Také letos nasadí KTM v MotoGP čtyři stroje RC16
Text: Petr Czyž | Zdroj: KTM Media | Foto: KTM Media, Red Bull KTM Tech 3 | Zveřejněno: 18.2.2020 | Zobrazeno: 7 333x
Text: Petr Czyž | Zdroj: KTM Media | Foto: KTM Media, Red Bull KTM Tech 3 | Zveřejněno: 18.2.2020 | Zobrazeno: 7 333x
Prečo sa teda Ducati,svojho času, odklonila od trubiek a prečo sa k nim po relativnom neúspechu nevrátila? To ma zaujíma.
6 reakcí
Jiný materiál rámu znamená jen a pouze jediné, nejde to opsat, musí se najít vlastní řešení. To je problém ocelového rámu, nic víc, tečka. Nemá to cenu srovnávat s Ducati 10let dozadu a jejich pokusy s nosným motorem a uhlíkovým šasi. Tam byly naprosto jiné úmysly a s nevhodností oceli to nemá lautr nic společného. Rossi měl u Ducati taky hliníhový rám a nikam to nedotáhl. Držte palce a uvidí se, jak moc se podařilo vloni konstruovat, fabrika v posledních 2 letech hodně investovala do techniky a i lidských zdrojů. Bohužel ani jeden z internetových kritiků na přijímací pohovor nepřišel, ale to je život. Je trochu hanba, že ve vývojovém oddělení které je jen 120km od hranic ČR je jen jeden čech za to italů cca10 a to to maj většinou 600km od domova.
8 reakcí
Někteří jsou tu chytřejší než inženýři KTM
Určitě to máte na tisíciny propočítané ty výhody a nevýhody, že to s takovou jistotou tvrdíte
Na Slovensku by se měl někdo zamyslet, posbírat na Motorkáři.cz tým vývojářů a super jezdce tu taky najdou. Třeba toho, co umí skvěle brzdit
No, a titul v Mgp už je jen formalita
2 reakce
Deluxa ses mimo.. neříkám že trubky jsou lepší než hliníkový rámy, ale svoje výhody taky mají.. něco si o tom první přečti.. tuhost rámu na úrovni GP je velká věda
Podivej se třeba na tento článek..
https://www.bikesrepublic.com/featured/heres-how-the-ktm-rc16-motogp-bikes-new-frame-looks-like/
main frame : steel chassis ala... lesenarske trubky. s tym sa dalo konkurovat tak stvrtstorocie dozadu. To pisem od kedy vstupili do sutaze. Aj ked KTM v podstate fandim a prajem im nejaky vyraznejsi uspech s takym zakladom je to nie len teoreticky ale aj prakticky nemozne lebo ten smiesny ram nie je konkurencieschopnym ramom oproti modernym (ako maju japoncici s vyjnimkou ducati) Odborne vam to nijako nevysvetlim ale v extremnych situaciach a zatazeniach proste nema tie pozadovane vlastnosti. Preco to tak je je uplne jednoduche...lebo oproti sebe postavite gulatinove rury a pocitacom navrhnuty tvarovany vylisok. Co je podla vas pevnejsie? Stale nechapem o co im konkretne ide v tej sutazi lebo po takom dlhom case a preslapovaniu na mieste to uz musi vediet aj ten najzadubenejsi a najhlupejsi z nich. Netreba sa bat ist do vyvoja noveho moderneho sasi, konkurencia ma sice viac ako 25rocne skusenosti a delit sanikto nebude ale data a nastavenia si vedia nazbierat za par sezon a verim ze maju sikovnych vyvojarov aby za kratky cas dokazali skutocne zavarit a byt konkurenciou a superom. Takto su zial na smiech a vsadim vsetko na to ze nech tam pride ktokolvek na tej motorke tak ako je teraz postavena nevyjazdi ani hovno...
17 reakcí
To už je ta nová technika od Bajaj.
"dosť vidět v top 10"?
Tomu veľmi neverím. A s Aprilkou to bol len žart,však .
3 reakce
SEm na ně zvědavý:) ale líbí se mi :)
letos dofám, že ESP bude dost vidět v TOP10. Odbočím i ESA na Aprillce :)
Wow,18500 podvodnejch obrádek
Jinak jsou to pěkný mašiny,to jo
2 reakce
..proc jsou ty KTMky od zacatku tak napadne podobny RC213V
Kdy se nám ukáže nová RS-GP2020 v nových barvách
KTMky vypadají nebezpečně
Bude zajímavý, jestli a kdo z těch čtyřech jezdců KTM bude Zarca "solit" ...
6 reakcí
Ty satelity jsou moc pěkný...
A koukám, že už to nemá trubkovej rám....
2 reakce
Good luck
A jen 18500 it/min . Jinak moc pěkný design !
2 reakce
265+hp
takže realně 280 hp?