Bosso a jeho informace

Bosso se přihlásil s dalšími informacemi okolo dění z motocyklového sportu.

Ze sveta GP
* Honda se poucila z chyb
HRC se uz rozhodne poucila z chyb letosniho roku a jeji politika na pristi rok, co se tyce rozdillu v zabezpeceni tovarniho tymu a satelitnich tymu bude v zasade jina. A to je take mozny duvod, proc nadale uvazuje Rossi o odchodu k Yamaze. K tomu HRC - Manager Carlo Fiorani: "V letosnim roce mel na zacatku tym Repsol s Rossim k dispozici nejnovejsi motocykly rocniku vyroby 2003, zatimco ostatni tymy se musely spokojit s modely RC211-V technickeho stavu lonskeho roku. To se pro rok 2004 zmeni, od sameho zacatku bude vychozi pozice i pro satelitni tymy stejna, vsichni obdrzi stejnou identickou motocyklovou bazi, aby nove dily bezproblemove pasovaly na vsechny motocykly. A to bude take jednodussi pro cele vyvojove oddeleni. Pochopitelne Repsol zustane nadale oficielnim tovarnim tymem."
* Testy v Jerezu teprve v breznu
Protoze pristi sezona 2004 zacne pozdeji a sice 18. dubna v jihoafrickem Welkomu, tak i oficielni IRTA - testy se budou konat misto v unoru, teprve v breznu. A to 15. a 16. pro tridu 125 ccm, dva dny pozdeji budou na rade 250 a od 19. do 21. brezna dostane moznost kralovska trida MotoGP.
* A pak hned do Barcelony
A na Jerez budou navazovat oficielni testy v Barcelone, a sice nejslabsi obsahova trida bude testovat ve dnech 19.-20. brezna, dvestepadesatky pak 24. a 25. brezna a MotoGP dostane sanci opet tri dny a to od 26. do 28.brezna.
* A bude se soudit
Kvuli nekolika zmenam v poslednim case ve tride do 125 ccm doslo u nekterych jezdcu, resp. tymu, doslova a do pismene k soudnim dohram. A tak je pripraven soud mezi Aki Ajem (sef tymu Ajo Motorsport) a jeho byvalym jezdcem Mikem Kalliem. A dale firma smi-Sports-Management bude zalovat Oliviera Liegeoise, za to, ze angazoval misto Mike di Meglia japonskeho veterana Youichi Uie.
* Konec Stop - and - go - Penalty
Po skandalnim vyroku na anglicke GP v Donningtonu, kdy teprve pozdeji byl misto Rossiho vitezem urcen Max Biaggi, dochazi nyni ke zmenam v pravidlech. Nerespektovani zlute vlajky pri treninku znamena skrtnuti tohoto mereneho kola pro daneho jezdce, behem zavodu potom uz nebude informovan tym a vzapeti nato byla vzdy vyvesena tabule s cislem jezdce, nyni bude okamzite zapocitano (pripsano) 10 trestnych vterin !!!
Ze sveta SBK respektive SSP
* Imola a nektere novinky v tymech
Pokud opravdu odejdou Neil Hodgson (do MotoGP) a Ruben Xaus (do AMA) z MS superbiku, tak jejich nastupci na tovarnich strojich Ducati (nebot Fila ma smlouvu s Ducati i na rok 2004 a nemuze tedy jako nektere jine tovarny s oficielni ucasti skoncit), by se meli jmenivat Regis Laconi a James Toseland. A ve tride supersportu jsou jako tovarni jezdci italske firmy uvazovani Lorenzo Lanzi a dosavadni testovaci jezdec Ducati pro MotoGP, Vittorio Guareschi.
A protoze i Suzuki, resp. Francis Batta a jeho tym Alstare pravdepodobne take konci v MS, bude zrejme Gregorio Lavilla jezdit bud anglicke nebo americke mistrovstvi. Chris Walker ma sice jeste rok smlouvu s tymem GSE, tato staj vsak konci a to "minimalne na rok" - rika manager Roger Burnett, a tak Anglican bude odchazi k Petronasu. Kawasaki nebude mit oficielni tym v supersportech, nebot 5 milionu euro, ktere provoz tohoto tymu stoji, se prevedou radeji na "konkurence schopne" motocykly tridy MotoGP. Belgarda celkem popravu nepocita dale se Simonem Sannou (pouhych 24 bodu v 10 zavodech), a misto neho vedle uz pod smlouvou stojiciho Holandana Jürgena van den Goordbergha, bude jeho kolegou Fabien Foret (doposud Kawasaki). A jelikoz by zustal NCR jako jediny satelitni tym Ducati (schopny vyhrat zavod) v SBK, ale bez Laconiho, uvazuje se o prichodu Shane Byrneho ci nejakeho zkuseneho jezdce MotoGP. Mlady David Garcia zustava. Mimochodem v britskem mistrovstvi je uz rozhodnuto, Shane Byrne na Monster-Ducati ma po jedenacti ze dvanacti zavodu nasbirano 438 bodu, kdyz za nim druhy v poradi je John Reynolds na Suzuki (322 bodu) a treti Michael Rutter na Ducati (263 bodu).
* Kolik stoji start jako jezdec s Wild Card ?
Dle predpisu na rok 2004 pro SBK a SSP musi jezdec SBK mesic pred startem daneho zavodu prevezt na bankovni konto Flamminiho firmy 3750 Euro, jezdec SSP pak 1850 Euro. V pripade, ze nebude z jakychkoliv startovat, tak penize propadnou ve prospech poradatele serie.

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist