Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Docela mě teda mrzí, že kategoricky odmítají jet příští rok alespoň na divokou kartu. Ke konci šampionátu už by mohli mít skoro hotovo a bylo by to jistě zajímavé srovnání...
Někdo chce šetřit, tak ukončí závodní činnost, pak se za pár let zjistí, že to závodění je vlastně jediná možná cesta jak vyvíjet moderní motocykl, tak se začně znovu závodit. Má to háček, dotyční zjistí, že je to stojí víc znovu naskočit do rozjetého vlaku než v tom vlaku stabilně cestovat .
Zazi přesně tak, krize tehdy musela výrazně zasáhnout celej koncern a odpískat Kawasaki Motors Racing malou firmu v Holandsku bylo jistě poměrně jednoduchý řešení a ušetřilo to jistě pár desítek dělníků někde v Kawasaki Heavy Industries, což je pro ně jistě taky důležité.
Karbec_Jikov: jo, tak pokud jsi to myslel takhle, tak to jo.. Ale myslím, že právě to jejich Motorcycle dept. si v rámci koncernu moc vyskakovat nemůže. Důkazem může být to, že zrovna Kawa byla první, kdo si balil fidlátka z MotoGP.
Zazi samozřejmě je to koncern, který musí mít oddělené účetnictví, takže nejde přelívat prachy jak se jim zachce, ale znáš to cestičky se vždy najdou
Kawasaki vyrábí napříklada letadla, helikoptéry, proudové motory, raketové motory, vesmírné moduly, dieslové i elektrické lokomotivy (včetně Šinkansen), zbraně, tenkery na přepravu stlačeného i kapalného zemního plynu, obecně velký lodě, roboty, velké energetické celky (kotle, turbíny). No a taky vyrábí motorky No a taková desetina zisku z prodeje jednoho tankeru by jistě uživila závodní oddělení MotoGP na pár let
Od dnešního dne můžete hodnotit kvalitu komentářů. Pouhým kliknutím dáte najevo, zda souhlasíte či nesouhlasíte s obsahem uvedeného komentáře. Děkuji Mirovi z m.cz za zavedení této funkcionality, která nám ukáže, nakolik se čtenáři ztotožňují s některými postoji ostatních uživatelů.
Karbec_Jikov: Kawasaki je nejbohatší továrna? To slyším poprvé. Že je nejmenší z JPN fabrik, to je jasný, ale že by měla být nejbohatší?? Na základě čeho?
No tak ted ještě nejbohatší továrna Kawasaki by mohla pustit chlup a bylo by to.
Jinak fandím suzuki at se jim daří, jejich titul už je docela fousatej.
Rizla je ikona a za mě rozhodně v GP spolu s policistkama chybí. Tak se snad dočkáme konkurenceschopného modelu, který bude na předních příčkách míchat karty. Těším se pokud jim to vyjde
God - dík za odkaz, zajímavý jak tu mašinu festovně nakopli na předek. Musím říct, že nevím esivá bude nejrychlejší, ale jestli bude vypadat takhle, tak bude rozhodně nejhezčí. Jestli ji teda kolevá sponzorovi nebudou muset zase nastříkat divnou bledě modrou. Tahle červná je nádherná.
a všem věčnějm Rossi obdivovatelům/vysmívačům už byste mohli pomalu pochopit, že motorku vyvýjej především inženýři a jezdec ji jen dolaďuje. 2004 by se Rossi s Burgesem mohli stavět na hlavu kdyby jim Furusawa nepřipravil dobrej základ neuděli by nic, čímž jejich roli nesnižuju
deep-sk (213.151.200.xxx) napsal 30.08.12 v 15:53:
keby mali rozum tak zavolaju Rossiho nech im pomoze s vyvojom
kdyby udelali co po nich zadal, tak az pak by mohl nekdo rikat esi ducatce pomohl nebo ne ..takhle mu rekli ze nova koncepce motoru by byl obrovsky zasah do celeho projektu a s tim pocitaji az jako posledni moznost .. nakonec sama ducati ho chtela aby jim vylepsil motorku a rossi ma rad nove vyzvy .. ale doted se hrajaou jen s obouma vidlema a posouvaji si motor.. a ani nadrz mu neudelali stihlejsi.. takze sarkasmus neni opodstatnen od zadneho tady komentujiciho cloveka na miste ..
deep-sk:Jako děláš si pr... ,ale když jsem četl jak by to mělo vypadat tak to bylo jako by poslouchali na co si u Duc. stěžuje řadovej motor váha hodně na předek taková Suzuki Yamaha
tak nějak ve skrytu duše si přeju, aby se vrátili i s Rizlou
tak nějak mi k suze přirostli
Docela mě teda mrzí, že kategoricky odmítají jet příští rok alespoň na divokou kartu. Ke konci šampionátu už by mohli mít skoro hotovo a bylo by to jistě zajímavé srovnání...
Někdo chce šetřit, tak ukončí závodní činnost, pak se za pár let zjistí, že to závodění je vlastně jediná možná cesta jak vyvíjet moderní motocykl, tak se začně znovu závodit. Má to háček, dotyční zjistí, že je to stojí víc znovu naskočit do rozjetého vlaku než v tom vlaku stabilně cestovat .
zzzmrzlinar: 30.08.12 v 22:08
Konečně normální názor na Rossi a vyvíjení
Zazi přesně tak, krize tehdy musela výrazně zasáhnout celej koncern a odpískat Kawasaki Motors Racing malou firmu v Holandsku bylo jistě poměrně jednoduchý řešení a ušetřilo to jistě pár desítek dělníků někde v Kawasaki Heavy Industries, což je pro ně jistě taky důležité.
Karbec_Jikov: jo, tak pokud jsi to myslel takhle, tak to jo.. Ale myslím, že právě to jejich Motorcycle dept. si v rámci koncernu moc vyskakovat nemůže. Důkazem může být to, že zrovna Kawa byla první, kdo si balil fidlátka z MotoGP.
Zazi samozřejmě je to koncern, který musí mít oddělené účetnictví, takže nejde přelívat prachy jak se jim zachce, ale znáš to cestičky se vždy najdou
Kawasaki vyrábí napříklada letadla, helikoptéry, proudové motory, raketové motory, vesmírné moduly, dieslové i elektrické lokomotivy (včetně Šinkansen), zbraně, tenkery na přepravu stlačeného i kapalného zemního plynu, obecně velký lodě, roboty, velké energetické celky (kotle, turbíny). No a taky vyrábí motorky No a taková desetina zisku z prodeje jednoho tankeru by jistě uživila závodní oddělení MotoGP na pár let
Od dnešního dne můžete hodnotit kvalitu komentářů. Pouhým kliknutím dáte najevo, zda souhlasíte či nesouhlasíte s obsahem uvedeného komentáře. Děkuji Mirovi z m.cz za zavedení této funkcionality, která nám ukáže, nakolik se čtenáři ztotožňují s některými postoji ostatních uživatelů.
Karbec_Jikov: Kawasaki je nejbohatší továrna? To slyším poprvé. Že je nejmenší z JPN fabrik, to je jasný, ale že by měla být nejbohatší?? Na základě čeho?
God: Diky za super clanek!
No tak ted ještě nejbohatší továrna Kawasaki by mohla pustit chlup a bylo by to.
Jinak fandím suzuki at se jim daří, jejich titul už je docela fousatej.
cr prototyp
Rizla je ikona a za mě rozhodně v GP spolu s policistkama chybí. Tak se snad dočkáme konkurenceschopného modelu, který bude na předních příčkách míchat karty. Těším se pokud jim to vyjde
Etien - natink problem
God - dík za odkaz, zajímavý jak tu mašinu festovně nakopli na předek. Musím říct, že nevím esivá bude nejrychlejší, ale jestli bude vypadat takhle, tak bude rozhodně nejhezčí. Jestli ji teda kolevá sponzorovi nebudou muset zase nastříkat divnou bledě modrou. Tahle červná je nádherná.
a všem věčnějm Rossi obdivovatelům/vysmívačům už byste mohli pomalu pochopit, že motorku vyvýjej především inženýři a jezdec ji jen dolaďuje. 2004 by se Rossi s Burgesem mohli stavět na hlavu kdyby jim Furusawa nepřipravil dobrej základ neuděli by nic, čímž jejich roli nesnižuju
Ja dufam, ze ich (aspon 2 bike) v roku 2014 na starte MotoGP uvidime
VIZI: ono to malo byt 2014. Rok 2013 spominal len testovaci jazdec Aoki, t.j. ziadna oficialna sprava od Suzuki.
jo, mělo to být 2013 ted 2014 pak to bude 2015 a pak už budou jen CRT a to se jim už nebude chtít
unn4m3d: aj by som na to nieco odpisal ale nepatri to do diskusie k tomuto clanku takze tu nebudem spammovat s offtopicom
peace
to zzzmrzlinar - díky, opraveno
deep-sk (213.151.200.xxx) napsal 30.08.12 v 15:53:
keby mali rozum tak zavolaju Rossiho nech im pomoze s vyvojom
kdyby udelali co po nich zadal, tak az pak by mohl nekdo rikat esi ducatce pomohl nebo ne ..takhle mu rekli ze nova koncepce motoru by byl obrovsky zasah do celeho projektu a s tim pocitaji az jako posledni moznost .. nakonec sama ducati ho chtela aby jim vylepsil motorku a rossi ma rad nove vyzvy .. ale doted se hrajaou jen s obouma vidlema a posouvaji si motor.. a ani nadrz mu neudelali stihlejsi.. takze sarkasmus neni opodstatnen od zadneho tady komentujiciho cloveka na miste ..
zzzmrzlinar://www.cycleworld.com/2012/05/22/spied-2014-suzuki-motogp-prototype/
tak nikde tam není, že by to nutně musel beyt řaďák a pauzu bych řek, že budou mít 2 roky a ne tři, neúčastněj se letos a 2013, to jsou 2.
Jinak doufám, že se vrátěj, takhle to fakt není nic moc
deep-sk:Jako děláš si pr... ,ale když jsem četl jak by to mělo vypadat tak to bylo jako by poslouchali na co si u Duc. stěžuje řadovej motor váha hodně na předek taková Suzuki Yamaha
Proste tomu necerim ze Suzuki uvidime v motogp 14 a kdyz uz tak urcite ne v boji o bednu
keby mali rozum tak zavolaju Rossiho nech im pomoze s vyvojom
Dělají řaďák místo Véčka64° tak snad to bude masakr
John Hopkins ale určitě za ně nepojede. To spíš je realnější ten Ben.
No aby vám SPZ mezitím prototypy nezrušil