V Barceloně ruší novou šikanu a vrací ji do podoby z roku 2016

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5070) napsal 11.06.2017 v 10:17

Samozřejmě, okruhů je "dostatek", ALE na druhou stranu dnešní
technologie tlumičů pérování a jejich datarekording dává TAKOVÉ
možnosti přizpůsobení nerovné trati ... A žeby se kvůli tomuto
jezdilo pomaleji - v tom zásadní problém nevidím.
Trať TT na IoM je "sakra hrbatá", rychlíci na ní jezdí o moc "měkkčí"
nastavení podvozku než GPčka, ale žeby jezdili pomalu ... ??

Marex (2570) napsal 10.06.2017 v 13:43

2016 i 2017 podle toho obrázku může způsobit stejný problém. Původní profil trati byl asi přívětivější, jen to chtělo něco udělat s bariérou. Nicméně se domnívám, že pokud neodstraní nerovnosti z asfaltu, mělo by se jet jinde.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 10.06.2017 v 09:21

Konečně "jim" došlo, že 90% šikan, retardérů, nebo jak všelijak to nazývají,
znamená je DALŠÍ krizové místo s max. brzděním. A pokud je jen 1%
možnosti, že stroj (případně i jezdec) může po pádu pokračovat směr trať
a případně ji pro vysokou rychlost nájezdu do šikany dokonce "překřížit",
neměly by se na takové trati závody MOTOCYKLŮ vůbec konat !
Auta ať si jezdí kde chtějí .
Konečně by si toto měl uvědomit i génius projektů tratí pro GP motocyklů !!!

martin1 (658) napsal 10.06.2017 v 08:13+2

před každou GP je setkání bezpečnostní komise kam můžou všichni piloti, co dělá ta komis? jsou to kašpaři bez zodpovědnosti co hasí až následky...

Yamasaki (394) napsal 10.06.2017 v 06:56

Haha, tak to vypada za Jack Miller uz to vedel pri FP 1 a proto pul treninku jezdil starou verzi :D

Saarinen (1440) napsal 10.06.2017 v 06:26

To jsou magori. Buď měli Montmelo vyškrtnout uplne nebo jet bez těch asfaltovych zón. To je zlo . Takže jen míchat jestli tam bude šikana nebo ne je blbost. Hazarduje se se zdravím jezdců.




TOPlist