Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Marex, no jo no, to je osud V tom případě nevím jakou váhu mají názory josefů, akrů aspol...pro mě samozřejmě absolutně žádnou, ale i tak No vidím že josef58 tady už stejně nepříjde ikdyž tak moc žádal moje vyjádření...
Marex, clovek co vidi i za plesnivym syrem ve vlastni lednicce chybu Ezpelety, si jinej pristup ani nezaslouzi :) Az zacne mit normalni chovani i on, rad se k tomu pridam.
Desmo: Občas by s tebou člověk i souhlasil,žel pokaždé to zabiješ svou do očí bijící arogancí. Škoda tě draku. Kdyby jsi se uměl chovat, měly by tvoje názory váhu.
Verim ze Rossi pujde do Gresini Honda jako tymoveho kolega Bautisty!! Samozrejme musí jezdit Hondu s tovarní materiály A Pirro at jde na jiný tým CRT nebo zpátky do Moto2!!
- od značky max. dvě tov. + max. dva satoše? : To jsem neobhajoval a taky to asi platit nebude
- 21 litrů pro značky a 24 pro zpatlaniny? : To jsem neobhajoval a je mě to upřímně úplně jedno
- CRT - povinnost prodeje motoru na žádost za max. 20000 éček : Svůj důvod to rozhodně mělo, a to aby se nově příchozí továrny neschovávaly za CRT
- že v týmu nesmí jet víc jak jedna žena? Tak toto tvé vyjádření na obhajobu tvého guruSPZ mě opravdu velice zajímá. : To zas nezajímá vůbec mě, navíc pochybuju že je to pravidlo Dorny..spíš FIM
- prostě další a další, to nemá konce, úplně vše špatně : Konce nemají tvoje nesmysly
Pravidlo o nováčcích svůj důvod samozřejmě mělo. Stačí si přečíst názory Nakamota ale nebo i Poncherala aspol. Na to ty ale nemáš mozokovou kapacitu páč od hlavy až k patě jsi prožranej Ezpeletou. A abych tě (ne)potěšil tak zrušení toho pravidla se mě moc nelíbí, páč dle mě má smysl pořád, ale je to jejich věc..na mě vliv moc mít nebude
pepo58:Že jsi se to dočetl tady a teď tak to neznamená že to nebylo jinde dřív
A já ty pravidla nedělám tak musím věřit tomu že to řešilo problém té doby,ale teď je naopak k ničemu tak jak jsem to četl!!!
Jinak já odborník nejsem,ale ostatní jsou jistě všichni
CARMELO - Toto pravidlo již nemá žádný důvod ke své existenci.
SPZko, a kdy ten důvod mělo??
desmo69 teď tě nechci zesměšnit, ale cca dva týdny zpět jsi tu pro to pravidlo málem položil život
budešještě dál obhajovat srdnatě
- od značky max. dvě tov. + max. dva satoše?
- 21 litrů pro značky a 24 pro zpatlaniny?
- CRT - povinnost prodeje motoru na žádost za max. 20000 éček
- že v týmu nesmí jet víc jak jedna žena? Tak toto tvé vyjádření na obhajobu tvého guruSPZ mě opravdu velice zajímá.
- prostě další a další, to nemá konce, úplně vše špatně
God
ty "odborníku" to pravidlo o nováčcích jsem se tady dočetl teď a je datováno 18.6. ten článek, takže jsem zas tak nezaspal, a myslím, že jsi na tom stejně tak To víš, já se v těch "SPZ-výtvorech"vůbec nepatlám jako ty, páč na rozdíl od tebe mi je dopředu jasné, že jsou úplně ŠPATNÉ
Mám další SPZkův skalp , vždy jsem tvrdil, že ty jeho reglementy jsou špatné, co ty na to ODBORNÍKU?
God: ani ja si ho tam nedokazem predstavit. Ale asi ho chcu v Tech3 a vyzera to, ze tam bude pekna tlacenica o tie dve resp. tri miesta (ak pocitame aj miesto vedla Lorenza)
Tak Pedrosa to ma uz v Repsol Honde spocitane. Tolko rokov v tovarnom time a titul ziadny, hold tam sa musi vyhravat.
"...a svou pravou rukou na plynové rukojeti jsem si vždy zaslouženě řekl o tovární materiál" toutou vetou by som si nebol az taky isty
A co bude robit Dani v Tech3? tovarny material aj tak nedostane, tak to moze jazdit aj za Ducati
Interceptor: pravidlo o novacikoch je zrusene
Marex: zrejme zmenil nazor
Kubát: Yamaha od Tech 3 je dobra, ale vzadu byva aj viac subojov, ktore Dani nemusi. Neviem ako sa bude "pretlkat" cez timoveho kolegu a satelity od Hondy, prip. tovarne Ducati
dante.peklo: ako je tu uz viackrat napisane, pravidlo o novacikoch bolo zrusene
opakování matka moudrosti: V pravidlech na příští sezónu ten nesmysl o nováčcích není!!! nerad sem dávám odkaz na jiné zdroje, ale snad nedostanu banána a někteří méně zainteresovaní si to přečtou //www.motohouse.cz/marquez-ma-otevrene-dvere-do-repsol-hondy
...Valentino Rossi - Marc Marquez V ROCE 2013 ZA REPSOL...??? TY WOE, KDO TO VYMYSLEL, v redakci to opsali z nejakého zahraničního bulvárního plátku, nebo je to výplod něčí fantazie..?? Už i s ohledem na to, že Marques by tu továrnu přímo jet nemohl, musí do stelitu a i SPZtka prohlašoval, že žádná vyjímka pro Marqueze NEBUDE, takže NESMYSL..!!!
Otázkou ale je, jestli SPZtka dodrží své odhodlané stanovisku a v podstatě jeho předpisy..!!
SPZ by měl zavést pravidlo "všechny bajky pro všechny". Na začátku sezony by se losovalo, kdo na jakém okruhu pojede na tom kterém bajku a bylo by to. Žádný přestupový kolotoč, žádné spekulace a podrazy atd. A další sezonu by už nesměl na stejném bajku jet stejnej okruh stejnej jezdec. To by byla paráda.
josef58: teď jsi docela ujel - právě, že tem reglement o nováčcích se má zrušit nebo už je zrušen. Nejde o žádnou výjimku, ale o zrušení jednoho pitomého SPZ pravidla. Takže věc pozitivní!
No ona to vyjimka nebude, to pravidlo prostě zanikne a i další borci budou moct jit přímo do továrny. Takže se naváže na rok 2008 kdy Lorenzo šel do továrny yamahy :)
zdenek66 trochu se pleteš, jediný kdo dostal výjimku je Bautista, Rossi jezdil ve vlastním týmu s plnou podporou, tenkrát to byla honda 500ccm a sponzor Nastro azuro jo kde jsou ty časy
Navenek "nablíštěný" cirkus zvaný motogp uvnitř pod pokličkou opravdu připomíná žumpu
To už sitam opravdu nikdo nevidí do pusy? Nedávno Nakamoto řekne, že Vale za továrnu v žádném případě a teď toto.
Další, zas ty " SPZ-reglementy" o nováčcích , to se jako Marcovi udělí vyjímka? Jak to "předhodí" lidem? Ale oni nám to zarytí ultra fans SPZ jistě vysvětlí jak je to dokonalé
Dále, že by 46 šla k Faustovi, nebo Luciovi za Bradlem. Zas problém a zas kvůli "geniálním SPZ reglementům" a to max. dvě továrny + max. dva satoše To ba jako ten druhý tým zanikl???
Desmo: To s osudem nemá nic společného. Akra nemám v povolených, takže pro mne je mrtvý. Josef mi občas mluví z duše, občas s ním nesouhlasím.
Marex, no jo no, to je osud V tom případě nevím jakou váhu mají názory josefů, akrů aspol...pro mě samozřejmě absolutně žádnou, ale i tak No vidím že josef58 tady už stejně nepříjde ikdyž tak moc žádal moje vyjádření...
Desmo: No. Já jsem ti tím chtěl jenom říct, že díky způsobu, jakým podáváš své názory, pozbývají tyto naprosto na váze.
Marex, clovek co vidi i za plesnivym syrem ve vlastni lednicce chybu Ezpelety, si jinej pristup ani nezaslouzi :) Az zacne mit normalni chovani i on, rad se k tomu pridam.
Desmo: Občas by s tebou člověk i souhlasil,žel pokaždé to zabiješ svou do očí bijící arogancí. Škoda tě draku. Kdyby jsi se uměl chovat, měly by tvoje názory váhu.
Rossi musí jezdit pred ukoncenim kariery prave u Hondy!! A bude bojovat o Marca Simoncelliho vítezstvím!!
Verim ze Rossi pujde do Gresini Honda jako tymoveho kolega Bautisty!! Samozrejme musí jezdit Hondu s tovarní materiály A Pirro at jde na jiný tým CRT nebo zpátky do Moto2!!
No Desmo, reglementy to je tvoje! Ty bys jich dokázal vyplodit víc než SPZka! A všechny by stály za to samé, jako ty SPZkovy!
- od značky max. dvě tov. + max. dva satoše? : To jsem neobhajoval a taky to asi platit nebude
- 21 litrů pro značky a 24 pro zpatlaniny? : To jsem neobhajoval a je mě to upřímně úplně jedno
- CRT - povinnost prodeje motoru na žádost za max. 20000 éček : Svůj důvod to rozhodně mělo, a to aby se nově příchozí továrny neschovávaly za CRT
- že v týmu nesmí jet víc jak jedna žena? Tak toto tvé vyjádření na obhajobu tvého guruSPZ mě opravdu velice zajímá. : To zas nezajímá vůbec mě, navíc pochybuju že je to pravidlo Dorny..spíš FIM
- prostě další a další, to nemá konce, úplně vše špatně : Konce nemají tvoje nesmysly
Pravidlo o nováčcích svůj důvod samozřejmě mělo. Stačí si přečíst názory Nakamota ale nebo i Poncherala aspol. Na to ty ale nemáš mozokovou kapacitu páč od hlavy až k patě jsi prožranej Ezpeletou. A abych tě (ne)potěšil tak zrušení toho pravidla se mě moc nelíbí, páč dle mě má smysl pořád, ale je to jejich věc..na mě vliv moc mít nebude
Josef58 - Jestli vlastně nejsou CRT-SPZ spíš takovou kategorií s pomocným podvozkem a motorem...
pepo58:Že jsi se to dočetl tady a teď tak to neznamená že to nebylo jinde dřív
A já ty pravidla nedělám tak musím věřit tomu že to řešilo problém té doby,ale teď je naopak k ničemu tak jak jsem to četl!!!
Jinak já odborník nejsem,ale ostatní jsou jistě všichni
CARMELO - Toto pravidlo již nemá žádný důvod ke své existenci.
SPZko, a kdy ten důvod mělo??
desmo69 teď tě nechci zesměšnit, ale cca dva týdny zpět jsi tu pro to pravidlo málem položil život
budešještě dál obhajovat srdnatě
- od značky max. dvě tov. + max. dva satoše?
- 21 litrů pro značky a 24 pro zpatlaniny?
- CRT - povinnost prodeje motoru na žádost za max. 20000 éček
- že v týmu nesmí jet víc jak jedna žena? Tak toto tvé vyjádření na obhajobu tvého guruSPZ mě opravdu velice zajímá.
- prostě další a další, to nemá konce, úplně vše špatně
God
ty "odborníku" to pravidlo o nováčcích jsem se tady dočetl teď a je datováno 18.6. ten článek, takže jsem zas tak nezaspal, a myslím, že jsi na tom stejně tak To víš, já se v těch "SPZ-výtvorech"vůbec nepatlám jako ty, páč na rozdíl od tebe mi je dopředu jasné, že jsou úplně ŠPATNÉ
Mám další SPZkův skalp , vždy jsem tvrdil, že ty jeho reglementy jsou špatné, co ty na to ODBORNÍKU?
God: ani ja si ho tam nedokazem predstavit. Ale asi ho chcu v Tech3 a vyzera to, ze tam bude pekna tlacenica o tie dve resp. tri miesta (ak pocitame aj miesto vedla Lorenza)
mike99:Daniho si na Duc. nedovedu představit skleněnej mužík by byl po půlce sezóny rozbitej na atomy
Jinak každej je tady chytrej jak rádio a půlka ani neví že nováček už nemusí do satelitu to jsou ti "odborníci"
Tak Pedrosa to ma uz v Repsol Honde spocitane. Tolko rokov v tovarnom time a titul ziadny, hold tam sa musi vyhravat.
"...a svou pravou rukou na plynové rukojeti jsem si vždy zaslouženě řekl o tovární materiál" toutou vetou by som si nebol az taky isty
A co bude robit Dani v Tech3? tovarny material aj tak nedostane, tak to moze jazdit aj za Ducati
Interceptor: pravidlo o novacikoch je zrusene
Marex: zrejme zmenil nazor
Kubát: Yamaha od Tech 3 je dobra, ale vzadu byva aj viac subojov, ktore Dani nemusi. Neviem ako sa bude "pretlkat" cez timoveho kolegu a satelity od Hondy, prip. tovarne Ducati
dante.peklo: ako je tu uz viackrat napisane, pravidlo o novacikoch bolo zrusene
Někteří tady ještě ani nepostřehli že to pravidlo o nováčcích je zrušené
opakování matka moudrosti: V pravidlech na příští sezónu ten nesmysl o nováčcích není!!! nerad sem dávám odkaz na jiné zdroje, ale snad nedostanu banána a někteří méně zainteresovaní si to přečtou //www.motohouse.cz/marquez-ma-otevrene-dvere-do-repsol-hondy
AKRO:
...nikdy nebude končit a pojede ještě začátkem třicátých let tohoto století!...
Ty woe, ty mi dáváš...!!!
josef58, Akro, CBR-rr:
Přesně tak, naprostý souhlas..!!!
...Valentino Rossi - Marc Marquez V ROCE 2013 ZA REPSOL...??? TY WOE, KDO TO VYMYSLEL, v redakci to opsali z nejakého zahraničního bulvárního plátku, nebo je to výplod něčí fantazie..?? Už i s ohledem na to, že Marques by tu továrnu přímo jet nemohl, musí do stelitu a i SPZtka prohlašoval, že žádná vyjímka pro Marqueze NEBUDE, takže NESMYSL..!!!
Otázkou ale je, jestli SPZtka dodrží své odhodlané stanovisku a v podstatě jeho předpisy..!!
SPZ by měl zavést pravidlo "všechny bajky pro všechny". Na začátku sezony by se losovalo, kdo na jakém okruhu pojede na tom kterém bajku a bylo by to. Žádný přestupový kolotoč, žádné spekulace a podrazy atd. A další sezonu by už nesměl na stejném bajku jet stejnej okruh stejnej jezdec. To by byla paráda.
Nehledexna to,ze za dob Rossiho tzn. kdyz sel tak nejak do mgp,tka tohle pravidlo ani neexistovalo...
Za me...Pedrosa je porad jedinej pilot,kterej dokaze stihat Stonerovi a Lorenzovi...A podle toho by se s nim taky melo zachazet...
Tak to je mazec,same spekulace a dohady.To jsem fakt zvedavy jak to cele dopadne.Nakonec pujde Stoner zpatky k ducati :D
josef58: teď jsi docela ujel - právě, že tem reglement o nováčcích se má zrušit nebo už je zrušen. Nejde o žádnou výjimku, ale o zrušení jednoho pitomého SPZ pravidla. Takže věc pozitivní!
No ona to vyjimka nebude, to pravidlo prostě zanikne a i další borci budou moct jit přímo do továrny. Takže se naváže na rok 2008 kdy Lorenzo šel do továrny yamahy :)
"Pokud ale Rossi u nás nebude vyhrávat, tak fanoušci a média řeknou, že je za to zodpovědná Honda" stejně jako tet u Ducati
zdenek66 trochu se pleteš, jediný kdo dostal výjimku je Bautista, Rossi jezdil ve vlastním týmu s plnou podporou, tenkrát to byla honda 500ccm a sponzor Nastro azuro jo kde jsou ty časy
Navenek "nablíštěný" cirkus zvaný motogp uvnitř pod pokličkou opravdu připomíná žumpu
To už sitam opravdu nikdo nevidí do pusy? Nedávno Nakamoto řekne, že Vale za továrnu v žádném případě a teď toto.
Další, zas ty " SPZ-reglementy" o nováčcích , to se jako Marcovi udělí vyjímka? Jak to "předhodí" lidem? Ale oni nám to zarytí ultra fans SPZ jistě vysvětlí jak je to dokonalé
Dále, že by 46 šla k Faustovi, nebo Luciovi za Bradlem. Zas problém a zas kvůli "geniálním SPZ reglementům" a to max. dvě továrny + max. dva satoše To ba jako ten druhý tým zanikl???