Testy IRTA v Sepangu už za tři dny
Text: Jiří Mikšík | Foto: Honda ProImage, Ducati Corse | Zveřejněno: 31.1.2013 | Zobrazeno: 3 694x
Vzhledem k dodatečným testům nové jednotné ECU od Magneti Marelli se bude v Sepangu testovat celkem 5 dní a tak si přečtěte, kdo bude vidět na trati v kterých dnech.
Původně naplánované testy MotoGP na okruhu "Sepang International Circuit" se měly konat pouhé tři dny od 5. do 7. února, ovšem pro “Claiming Rule Teamy” byly přidány další dva dny, tedy 3. a 4. února. Důvodem je první seznámení s ECU od Magneti Marelli, které CRT mohou letos využít zdarma.
Po nepříliš vydařeném testování po skončení sezony v listopadu na španělských okruzích ve Valencii a v Aragonu - déšť - se tak vlastně poprvé představí v plné zbroji tovární tým Yamaha ve složení mistr světa Jorge Lorenzo, Valentino Rossi (ten se po dvou sezonách neúspěchů u Ducati vrací k této japonské továrně, se kterou slavil v minulosti velká vítězství). Samozřejmě jsou všichni zvědavi na ambiciozní duo HRC Dani Pedrosa a Marc Marquez (ten má za sebou tři dodatečné dny testů právě v Sepangu).
Dvojici továrních motocyklů Ducati v sedle s Andreou Doviziosem a Nicky Haydenem doplní dva “satelitní” piloti (s továrními motocykly) Andrea Iannone a Ben Spies, pro něhož to bude vůbec první svezení na tomto motocyklu.
Dva dny dodatečných tesů v Malajsii využijí týmy CR k seznámení s jednotnou elektronikou Magneti Marelli. Tu budou využívat následující týmy a jezdci: Forward Racing (FTR Kawasaki) Claudio Corti a Colin Edwards, se stejnými motocykly - ale pod názvem BQR - Avintia Blusens Hector Barbera a Hiroshi Aoyama a dále Iodaracing Project Danilo Petrucci a Lukáš Pešek s biky Ioda-Suter-BMW.
Jezdci CRT, kteří mají k dispozici motocykly ART-Aprilia, pak používají letos vlastní elektroniku.
Nový motocykl v týmu PBM CRT (šasí GPMS, motor Aprilia RSV4) pro Michaela Lavertyho ještě není hotov - bude k dispozici teprve na "Sepang 2" a tak se Rookie musí spokojit při těchto testech s náhradním motocyklem ART svého týmového kolegy ve stáji Paul Bird Motorsport Yonnyho Hernandeze.
MotoGP “ECU Test” 3.-4. února
NGM Mobile Forward Racing (FTR Kawasaki CRT): Colin Edwards a Claudio Corti
Avintia Blusens (BQR-FTR CRT): Hector Barbera a Hiroshi Aoyama
CAME Iodaracing Project (Ioda-Suter-BMW CRT): Danilo Petrucci a Lukáš Pešek
MotoGP test 5.-7. února
Yamaha Factory Racing (Yamaha YZR M1 MotoGP): Jorge Lorenzo a Valentino Rossi
Monster Yamaha Tech 3 (Yamaha YZR M1 MotoGP): Cal Crutchlow a Bradley Smith
Repsol Honda Team (Honda RC213V MotoGP): Dani Pedrosa a Marc Marquez
Go & Fun Honda Gresini (Honda RC213V MotoGP): Alvaro Bautista
LCR Honda MotoGP (Honda RC213V MotoGP): Stefan Bradl
Ducati Test (Ducati Desmosedici GP13 MotoGP): Andrea Dovizioso a Nicky Hayden
Pramac Racing Team (Ducati Desmosedici GP13 MotoGP): Andrea Iannone a Ben Spies
Power Electronics Aspar (ART CRT): Aleix Espargaro a Randy De Puniet
Cardion AB Motoracing (ART CRT): Karel Abraham
Paul Bird Motorsport (ART CRT): Yonny Hernandez a Michael Laverty
Go & Fun Honda Gresini (FTR Honda CRT): Bryan Staring
NGM Mobile Forward Racing (FTR Kawasaki CRT): Colin Edwards a Claudio Corti
Avintia Blusens (BQR-FTR CRT): Hector Barbera a Hiroshi Aoyama
CAME Iodaracing Project (Ioda-Suter-BMW CRT): Danilo Petrucci a Lukáš Pešek
Po nepříliš vydařeném testování po skončení sezony v listopadu na španělských okruzích ve Valencii a v Aragonu - déšť - se tak vlastně poprvé představí v plné zbroji tovární tým Yamaha ve složení mistr světa Jorge Lorenzo, Valentino Rossi (ten se po dvou sezonách neúspěchů u Ducati vrací k této japonské továrně, se kterou slavil v minulosti velká vítězství). Samozřejmě jsou všichni zvědavi na ambiciozní duo HRC Dani Pedrosa a Marc Marquez (ten má za sebou tři dodatečné dny testů právě v Sepangu).
Dvojici továrních motocyklů Ducati v sedle s Andreou Doviziosem a Nicky Haydenem doplní dva “satelitní” piloti (s továrními motocykly) Andrea Iannone a Ben Spies, pro něhož to bude vůbec první svezení na tomto motocyklu.
Dva dny dodatečných tesů v Malajsii využijí týmy CR k seznámení s jednotnou elektronikou Magneti Marelli. Tu budou využívat následující týmy a jezdci: Forward Racing (FTR Kawasaki) Claudio Corti a Colin Edwards, se stejnými motocykly - ale pod názvem BQR - Avintia Blusens Hector Barbera a Hiroshi Aoyama a dále Iodaracing Project Danilo Petrucci a Lukáš Pešek s biky Ioda-Suter-BMW.
Jezdci CRT, kteří mají k dispozici motocykly ART-Aprilia, pak používají letos vlastní elektroniku.
Nový motocykl v týmu PBM CRT (šasí GPMS, motor Aprilia RSV4) pro Michaela Lavertyho ještě není hotov - bude k dispozici teprve na "Sepang 2" a tak se Rookie musí spokojit při těchto testech s náhradním motocyklem ART svého týmového kolegy ve stáji Paul Bird Motorsport Yonnyho Hernandeze.
MotoGP “ECU Test” 3.-4. února
NGM Mobile Forward Racing (FTR Kawasaki CRT): Colin Edwards a Claudio Corti
Avintia Blusens (BQR-FTR CRT): Hector Barbera a Hiroshi Aoyama
CAME Iodaracing Project (Ioda-Suter-BMW CRT): Danilo Petrucci a Lukáš Pešek
MotoGP test 5.-7. února
Yamaha Factory Racing (Yamaha YZR M1 MotoGP): Jorge Lorenzo a Valentino Rossi
Monster Yamaha Tech 3 (Yamaha YZR M1 MotoGP): Cal Crutchlow a Bradley Smith
Repsol Honda Team (Honda RC213V MotoGP): Dani Pedrosa a Marc Marquez
Go & Fun Honda Gresini (Honda RC213V MotoGP): Alvaro Bautista
LCR Honda MotoGP (Honda RC213V MotoGP): Stefan Bradl
Ducati Test (Ducati Desmosedici GP13 MotoGP): Andrea Dovizioso a Nicky Hayden
Pramac Racing Team (Ducati Desmosedici GP13 MotoGP): Andrea Iannone a Ben Spies
Power Electronics Aspar (ART CRT): Aleix Espargaro a Randy De Puniet
Cardion AB Motoracing (ART CRT): Karel Abraham
Paul Bird Motorsport (ART CRT): Yonny Hernandez a Michael Laverty
Go & Fun Honda Gresini (FTR Honda CRT): Bryan Staring
NGM Mobile Forward Racing (FTR Kawasaki CRT): Colin Edwards a Claudio Corti
Avintia Blusens (BQR-FTR CRT): Hector Barbera a Hiroshi Aoyama
CAME Iodaracing Project (Ioda-Suter-BMW CRT): Danilo Petrucci a Lukáš Pešek
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?