Změny v paddocku Grand Prix

V poslední době se také dostaly na přetřes záležitosti ohledně změn míst v paddocku závodů Grand Prix. Jaké změny to tedy jsou a od které doby budou vlastně platit.

Promotér závodů Grand Prix španělská firma Dorna se snaží předejít některými opatřeními stále rostoucí ekonomické krizi. Ta se totiž dotýká i samotných jezdců a tak není divu, že se objevují i inzeráty následujícího typu, kdy třeba ex-mistr světa stopětadvacítek Gábor Talmacsi z Maďarska musí prodat svůj Motorhome za 190.000 Euro, aby vůbec dojel sezónu 2010.

Protože se závodění v obou nižších objemových kubaturách stává stále dražší a dražší a hodně velkou částku v rozpočtu jednotlivých pilotů a týmů zabírají právě náklady na hospitality a motorhomy, tak přišla Dorna s následujícím řešením, které má v podstatě tři kroky, o kterých nás informoval zdroj blízký našemu serveru:

Krok první - 2011 - nesmí být v paddocku žádný nový motorhome.

Krok druhý - 2012 - všichni jezdci, kteří mají motorhome pouze v nájmu, už zde nesmí parkovat.

Krok třetí - 2013 - v paddocku budou smět mít motorhomy pouze piloti královské kubatury MotoGP.

Naopak budou k dispozici "hotely na kolečkách", tedy apartmány typu, které už vloni představila rodina Nietů. Ten využíval v rámci šetření třeba mistr světa dvěstěpadesátek Hiroshi Aoyama, a v jednom trucku jsou tyto apartmány umístěny celkem čtyři. 

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist