V Jerezu je nejrychlejší Rea, Abraham desátý

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
omg (1411) napsal 30.11.2016 v 10:12

2015 listopad zde jezdil Danilo Petrucci na qval.pneu 1:30,0 navíc na test měli teď pouze tvrdé pneu a bylo velice chladno! Pirelli qulifier WSBK jsou výborné i za chladného počasí, ale použitelné jen na jedno rychlé kolo, pak ztrácí přilnavost údajně i 2sek na kolo...

IvanDvoutakťák (5060) napsal 26.11.2016 v 10:35

Díky, pap1234 Nic víc se o tomto tématu ani říkat / psát nemusí

pap1234 (27) napsal 26.11.2016 v 07:54+5

Virago> Naprostý souhlas. Tohle si je vždy třeba připomenout, když se začne na KA plivat. On není a nikdy nebude šampión, ale jezdí na co má ( a na co má jeho 2 roky stará Ducati) a momentálně ostudu rozhodně nedělá. Moc mi tam ten rok chyběl a mít jednoho Čecha v MotoGP a jednoho v WSBK je prostě něco o čem si jiné země mohou jen zdát. Byť teda ani jeden nejede echt matroš.

JEFFzx13 (489) napsal 26.11.2016 v 03:48

dobre Abaja

1100Virago (3052) napsal 25.11.2016 v 19:58

Marex 16:10: Souhlas - časy nejsou rozhodující, ale jakousi vypovídací hodnotu mít budou. Karel dojel hned napoprvé 0,8 sekundy za Bautistou, který je určitě lepší jezdec (mistr světa 125, druhý ve 250 a má i celkové 5. a 6. místo z MotoGP), neměl pauzu v MotoGP, jede lepší techniku a naje víc kol. Teď to "jen" potvrzovat i v závodech.

Dobře se uvedl i Melandri. Dojet půl sekundy za Daviesem který ke konci sezóny doslova řádil rozhodně není ostuda. S trochou štěstí může být v sezóně černým koněm, který potrápí favority.

Kandelábr (104) napsal 25.11.2016 v 19:44

Ano je to test, který nic neznamená. Časy jsou i tak zajímavé. Co se týká kvalifikačních časů, tak letos nebylo mnoho společných tratí MotoGP/WSBK zároveň se srovnatelným počasím. Ale Philip Island byl alespoň trochu srovnatelný teplotami trati. A nějaká obrovská převaha MotoGP/WSBK nebyla vidět, vyšlo to na plichtu 1:30:189/1:30:020 (Ano, vím gumy) A jasně WSBK jedou míň kol, ale zase sfouknou dva závody. Mě z toho vylezlo, že jsou to oba super šampionáty a ti co dokáží jezdit špičku v obou serialech zaslouží respekt!

kawafil (1094) napsal 25.11.2016 v 19:19

Mam pocit, ze to je osobacek Kaji

Ludwei (86) napsal 25.11.2016 v 18:23

No už aby ta okurková sezóna byla pryč a první závody už za dveřmi

Marex (2570) napsal 25.11.2016 v 16:10+1

Ty časy z testování nejsou pochopitelně rozhodující,ale u Karla to dává naději, že by to nemusel být chvost pole. Ještě tam má rezervu na Bautistu,ale ten asi nepojede 2 roky starou Duc, takže srovnání s ním by asi nebylo fér.

Jirikh75 (944) napsal 25.11.2016 v 16:05

Majki - přesně to je i muj názor.

Majki (672) napsal 25.11.2016 v 14:10+3

Rea je fakt borec A že SBK měly jet kvalifikační gumy? Motogp mají zase někde jinde podvozek, elektroniku, brzdy a kdoví co ještě Takže když jim to Jonatán natřel, fakt klobouk dolů jemu i motorce

Krabbio (1002) napsal 25.11.2016 v 13:56

gresiny: pamatuju si jak dostal naposled šanci jet Rea na hondě v motogp závod a dojel hodně pěkně. Kolem desitky nebo jak to bylo. Už tenkrát jsem si říkal že je fakt dobrý. Je to 4 roky zpatky nebo tak nějak, mám špatnou paměť Prostě jak ještě jezdil wsbk hondu.

tulen. (391) napsal 25.11.2016 v 13:09+1

UFON46: Jasný, že se nedá podle testů určovat jak dopadne sezona následující, stejně jak se napřiklad po třetině letošní sezony nedalo předpokládat jak se bude x závodů trápit Lorenzo, když ve třetině sezony vedl o deset bodů a že se v podstatě bude posléze ještě strachovat i o třetí pozici...
Ale zase si myslím, že toto zlehčování testů je nesmysl. Samozřejmě že se zkouší x věcí a simulace závodů atd atd. Stejně tak ale jezdci v těchto dvou (třech) dnech jdou v 90% případů zkusit i kola nejrychlejší. Jak jinak odzkoušíš vlastnosti motocyklu než tak, že s ním pojedeš na sto procent? Ono je hezký být konzistentní (což je samo taky důležitý), ale když budeš pomalej tak je to k prdu. Nebo proč tedy Rea včera ještě ve tři hodiny měl po desítkách kol čas cca 40,4 aby pak vyjel dvakrát nebo třikrát na kvalifikačce a pokusil se o ten "nesmyslnej" čas?

IvanDvoutakťák (5060) napsal 25.11.2016 v 12:18

Krabbio, třeba (snad ! ) už pochopili, že
to jejich "mlácení prázdné slámy" je už jen k smíchu

UFON46 (30) napsal 25.11.2016 v 12:16-2

Kontrolní otázka soudruzi: jaký je smysl testování?? A) Seznámit se s technikou a vyzkoušet nové modely, komponenty atd, nebo B) Zajet co nejrychlejší čas na kolo. Aneb jak říkal náš pan učitel fyziky na ZŠ: chytrému napověz, blbce zkopej.

Kdy už konečně přestaneme na základě výsledků testování (především pak po- a předsezónního) věštit z koule průběh nadcházející sezony?? Informace o tom, že Abrahám zajel čas YY,XXX a skončil na Š-tém místě je pro nás absolutně bezvýznamná...

gresini (4454) napsal 25.11.2016 v 12:15

Co dělá Rea v SBK?? Hodně zajímavé výsledky.. Jednou bych chtěl vidět nejlepší dva,tři jezdce WSBK jet na superbicích nějaký závod s jezdci motoGP na jejich strojích!

Krabbio (1002) napsal 25.11.2016 v 11:37

Karel super. Je zajímavé že po tomto výsledku troubove typu: padaja tam nemá co dělat... Najednou ppřestali psát

IvanDvoutakťák (5060) napsal 25.11.2016 v 11:21

Meda prostě nepatří k těm, co "mlátí prázdnou slámu" ...

pap1234 (27) napsal 25.11.2016 v 10:35

MedaSV> Takhle duchaplný argument jsem tady už dlouho nečetl.

Ogg (387) napsal 25.11.2016 v 09:46-2+1

MedaSV > Tak v tom případě, pokud takto hloupě argumentuješ, tak ti napíšu jen jediné. Počkej si na kvalifikační čas příští rok, co tam zajedou MOTO GP a pak Wé eS Bé Ká (pokud se tam teda pojede) a uvidíme kamaráde, co je lepší.

Prostě časy z testů nikoho nezajímají, to že druhá liga udělá vše proto aby se před první ligou ukázala v dobrém světle a šoupnou jim tam kvalifikační gumy tak je to u mě jen podvádění a né spravedlivé soutěžení.
A i tak, kvalifikační časy taky nikoho moc nezajímají, duležitější je celkový čas závodu takže si počkáme na rok 2017, blbý je, že Wé eS Bé Ká nejezdí tolik kol, jako MOTO GP. Jinak by dostaly na prdel.

Souhlas?

MedaSV (56) napsal 25.11.2016 v 09:36+1

To je sice hezký jak se tady oháníte kvalifikačníma gumama...že MGP je nemaj - no a co?? To je jejich problém ne? SBK zase nemaj celou řadu jinejch věcí!.. Tady se prostě jen ukázalo, že za současnejch podmínek a danym okruhu dokáže bejt borec na SBK na 1 kolo rychlejší než řada jezdců MGP (i když elita chyběla) - nic víc nic míň Jinak Abaja dobrý - cejtim závan naděje

malybiel1 (12) napsal 25.11.2016 v 09:01+1

Přesně tak, jak píše pan Marcel Chloupek.

MarcelChloupek (-104) napsal 25.11.2016 v 08:58-1

Myslim si, ze Karel neni az tak spatny jezdec a ze zcasti doplacel na praci svého rodinného tymu(ABcardion)potazmo jeho mechaniku v cele s Granou a casté stridani znacek motocyklu z cehoz se jako nejlepsi ukazala ta ,na které zacinal v MotoGP svou kariéru!!! Dale si myslim, ze se slusnym materialem a i tymem "jako , ze tym Aspar se svymi zkusenostmi a technikou a MECHANIKY je dobry jako celek" muze Karel atakovat pravidelne bodované pricky!!! Drzim Palce

martin1 (658) napsal 25.11.2016 v 08:32

Pánové ta tabulka vám zamotala hlavu.toto je test.v kvalifikaci s pneu pro ni by vypadala jinak...

martin1 (658) napsal 25.11.2016 v 08:28+2

Virago- toto je testování, ne lovení časů...koho nechal za sebou piš po 1.race

Ogg (387) napsal 25.11.2016 v 07:36

Karel opravdu testy bere zodpovědně a překvapuje mě mile. Ale na zač. bych opravdu nějak moc neřešil KTM, přece jen je jasné že za zač. budou uzavírat pole, jsou to nováčci a půjdou test od testu nahoru.

JollyJoker (1004) napsal 25.11.2016 v 07:28

WSBK mají Pirelli a ty jsou lepší na horší podmínky, lépe se zahřejí. A taky nemají takovou výdrž jako gumy MGP. Ale i tak je dobré vidět takové promíchané pole jezdců z obou soutěží.
Kája zatím slušný
Rea pecka

1100Virago (3052) napsal 25.11.2016 v 06:58-1+1

Karel slušný začátek Nechal za sebou Reddinga, Millera i Smithe a za Barberou, Espargarem a Petruccim zaostal jen o fous. Hlavně aby to vydrželo i do závodů. S top ten se normálně počítat nedá, ale stačí nějaký nestandardní závod s proměnlivými podmínkami nebo více pády a mohl by padnout zajímavý výsledek.

Ogg (387) napsal 25.11.2016 v 06:51-2+1

Informace od zdroje z W éS Bé Ká je taková, že na můj dotaz, proč nejde továrna do MOTO GP mi bylo odpovězeno, že tam půjdou rádi, pokud jim dám na to peníze.

Jinak opravdu, nechápu, že se tady po těch x letech stále najde individuum, které se diví, když jednou za uherský rok je superbike rychlejší než MOTO GP - že mu nenapadne, že použili kvalifikační gumy, což prostě dělá to, že Superbike musí být na jedno kolo rychlejší než MOTO GP. A to si tady říkáte všichni odborníci!

Já bych asi zavedl při registraci nějaký test o znalostech GP, WSBK aby se ukázalo, jestli ten dotyčný opravdu má znalosti na diskuzi

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 25.11.2016 v 00:18

jinak Karel dobry, vypada to nadejne, konecne, i kdyz taky pamatuju ze zimni testy mel super a pak v sezone to bylo znatelne horsi, ale uvidime a zatim supr

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist