V Barceloně ruší novou šikanu a vrací ji do podoby z roku 2016
Text: Petr Czyž | Zdroj: MotoGP.com | Foto: Repsol Media | Zveřejněno: 9.6.2017 | Zobrazeno: 2 753x
Text: Petr Czyž | Zdroj: MotoGP.com | Foto: Repsol Media | Zveřejněno: 9.6.2017 | Zobrazeno: 2 753x
Samozřejmě, okruhů je "dostatek", ALE na druhou stranu dnešní
technologie tlumičů pérování a jejich datarekording dává TAKOVÉ
možnosti přizpůsobení nerovné trati ... A žeby se kvůli tomuto
jezdilo pomaleji - v tom zásadní problém nevidím.
Trať TT na IoM je "sakra hrbatá", rychlíci na ní jezdí o moc "měkkčí"
nastavení podvozku než GPčka, ale žeby jezdili pomalu ... ??
2016 i 2017 podle toho obrázku může způsobit stejný problém. Původní profil trati byl asi přívětivější, jen to chtělo něco udělat s bariérou. Nicméně se domnívám, že pokud neodstraní nerovnosti z asfaltu, mělo by se jet jinde.
Konečně "jim" došlo, že 90% šikan, retardérů, nebo jak všelijak to nazývají,
znamená je DALŠÍ krizové místo s max. brzděním. A pokud je jen 1%
možnosti, že stroj (případně i jezdec) může po pádu pokračovat směr trať
a případně ji pro vysokou rychlost nájezdu do šikany dokonce "překřížit",
neměly by se na takové trati závody MOTOCYKLŮ vůbec konat !
Auta ať si jezdí kde chtějí .
Konečně by si toto měl uvědomit i génius projektů tratí pro GP motocyklů !!!
před každou GP je setkání bezpečnostní komise kam můžou všichni piloti, co dělá ta komis? jsou to kašpaři bez zodpovědnosti co hasí až následky...
Haha, tak to vypada za Jack Miller uz to vedel pri FP 1 a proto pul treninku jezdil starou verzi :D
To jsou magori. Buď měli Montmelo vyškrtnout uplne nebo jet bez těch asfaltovych zón. To je zlo . Takže jen míchat jestli tam bude šikana nebo ne je blbost. Hazarduje se se zdravím jezdců.