Valentino Rossi další dva roky oficiálně za Ducati

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Janička (2) napsal 21.08.2010 v 23:21

vyvíjet

Marex (2570) napsal 21.08.2010 v 15:33

Chenzi: Já to vidím tak, že Capirex,když pomáhal Ducati vyvýjet litr a pak i osmdvounulku (od začátku), byla Ducati velmi schopná. Nyní je to tak, jak to je a osobně se domnívám, že ti mladí kluci neví, co s tím. Uvidíme, jestli se moje doměnky naplní příchodem 46. Ten si umí říct, co je třeba!!!

PityGPX (949) napsal 20.08.2010 v 08:49

*někdy ztratí formu

PityGPX (949) napsal 20.08.2010 v 08:49

Každý jezdec ztratí formu, Vale, když řešil problémy s Daněmi tak (ne)jezdil na jakých místech???

AKRO (-498) napsal 19.08.2010 v 23:17

ChenziiR1 - Kdo ví? Myslím si, že je Stoner dost labilní jezdec a ty tři pády na začátku sezóny, plus další tréninkové, mu rozbily psychiku a ještě se z toho nesebral, už proto, že ví, že u Dukny končí a na titul nemá ani náhodou!

ChenziiR1 (158) napsal 19.08.2010 v 22:29

pity,ano soulhas...jale jak do toho zapadá Caseyho výkonnostní propad?

PityGPX (949) napsal 18.08.2010 v 20:37

AKRO: ano, ducati mu sedla, to se říká vlastně do zač. letošní sezony že jako jediný on s tím dokázal něco zajet, ostatní se trápily, proto je docela možná přehnané napsat, že ducati byla v roce 2007 nejlepší motorkou. To samé jako bys říkal o Yamaze 04. I Rossi jako jediný dokazal s ní vyhrát, osttaní max. podium v podobě 2 či 3 mista jendou za sezonu. Jako Ducati 07 a Yamaha 04 byly konkurenceschopné motorky ale vítězily především díky schopnostem Rossiho (04)a Stonera (07). V roce 2004 byl komplexně nejlšpí bajk honda rc211v :) Co byl nejlepší bajk v roce 07 nevím. Každý bajk udělal v tom roce podium (Kawa, Suza, Yamaha, Honda, Ducati). Nejvíc podií měla asi Ducna hlavně zásluhou Stonera.

Marex (2570) napsal 18.08.2010 v 16:51

Dovoluji si vás požádat o hlasování v anketce.
//www.motorkari...;fid=25&hl=14623

AKRO (-498) napsal 18.08.2010 v 15:45

PityGPX - Můžeš mít pravdu, zřejmě byl v roce 2007 Stoner prostě lepší než Rossi! Asi měl tenkrát životní formu a Ducati mu sedla!

PityGPX (949) napsal 18.08.2010 v 15:30

AKRO: no... pokud by byla Dukna v roce 07 lepší tak by musel Capi bojovat o titul vicemistra a né skončit až na 7. příčce, to samé Barros jakožto kvalitní pilot by musel být někde okolo top5 a né 10. Barros dal jedno podium, Loris dal jedno vítězství. Jen Stoner byl nejlepší z Ducatek Spíš bych napsal že spojení Stoner - Ducati bylo lepší než Rossi - Yamaha :) nepsal bych ale že Ducati byla lepší jak Yamaha :)

AKRO (-498) napsal 18.08.2010 v 14:49

FRAG - Nebyla v roce 2007 Yamaha zase tak pomalá, navíc ji měl Rossi nastavenou jinak než Stoner, ale máš pravdu v tom, že to byla jediná sezóna, kdy neměl Rossi nejlepší motorku, Dukna byla v roce 2007 lepší!

Kryšpín (7) napsal 18.08.2010 v 10:56

PityGPX: No úplně stejný to být nemůže, už jen kvůli tomu, že E.I. seděl v F1 a N.H. na Ducně WSBK Ale zklamání bylo u mě stejný, přál jsem Ferrari a Hagovi a onu mě ZKLAMALI...

PityGPX (949) napsal 18.08.2010 v 10:06

Kryšpín: ano, ale tak není to uplně stejné, haga si to pojebal že spadl v prvním závodě a kdyby ne, tak moh dojet na podium a titul by měl. E.I. chybu neudělal, prostě jen nezvítězil ale ten závod dokončil, u E.I. vs M.H. zvítězil prostě ten lepší.
u SBK měl zvítězit Haga protože vedl přd posledním závodem o x bodů před Benem a stačilo mu prostě dojet nějak solidně hned za Benem ale on si lehl a tak vlastně daroval titul Benovi protože ten toho využil a vyhrál první závod a další závod už jel Ben kalkulačně, tzn pouštěl před sebe schválně 4válce aby si oni poprali o vítězství a Hagu si hlídal aby byl hned za ním Jako ta situace zas tak uplně stejná není U F1 prostě zvítězil ten lepší. Což aj v SBK zvítězil ten lepší ale když vezmeš kolik smůly měl Ben (poruchy) loni v SBK tak měl zvítězit Haga.

FRAG (0) napsal 18.08.2010 v 07:43

AKRO: To snad nemuzes myslet vazne..Srovnavat dnesni yamahu s tou kterou vodil Rossi proti Stonerovi. Skoro v kazdem zavodu kde byla delsi rovinka tak dostal Rossi od Stonera na Ducati napraskano. A ano yamaha sedela v zatackach jak nakolejich (otazka jestli to je jezdcem nebo motorkou) a proto rikam, ze to byly krasne zavody. A dale si myslim, ze museji umet vsichni kdo sedlaji MotoGP at prvni nebo posledni. Jen proste nekdo ma lepsi podporu a nekdo o neco vetsi talent viz Rossi.

Kryšpín (7) napsal 18.08.2010 v 07:30

PityGPX: Že dojel E.I. na bedně ale bohužel nic neřešilo. Měl životní šanci stát se mistrem světa a nevyužil ji, podobně jako Haga. A že to byla šance poslední je také podobné .

SoulTrain21 (753) napsal 17.08.2010 v 23:04

TY jdi někam F1 je náhodou letos mooooc dobrá..ale ok už to nebudem řešit
Kryšpín.

Marex (2570) napsal 17.08.2010 v 22:44

Panstvo! Běžte s ostudně trapnou F1 někam. Tady řešíme GP...ostatně ty byly v Brně také ostudně nudné!... Chtělo by to udělat anketu. Komu se líbily GP v Brně a komu ne!? Pity je výborný organizátor anket. He?

PityGPX (949) napsal 17.08.2010 v 19:50

Tak Irvine narozdíl od Hagy dojel na bedně v tom posledním závoděl, ale MIka H, prostě líp odstartoval a už tu první příčku nepustil a tak bylo fuck zda M.S by pomohl E.I kdyby ho pustil před sebe nebo ne, kdyby ho pustil před sebe tak by měli stejný počet bodů ale M.Hakkinen by vyhrál bo měl víc vítězství, takže nakonec to skončilo Hakkinen, Schumacher, Irvine.

Kdyby M.Sch. odstartoval lip jak Hakkinen a dojeli by v pořadí Schumacher, Hakkinen a Irvine, tam dle mě by meli ferrari titul, pokud si pamatuji dobře :)) nicméně tenkrát jsem to prožíval...když se jela ta suzuka.

No nevadi, o rok později italové slavii už titul ve všem!

Kryšpín (7) napsal 17.08.2010 v 19:48

SoulTrain21: Asi máš pravdu, Irwine holt nezvládl poslední závod a ztratil tak titul. To se vlastně Hagovi loni povedlo taky. Ale že si Irwine často pouštěl pusu na špacír, tak to je fakt.

AKRO (-498) napsal 17.08.2010 v 14:55

FRAG - Na to co píšeš, mám trochu jiný názor! Vale nebyl v zátáčkách o nic rychlejší než Stoner, nakonec se podívej, pokud máš možnost na některé závody, zůstávají oba těsně za sebou a ani jeden z nich v zatáčkách neztrácí, jediný rozdíl je, že Yamaha sedí jako na kolejích a Ducati se pod Stonerem mele a poskakuje. Na rovinkách, Yamaha jede úplně stejně jako Ducati a v současné době jede i rychleji. Yamaha je už několik let, daleko nejlepší motocykl, nakonec se podívej jak ji vodí Lorenzo a vůbec na výhru nepotřebují Rossiho. Ani s tím Schumacherem nesouhlasím, on byl vynikající jezdec, který dovedl Ferrari až na vrchol. Myslím, že srovnání s Rossim snese docela dobře, oba byli vynikající jezdci i když ani jeden z nich nebyl žádný génius, ale dokázali si vytvořit nejlepší podmínky, dostat se k nejlepší technice a vyhrávat. To tvrdím i přes to, že Schumachera jsem neměl rád, musím uznat jeho kvality a to samé i kvality Rossiho.

SoulTrain21 (753) napsal 17.08.2010 v 14:45

No,tím myslíš asi rok 99 ale tehdy skončil na 2.místě se ztrátou 2 body na Häkkinena,který vté době zažíval nejlepší momenty své zavodní kariéry,když v roce 98 byl mistrem scěta právě před Schumacherem,takže spojení "shořel jako papír" mi příjde až moc tvrdé .

Kryšpín (7) napsal 17.08.2010 v 14:25

"Samotný Eddie Irvine" je sám poněkud kontroverzní postavička F1. Jezdec, co toho moc nedokázal, ale pusou dokázal mlít a kritizovat druhé nejvíc. V situaci, kdy byl MS zraněný a on měl být tím jezdcem, který vyhraje pro Ferrari titul, tak při maximální podpoře týmu (včetně MS, který mu po návratu "nosil vodu") shořel jako papír. Takovej trochu zoufalec s plnými ústy keců...

SoulTrain21 (753) napsal 17.08.2010 v 12:40

//twitpic.com/2brjow
//twitpic.com/2b6trq

SoulTrain21 (753) napsal 17.08.2010 v 12:30

Však samotný Eddie Irvine,který byl jeho týmovým kolegou od roku 96-99 prohlásil,že je to idi__ot a,že to byl idi***otský mánévr a jeden z nejhorších,ne-li nejhorší,který kdy viděl

Minerva (-2) napsal 17.08.2010 v 11:45

Heh a to Barrichelo nie je siroko daleko jedinym, kto si od Schumachera uzil! Vid Hill a Villeneuve...

Kryšpín (7) napsal 17.08.2010 v 11:20

FRAG: Já si naopak myslím, že to, co teď předvedl MS Barimu je vrchol jeho prasáren. Příště to třeba dotáhne do konce a někoho zabije či zmrzačí . Při vší úctě k jeho skvělým jezdeckým schopnostem, píli, schopnosti komunikace s mechaniky a tím pádem schopnostem vyvíjet a nastavit vůz, jsou tyhle jeho "prasečí projevy" bohužel tím důvodem, proč ho nemohu mít rád. Manévr, který předvedl při souboji s Barikem, měl být jednoznančně odměněn červenou kartou.

FRAG (0) napsal 17.08.2010 v 07:48

to AKRO: Precti si jeste jednou co jsem napsal..Psal jsem Vale vs Stoner nejlepsi zavody poslednich let...Vale rychlej v zatackach a Stoner na rovinkach ...proste nadhera.
Jinak nejsem fanousek Valeho, ale na druhou stranu proc na nej plivat.
A Schumi je proste jen ridic F1 dobrej, ale rozhodne ne takovej jako Vale v moto. Dalsi vec je, ze se choval jak prase, chova jako prase a bude to prase. To co predvedl k Barimu je jen maly odvar toho co predvadel v minulosti .

MarcuS. (-3) napsal 17.08.2010 v 06:58

Díky Vale, moje příští motorka bude Ducati;)

Mateus (1) napsal 16.08.2010 v 23:58

Díky Vale,že za ty roky,co si piplal M1čku k dokonalosti to mělo vliv i na směr kterým se vyvíjela YZF-R1 až do dnes.Hodně štěstí u Ducati ...

Marex (2570) napsal 16.08.2010 v 23:02

Panstvo. F1 jsem tu řešit nechtěl a bylo to z mé strany pouze přirovnání. Omlouvám se za to a teď... řešme zase naše jednostopé potěšení.

Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující



TOPlist