Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
A opět jsme u toho, že prototypy jsou černá díra kosmických rozměrů kam naváží po kamionech miliony.jen mezi tou dírou a hromadou prachů je dědek s uhelkou (je to výkladní skříň fabrik, ale ta cena je šílená )
Virago, řekl bych, že od té Tebou zmíněné "bohatýrské doby" Capirossiho a Baylisse
přibylo "těch všemožnejch kontroulů" (+ bezztrátová převodovka, ride by wire, atd.),
takže dnes je to opravdu o něčem jiném a to jak pro jezdce, tak pro týmy, které se
pokouší v MotoGP1000 uplatnit .
Dokud jim to fungovalo, tak silnější, než Aprilia nebyli. Ono to potřebuje obrovské finance. Už někdy v roce 2004-2005 jsem četl o částce, kterou Yamaha vynaložila na vývoj (nějakých 100 mega Eur???) a provoz svého stroje a týmu v MGP a silně pochybuji o tom, že KTM, Aprilia a pod., mohou skutečně konkurovat takovým gigantům, protože ty peníze tam prostě takové nejsou. Určitě lze ušetřit na společné elektronice a softu, na druhou stranu nemohou přizpůsobit tyto položky svojí mašině,ale naopak musí svoji motorku přizpůsobit tomuto. Každopádně jim budu fandit.
Virago. Souhlasím. Ale to byla jiná doba. Bylo to o jezdci a nastavení. Nyní je to software a pak jezdec. Taky by mě zajímaly rozpočty týmů. Protože z hovna se bič neuplete.
Při srovnání výkonů KTM, Aprilie nebo i při návratu Suzuki se zdá neskutečné, že Capirossi dokázal hned v prvním závodě po návratu Ducati urvat třetí flek a v šestém vyhrát. Spolu s Baylissem dokázali v první sezóně vyjezdit devět pódií - o tom si ty tři značky můžou nechat jen zdát.
2,6 na této trati jsou na některých 4 až 5 sekund. Takže tak pozitivně bych to neviděl. A k srovnání s Aprilkou. Budou muset hódně zamakat, aby byli v závodě rychlejší. Protože Aprilka si drží rychlost i v posledních kolech závodu. Taky si mohli pro první sezonu vybrat zkušenější jezdce. Mladí kluci, kteří seděli pouze na satelitu Yamaha Budou to mít těžké.
Procházka zahradou to nebude.top10 budou vánoce.jezdci si sáhnou na dno, byli zyklý na lepší stroje.přeju jim ať to dotáhnout vysoko!lejte red-bull ať na to mají
Ještě štěstí, že nějakou shodou okolností tento závod na KTM nejel KA17.
Od místních "odborníků na všechno" bychom se dozvěděli, že jim ten fungl novej klenot z Mattighoffenu polámal
Klasicke porodni bolesti :) ale myslim,ze potencial maji vetsi,nez treba aprilia,ta si,bohuzel,nevybrala moc dobre jezdce..myslim,ze KTM pristi rok bude jezdit od 10 do 15 a mozna i semtam vys !!! Doufam v to..
No potenciál na to, aby motorka byla dobrá v KTM mají a já jim to přeji. Ale chce to čas a taky nějaké peníze. Je jasné že když ostatní týmy do toho vrazili obrovské množství práce a peněz a jsou tam kde jsou, tak je zhola nemožné že by je tam borci z KTM hned pojezdili, i když je vidět že to myslí vážně.
To Zazi:A ty si jen můžeš nechat zdát, že ten tvůj klenot, někdy v budoucnu objeví v Motogp
A opět jsme u toho, že prototypy jsou černá díra kosmických rozměrů kam naváží po kamionech miliony.jen mezi tou dírou a hromadou prachů je dědek s uhelkou (je to výkladní skříň fabrik, ale ta cena je šílená )
Virago, řekl bych, že od té Tebou zmíněné "bohatýrské doby" Capirossiho a Baylisse
přibylo "těch všemožnejch kontroulů" (+ bezztrátová převodovka, ride by wire, atd.),
takže dnes je to opravdu o něčem jiném a to jak pro jezdce, tak pro týmy, které se
pokouší v MotoGP1000 uplatnit .
Zazi: To je otázka, jestli by s tím někde nekřachnul ještě před tím, než se to vysypalo samo.
Dokud jim to fungovalo, tak silnější, než Aprilia nebyli. Ono to potřebuje obrovské finance. Už někdy v roce 2004-2005 jsem četl o částce, kterou Yamaha vynaložila na vývoj (nějakých 100 mega Eur???) a provoz svého stroje a týmu v MGP a silně pochybuji o tom, že KTM, Aprilia a pod., mohou skutečně konkurovat takovým gigantům, protože ty peníze tam prostě takové nejsou. Určitě lze ušetřit na společné elektronice a softu, na druhou stranu nemohou přizpůsobit tyto položky svojí mašině,ale naopak musí svoji motorku přizpůsobit tomuto. Každopádně jim budu fandit.
jan26 (872) napsal Včera v 21:41
Podle mého jezdecka dvojice je take slabina pro rok 17
...a koho by jsi obsadil z volných jezdců ty?
Do nového týmu musí přijít jeden čistej jak lilie z Moto2,nebo SBK a jeden,co už prototyp jezdil. Pak se z motorky dá něco dostat...
Virago. Souhlasím. Ale to byla jiná doba. Bylo to o jezdci a nastavení. Nyní je to software a pak jezdec. Taky by mě zajímaly rozpočty týmů. Protože z hovna se bič neuplete.
Při srovnání výkonů KTM, Aprilie nebo i při návratu Suzuki se zdá neskutečné, že Capirossi dokázal hned v prvním závodě po návratu Ducati urvat třetí flek a v šestém vyhrát. Spolu s Baylissem dokázali v první sezóně vyjezdit devět pódií - o tom si ty tři značky můžou nechat jen zdát.
Podle mého jezdecka dvojice je take slabina pro rok 17
2,6 na této trati jsou na některých 4 až 5 sekund. Takže tak pozitivně bych to neviděl. A k srovnání s Aprilkou. Budou muset hódně zamakat, aby byli v závodě rychlejší. Protože Aprilka si drží rychlost i v posledních kolech závodu. Taky si mohli pro první sezonu vybrat zkušenější jezdce. Mladí kluci, kteří seděli pouze na satelitu Yamaha Budou to mít těžké.
Procházka zahradou to nebude.top10 budou vánoce.jezdci si sáhnou na dno, byli zyklý na lepší stroje.přeju jim ať to dotáhnout vysoko!lejte red-bull ať na to mají
Ještě štěstí, že nějakou shodou okolností tento závod na KTM nejel KA17.
Od místních "odborníků na všechno" bychom se dozvěděli, že jim ten fungl novej klenot z Mattighoffenu polámal
Klasicke porodni bolesti :) ale myslim,ze potencial maji vetsi,nez treba aprilia,ta si,bohuzel,nevybrala moc dobre jezdce..myslim,ze KTM pristi rok bude jezdit od 10 do 15 a mozna i semtam vys !!! Doufam v to..
No potenciál na to, aby motorka byla dobrá v KTM mají a já jim to přeji. Ale chce to čas a taky nějaké peníze. Je jasné že když ostatní týmy do toho vrazili obrovské množství práce a peněz a jsou tam kde jsou, tak je zhola nemožné že by je tam borci z KTM hned pojezdili, i když je vidět že to myslí vážně.