V roce 2018 pokračuje KTM s Espargarem a Smithem
Text: Petr Czyž | Foto: Philip Platzer / KTM Media Library | Zveřejněno: 11.10.2017 | Zobrazeno: 2 786x
Text: Petr Czyž | Foto: Philip Platzer / KTM Media Library | Zveřejněno: 11.10.2017 | Zobrazeno: 2 786x
Já , coby příznivec "teorií spiknutí" , tuším za tím max. počtem jezdců (24)
pro 2018 MotoGP1000 opět nějakou "špinavou politiku" Dorny ,
ve stylu "kdo nesype peníze, nejede" ...
Podle me by klidne mohlo byt vic jezdcu, bylo by to zabavnejsi. Me by se treba libilo, kdyby jeste prisla treba MV Agusta, a mely taky 4 motorky, 28 by bylo akorat. Nebo 30.
Mika K. letos přešel z testování do plného nasazení v závodu MotoGP1000
jen několikrát a za výsledky, kterých dosáhl se rozhodně nemusel stydět
a musím bohužel říci , že na rozdíl od výsledků B.Smithe ...
Kalio mne mrzí, Smith mne rozhodně nepřesvědčil za ty roky v Moto GP... A počet jezdců je dán na 24. Což příští rok bude, taky mi to přijde praštěný... No snad se za těch šest závodu předvede. Přál bych mu to. A snad už za rok nějaký tým přejde na KTM jako satelit.
preco nespravi KTM "satelitny" tim kde by siel Kalio s tovarenskou podporou ako ma napr. Petruci od Ducati alebo ako bude mat buduci rok Crutchlow od HRC?
Mal by rovnaku masinu ako Espargaro/Smith a bolo by vybavene...
Georgio - no jestli je to jen z půlky jak říkáš, tak je to fakt setsakramentsky jiná zpráva než ta nudašeď z článku.
Jasně, když je smlouva na dva roky tak má zůstat na dva roky, ale dělat hayky s dalším jezdcem je hloupost, jestli to továrna zaplatí a jezdec chce a může tak ať jede, Honda ne tak dávno tři měla a zakazovat testovače je už čistá volovin.
Klídek, Miramaro - bude-li třeba, výjimka se ZASE "zlegalizuje" kdykoli bude potřeba.
Kdyby byl Kallio španěl, tak se vyjímka našla
fuck off Dorna!
-> Fullgas: Uznávám, je pravda, že počet jezdců je pevně daný, ale rád bych věděl nějaký racionální důvod proč tomu tak je... No, pokud je pravda, že to Dorna KTM povolila mít "testovacího" jezdce na startu každýho závodu a někdo se proti tomu odvolal, tak by to hlavně Dorna nikdy neměla povolit v první řadě.
Ale to už je jedno. Další zajímavý názor je ten, že Smithovi právníci byly tvrdší než KTM a ta si nechtěla udělat u veřejnosti špatnej obrázek jako např. letos Willíci nebo Gresini, tím že (s nadsázkou) rozškube a pomočí stávající platnou smlouvu. Takže až Smithovi a Polovi skončí smlouva, tak může bez ztráty květinky nabrat lepší jezdce.
Georgio88 počet jazdcov je pevne daný. Ide hlavne o prepravné kapacity a pneumatiky. A že niekto poukáže na nejaké pravidlo ktoré obmedzuje počet štartov na divokú kartu neznamená že je závistlivý. Občas treba dodržiavať pravidlá.
No, tak po troše dloubání v internetu (a lidové tvořivosti zahraničních diskutérů) člověk vyčmuchá víc než jen obyčejnej článek, kterej je zde napsán.
KTM přislíbila po GP Rakouska Kalliovi na příští rok, že objede s týmem celej kalendář. Smithova smlouva mu nedovolila, aby byl "ponížen" na test ridera a Kallio sám řekl, že tým dělal, co mohl. KTM zkusila mít Kallia jako třetího jezdce pro sezónu 2018, ale zde zasáhla magická a totálně přebytečná Dorna a nepovolila KTM 3 motorky. KTM zkusila kličku a chtěla mít Kallia jako testovacího jezdce, kterej by odjel celej kalendář, Dorna tomu dala zelenou. Ovšem nějaký jiný tým vyčmuchal v pravidlech, že test rider může ročně odjet max 6 závodů v sezóně...
Takže tu byl jak podraz od Dorny, tak podraz z řad týmů... A pak, že závistivci jsou jen u nás.
Hm to je špatně už před sezónou jsem říkal,ze ktm může mít lepší jezdce !
Kalio by zaslouzil vystridat smithe