Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
KARING : štěstí tentokrát stálo při Kubovi (většinou tomu bývá naopak),
když najel na ležící stroj "tak jak najel" (na tu jeho část) a tou klikou byl pak
jeho "doskok" do kačeru téměř kolmo Dopadnout tam ve větším sklonu,
asi by šel k zemi a opět by byl on tím "otloukánkem" ...
Jen pro pořádek, Kuba dostal penalizaci ne za to první zkrácení tratě v šikaně po cílové rovince (za které nemohl, kdy byl defokto vystrčen), ale za své druhé zkrácení o pár kol dýl, které bylo v té druhé šikaně po té druhé dlouhé rovince (sorry teď z hlavy nevím čísla zatáček). Každopádně všechny penalizace byli přísné a jen po závodě dělali zmatek
Ještě k tomu skoku přes motorku, co předvedl Kuba... Byla to samozřejmě náhoda a klika jako hrom, docela bych se vsadil, že by šel z dvaceti takových případů devatenáctkrát na hubu!
Kucí,neni to klasickej článek,ale GLOSA jestli víte co to je.Je to hlavně o tom,že měl Kuba i štěstí,že zrovna trefil tu chvíli,že mu ta lehlá motka udělala "můstek" a on to ustál (mimo jiný hlavně i proto,že je prostě dobrej jezdec) a proslavil se.To je dobře,ne?
Že občas funguje něco loňskýho líp,než letošního se už ukázalo třeba i u tovární Yamahy.Každopádně přeci ale dvojkový týmy maj všechno pozdějc a mnohem víc se u nich ukáže kdo na tom sedí.
Jo jo, na tématiku MotoGP je po celým světě u klávesnice "odborníků"
jako když naseje ...
Naopak ti, co se věnují desítky let roadracingu (a jejich fandové)
o okruhovém sportu vlastně nic neví ...
Samuel 007 glosa není o Kubovi ale nedělním závodě takže píšeš zcela nesmysl... Moto GP je top a lidi zajímá, Hořice jsou pro pár zarytych a proto odpovídají reakce. A jaksi Moto GP je poněkud jina liga...
IvanDvoutaktak jsou tma dokonce dvě 16
jako legrace ano, jenom rada do budoucna, že by autor glosy měl občas kromě poslechu blábolů svobody a peška si něco přečíst, např. před týdnem rozhovor( na motogp.com) s Calem, nebo dneska s Millerem. Potom by nepsal o starých a druhořadých hondách, duknách...
Výrok "domácí Johann se skvěle rval s Marquezem" by šlo spíš přeložit - bezmozek najel opět do strakaté hujdy, ale tentokrát na ní seděl šestinásobný mistr světa, takže to neskončilo saltama a zraněním, jako u Daniho v Argentině. A najel do Marca jenom proto, že Marc jako jediný neměl vzadu obuté soft jako všichni, ale hard !!! a proto začal první kola volnějš
Kluci, je mi z vás smutno.
Glosa je o Kubovi a vy tu blijete furt jen MotoGP.
Stejný s 300 ZGH. Skvělá podívaná a myslím, že je o čem mluvit. Komentů je pod nimi jen 12.
Ale hlavně že tu máme 300 kydů pod článkem o MotoGP, které bylo dost nudné.
Chtělo by to trochu víc reality do toho života.
No přijde mi to jak fanouškův výkřik z mlhy než seriózní report, což asi je. Ale... Danillo Petrucci a Cal Crutchlow mají modely 2018 a tovární! Ač u satelitu.
Miller má loňský kousek, Zarco snad hybrid ze dvou sezón ale evidentně má lepší vlastnosti než současná továrna... Tím ho nezlehcuji naopak
tvle, to uz sem fakt nikdo nemuze nic napsat, aniz bys se vyrojila tradicni banda chytrolinu, co vsechno je spatne?
Dobrý pokus o Glosu,ale neznalost několika faktů tento článek posouvá na nízkou úroveň
KARING : štěstí tentokrát stálo při Kubovi (většinou tomu bývá naopak),
když najel na ležící stroj "tak jak najel" (na tu jeho část) a tou klikou byl pak
jeho "doskok" do kačeru téměř kolmo Dopadnout tam ve větším sklonu,
asi by šel k zemi a opět by byl on tím "otloukánkem" ...
Jen pro pořádek, Kuba dostal penalizaci ne za to první zkrácení tratě v šikaně po cílové rovince (za které nemohl, kdy byl defokto vystrčen), ale za své druhé zkrácení o pár kol dýl, které bylo v té druhé šikaně po té druhé dlouhé rovince (sorry teď z hlavy nevím čísla zatáček). Každopádně všechny penalizace byli přísné a jen po závodě dělali zmatek
Ještě k tomu skoku přes motorku, co předvedl Kuba... Byla to samozřejmě náhoda a klika jako hrom, docela bych se vsadil, že by šel z dvaceti takových případů devatenáctkrát na hubu!
Kucí,neni to klasickej článek,ale GLOSA jestli víte co to je.Je to hlavně o tom,že měl Kuba i štěstí,že zrovna trefil tu chvíli,že mu ta lehlá motka udělala "můstek" a on to ustál (mimo jiný hlavně i proto,že je prostě dobrej jezdec) a proslavil se.To je dobře,ne?
Že občas funguje něco loňskýho líp,než letošního se už ukázalo třeba i u tovární Yamahy.Každopádně přeci ale dvojkový týmy maj všechno pozdějc a mnohem víc se u nich ukáže kdo na tom sedí.
Tento článek... nic moc!
Jo jo, na tématiku MotoGP je po celým světě u klávesnice "odborníků"
jako když naseje ...
Naopak ti, co se věnují desítky let roadracingu (a jejich fandové)
o okruhovém sportu vlastně nic neví ...
Samuel 007 glosa není o Kubovi ale nedělním závodě takže píšeš zcela nesmysl... Moto GP je top a lidi zajímá, Hořice jsou pro pár zarytych a proto odpovídají reakce. A jaksi Moto GP je poněkud jina liga...
IvanDvoutaktak jsou tma dokonce dvě 16
jako legrace ano, jenom rada do budoucna, že by autor glosy měl občas kromě poslechu blábolů svobody a peška si něco přečíst, např. před týdnem rozhovor( na motogp.com) s Calem, nebo dneska s Millerem. Potom by nepsal o starých a druhořadých hondách, duknách...
Výrok "domácí Johann se skvěle rval s Marquezem" by šlo spíš přeložit - bezmozek najel opět do strakaté hujdy, ale tentokrát na ní seděl šestinásobný mistr světa, takže to neskončilo saltama a zraněním, jako u Daniho v Argentině. A najel do Marca jenom proto, že Marc jako jediný neměl vzadu obuté soft jako všichni, ale hard !!! a proto začal první kola volnějš
"Glosátory" mají skoro všude (např. GPOne apod.) tak proč né zde. Překvapení z Kubovi "akčního trháku" vyjádřil podobně jako mnozí u TV
Kluci, je mi z vás smutno.
Glosa je o Kubovi a vy tu blijete furt jen MotoGP.
Stejný s 300 ZGH. Skvělá podívaná a myslím, že je o čem mluvit. Komentů je pod nimi jen 12.
Ale hlavně že tu máme 300 kydů pod článkem o MotoGP, které bylo dost nudné.
Chtělo by to trochu víc reality do toho života.
A je "tam" i jezdec na Ducati GP16 ...
druhořadá Honda a starý Ducati promiň ale Cal i Danilo jedou tovární stroje a Jack má loňský model, tomuhle článku bych se nedivil v blesku ale tady??
Teda, kdo tohle sesmolil@
No přijde mi to jak fanouškův výkřik z mlhy než seriózní report, což asi je. Ale... Danillo Petrucci a Cal Crutchlow mají modely 2018 a tovární! Ač u satelitu.
Miller má loňský kousek, Zarco snad hybrid ze dvou sezón ale evidentně má lepší vlastnosti než současná továrna... Tím ho nezlehcuji naopak