Třetí GP sezony – Velká cena Texasu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5061) napsal 09.04.2016 v 14:13-1

Souhlas, BedoTr - a má teda okruhovej sport nějakej bulvár ??

BedaTr (20) napsal 09.04.2016 v 11:10

Ja nevím co tady řešíte JL na Ducaty určíte nepůjde...Dokud to neuvidím černé na bílém tak se těmito spekulacemi nemá cenu vůbec zabývat..

voloda.m (480) napsal 09.04.2016 v 10:54+1

to doderoja : To je jako argument, že měl těžký pád na vodě???
Takže když spadne na suchu, tak je jako závodník v prdeli???
Jsem se pobavil.

HoluB291 (136) napsal 09.04.2016 v 10:18+1

JL nie je frajer na vodu no Moregi 2015 ukazalo ze ked ide naozaj o vsetko tak do toho ide bez strachu.

a podla mna voda nemaze vykon bajku. stale je to stroj motogp. a kazdy musi najst to idealne nastavenie. ked ho nenajde tak to moze jazdit kto chce ale bude vzadu. rozdiel medzi vodou a suchom nie je tak velky. najvedsia zmena je v tom nastaveni bajku ktore je podstatne.

IvanDvoutakťák (5061) napsal 09.04.2016 v 10:15-1

Naprostý souhlas s Evo / 20:21 - snad si JL nemyslí, že ITALSKÝ
výrobce + ITALSKÝ tým se vzdal "ideje", se kterou od Yamahy
k Ducati odcházel už VR a to " ITALSKÝ jezdec MISTREM SVĚTA
na ITALSKÉM STROJI " , po tolika letech "italského půstu" ...
No a Maverik, nechá-li se "zatáhnout" do těchto her politiky GP, bude
v roli *Honzy co šel s pány na led, pánovéspadli a on si nohu zlomil* !
Tak jako Španěl JL v italském týmu, bude MV Španělem v týmu
šéfovaném VR, marketingovou modlou Dorny ...

HoluB291 (136) napsal 09.04.2016 v 10:11

voloda.m
ak by rossi zacinal s druhym bajkom tak jazdi s JL zavody. je to relativne. a v aragonsku boli nechutne podmienky klde bolo sucho a zacalo prsat.

yamaha99 (1119) napsal 08.04.2016 v 23:44

Ač fanoušek Jorgeho, tak hlavně yamahy musím říct, že doufám, že podepsal u Ducati... budu strašně nerad, že se tahle dvojka rozejde, ale aspon zavře žlutkám hubu, že na to nemá koule, aby přestoupil !!! a navíc jak tady řešíte cit pro motorku na vodě a voloďa vlaštovky, tak 90 procent závodů se jede na suchu a k čemu je pak cit na vodě??? bohužel jsou si kluci žlutý vědomi, že bude u ducny lepší než VR a dokáže dát i titul, protože s jeho schopnostma být rychlej na pomalejší motorce znamená, že bude nerychlejší na rychlé motorce

Déjávu (58) napsal 08.04.2016 v 20:49

doderoja> To půjde srovnávat jen těžko.. absolutně jiná motorka, gumy, elektronika atd.

Evo (411) napsal 08.04.2016 v 20:21

Ak ma vsetkych pohromade,tak zostane.

doderoja (-136) napsal 08.04.2016 v 20:14

uz aby bol Lorenzo na Ducati horsi ako Rossak 100% nebude

doderoja (-136) napsal 08.04.2016 v 20:13

voloda ty macher si zabudol ze mal Lorenzo tazky pad na vode to by si mal vediet

voloda.m (480) napsal 08.04.2016 v 19:48+1

Ty vole, diciplíny, někdo mi ukrad S.

voloda.m (480) napsal 08.04.2016 v 19:42

"A je pravda,ze v jizde na mokru Lorinka zaostava. " - Mlha, vždyť už o tom dobrou půlhodinu mluvíme.
Přesně jak říkáš, i na suchu je umění nastavit motku, v tom s tebou souhlasím.
A vlastně i v tom, že to jsou dvě odlišné diciplíny.
Takže za mě . Pravdu díš, slovane.

Evo (411) napsal 08.04.2016 v 19:28+1

Apropo...ale vzdyt umet si nastavit motorku na suchu a pak tahat je taky kus jezdeckeho umeni,tam taky rozhoduje cit pro motorku. Takze,podle mne, neplati,ze..."teprve na vode se ukaze,kdo je jaky fara"
Ono se to ukaze i na suchu. Jenom si myslim,ze jsou to dve trochu odlisne discipliny jezdeckeho umeni. A je pravda,ze v jizde na mokru Lorinka zaostava.

Evo (411) napsal 08.04.2016 v 19:23

Co kdybys o tom nekdy pokecal treba s Indianem a pak nam to sdelil. My tady muzeme jenom polemizovat... Jednou nekdo v televizi pri komentovani MGP rikal,ze zdaleka neplati,ze na vode se pozna kvalita. Ale nepamatuju si,kdo to byl.

voloda.m (480) napsal 08.04.2016 v 18:48

No právě, West a jemu podobní zřejmě nejsou až tak dobří v nastavení motorky na sucho, tam každý detail rozhoduje ( viz Rossi 1. a 2. motorka před týdnem v Argentině). V tom bych viděl i rozdíly mezi dnešní špičkou moto GP.
Ale na mokru nastavení není až tak podstatné ( berte s rezervou ) , tam právě rozhoduje cit pro motorku.
Alespoň tak to vidím já.

Evo (411) napsal 08.04.2016 v 18:32

"... voda maže rozdíly v technice a teprve se ukáže, kdo je jaký fára."

Ja myslim,ze to neni uplne tak. Co takovy West,nebo Wermulen. Na suchu nic moc a to ani oproti kolegovi se stejnou motorkou.

voloda.m (480) napsal 08.04.2016 v 18:07+1

Ale to víš, že vím, že vyhrál i na vodě, Le Mans 2012 například,ale jedna vlaštovka jaro nedělá.
Prostě poslední dobou, pokud nejsou ideální podmínky, tak jede prd. Toť můj názor, na suchu mu to elektronika pobere.
Né nadarmo se říká, že voda maže rozdíly v technice a teprve se ukáže, kdo je jaký fára.

cameron (620) napsal 08.04.2016 v 17:48+1

Voloda: a víš ze JL uz vyhral i na vodě ? Stačí googlit. A napsat ze pětinásobný mistr světa nemá cit pro motorku, to uz zavání ignoranstvim

voloda.m (480) napsal 08.04.2016 v 17:33

Mimochodem, podívej se na poslední závod ( třeba tady : https://www.youtube.com/watch?v=qn0tlcduRac&nohtml5=False ), dobrý start, v prvních zatáčkách první a během pár kol jezdil šestý, než hapal. To nesvědčí o moc dobrém citu pro motorku. Ale to je můj názor, chápu, že svou modlu budeš obhajovat do zblbnutí.

voloda.m (480) napsal 08.04.2016 v 17:03

To Holub - V Japonsku 2015 na mokru dojel třetí, Aragon 2014 byl na suchu.
A teď mokré závody : Silverstone 2015 - 4.
Assen 2014 - 13.
Le Mans 2013 - 7.
Dál se mi nechtělo hledat, ale i sám Lorenzo ví, že pokud nejsou ideální podmínky, tak na bednu se dostane těžko. Tak si ho neidealizuj.

Krabbio (1002) napsal 08.04.2016 v 16:35

nebo:

//www.sportingvideo.org/20160407/vv5706af86eda981.58595250-1308441.html

Fantom40 (320) napsal 08.04.2016 v 16:31+1

Online Moto 3 přímý přenos
//www.usagoals.com/motorsports/1520503/11/motogp-usa-circuit-of-the-americas-grand-prix-2016-practice-1-live-stream-online.html

HoluB291 (136) napsal 08.04.2016 v 15:48

voloda.m
a narazal som na fakt ze JL ma brzdne body dost skoro. no napriek tomu je rychli aj ked brzdi skor. tomu sa hovori dar/cit. niekto zas ide brutalne neskoro ako napr v moto2 Johan Zarco

HoluB291 (136) napsal 08.04.2016 v 15:45

voloda.m
spomen si na japonsko(2015) ako tam MM isol biedu. spomen si ako pred rokom v silverstone (2015) siel Iannone na tej vode biedu. spomen si ako siel JL skvelo v japonsku(2015) a aragonsku (2014). a urcite si spominas co siel JL v argentine. co siel Kuba v silvestone (2015) a co teraz v argentine? antoneli to iste...ked si objektivny tak vidis realitu. ak si chces utahovat najdes si vzdy to co ti vyhouje

Krabbio (1002) napsal 08.04.2016 v 15:27

JL99 GO GO GO

voloda.m (480) napsal 08.04.2016 v 15:21-2+3

Holub - Lorenzo má cit pro motorku???
Tak proto, vždy, když prší, nebo není sucho jde na hubu.

HoluB291 (136) napsal 08.04.2016 v 15:05

Krabbio
suhlasim MV je klenoct. suza este nebude schopna v zavode od zavodu bojovat o prve miesto. no ked bajk bude tak MV je ten chlapec co z toho vyseka dostatocny potencial. urcite by MV niekedy porazil MM ak by mali rovnaky bajk. no tazko povedat ako by to cele dopadlo.

Jorge je teraz asi najvzacnejsi artikel a urcite ho chce kazdy no on caka len na moment kedy to podpise. urcite pomysla nad duknou. a rad by som ho na tom stroji videl. ak by sedel na tom stroji tak by mal pobrovsku vyhodu (hlavne vdaka maximalke) a jeho cit pre bajk je uzasny a schopnost jazdit plinule zakruty bude velka vyhoda. no uvidime. ja sa tesim !

jan26 (3620) napsal 08.04.2016 v 13:58-1

Já si pořád myslím že Pedro pojede KTM jak jsem tomuto slyšel na podzim loňského roku !

martin1 (658) napsal 08.04.2016 v 13:55

Ogg.co tam max předvedl to nemělo chybu.kopal do Hondy jak to šlo.to se pak nabídky nepohrnou...až otec haydena do vzal v boxech do vlastních rukou . a k těm pneu vždyť je mohl mít každý jen asi nebyl top jezdec.navíc guma jen podle dat je velká sci-fi a risk ji nasadit na cca 20 kol.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist