Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Je jiná doba než před 20-30 lety Mambo! Ostatně to SPZ-dědek vyšponoval do neúnosných cen a teď před krachem by nejraději nechal jezdit upravené sériovky! Samozřejmě by s malými úpravami musely stát každá aspoň 30 milionů, protože to by zase pro něj nebyl správný kšeft! Vlastně asi jako ty předražené MOTO 2, které jen díky speciálním gumám se na dosah přiblížilo asi 8x levnějším supersportům! Docela bych se vsadil, že i MOTO 3 budou aspoň 2-3x dražší než 125ky, které vlastně se rušily protože se dědkovi a spol, zdály drahé!
Myslíš, že v minulosti, když v královské třídě startovalo např. 30 jezdců, z toho 3/4 na "keplech", byli všichni ti piloti nej? A přesto si nikdo na úroveň nestěžoval a MS jako takové nezpochybňoval.
Raději se budu dívat na 12 špičkových závodníků na špíčkových prototypech než na 25 keplů technicky všelijak ořezaných a pilotovaných max z poloviny těmi nej...
Mike: Tak to je pěkné gesto.
Akro: Ono je to zřejmě podtrženo a sečteno tím, že ty motory jsou mnohem dražší, než jejich možná odkupní cena. Kdo by tam cpal WSBK motor za 80 - 100 tis Eur, když mu to pak vyžere někdo druhý za 40. Že by se autoři tohoto pravidla nezajímali o ceny těchto motorů, když vymýšleli pravidla?
Marex - Sice jak píšeš se mnou nekecáš rád, ale docela mě překvapilo, jak jsi udivený, proč jsou ty CRT-SPZ o tolik pomalejší? I ty Superbiky by těm drahým SPZ-krámům dali aspoň 3-4 vteřiny! Je to proto, že CRT jsou dítko EZPELETY A CO ON UDĚLÁ A VYMYSLÍ JE VŽDY ŠPATNĚ! JINÝ DŮVOD TO NEMÁ!
Dřív jezdili v poli čtyři továrny a pak mašiny co si borci dělali doslova na koleně. A bylo plná startovní pole. A protože historie se mnohdy opakuje, tak nezbývá než prototypy vyházet a soustředit se na to, aby superbiky o který beztak nemají sponzoři zájem - zanikly. Doufám že se tak stane, pak bude zachráněno slavný MotoGP.
Na tom co říkal Stoner něco bude. Ano ať jezdí klidně cesťáky. Stejně na to tak jako tak přijdou, když se ty náklady pohybují v takových částkách. A nakonec proč ne?
martjan_1098: presne tak, vsetci nech si kupia motorky z obchodu, zhodime dole zrkadla, a na predne svetlo nalepime cislo a ide sa zavodit. O tomto ma byt MotoGP?
SPV a Zouby52: setrit by sa malo. A neustale zmeny pravidiel (z 500 na 990 ccm, z 990 na 800 ccm, z 800 na 1 000 ccm) tomu moc nepomahaju. Ake krasne zavody boli za doby 500 cmm.
Marex: tak tak, mas pravdu. Superbiky by im nalozili
Marex
i tak, to sis opravdu myslel, když továrny nepřetržitě desetiletí vyvíjí komplet motky ve wsbk, nebo série na silnice, co je to stálo peněz, že teď přijde nějaký výrobce šasí a hned bude lepší? Marexi, opravdu si nemyslím, že jsi tak naivní, a nyní tak rozčarován z pravdy jak většina zde.
Josef: Nerozumíme si. Já nechápu, proč jsou CRT o tolik pomalejší, než WSBK. Vždyť z nich vycházejí a mají prototypové šasi!
Ps: Akra sem prosím tě netahej. S tebou pokecám rád.
Marex 15:20
tebe opravdu překvapuje, že jsou SPZ-CRT o tolik pomalejší? Když jsi zadával ankatu kdysi na téma prototypy (s úspěchem bych pochyboval) vs. satelity vs. CRT , tak jsem myslel, že se přikláníš k názoru mě, AKRA jana26 a dalších, kteří měli jasno, že to pan Ezpeleta poslal do kopru
Ano Luky ta cena skutečně byla 3500000, ale to bylo za dvouválcovýho pulitra. NasazenímT traktorů se "královská" třída nejen pekelně prodražila ale stala se i aspoň pro mě míň atraktivní než půlitry... 2T
Marexi, přesně tak! Palivo, resp. jeho množství dané pro všechny, je jedinej spravedlivej parametr. V každým litru benálu je stejný množství energie, tak tumáš týme kanystr a předveď, co umíš To bych zavedl i u superbiků a mohly by přestat ty dohady 1200 2V vs 1000 4V, ať si každej vybere počet válců, uspořádání, objem...
sxs: Pro mě je nepochopitelný omezení objemu. Vždyť je jasný, že velkej motor je těžkej a žere! Kdyby to neomezovali, třeba bychom se dočkali tří i dvouválců. Ať se ukáže, která koncepce je nejlepší! Při daném množství paliva... krucinál!!!
Mám takový dojem, že to celé jde do kopru. Nechápu, proč jsou na těch testech ty CRT o tolik pomalejší? Vždyť Superbiky by jim daly (velmi pravděpodobně) alespoň 3 sec. na kolo ... ony ty všechny fičury z WSBK asi nebudou o moc levnější, než to, co se navěsí na bike CRT.
formule1 pro mě ztratila atraktivitu po zákazu turbomotorů rallye po zákazu specialů B v motoGP se děje něco podobného
i když možná z jiných důvodů motorsport by neměl být omezován je to né jen o jezdcích ale také o technice drahé nedosažitelné utajované hlavním kritériem by měl být obsah
motoru ale kolik to bude mít válců otáček nebo plnícího tlaku to ať si řeší každej jak chce
V F1 je taky v šásku Red Bull strčenej motor z Renaultu a funguje to líp, než kompletně fabrický Renault F1. Takže jak říka Bosso, pokud by šlo získat dobrý GP motor, pak věřím, že by CRT mohlo fungovat. Uvidíme, třeba BMW se svým motorem pohne dopředu a najde se tým, co to dokáže spojit s dobrým rámem, jezdcem, zázemím...
Interceptor - Rozumný názor, KEPLY NEBRAT!
Já jen napsal co bych raději. Je mi jedno co bylo před 30lety...či včera..
Je jiná doba než před 20-30 lety Mambo! Ostatně to SPZ-dědek vyšponoval do neúnosných cen a teď před krachem by nejraději nechal jezdit upravené sériovky! Samozřejmě by s malými úpravami musely stát každá aspoň 30 milionů, protože to by zase pro něj nebyl správný kšeft! Vlastně asi jako ty předražené MOTO 2, které jen díky speciálním gumám se na dosah přiblížilo asi 8x levnějším supersportům! Docela bych se vsadil, že i MOTO 3 budou aspoň 2-3x dražší než 125ky, které vlastně se rušily protože se dědkovi a spol, zdály drahé!
Myslíš, že v minulosti, když v královské třídě startovalo např. 30 jezdců, z toho 3/4 na "keplech", byli všichni ti piloti nej? A přesto si nikdo na úroveň nestěžoval a MS jako takové nezpochybňoval.
Raději se budu dívat na 12 špičkových závodníků na špíčkových prototypech než na 25 keplů technicky všelijak ořezaných a pilotovaných max z poloviny těmi nej...
Marex - No určitě to zase s těmi cenami za motory vymyslel kdo jiný, než SPZka! Tím je řečeno vše!
Mike: Tak to je pěkné gesto.
Akro: Ono je to zřejmě podtrženo a sečteno tím, že ty motory jsou mnohem dražší, než jejich možná odkupní cena. Kdo by tam cpal WSBK motor za 80 - 100 tis Eur, když mu to pak vyžere někdo druhý za 40. Že by se autoři tohoto pravidla nezajímali o ceny těchto motorů, když vymýšleli pravidla?
Marex - Sice jak píšeš se mnou nekecáš rád, ale docela mě překvapilo, jak jsi udivený, proč jsou ty CRT-SPZ o tolik pomalejší? I ty Superbiky by těm drahým SPZ-krámům dali aspoň 3-4 vteřiny! Je to proto, že CRT jsou dítko EZPELETY A CO ON UDĚLÁ A VYMYSLÍ JE VŽDY ŠPATNĚ! JINÝ DŮVOD TO NEMÁ!
Marex: nie nie, uz o tom rozhodli, ze bude po SuperSicovi pomenovany. Mozem ti sem hodit link, ak si chces precitat.
Mike: Nová zpráva? Nebo jde o tu starší, kde se řešilo, že Marco není jediným adeptem k pojmenování okruhu?
Marex: je to sice mimo temy, ale nieco ma napadlo s tym, co si sem dal to video z Brna na pocet SuperSica.
Len som cital, ze chcu podla neho pomenovat okruh v San Marinu.
Ps: Čekal jsem to slabší,ale ne o tolik. Pokud to nechápeš, není to mojí naivitou,ale tím, že máš něco, co já ne. ORACULUM.
josef: Ty mě taky.
Dřív jezdili v poli čtyři továrny a pak mašiny co si borci dělali doslova na koleně. A bylo plná startovní pole. A protože historie se mnohdy opakuje, tak nezbývá než prototypy vyházet a soustředit se na to, aby superbiky o který beztak nemají sponzoři zájem - zanikly. Doufám že se tak stane, pak bude zachráněno slavný MotoGP.
Na tom co říkal Stoner něco bude. Ano ať jezdí klidně cesťáky. Stejně na to tak jako tak přijdou, když se ty náklady pohybují v takových částkách. A nakonec proč ne?
Konecne suhlasim s niecim co povedal Stoner
martjan_1098: presne tak, vsetci nech si kupia motorky z obchodu, zhodime dole zrkadla, a na predne svetlo nalepime cislo a ide sa zavodit. O tomto ma byt MotoGP?
SPV a Zouby52: setrit by sa malo. A neustale zmeny pravidiel (z 500 na 990 ccm, z 990 na 800 ccm, z 800 na 1 000 ccm) tomu moc nepomahaju. Ake krasne zavody boli za doby 500 cmm.
Marex: tak tak, mas pravdu. Superbiky by im nalozili
Marex
i tak, to sis opravdu myslel, když továrny nepřetržitě desetiletí vyvíjí komplet motky ve wsbk, nebo série na silnice, co je to stálo peněz, že teď přijde nějaký výrobce šasí a hned bude lepší? Marexi, opravdu si nemyslím, že jsi tak naivní, a nyní tak rozčarován z pravdy jak většina zde.
memphis.unv 16:57
s prvním řádkem naprostý souhlas Myslím ale, jak se říká, jaký pán, taký krám
Tuleň: Hele. Prodražilo se to,ale první roky to taková nuda nebyla.
Josef: Nerozumíme si. Já nechápu, proč jsou CRT o tolik pomalejší, než WSBK. Vždyť z nich vycházejí a mají prototypové šasi!
Ps: Akra sem prosím tě netahej. S tebou pokecám rád.
Marex 15:20
tebe opravdu překvapuje, že jsou SPZ-CRT o tolik pomalejší? Když jsi zadával ankatu kdysi na téma prototypy (s úspěchem bych pochyboval) vs. satelity vs. CRT , tak jsem myslel, že se přikláníš k názoru mě, AKRA jana26 a dalších, kteří měli jasno, že to pan Ezpeleta poslal do kopru
Ano Luky ta cena skutečně byla 3500000, ale to bylo za dvouválcovýho pulitra. NasazenímT traktorů se "královská" třída nejen pekelně prodražila ale stala se i aspoň pro mě míň atraktivní než půlitry... 2T
Memphis: A počkej, až si do toho nasadí motor.
crt je naprostá demence...
ale jak jsem říkal, asi se budu za pár let ptat u benzinky borca od vedléšího stojanu na jakým jezdí rámu...
barvy.vLAKY (109.80.101.xxx) napsal 09.11.11 v 11:59:
to se zda jako spatnej vtip...
Marexi, přesně tak! Palivo, resp. jeho množství dané pro všechny, je jedinej spravedlivej parametr. V každým litru benálu je stejný množství energie, tak tumáš týme kanystr a předveď, co umíš To bych zavedl i u superbiků a mohly by přestat ty dohady 1200 2V vs 1000 4V, ať si každej vybere počet válců, uspořádání, objem...
sxs: Pro mě je nepochopitelný omezení objemu. Vždyť je jasný, že velkej motor je těžkej a žere! Kdyby to neomezovali, třeba bychom se dočkali tří i dvouválců. Ať se ukáže, která koncepce je nejlepší! Při daném množství paliva... krucinál!!!
Mám takový dojem, že to celé jde do kopru. Nechápu, proč jsou na těch testech ty CRT o tolik pomalejší? Vždyť Superbiky by jim daly (velmi pravděpodobně) alespoň 3 sec. na kolo ... ony ty všechny fičury z WSBK asi nebudou o moc levnější, než to, co se navěsí na bike CRT.
formule1 pro mě ztratila atraktivitu po zákazu turbomotorů rallye po zákazu specialů B v motoGP se děje něco podobného
i když možná z jiných důvodů motorsport by neměl být omezován je to né jen o jezdcích ale také o technice drahé nedosažitelné utajované hlavním kritériem by měl být obsah
motoru ale kolik to bude mít válců otáček nebo plnícího tlaku to ať si řeší každej jak chce
V F1 je taky v šásku Red Bull strčenej motor z Renaultu a funguje to líp, než kompletně fabrický Renault F1. Takže jak říka Bosso, pokud by šlo získat dobrý GP motor, pak věřím, že by CRT mohlo fungovat. Uvidíme, třeba BMW se svým motorem pohne dopředu a najde se tým, co to dokáže spojit s dobrým rámem, jezdcem, zázemím...