své nastavení, mě bližší je asi nastavení Yanagawy. Našel jsem však některé plusy, ale i mínusy pro své vlastní nastavení."
Druhý oficiální pilot Andrew Pitt dopoledne zkoušel mnoho různých nastavení, ale nebyl schopný zlepšit svůj dosavadní čas a tak se pro odpolední část vrátil již k osvědčenému nastavení motocyklu. Akira Yanagawa celý den testoval palivový vstřikovací systém zatímco druhý testovací jezdec Alex Hofmann pokračoval opět ve svém maratónu testů pneumatik Dunlop a to tak dlouho, až ho zastavila rozbitá převodovka (šestka) jeho stroje Ninja ZX-RR karburátorové verze.
Nyní mají jezdci továrny Kawasaki volno až do konce února, kdy na okruhu Jerez de la Frontera absolvují další část testovacího programu.
"Včera jsem byl ještě po úterní havárii trochu unavený", říkal Garry dnes v Austrálii. "Necítil jsem se příliš dobře, měl jsem bolesti hlavy, ale dnes ráno jsem se již cítil celkem dobře. Sice jsem ještě trpěl nepatrnou bolestí hlavy, ale jakmile jsem vyjel na motocyklu na okruh, začal jsem to brát s nadhledem. Po vynechaném dnu to dnes pro mě byl prakticky den číslo jedna, musel jsem si na všechno znovu zvykat. Motocykl se náhle začal chovat velmi divně a můj mechanik našel malou prasklinu. Dalo mi to šanci otestovat stroje Akiry Yanagawy a Andrew Pitta. Pochopitelně je mezi jednotlivými motocykly hodně rozdílů, každý má své nastavení, mě bližší je asi nastavení Yanagawy. Našel jsem však některé plusy, ale i mínusy pro své vlastní nastavení."
Druhý oficiální pilot Andrew Pitt dopoledne zkoušel mnoho různých nastavení, ale nebyl schopný zlepšit svůj dosavadní čas a tak se pro odpolední část vrátil již k osvědčenému nastavení motocyklu. Akira Yanagawa celý den testoval palivový vstřikovací systém zatímco druhý testovací jezdec Alex Hofmann pokračoval opět ve svém maratónu testů pneumatik Dunlop a to tak dlouho, až ho zastavila rozbitá převodovka (šestka) jeho stroje Ninja ZX-RR karburátorové verze.
Nyní mají jezdci továrny Kawasaki volno až do konce února, kdy na okruhu Jerez de la Frontera absolvují další část testovacího programu.
Informace o redaktorovi
Motorkáři.cz - (Odebírat články autora)
Petr Štola - (Odebírat články autora)
Jak se Vám líbil tento článek?