Valentino Rossi: “Ještě potřebuji nějaký čas.”

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Drtič. (190) napsal 29.05.2013 v 00:41

Těžko může na někoho pohlížet shora, když dojíždí za ním. Díva se hezky zespoda jak to markovi na podiu sluší.

JardaMJawajizda (25) napsal 27.05.2013 v 07:07

SPV (81.19.4.xxx) napsal 22.05.13 v 10:34
Rossi se rozhodně neprezentuje jako šampion, kterému všichni škodí. Měl bys víc poslouchat to, co říká přímo on a ne se spoléhat na to, co někdo přepíše (často rovná se "blbě přeloží z nějakého rozhovoru pro nějaký časopis").

Jelikož jsem Rossiho fanoušek a letos došlo k zajímavé změně od zřejmě ne zcela fungující Ducati k snad lepší Yamaze, tak to od začátku sleduju a ani jednou jsem si nevšiml, že by Rossi vystupoval jako šampion, který si dělá nároky a shora pohlíží na svoje často méně zkušené a mladší soupeře a nebo že by si stěžoval.

Zkus se třeba podívat na YouTube na originál tohoto předsezónního rozhovoru
//www.motorkari...o-sampion-24558.html
Říká v podstatě: "Jsem si vědom svých úspěchů, ale vím že to letos bude těžké." a k otázkám o vítezství v šampionátu se vyjadřuje velmi zdrženlivě ...
Aspoň tak to chápu já.

JardaMJawajizda (25) napsal 27.05.2013 v 06:51

Musím říct, že smekám před Doktorovou skromností i před jeho uznáním ostatním jezdcům, a to hlavně Marquezovi, kterej je proti němu malej kluk a spíš by Rossimu mohl lézt na nervy.

Soudě podle rozhovorů, co jsem měl možnost číst a slyšet (mimochodem překlad tohoto článku je tragédie ...), tak je Vale fakt srovnanej sám se sebou a maká.

Ve srovnání s projevy ostatních (např. Max Biaggi při soubojích s Rossim mnoho let dozadu nebo Pedrosa, co vloni furt kňurkal, že mu někdo ubližuje) je pro mě Valentino opravdu závodník číslo 1! (ikdyž je číslo 46 )

Drtič. (190) napsal 23.05.2013 v 20:39-2+4

Ať si Vr vyhraje klidně ještě dalsích 10 titulů, klidně mu to i přeju. Ale co mě nejvíce štve, je ta jednoduchá rovnice:
VR vyhraje, tak je to vše celé jeho zásluha, jediný ma gule, on to vyvinul líp než ostatní... a mnoho dalších blábolů.
VR prohraje: může za to motorka, továrna, určitě ho nikdo neposlechl protože, prostě není možné, aby si někdo dovil být lepší..

Mar_o-46 (219) napsal 23.05.2013 v 13:20+1

JEFFzx13: myslím že na nějaké soudy je brzy

JEFFzx13 (489) napsal 23.05.2013 v 11:27-3+2

Vale potřebuje cas??a na co??aby pochopil ze další titul bude max ve WSBK??anebo na to aby zjistil ze Jorgemu stacit taky nebude??zbytecna bublina

Evo (411) napsal 22.05.2013 v 19:46+1

Kejsi uz nejezdi, takze "Stoner haters " at jsou v klidu .

PityGPX (949) napsal 22.05.2013 v 19:44-1+3

Kroužil, CBR-RR, Akro: rozesmáli ste mě, máte plus.

Motofighter (471) napsal 22.05.2013 v 17:54

Kluci SPV a PacienT.cz, bezte si o tom pekne popovidat na pivko . Jinak celkem souhlas, tezko nekdo muze neco presne posoudit, kdyz ma informace jen z publika ...
Je obrovska skoda, ze to Stoner zapichl, ale co nadelame ..., Mark je dobra nahrada a zkusene jezdce pekne prohani.

Gutat (90) napsal 22.05.2013 v 17:16+7

neni to jedno...? neřeší se proč kdo byl rychlej na čem... všichni tu řeší DUCATI, stoner na tom vyhrál, rossi ne... druhý říká Stoner měl jinej rám než rossi, proto rossi na tom nezajel... neni to jedno? Všichni ty kluci umí jezdit výborně a k opravdovýmu úspěchu... je potřeba v jeden moment mít pilota, materál a vždy malinko toho štístka... viz Pedrosa... materiál má, jezdí výborně... ale nikdy nebyl mistr světa v MOTOGP... a nikdo nemůže říct že je odepsanej... to stejný ROSSI, nebo STONER ...
ty kluci od malinka nechali na trati duši... i ten Kája Abraham i ten Lukáš Pešek, udělal pro to prostě všechno co šlo... v rámci možností...
Když by dali našim klukům tovární hondu... budou taky v první pětce... prostě klobouk dolu... před nima... a před jejich rodinama... kam ty kluky dokázali dostat...

PacienT.cz (687) napsal 22.05.2013 v 14:51-1+6

Jo však to většina lidí ví, že se Stoner dakázal s neduhy Ducati vypořádat jako jediný a pokud bychom to měli měřit jen tím, tak pak je v tom v porovnání s Rossim jasný vítěz. Ale to není třeba opakovat, však jsem to psal v diskusi k tomuto článku už jednou a Vale to taky řekl - 10/10.
S tím talentem je to ovšem velmi široké téma, které nemusí být nutně omezeno na debatu Rossi/Stoner. Spousta kluků má talentu na rozdávání, ale něco jim chybí, štestí, peníze, být v pravý čas na pravém místě atd., spousta jich svou šanci promarní. Stoner asi promarnil šanci stát se mnohem úspěšnějším, pokud to budeme měřit tabulkami a statistikou, protože toho "show" měl prostě dost. Jak tady někdo správně poznamenal, tak mu třeba hodně vadilo, že to tomu Rossimu ti fanoušci pořád odpouští, což je pěkný příklad určitých rysů jeho povahy, kvůli kterým nebyl tak populární, jakl by si s ohledem na míru jeho talentu zasloužil. Jenže továrny a sponzoři lijou do závodu prachy, protože je to pro ně především reklama, do které se ale Casey tak úplně nehodil, přestože by se Hondě vyplatilo podepsat s ním smlouvu bez jediné promo akce. Ale to je jedno, to je zase na další velkou diskusi o tom, jestli jsou závody show nebo ne atd.

SPV (816) napsal 22.05.2013 v 13:57

Omlouvám se za dlouhý komentář. Jen bych vás chtěl vyzvat, ať se každý podívá na věc z obou stran.

SPV (816) napsal 22.05.2013 v 13:54-1+8

PacienT.CZ: Ano, s tou technikou máš pravdu. Ostatně, ke vší úctě k tobě, stejně do detailu techniku motocyklu (a pneu) neznáme ani my dva, a zřejmě ani nikdo tady. Vždyť si s ní někdy neví rady ani špičkoví inženýři z GP... Člověk, který techniku motocyklu trochu zná, si dělá obrázek z toho, co se kde vyčte a zaslechne. I proto vím, že Casey říkal, že Ducati nezatačí tak lehce, a musí ji pomoci, jak jsi tu napsal.

Když jsi ale zmínil Gabarriniho, tak právě on kdysi prohlásil, že Stoner hned po 2 kolech na motocyklu, byl rychlejší, než sám Cecchinello, nebo že i z porovnání dat Lorenzo, Rossi, Stoner, má právě Stoner nejlepší výsledky na regulaci plynu během celé zatáčky, bez kontroly trakce. Říkalo se, že Stoner zajede rychle na všem. I lidé v Ducati říkají, že Stoner byl Stoner. Gabarrini také uvedl, ještě před odchodem Stonera, že má ve svém mladém věku překvapivý smysl pro rodinu a přírodu. Tyto slova nepotvrdil jen Gabarrini, ale i sám Capirossi a další odborníci. Z toho plyne jediné- Stoner byl opravdu hodně velkým talentem.

Ale z pátky k Rossimu. Ze začátku jezdec, který spadl hned v první zatáčcce na motocyklu 125,a při druhém pokusu spadl hned za zatáčkou. Ale! Titul 125,250,500,1000,800. Věkový rozdíl mezi jeho tituly je 13 let!!! Opravdu úctyhodné. Co z toho plyne? Možná ne jezdec s největším talentem, ale určitě jeden z nejúspěšněších jezdců všech dob, největší bojovník s velkou vytrvalostí a hlavně pílí!

Rossi na úplně stejné Ducati jakou měl Stoner, neuměl zajet tak jako Stoner. Stonerovi zase chyběla (nebo spíš brzo došla) motivace a bojovnost pravého závodníka.

Ikdyž oba jezdci závodili ve stejné kategorii, byli vlastně dost odlišní, jak na trati, tak mimo ni. I proto chápu, že každý měl jiné typy fanoušků. Dá se ale říci, který byl lepší jezdec ???
A co teprve Lorenzo versus Marquez...

1100Virago (3026) napsal 22.05.2013 v 13:47+3

PacienT.cz: A jsme opět u toho nešťastného rozhodnutí zavést jednotné pneu. Stejně jako zrušili pravidlo zákazu nováčků u továrních týmů, měli by opět povolit jednotlivým jezdcům nasmlouvat si dodavatele pneu podle svých potřeb. Protože zjevně vyrobit univerzální gumy, které by vyhovovaly odlišné technice jednotlivých značek a odlišnému stylu jednotlivých jezdců není možné a přes dodavatele gum jde získat výhodu a náskok v šampionátu.

xjr008 (89) napsal 22.05.2013 v 13:08+1

SPV napsal jsi to úplně přesně...

PacienT.cz (687) napsal 22.05.2013 v 13:05

Gabbarini by s Tebou asi moc nesouhlasil

Balouch (263) napsal 22.05.2013 v 11:44+3

Kdyby neexistoval Casey Stoner, asi by se daly výtky jezdců vůči technické nedokonalosti té či oné motorky brát vážně...

PacienT.cz (687) napsal 22.05.2013 v 11:22+4

@SPV: Jo, s tím co píšeš se dá jen s menšími výhradami souhlasit. Jen ta technická část je poněkud složitější a nejde jednoduše shrnout do dvou vět. Přesto jeden (marný) pokus:

Ducati nezatáčí a že je to rozložením váhy a výškou těžiště, o tom není pochyb, tedy i v případě, že budeme Rossiho "feedback" považovat za neopodstatněné fňukání, ale pokud považujeme za relevantní alespoň vyjádření Hayden a Doviho, kteří shodně potvrdili, že pokud motorku nastaví tak aby to zatáčelo, tak po čtyřech kolech nemají zadní gumu. Proto takový rozdíl v kvalifikacích a v závodech, vyjma toho mokrého, kde byl Dovi čtvrtý (Rossi s Duknou druhý a třetí... ).

Co se Yamahy týká, tak je to o Rossiho jízdním stylu, který se vyznačuje pozdním razantním brždením, což je opak toho, jaký jede Lorenzo, takže podle toho co prosáklo do médií je problém životnost zadní pneu při odlišném nastavení, s tím že v tomto případě to asi není o výšce těžiště, ale především jízdním stylu a potřebách nastavení, především na závod.
Navíc hrají roli letošní měkčí přední pneu, které se sice lépe zahřívají (Ducati), ale zase mají horší stabilitu pri brzdění.
To ovšem porovnáváme jen dvě tovární Yamahy, srovnání s Hondami je asi docela jasné, tam se Lorenzo i Rossi také shodují na nedostatku při akceleraci.

To tedy jen tak na okraj, doufám že zmínka o takových věcech nijak nenaruší tuto jinak velice plodná diskusi

Foxx5 (629) napsal 22.05.2013 v 11:19-3+1

SPV (81.19.4.xxx) napsal 22.05.13 v 10:34
Jžíš...vždť Vale normálně přiznal, že to prostě zahodil, tak co pořád máte? Proč se tolik unavuješ psaním elaborátů o někom, kdo už na to vlastně nemá, taky nechápu...

SPV (816) napsal 22.05.2013 v 10:34-1+10

Rossi je výborný jezdec, a svého času (před 15-6 lety)byl špička. Že za jeho tituly stálo také štěstí (bez jediného úrazu), a většinou lepší technika než u ostatních jezdců, jsou fakta, která ale nic nemění na tom, že ty tituly má, a ani je nejde zpochybnit.
Doba se ale mění, a v posledních letech vyrostla Rossimu obrovská konkurence, kterou dříve neměl.
Měl by se ale sám Rossi zamyslet, i někteří zde, jestli je nutné neustále svalovat vinu neúspěchu na někoho jiného- motorka, mechanici, počasí, hrbolek, atd., a neustále se prezentovat jako šampion, kterému všichni škodí...
Nebo si vážně myslíte, že pokud jel Rossi v ideální stopě (jak sám řekl), a přesto najel na hrbolek, tak že nikdo jiný z 24 jezdců během 28 kol na něj nenajel? Je snad nutné říkat na vlas stejné věty typu: "motorka má problém s rozložením váhy" jak u Ducati, tak u letošní Yamahy??? Když to řekl u Ducati, tak hned se řešilo, že je Duca krám, a že je to motorem, protože 90°V4 není vhodný- ikdyž se nakonec ukázalo, že ho má i Honda. A co tedy letos Yamaha, je to taky motorem ?
Jen tím chci říct, jestli to má Rossi zapotřebí... Toto se na konci může obrátit proti němu. A už i začíná.

nerd (199) napsal 22.05.2013 v 10:12-1+2

Evo aj holek? to hádam nie, to by ani sám Vale nechcel

Kevin34 (255) napsal 22.05.2013 v 10:00+2

Evo:Můžu se Tě něco zeptat??Neber to ve zlém.Píšeš že antiRossisti nic v životě nedokázali,ale co třeba dokázali fanoušci Rossiho??Oni neplivou po Stonerovi,Lorenzovi,Pedrosovi...a tak bych mohl pokračovat dál a dál...

SLEEPER (1002) napsal 22.05.2013 v 09:23+3

hlavne nespechej, v klidku...

Evo (411) napsal 22.05.2013 v 09:22

Paci, to by ale nebylo fer, pac ty jsi odkojenej benzinem .

Evo (411) napsal 22.05.2013 v 09:20-2+1

Foxx5: Oni porad nemuzou prekousnout, ze Vale ma a bude mit porad nejvic fanousku, sponzoru a holek. Jenom zavidi a plivanim po nem si leci frustrace, protoze v zivote nic nedokazali.

CBR-rr (-4) napsal 22.05.2013 v 07:49-1+2

Petta: Když to všichni zabali, tak by tam bylo misto pro tebe ty chytraku

PacienT.cz (687) napsal 22.05.2013 v 06:42+7

@Petta: To je fakt, Bosso by měl zkusit v Brně domluvit nějakou rundu alespoň na pět kol pro místní osazenstvo. To by byl neskutečný nářez

krouzil46 (21) napsal 22.05.2013 v 02:50-4+1

petta no este by bolo dobre keby to pacient zabalil

Petta (377) napsal 22.05.2013 v 01:05-6+8

Koukám, že podle některých by to měla zabalit půlka startovního pole, protože na to nemá.. Hayden: titul a pak nic.. Dovi, taky už to není, co to bývalo.. věčně druhej Pedrosa, taky by měl uznat, že titul už nedá a vykašlat se na to. Padavka Puniet, Spies, vyhodit.. Kdo by tam asi tak jezdil, šašci.. Nevím, proč by měl končit, když ho to baví a lidi ho chtěj vidět na trati, ale asi by měl poslechnout pár troubů tady a zabalit to..

Foxx5 (629) napsal 22.05.2013 v 01:03-4+3

Bože jak vás to užírá že má Vale pořád tolik fandů, měl je a bude mít dokud nepustí řidítka nadobro...hnědky kuk...

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist