Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Marex, nic nevíš, žiješ v naivním pohádkovým světě. Vše funguje trošku jinak než by mělo..a divím se že v tvém věku (né že by byl nějak moc vysoký) plácáš takový nesmysly
Jj, můj švagr si zase pochvaloval jeho Peugeut 1700"samá
automatika", až u nšeho paneláku nezařadil a neodjel...
Ani dveře nešly(pochopitelně automaticky!) zavřít
Ivane: To je automatická cenzura. Když napíšeš třeba ve větě 2 slova, která dohromady (včetně mezery) dávají sprosté slovo, mázne tě to. Naposledy se mi zadařilo napsat: ... jako x Kotrbová. Bez toho x je to:... jako Kotrbová.
Což se vyhvězdičkuje.
"Nabuzené" znamená naštvaný / vyprovokovaný !
Nemá to NIC společného s s výazy, ketré OBVYKLE začínají
na "buz - " !!
Tak proč mně "někdo" edituje to, co jsem napsal ???
Desmo: Na to kývl tvůj taťka. Ten to rozeznal, jako to správné a jediné řešení. Jinak by to snad neodkýval. A ty hloupé výmluvy, že to je vina MSMA a FIM a ne on. Tak kdo je teda CEO - šéf promotéra šampionátu!? To je jako Bernie E. v jiné pozici? Už si sundej ty růžové brýle z očí a přiznej si, že to taťka dělá blbě. Děsně naivní názory.
Ps: Je mi úplně jedno, co chce Honda, Yamaha, Ducati, Suzuki, Kawasaki, Aprilia, BMW, Jawa a Kentoya! Chci vidět pěkné závody, konkurenci světových značek a né nějaké pseudostroje z "garáží", Honda-cup a podobně. Jsem fanoušek a chci kvalitu! Hotovo!
Marex, nikdo neříká že je správné a jediné..na to jsi zas přišel kde? Jediný co říkám je že s tím přišly továrny a né Ezpeleta. Tenkrát ty peníze byly tak si mohly dovolit experimentovat. Bylo tam 5 továren a o vstupu neuvažovala žádná jiná. A očividně tam byla nějaká dohoda o naplnění startovního roštu. Což se nestalo když jak jsem psal u jinýho článku že Kawasaki ani Suzuki nedala víc jak dvě, Yamaha a Ducati (vyjma r.09) víc jak 4 a Honda 5. Kdyby každej dal 4-5 motorek tak jich tam je jak prasat. Vždyť i Schwantz si chtěl pronajmout jednu Suzuki a ta se na něj vyprdla. Prostě je to banda dacanů a CRT jim trošku zrazilo rypáky dolů.
Desmo: To je pravda,ale už nikdo nepíše, že továrny tohle chtěly proto, aby mezi ně nemohl vstoupit nikdo nový. Finančně,ani technologicky by to prostě nešlo udělat dobře.
Co se týče změn reglementu, tak právě tyto změny vyžadují néjvětší investice pro továrnu. Dokonce i omezení počtu motorů paradoxně prodražuje závodění, protože vyvinout takový motor je velmi nákladné. Ale tohle jsou věci, které ví každý. Ví to MSMA, ví to FIM a ví to i Dorna. Problém je, že jim to někteří fanoušci žerou, jakože to je SPRÁVNÉ A JEDINÉ ŘEŠENÍ.
Pity: Jojo. To je stejný, jako když basketbalista nadává, že je moc vysoký, protože se při driblování musí víc ohýbat. Pochopitelně že lehký jezdec nebude veřejně vykřikovat:"Jsem rychlý, protože jsem dobrý a v neposlední řadě mám raketové starty, páč jsem nejlehčí."
Pochopitelně nebudeme rozebírat drobnou výhodu menšího odporu vzduchu pro jezdce i menší kapotáž motocyklu... z čehož pramení opět co?...
Vzhledem k tomu, že výrobci dodají pro sezónu 2012 tak málo strojů, MSMA tímto jasně porušila svou stranu dohody. Továrny požádaly o kapacitní omezení na 800cc, palivový limit 21 litrů, přidělení šesti motorů na sezónu a masivní zákaz testování. Opravdu dostaly, co požadovaly, ovšem místo zdravého rozvoje, začaly náklady exponenciálně růst, zatímco startovní rošt se scvrknul na směšnou úroveň.
Citace z clanku Revoluce v motogp ze stranek pacienta. Nekde je jeste rozhovor s Nakamotem kterej rika to stejny, ale nemuzu ho najit..
No nevím, Spies je stejně vysoký a těžký a jezdí tak jak jezdí a nikdo z fanoušků ho tím neomlouvá že musí víc riskovat, jezdců jako byl Marco postavově a váhově byli a dokázali vyhrát závody i když byli těžší.Viz Spies a jeho Assen 2011.
Je to sice nefer kdyz někdo važí 55kg ale zase ma mene svalů avíc se nadře v zatačkách než nějaký 70 kg hromotlukkt. ma svaly na ruce a je pro něj lehčí otočit řidítkama.Když se řekne A, musí se říct i B a Pedrosa to jasně zminoval že to není žádná výhoda byt lehký jak pírko! :)))
Až teď,když už ty šílený finanční náklady přestávají"stíhat"
i ti zbývající - Honda, Yamaha a Ducati, "se zjistilo",
že je potřeba něco(s tím vším) dělat ...
Přiznávám, můžeme za to všechno, co uvedl Evo v 6.36
a možná i další
Ale taky "můžeme" za to, jak to dnes vypadá v ČR,
protože "nechodíme"(jak kdo, že!) volit
SPZka JE JEN AUTOREM GENIÁLNÍCH ZMĚN v mistrovství světa,
počínaje "prototypy", změnami kubatury motorů z 990ccm
na 800ccm a "panické" zvýšení na současných 1000ccm
Určitě se dočkáma dalších jeho, především nejvyšší třídu
MS "zachraňujících", geniálních změn
Co se týče Rossiho, tak ten jako rodinný přítel má stát při pozůstalých. No a to podle zdejších článků dělá. Možná jim přispěl, možná ne. Peníze ale nikoho blízkého nenahradí.
Asi budu bit,ale napíšu to... Jenom bych chtěl dodat, že Marco byl v trénincích často mezi top 3 proto, že nemusel jet šetrnější palivovou mapu. Svým způsobem je Ezpeleta spolu s FIM a spol. zodpovědný za to, že musel Marco v závodě víc riskovat, páč nikdo nebyl ochoten dovážit jezdce na nějakou rozumnou míru, což 50 Kg rozhodně není. No a Marco byl od těch 50 Kg s Hondou postavenou na Pedrosu značně za tímto číslem... no a při omezení množství paliva zkrátka jeho Hondice nemohla dostat tolik napít. Z tohoto hlediska ty darované peníze chápu jako omluvu a uznání chyby. Ještě by to chtělo se zamyslet nad tím pravidlem o dovažování jezdců a možná mu odpustím i já a Marco jej přestane strašit ve snech.
Takže vidím, že CarCar nejenže "rozhodil" MotoGP,
ale i nás tady ... , kteří jsme skočili na špek,
že to byl opravdu Markův závodní pětiválec .
To se teda CarCar "nechal vidět" - přestříkaným Fárošem !
Ale chlapi,nedělejte z toho TADY
"utkání" Marex vs. Desmo vs. Marex
Marex, nic nevíš, žiješ v naivním pohádkovým světě. Vše funguje trošku jinak než by mělo..a divím se že v tvém věku (né že by byl nějak moc vysoký) plácáš takový nesmysly
Jj, můj švagr si zase pochvaloval jeho Peugeut 1700"samá
automatika", až u nšeho paneláku nezařadil a neodjel...
Ani dveře nešly(pochopitelně automaticky!) zavřít
Ivane: To je automatická cenzura. Když napíšeš třeba ve větě 2 slova, která dohromady (včetně mezery) dávají sprosté slovo, mázne tě to. Naposledy se mi zadařilo napsat: ... jako x Kotrbová. Bez toho x je to:... jako Kotrbová.
Což se vyhvězdičkuje.
Howgh
NENAPSAL jsem totiž v mém příspěvku v 07.43
NIC, CO BY ZAČÍNALO NA "buz - " !!!
Tak PROČ mně "někdo" edituje, moje NAPROSTO NEZÁVADNÉ
formulace, že je Marex nějaký "naštvaný/iniciovaný/vypro-
vokovaný" příspěvkem Desma ???
Nabudit, například DYNAMO(elektrické zařízení starých motorových vozidel), znamená iniciovat jeho činnost !!!
"Nabuzené" znamená naštvaný / vyprovokovaný !
Nemá to NIC společného s s výazy, ketré OBVYKLE začínají
na "buz - " !!
Tak proč mně "někdo" edituje to, co jsem napsal ???
´Seš nějaké nabuzené, Marexi, nééé ?
Desmo: Na to kývl tvůj taťka. Ten to rozeznal, jako to správné a jediné řešení. Jinak by to snad neodkýval. A ty hloupé výmluvy, že to je vina MSMA a FIM a ne on. Tak kdo je teda CEO - šéf promotéra šampionátu!? To je jako Bernie E. v jiné pozici? Už si sundej ty růžové brýle z očí a přiznej si, že to taťka dělá blbě. Děsně naivní názory.
Ps: Je mi úplně jedno, co chce Honda, Yamaha, Ducati, Suzuki, Kawasaki, Aprilia, BMW, Jawa a Kentoya! Chci vidět pěkné závody, konkurenci světových značek a né nějaké pseudostroje z "garáží", Honda-cup a podobně. Jsem fanoušek a chci kvalitu! Hotovo!
Marex, nikdo neříká že je správné a jediné..na to jsi zas přišel kde? Jediný co říkám je že s tím přišly továrny a né Ezpeleta. Tenkrát ty peníze byly tak si mohly dovolit experimentovat. Bylo tam 5 továren a o vstupu neuvažovala žádná jiná. A očividně tam byla nějaká dohoda o naplnění startovního roštu. Což se nestalo když jak jsem psal u jinýho článku že Kawasaki ani Suzuki nedala víc jak dvě, Yamaha a Ducati (vyjma r.09) víc jak 4 a Honda 5. Kdyby každej dal 4-5 motorek tak jich tam je jak prasat. Vždyť i Schwantz si chtěl pronajmout jednu Suzuki a ta se na něj vyprdla. Prostě je to banda dacanů a CRT jim trošku zrazilo rypáky dolů.
Desmo: To je pravda,ale už nikdo nepíše, že továrny tohle chtěly proto, aby mezi ně nemohl vstoupit nikdo nový. Finančně,ani technologicky by to prostě nešlo udělat dobře.
Co se týče změn reglementu, tak právě tyto změny vyžadují néjvětší investice pro továrnu. Dokonce i omezení počtu motorů paradoxně prodražuje závodění, protože vyvinout takový motor je velmi nákladné. Ale tohle jsou věci, které ví každý. Ví to MSMA, ví to FIM a ví to i Dorna. Problém je, že jim to někteří fanoušci žerou, jakože to je SPRÁVNÉ A JEDINÉ ŘEŠENÍ.
Pity: Jojo. To je stejný, jako když basketbalista nadává, že je moc vysoký, protože se při driblování musí víc ohýbat. Pochopitelně že lehký jezdec nebude veřejně vykřikovat:"Jsem rychlý, protože jsem dobrý a v neposlední řadě mám raketové starty, páč jsem nejlehčí."
Pochopitelně nebudeme rozebírat drobnou výhodu menšího odporu vzduchu pro jezdce i menší kapotáž motocyklu... z čehož pramení opět co?...
Vzhledem k tomu, že výrobci dodají pro sezónu 2012 tak málo strojů, MSMA tímto jasně porušila svou stranu dohody. Továrny požádaly o kapacitní omezení na 800cc, palivový limit 21 litrů, přidělení šesti motorů na sezónu a masivní zákaz testování. Opravdu dostaly, co požadovaly, ovšem místo zdravého rozvoje, začaly náklady exponenciálně růst, zatímco startovní rošt se scvrknul na směšnou úroveň.
Citace z clanku Revoluce v motogp ze stranek pacienta. Nekde je jeste rozhovor s Nakamotem kterej rika to stejny, ale nemuzu ho najit..
No nevím, Spies je stejně vysoký a těžký a jezdí tak jak jezdí a nikdo z fanoušků ho tím neomlouvá že musí víc riskovat, jezdců jako byl Marco postavově a váhově byli a dokázali vyhrát závody i když byli těžší.Viz Spies a jeho Assen 2011.
Je to sice nefer kdyz někdo važí 55kg ale zase ma mene svalů avíc se nadře v zatačkách než nějaký 70 kg hromotlukkt. ma svaly na ruce a je pro něj lehčí otočit řidítkama.Když se řekne A, musí se říct i B a Pedrosa to jasně zminoval že to není žádná výhoda byt lehký jak pírko! :)))
"Samy továrny", který v té době nevyráběly jedinej(?)model
800ccm ??? Třeba tenkrát chtěly
Ivan, autoterm 800ccm nebyl Ezpeleta ale samy tovarny. Napred si neco zjisti nez vsechno shrnes na jednu hromadu:)
to God 11:47:
Až teď,když už ty šílený finanční náklady přestávají"stíhat"
i ti zbývající - Honda, Yamaha a Ducati, "se zjistilo",
že je potřeba něco(s tím vším) dělat ...
Přiznávám, můžeme za to všechno, co uvedl Evo v 6.36
a možná i další
Ale taky "můžeme" za to, jak to dnes vypadá v ČR,
protože "nechodíme"(jak kdo, že!) volit
SPZka JE JEN AUTOREM GENIÁLNÍCH ZMĚN v mistrovství světa,
počínaje "prototypy", změnami kubatury motorů z 990ccm
na 800ccm a "panické" zvýšení na současných 1000ccm
Určitě se dočkáma dalších jeho, především nejvyšší třídu
MS "zachraňujících", geniálních změn
Evo: No nevím. Některým nebylo naděleno nic. Zkrátka měla sudička dovču, nebo po opičce a jednoduše mezi návaly zapomenula...
Spetku zdraveho rozumu by to chtelo. Tu snad mame kazdy.
Evo: Hehe. To každopádně. Za to můžeme všichni.
Ano, ano.A SPZ tka muze taky za globalni oteplovani planety, kaceni rovnikovych pralesu, konflikty na dalnem vychode...
Marex: souhlas ve vsem
Co se týče Rossiho, tak ten jako rodinný přítel má stát při pozůstalých. No a to podle zdejších článků dělá. Možná jim přispěl, možná ne. Peníze ale nikoho blízkého nenahradí.
Asi budu bit,ale napíšu to... Jenom bych chtěl dodat, že Marco byl v trénincích často mezi top 3 proto, že nemusel jet šetrnější palivovou mapu. Svým způsobem je Ezpeleta spolu s FIM a spol. zodpovědný za to, že musel Marco v závodě víc riskovat, páč nikdo nebyl ochoten dovážit jezdce na nějakou rozumnou míru, což 50 Kg rozhodně není. No a Marco byl od těch 50 Kg s Hondou postavenou na Pedrosu značně za tímto číslem... no a při omezení množství paliva zkrátka jeho Hondice nemohla dostat tolik napít. Z tohoto hlediska ty darované peníze chápu jako omluvu a uznání chyby. Ještě by to chtělo se zamyslet nad tím pravidlem o dovažování jezdců a možná mu odpustím i já a Marco jej přestane strašit ve snech.
Takže vidím, že CarCar nejenže "rozhodil" MotoGP,
ale i nás tady ... , kteří jsme skočili na špek,
že to byl opravdu Markův závodní pětiválec .
To se teda CarCar "nechal vidět" - přestříkaným Fárošem !
Nevim, proc by mel Vale Marcovym rodicum za smrt jejich syna neco davat.