Za zrušením divokých karet 2020 může být víc než redukce paddocku

Restart sezony je očekáván ve druhé polovině července s tím, že počet členů v paddocku světového šampionátu bude značně zredukován, aby bylo možné jednodušeji a pravidelně provádět testy na koronavirus. Z toho důvodu také letos neuvidíme jezdce na divoké karty, protože by se další týmy prostě do daného počtu nevešly. Nicméně důvody, které stály za zrušením divokých karet mohly být i jiné než bylo dosud prezentováno.

Testovací jezdec Ducati Michele Pirro v rozhovoru pro server Motosprint prozradil, že dle jeho mínění je za rozhodnutím zrušit starty jezdců na divokou kartu snaha Hondy udržet Jorge Lorenza mimo sedlo Yamahy. Španěl Lorenzo loni ukončil předčasně smlouvu s Hondou tím, že oznámil ukončení závodní kariéry, nicméně téměř okamžitě podepsal smlouvu s Yamahou a stal se jejich testovacím jezdcem. Na divokou kartu měl startovat v Barceloně, ale termín této Grand Prix byl, podobně jako u ostatních, odložen na neurčito.

„Jsem velmi zklamaný. Dle mého názoru není správné učinit rozhodnutí takového rozsahu s takovým předstihem,“ prozradil Michele Pirro. „Nevím zda je to způsob, aby tím někdo zaplatil, ale nemyslím si, že je to fér. Pochopil bych to, kdyby toto rozhodnutí padlo měsíc před zahájením sezony, ale my v této chvíli ani nevíme, kdy sezona vlastně začne a kolik závodů vůbec bude.“

„Možná chce Honda, aby Lorenzo tímto způsobem zaplatil za to, že přestoupil k Yamaze, ale já nejsem Lorenzo, který vydělal spoustu peněz a může zůstat doma. Myslím, že MotoGP můžu pořád hodně nabídnout,“
dodal Ital.

Autor článku obdržel prémii 6 Kč od 3 uživatelů. Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist