Suppo: Stonerův talent byl zhodnocen až příliš pozdě

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Foxx5 (633) napsal 07.01.2013 v 00:38

Racetiger (90.183.250.xxx) napsal 06.01.13 v 13:37
No a pro mě zase ne...

PityGPX (949) napsal 06.01.2013 v 19:25

Evo:
//www.motorkari...motosport/?cid=23582

Bosso (344) napsal 06.01.2013 v 18:25-1+1

Všichni jmenovaní skvělí pánové, tedy Top-4 nejlepších jezdců, závodí mezi sebou v MotoGP od roku 2008, tedy 5 sezon. A zde je vzájemná jejich bilance:
Rossi získal za toto období 2 tituly mistra světa (2008 a 2009), tedy stejně jako Lorenzo (2010 a 2012), Stoner pak jeden titul (2011).
A dále: Stoner vyhrál za tuto dobu společného závodění -celkem 5 sezon - 28 závodů GP (a získal celkem 54 podií), Lorenzo 23 závodů GP (60 podií), Pedrosa 18 závodů GP (55 podií) a konečně Rossi 17 závodů GP (42 podií),

Racetiger (-16) napsal 06.01.2013 v 13:42

Jo a Dany je kluk, kterej by si zasloužil titul a hned ho i obhájit Prostě kluci u Hondy na Repsolu jsou ti nej!!!

Racetiger (-16) napsal 06.01.2013 v 13:37

Pro mne je Casey No. 1 !!!

Evo (411) napsal 06.01.2013 v 09:29

mike99: To je ale dost najivna otazka.Tebe sa vsetko vzdy podari na sto percent?Podobne sa casto pyta aj Marex-Preco neobhajil v roku 2012. Tak vam na to teda odpoviem:" Ak pominieme techniku, ktora sa stale vyvija a zohrava v tomto sporte velku ulohu, tak niektori superi boli proste v tej sezone lepsi".Kto aspon amatersky sportoval a sutazil, tak vie o com hovorim.

Foxx5 (633) napsal 06.01.2013 v 00:52

sors (46.167.212.xxx) napsal 04.01.13 v 23:37
Vůbec mě nezajímá, proč a z jakých důvodů "někdo" z GP odešel a "někdo" zůstal...Holej fakt je, že Rossi pokračuje, a Casey je na rybách, což asi "hnědky" a ti "duchem slabší" jak ty říkáš, těžce nesou.(možná, nevím, ale podle toho co píšou mě to tak připadá) Popravdě i letos byl Casey dobrej, ale čekal jsem od něho víc... Někdo sem tahá "žluťky" tak já zase "hnědky"...

mike99 (322) napsal 06.01.2013 v 00:24-1

Suppo: "Casey byl neuvěřitelně rychlý. Na začátku nedokázali lidé jeho talent vůbec objevit, neboť se říkalo, že to je otázka motocyklu Ducati a pneumatik Bridgestone. Ale byl ton on, kdo dělal ten rozdíl!"
Otazocka: Preco o rok neskor rovnaky jazdec, na rovnakych pneumatikach s rovnakym motocyklom ten titul neobhajil?

Marex (2570) napsal 05.01.2013 v 22:40

Pity: Já to psal v přítomném čase a na mysli jsem měl pochopitelně poslední sezonu. 2011 byl lepší Kejsí. Nyní je lepší Pedrosa.
Pedrosa byl zase lepší ve 125 a 250. Možná by to všechno vyměnil za 1 titul v MGP,ale možná taky ne.

PityGPX (949) napsal 05.01.2013 v 20:05+1

Ano, ale je fér sečíst všechny závody kt. absolvovali stoner a pedrosa za oba roky a pak uvidíš kdo koho kolikrat porazil a zjistíme, že stoner je prsotě lepší ve srovnani s pedrosou :o)

Když se řekne A, musí se říct i B.

Marex (2570) napsal 05.01.2013 v 19:52-4+1

Bosso: Pedrosa je lepší. A to nehodnotím jeho povahu, národnost ani vystupování. Pouze jeho jezdecký styl a rychlost. Porazil na stejné mašině Stonera a to je nějaký pan fára.

Bosso (344) napsal 05.01.2013 v 17:31+1

To Slunce: Je mně opravdu celkem lhostejné, jestli Stoner nebo Rossi, ale obsah článků je stejný i na zahr. webech, z kterých překládáme my a i jiné české weby. Můj favorit byl vždy Harada, po něm třeba Nobu Aoki a nyní Hiro Aoyama. Mám rád japonskou kulturu a jejich náboženství. Dále uznávám jezdecké kvality každého skvělého pilota, ale nejsem zaslepený fanda. Nejlepším jezdcem současnosti je Jorge Lorenzo a dva roky závodění Rossiho na Ducati byl totální propadák včetně různých vyjádření Jeremy Burgesse atd. Jinak nejsem placen za sledovanost tohoto webu a ani nejsem placen panem Abrahamem, kterého si ostatně velmi vážím (sám ve sportu rovněž pracuji na hodně vysokém levelu), jak je mně častokrát vyčítáno. Toť vše! Pěkný den.

slunce11 (9) napsal 05.01.2013 v 17:13

Bosso nene omyl a to v tom, že nejde o to jestli se články poupravi nebo ne, ale jde o to, že když se něco nepodaří Valemu, rádi článek otisknete, ale o tom jak se Stoner choval k jezdcům, to jsem nedáte vůbec a nebo v mizerným množství. Takže si nenamlouvejte jak jste k jezdcům spravedlivý. A co si budeme opět namlouvat, hádky mezi virtuálníma uživatelema zvyšují sledovanost, je to tak všude a o to přeci každému servru přeci jde Já to chápu, že každý má svého top jezdce, ale netvrďte mě, že jste k Rossimu a Stonerovi stejně spravedlivý viz počet a obsah otisknutych článků Nejsem zarputilý fanoušek, je mě jedno kdo z nich je lepší, ale spostu věcí si namlováte stejně jako žluťáci

Bosso (344) napsal 05.01.2013 v 16:06+1

To 5kp: Ten, kdo by Ti dal červený minus, tak snad ani nemůže být fanouškem motocyklových silničních závodů. A jak už jsem napsal několikrát, na zahraničních webech se články s tematikou o Rossim, Stonerovi, Lorenzovi, Biaggim, Abrahamovi, Peškovi či Smržovi objevují úplně normálně, nikdo je nekomentuje vulgárně a sprostě, prostě je to fakt. A nikdo ani nemá úmysl nějakého jezdce pomlouvat či špinit, nebo někomu zvlášť fandit. To je vše pouze "fantomem" některých klávesnicových virtuálních mistrů, kteří si tím řeší své vlastní problémy. Přeji Ti pěkný den.

God (975) napsal 05.01.2013 v 13:21+1

5kp: Klobouk dolů pane Vše nejlepší do nového roku a ještě milióny kilometrů

5kp (114) napsal 05.01.2013 v 12:58+16

Chlapi, začína nový rok a bude tu v sezóne spústa diskusných príspevkov. Budeme na seba a vo vyjadrovaní na jazdcov iného tábora opäť hulváti, nevymáchané držky, provokatéri atď. ? Čo takto skúsiť sa o protivníkoch v názoroch a o jazdcoch vyjadrovať sa trochu kultivovanejšie, s trochou úcty, neurážať...? Veď nás skoro všetkých tu spája pozitívny vzťah k motorkám, obrovskému rachotu a k všetkému okolo tohoto diania... Prečo sa v diskusiách hneď vyjadrovať ako nemotorkár, krčmový posedávač, konfliktný človek? Samozrejme väščina príspevkov tu býva na úrovni, ale niektoré ťažko... Prečo vám to píšem? Som tu asi z vás najstarší, v tomto roku padne 70-ka, necítim sa ako roztrasený dedko, stále sadám na dobrý 4-takt a motorky pozerám dlhé roky a aj chodím na ne. Chodil som na ne v dobe, keď tu niektorých píšucích fotrovia boli malí chlapci, alebo ešte neboli... Takže skúsme trochu viac v sebe potlačiť tú svoju druhú stránku a vyjadrovať sa tu ako ľudia, ktorí majú radi všetko okolo motoriek a vedia si uctiť aj toho posledného jazdca v cieli... Je to také ťažké? Prajem vám kopu pekných zážitkov v sezóne MotoGP, WSBK... P.S. : Koľko dostanem tých červených mínusov?

PityGPX (949) napsal 05.01.2013 v 12:24

jj, tak incidentů při trénincích, testů měl "jen" asi 4.
Jerez kdy kopl do Capiho, v Lagune kdy kopl do Checovy hondy, na testech kdy měl incident s Karlem a ten "nejslavnější" z Le Mans 2011 kdy bouchl do Randyho.

Incident Abaji pod č. 37

//www.motorkari...?ft=98745&fid=25

God (975) napsal 05.01.2013 v 12:10-4+2

Tak Stoner byl a je talent!!!
Ale titul nikdy neobhájil a to ani na Ducati ani na Hondě!!!
Co se týká soubojů na trati, tak to byl suchar co tak akorát dovedl v tréninku někoho mlásknout do ramene, nebo někoho skoro vybourat a sám chtěl být nedotknutelný!!!
Udělat něco takového Rossi, tak si ani nedovedu představit co by tady někteří jedinci psali, ale udělal to pán uplakánek Stoner tak je to v pořádku!!!
Možná než odchod potřeboval pořádně z leva z prava aby se probral!!!
Nevím proč ho pořád omlouváte, on má daleko víc hvězdné manýry než Rossi a ten má pořád pokud umím počítat o sedum titulů víc než Casey kua Stoner!
Až mu vyschnou slzné kanálky a dospěje ať se klidně vrátí, zase pěkně tvrdil muziku a to bude určitě chybět.

klokan1313 (5) napsal 05.01.2013 v 12:02+5

Tohle STONER koření bude chybět a pevně doufám v jeho návrat

sors (52) napsal 05.01.2013 v 10:45+1

Evo: zatím mám titul jen jeden a ne devět, to je pravda, ale zase jedna sezóna trvala celých pět let

Evo (411) napsal 05.01.2013 v 09:52-1+1

sors: dobra prace ...A co jsi dokazal v zivote ty?...

josef58 (823) napsal 05.01.2013 v 05:29-3+6

sors
perfektně napsaný
...taky už jsem psal, že žlutí mi připomínaj pohádku "Císařovy (Valeho) nové šaty)" Jen mám obavy, že na rozdíl od pohádky tihle fans nikdy neprozřou. Oni vlastně ani nechtěj, když jim někdo chce sundat ty žluté brýle, tak mu akorát nadaj a zamínusujou tak je nechme žít v jejich krásně žlutém světě.

JollyJoker (1004) napsal 05.01.2013 v 00:34+2

Nepřipadá mi,že Stoner utekl, nevím před kým a před čím?? Je fakt,že Pedro se teď tak rozjezdil,že by mu Stoner těžko odolával. A Jorge by mu taky šlapal na paty.

memphis.unv (17) napsal 05.01.2013 v 00:22-1+2

slunce11: nevim ale podle mě "vzít další výzvu" neznamená brat ju nejenom ještě dřív než tu předchozí mohl splnit, ale co tu "výzvu" vlastně totálně poexkrementoval.
ale jestli je to ironie tak dobrý

no34 (-2) napsal 04.01.2013 v 23:38-3+1

To by mu nesmel Suppo prefiknout Adrianku aby to psychicky dal...
Jinak veliká škoda takového jezdce!!!

sors (52) napsal 04.01.2013 v 23:37-4+13

Rossi dostal na zadek sam od sebe a Stoner proste sel delat co ho bavi, ze utekl je jen chlacholiva myslenka ponizenych "zlutek" ...jinak sam jsem mu vycital, jak padal na Dukne na predek, timto se mu omlouvam, prozrel jsem az ve chvili, kdy kral se objevil nahy a Stoner ukazal svoji pravou tvar v plnem svetle na honde...holt kralovy nahoty si dodnes spousta duchem chudych tady nevsimla resp. nejsou schopni si ji pripustit

Foxx5 (633) napsal 04.01.2013 v 23:22-7+4

Rossi dostal na zadek, ale vzal další výzvu a bojuje. Stoner utekl...je to tak...

slunce11 (9) napsal 04.01.2013 v 23:06-6+7

Vždycky jsem si říkal, že motorkáři. cz viz Bosák jsou ze Stonera vyplácaný a proti Rossimu zaujatí, tento článek to jen potvrdil. Ne proto, že by Stoner nebyl dobrý, ale jak je to podané. Rossi dostal na zadek, ale vzal další výzvu a bojuje. Stoner utekl jako zmlácený pes od Jorgeho

Marex (2570) napsal 04.01.2013 v 22:57-1

27 nesouhlasů, 25 souhlasů. Je to tady nějaké červené.

JollyJoker (1004) napsal 04.01.2013 v 22:49+2

martin1:Nejsem konstruktér ani technik,ale je jasné (jak jsem četl),že Ducati začla reagovat zmateně. Na jednu stranu chtěli změnu,na druhou nevěděli čím začít,tak to začli bastlit. To byl důkaz,že si neví rady. Chyběl tomu koncept. A nechtěli bajk jen pro jednoho jezdce,ale chtěli vítězný bajk.
Ale hlavní problém nevidím v Rossim,nebo v továrně,ale v penězích. Nemůžou si dovolit,to co třeba Honda.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist