Závod ve Valencii Kallio nedokončil

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Dawid13 (69) napsal 17.11.2016 v 19:53

To Zazi:A ty si jen můžeš nechat zdát, že ten tvůj klenot, někdy v budoucnu objeví v Motogp

martin1 (658) napsal 15.11.2016 v 13:10+1

A opět jsme u toho, že prototypy jsou černá díra kosmických rozměrů kam naváží po kamionech miliony.jen mezi tou dírou a hromadou prachů je dědek s uhelkou (je to výkladní skříň fabrik, ale ta cena je šílená )

IvanDvoutakťák (5070) napsal 15.11.2016 v 12:27

Virago, řekl bych, že od té Tebou zmíněné "bohatýrské doby" Capirossiho a Baylisse
přibylo "těch všemožnejch kontroulů" (+ bezztrátová převodovka, ride by wire, atd.),
takže dnes je to opravdu o něčem jiném a to jak pro jezdce, tak pro týmy, které se
pokouší v MotoGP1000 uplatnit .

Marex (2570) napsal 15.11.2016 v 09:44

Zazi: To je otázka, jestli by s tím někde nekřachnul ještě před tím, než se to vysypalo samo.

Marex (2570) napsal 15.11.2016 v 09:43

Dokud jim to fungovalo, tak silnější, než Aprilia nebyli. Ono to potřebuje obrovské finance. Už někdy v roce 2004-2005 jsem četl o částce, kterou Yamaha vynaložila na vývoj (nějakých 100 mega Eur???) a provoz svého stroje a týmu v MGP a silně pochybuji o tom, že KTM, Aprilia a pod., mohou skutečně konkurovat takovým gigantům, protože ty peníze tam prostě takové nejsou. Určitě lze ušetřit na společné elektronice a softu, na druhou stranu nemohou přizpůsobit tyto položky svojí mašině,ale naopak musí svoji motorku přizpůsobit tomuto. Každopádně jim budu fandit.

omg (1412) napsal 15.11.2016 v 09:07

jan26 (872) napsal Včera v 21:41
Podle mého jezdecka dvojice je take slabina pro rok 17

...a koho by jsi obsadil z volných jezdců ty?

JollyJoker (1004) napsal 15.11.2016 v 07:15

Do nového týmu musí přijít jeden čistej jak lilie z Moto2,nebo SBK a jeden,co už prototyp jezdil. Pak se z motorky dá něco dostat...

TDM851 (4095) napsal 14.11.2016 v 22:06+1

Virago. Souhlasím. Ale to byla jiná doba. Bylo to o jezdci a nastavení. Nyní je to software a pak jezdec. Taky by mě zajímaly rozpočty týmů. Protože z hovna se bič neuplete.

1100Virago (3052) napsal 14.11.2016 v 21:47+1

Při srovnání výkonů KTM, Aprilie nebo i při návratu Suzuki se zdá neskutečné, že Capirossi dokázal hned v prvním závodě po návratu Ducati urvat třetí flek a v šestém vyhrát. Spolu s Baylissem dokázali v první sezóně vyjezdit devět pódií - o tom si ty tři značky můžou nechat jen zdát.

jan26 (3624) napsal 14.11.2016 v 21:41

Podle mého jezdecka dvojice je take slabina pro rok 17

TDM851 (4095) napsal 14.11.2016 v 21:32

2,6 na této trati jsou na některých 4 až 5 sekund. Takže tak pozitivně bych to neviděl. A k srovnání s Aprilkou. Budou muset hódně zamakat, aby byli v závodě rychlejší. Protože Aprilka si drží rychlost i v posledních kolech závodu. Taky si mohli pro první sezonu vybrat zkušenější jezdce. Mladí kluci, kteří seděli pouze na satelitu Yamaha Budou to mít těžké.

martin1 (658) napsal 14.11.2016 v 21:32

Procházka zahradou to nebude.top10 budou vánoce.jezdci si sáhnou na dno, byli zyklý na lepší stroje.přeju jim ať to dotáhnout vysoko!lejte red-bull ať na to mají

Zazi (1006) napsal 14.11.2016 v 21:24-3+3

Ještě štěstí, že nějakou shodou okolností tento závod na KTM nejel KA17.
Od místních "odborníků na všechno" bychom se dozvěděli, že jim ten fungl novej klenot z Mattighoffenu polámal

romanHQ (1) napsal 14.11.2016 v 20:50

Klasicke porodni bolesti :) ale myslim,ze potencial maji vetsi,nez treba aprilia,ta si,bohuzel,nevybrala moc dobre jezdce..myslim,ze KTM pristi rok bude jezdit od 10 do 15 a mozna i semtam vys !!! Doufam v to..

changes1 (30) napsal 14.11.2016 v 20:40+1

No potenciál na to, aby motorka byla dobrá v KTM mají a já jim to přeji. Ale chce to čas a taky nějaké peníze. Je jasné že když ostatní týmy do toho vrazili obrovské množství práce a peněz a jsou tam kde jsou, tak je zhola nemožné že by je tam borci z KTM hned pojezdili, i když je vidět že to myslí vážně.




TOPlist