Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No konečně, takže všichni si nakonec budou testovat svoje budoucí nářadíčko. Jasně, je to obchod a dost možná Yamaha tím nejen sobě, ale i všem okolo ztížila příští ročník - přeci jen čím víc testů, tím víc adidas - ale na druhou stranu, je to hlavně sport a vždycky by se mělo hrát fair play.
Rozdíl je v tom jak jse v jednotlivých válcích zapalována směs benzínu. Tomu odpovídá i časování ventilů a tedy i polohy vačkových hřídelů. Obecně je to tak, že scresmer zapaluje jako japonci po 180° - tedy po půlotáčce kliky a Big beng vždy dva válce těsně po sobě a pak pauza a pak zase dva. Ty pauzy jsou možná také různě velké. Které válce jdou pospolu, ale už nevím. Carakteristikou se to blíží dvouválci.
Květák: Můj názor je ten, že Screamer má v sobě více brutality, síly, ale je hůře zvladatelný, Big Bang naopak nemá takový power, ale zase se lépe zvládá. Tak nějak to myslím je..
Můžete mi prosím vysvětlit jaký je rozdíl ve funkci motorů Big-Bang a Screamer, Big-Bang celkem chápu, ale pod názvem Screamer si nedokážu nic představit tak díky za vysvětlení
Vidím to stejně jako JOker a Kryšpín. Rossi má asi čtvrt miliardy fanoušků a ty si žádný výrobce nechce proti sobě popudit. Tohle je pro Yamahu jasně výhodnější řešení.
Taky bych to viděl, že Yamaha nechce negativní reklamu, každopádně si za toto gesto zaslouží . Jinak jsem opravdu zvědav, jestli se Rossi rozhodne zkrotit screamer nebo půjde schůdnější cestou big bangu.
Ahoj,myslím si,že testování je velice důležita věc a to z důvodu jakým směrem přes zimu ducati půjde!V článku je psáno o dvou typech zapalování a dlé mého to je dost zásadní,Jednoznačně se ukazuje,že Rossi rozhodne na čem jeho parťák bude jezdit!!!Jinak to povolení ohledně testování je dle mého určitá úcta od šefů yamahy za dloholeté služby Rossiho pro jejich znaćku.Přeji krásný zbytek dne
Ono i kdyby netestoval, tak to pro něj jistě nebude velkej problém. Za prvé je tak dobrej závodník, že by mu stačily dva dny o dalším testu a za druhé Ducati je tak špičková motorka, že na ní prakticky nemá co řešit.
Pro mgp, jedině dobře, rossi tak dokončí sezonu na yamaze a začne pak s ducati. Stejně už má rameno v pořádku. Naposled jsem čet "stěžování" někdy po Aragonu kdy dojel mimo stupně, od té doby ticho po pěšině, jakmile je na stupních pravidelně.
to bude asi jeste zajimavy,kdyz vsechny hvezdy budou zamichany a na co si budeme zazet penize? jaky budou kurzy,kdyz bude vse nejiste.bude to jeste zajimavé par korun se v 2011 otocí
V rámci ochrany zvířat půjde na trh přímo se svojí kůží. Polepy čísel a sponzorů zvládne sám před zrcadlem fixkama... jenom to bude zrcadlově.
no,nebo neopren.
ChenziR1: mozna bude mit misto kombosky korduru.
černy karbonoý kapoty a nějaká obyč komboška---
Kuwa to bude mazec jsu zvědavej s jakýma barvama přijde na new sezonu :--)
No konečně, takže všichni si nakonec budou testovat svoje budoucí nářadíčko. Jasně, je to obchod a dost možná Yamaha tím nejen sobě, ale i všem okolo ztížila příští ročník - přeci jen čím víc testů, tím víc adidas - ale na druhou stranu, je to hlavně sport a vždycky by se mělo hrát fair play.
Rozdíl je v tom jak jse v jednotlivých válcích zapalována směs benzínu. Tomu odpovídá i časování ventilů a tedy i polohy vačkových hřídelů. Obecně je to tak, že scresmer zapaluje jako japonci po 180° - tedy po půlotáčce kliky a Big beng vždy dva válce těsně po sobě a pak pauza a pak zase dva. Ty pauzy jsou možná také různě velké. Které válce jdou pospolu, ale už nevím. Carakteristikou se to blíží dvouválci.
Tak takhle jsem to taky pochopil, ale proč to tak je, t je to co by mě docela zajímalo
Květák: Můj názor je ten, že Screamer má v sobě více brutality, síly, ale je hůře zvladatelný, Big Bang naopak nemá takový power, ale zase se lépe zvládá. Tak nějak to myslím je..
Můžete mi prosím vysvětlit jaký je rozdíl ve funkci motorů Big-Bang a Screamer, Big-Bang celkem chápu, ale pod názvem Screamer si nedokážu nic představit tak díky za vysvětlení
Jestli Rossi šáhne po screamru, to bude peklo .
Pekne od Yamahy. Na druhu stranu, ak by ho nepustili, tak len zo schvalnosti...
Ale Ducati taky pustila klokana testovat Hondu a je vše OK,myslím si že je to slušnost a né kolik má fanoušků atd,,prostě můj nazor
Vidím to stejně jako JOker a Kryšpín. Rossi má asi čtvrt miliardy fanoušků a ty si žádný výrobce nechce proti sobě popudit. Tohle je pro Yamahu jasně výhodnější řešení.
Pawka 14:36 100% souhlas
Taky bych to viděl, že Yamaha nechce negativní reklamu, každopádně si za toto gesto zaslouží . Jinak jsem opravdu zvědav, jestli se Rossi rozhodne zkrotit screamer nebo půjde schůdnější cestou big bangu.
Ahoj,myslím si,že testování je velice důležita věc a to z důvodu jakým směrem přes zimu ducati půjde!V článku je psáno o dvou typech zapalování a dlé mého to je dost zásadní,Jednoznačně se ukazuje,že Rossi rozhodne na čem jeho parťák bude jezdit!!!Jinak to povolení ohledně testování je dle mého určitá úcta od šefů yamahy za dloholeté služby Rossiho pro jejich znaćku.Přeji krásný zbytek dne
Vstřícné gesto,aby Rosíci neprskali na celou Yamahu,tudíž je to proto,aby Yamaha vypadala ve světě mile a přátelsky Negativní reklamu nepotřebuje
Ono i kdyby netestoval, tak to pro něj jistě nebude velkej problém. Za prvé je tak dobrej závodník, že by mu stačily dva dny o dalším testu a za druhé Ducati je tak špičková motorka, že na ní prakticky nemá co řešit.
Pro mne překvapení. Myslím, že to byla dost velká bitva a hlavně politikaření.
Pro mgp, jedině dobře, rossi tak dokončí sezonu na yamaze a začne pak s ducati. Stejně už má rameno v pořádku. Naposled jsem čet "stěžování" někdy po Aragonu kdy dojel mimo stupně, od té doby ticho po pěšině, jakmile je na stupních pravidelně.
vstřícné gesto
to bude asi jeste zajimavy,kdyz vsechny hvezdy budou zamichany a na co si budeme zazet penize? jaky budou kurzy,kdyz bude vse nejiste.bude to jeste zajimavé par korun se v 2011 otocí
to muselo byt za neco,skoda ze se do tech tajů nevidi. pristi sezona prida na divacich