Simoncelli legendou MotoGP in memoriam

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
blackblues (1507) napsal 31.05.2014 v 12:54-1+1

Evo-dyt jo já to chápu v televizi taky rikaji ,ze muži maji své dny

blackblues (1507) napsal 31.05.2014 v 12:52

Katka58-no to delam ,ale ve volne chvíli jsem taky zde ,no tak te necham byt a nebudu te trapit ,ale chce to někdy napsat důvody a myšlenkové pochody,aby to byla ta správná diskuse ,OK katko 58

Evo (411) napsal 31.05.2014 v 11:50+1

freddy

ZdenyGSXR (127) napsal 31.05.2014 v 11:24+1

SuperSic byl velkej bojovník,chybí tam..

freddy32 (69) napsal 31.05.2014 v 11:09+1

Evo: myslíš menopauzu?

Evo (411) napsal 31.05.2014 v 10:36-1+4

blackblues: omluv katku. Kazdy mame ty "sve dny", natoz pak zenske. Bylo by lepsi, kdyby se momentalne" nepoustela do zadnejch vetsich akci".

katka58 (-1) napsal 31.05.2014 v 10:31-2+1

Blackblues...nech uz ty srandy skoc na chopprika a jed se kochat krajinkou

blackblues (1507) napsal 31.05.2014 v 10:17-1+3

Katka58-nikdo tady at ctu jak ctu nenapsal o marcovi nic špatného,asi mas trochu prehazene hodnoty,jen názory lidi a ne nic špatného,jen ty si zatím nebyla schopna napsat čím si to tedy zasloužil,ze je to taková legenda,prosím uved tedy duvody ,protože z nás tady téměř leje

Fullgas1 (746) napsal 31.05.2014 v 09:19-2+1

Myslím, že mal na to stať sa legendou, ale nestihol to... Tak mu to dali in memoriam. Mne to príde ako vytĺkanie kapitálu od Dorny (predaj suvenírov, vlajočiek, tričiek a podobných vecí)...

katka58 (-1) napsal 31.05.2014 v 08:53-2+1

presne tak...ten kdo ma doma v garazi silnicni sportovni motorku tak by nikdy nemohl napsat o sicoj nic spatnyho...jinak se s tim neda nic delat...nekdo je navzdy hrdina a legenda sveho sportu a nekdo je upocenej trapacek u pocitace

PERÉZ (136) napsal 31.05.2014 v 08:42-3+2

jirka 34 máš pravdu byl to super jezdec. Je ho velká škoda, ale co se má stát se stane a na něco se umřít musí, nikdo tu není věčně.
Když sleduju GP tak tam ohromně chybí. Dnes by to byl jediný jezdec který by určitě svým stylem jízdy proháněl Marqueze a dělal by závody s Rossim a bylo by se na co koukat. Určitě by byl miláček fandů a publika.
Když Marquez jezdil v moto2, tak jeden z mála špičkových jezdců kdo mu to natřel je Iannone, ale ten na to nemá a ani v dohledné době nebude mít závodní materiál, což je velká škoda, ale právě Simonncelli by dnes na to měl po všech stránkách. Čest jeho památce, byl to super pilot, který se ničeho nebál.

Harry007 (7) napsal 31.05.2014 v 08:34+1

ty vole... se tady dohadujete jan na nivinky.cz Měli byste jít raději, co já vím, třeba jezdit na motorkách...

Paťan (361) napsal 31.05.2014 v 08:30-1+2

tak za mně teda také nepochopení jeho honorace a absolutní nesouhlas s ni. tečka.

Evo (411) napsal 31.05.2014 v 07:20-1+1

Podle ceho soudis, ze byl skromnej?

jirka34 (194) napsal 31.05.2014 v 00:51-3+3

Marco byl vynikající jezdec a skromnej kluk, kterej žil pro závody. Pamatuju se, že když odešel, při každých dalších závodech jsem si uvědomoval jeho nepřítomnost. Ať jezdil jak jezdil, prostě v tom závodním poli hrozně chyběl. Tenkrát to byl on, kdo dělal závody napínavými. A ta bujná hříva dotvářela jeho image. Nějakej bulvární plátek napíše, že za jeho smrt můžou vlasy, pár rádoby expertů se toho chytne, a u nás v kocourkově se tomu věří. Pokud je to tak nebezpečný, měli by se tedy všichni závodníci povinně nechají ostříhat na ježka, a před závodem si ještě preventivně natřít hlavu třeba herkulesem. A nejen závodníci, ale všichni motorkáři...To byste chtěli? Myslíte si, že potom by přilba vydržela náráz stopadesátikilový motorky s jezdcem?

1100Virago (3052) napsal 30.05.2014 v 23:48-1+1

fourman: Díky za info, tohle mi uniklo - znal jsem jen dřívější spekulace.

fourman (87) napsal 30.05.2014 v 23:39-2+3

Virago: Celé to byla nešťastná náhoda, ale v oficiální zprávě je zmíněno, že příčinou byly také vlasy, které snížily tření v helmě. To uvedl deník La Gazetta a potvrdili to i experti zabývající se bezpečností helem.

Dvoři90 (494) napsal 30.05.2014 v 23:27+2

Pořád mi tam chybí kluk jeden pačesatej. Byl zajímavej, přátelskej a vtipnej. Škoda ho.

blackblues (1507) napsal 30.05.2014 v 22:44-1+2

Taková je doba..a lide co ceny udeluji,někdy i nespravedlivě,ale to bylo je a bude

blackblues (1507) napsal 30.05.2014 v 22:40-2+2

Evo-protoze ani jeden si to za své neadekvátní výkony k danému ocenění nezaslouzili

blackblues (1507) napsal 30.05.2014 v 22:34-1+2

Evo-babrak je vul

Evo (411) napsal 30.05.2014 v 22:24-1+5

No a proc by se on nemohl stat legendou Mgp, kdyz napriklad takovy Babrak Onana dostal Nobelovou cenu za mir?

1100Virago (3052) napsal 30.05.2014 v 22:15-1+9

katka58 21:40: "...shoya jezdil moto2 tak nemuze byt legendou motogp..."
Ehm, jak vysvětlíš, že Carlo Ubbiali jezdil jen kubatury 125 a 250 a přesto byl jmenován mezi legendy MotoGP?

Simoncelli byl za nebezpečné manévry několikrát oficiálně napomínán a pokutován. To byli všichni ti kdo o tom rozhodovali slepí nebo blbí? Smiřte se s tím, že jezdil divoce, což se líbilo divákům, a nebezpečně, což se nelíbilo postiženým jezdům a jury. Nejde o to, že dělal chyby - ty občas udělá každý jezdec. Jde o to, že se často pokoušel o manévry, kdy neměl šanci uspět.

torckx: Odkud bereš ty informace ohledně o číslo větší přilby?
Sicovi ulítla přilba proto, že dostala přímou ránu od přijíždějící motorky a praskl řemínek. Při takové trefě prostě ulítne každá přilba.

torckx (424) napsal 30.05.2014 v 22:14-2+1

Omlouvám se, Kato je samozřejmě honorován legendou viz. zde //www.motogp.com/en/videos/riders/MotoGP+Legends . Spíš jsem chtěl říci, že i když byl tabulkově úspěšnější tak se o něm zase tak moc nepublikovalo...a jezdec to byl hodně kvalitní.

torckx (424) napsal 30.05.2014 v 22:03-4+13

jojo, největší "géniové" modelu Vlasta13(blbce si laskavě odpust, tebe já neurážím!)a Korec se dokáží projevit. I toto mě nepřesvědčí o opaku toho, co jsem napsal.
V čem byl Super-Crash tak jedinečný? Kde jsou jeho oslnivé výsledky v MotoGp (s tovární podporou HRC) kde za 2 sezony měl 2 podia z toho jednou třetí jednou druhý. To je označení legendy??? Jak lze porovnávat dravost Marqueze a Simmoncelliho. Kolik Marqueze zavinil havárek soupeřů a jaký je jeho jezdecký projev v druhé sezoně MotoGp? Marqueze je už teď legenda, toto ale Simmonceli nikdy nedokázal a nevyrovnal se mu ani rychlostí, ani myšlením. Měl smůlu, o tom není sporu, ale mohl si za to jedině sám. Proč do poslední chvíle visel bez hnutí zavěšen na motorce v neřiditelném úhlu a volně směřoval do jízdní dráhy soupeřů? Myslel si snad, že je na chvostu startovního pole? A o číslo větší ochranná pomůcka hlavy je jasný hazard! Kdy a komu se naposled stalo, že mu spadla správně zajištěná přilba o správné velikosti z hlavy? Ukažte mi příklad?
Ano a proč není Kato už dávno legendou? To protože byl Japonec a ne Ital a protože se neuměl usmát do kamery? A nevypadal jak šašek stylu "kokos na sněhu". MotoGp je hlavně komereční podnik, není to žádná dobrovolnická činnost. Ti lidé na dráze úmyslně riskují, riziko je součástí "hry" a dostavají za to mmj pěkný balík peněz. Dělají to pro uspokojení sebe a pro pobavení davu, ten přináší zisk. Tak z něho proboha nedělejte legendu, zemřel v komereční disciplíně vlastní vinou s přispěním smůly...a pozůstalí, Edwarda a Rossi truchlí.

Kevin34 (255) napsal 30.05.2014 v 22:01-3+5

Milá Katko.Za svůj život jsem viděl spoustu závodnických bitev.A věř mi že v sedmdesátých a osmdesátých letech to byla řežba jak ve F1,motocyklech tak i v Rallye.No a taky jsem za tu dobu viděl hodně úmrtí.Ano,máš pravdu.Celý svět chce vidět souboje a ne ježdění s minutovým odstupem.Ale už ne celý svět borce co se ničeho nebojí a jdou do všeho hlava nehlava.Podívej třeba na Bautistu.Zklidnil se a teď mu to jezdí docela dobře...Marca je mi líto.Ale k čemu je mi mrtvý hrdina a dravec??Ty seš spokojená že je mrtvý??

gresini (4459) napsal 30.05.2014 v 21:48-7+6

SIMONCELLI BYL VYNIKAJÍCÍ JEZDEC ,ALE BOHUŽEL ŽIJU V ČESKU,KDE SE NENÍ ČEMU DIVIT A POMLOUVÁ SE VŠECHNO A KDOKOLI .TEN KLUK SPADL PŘI OBYČEJNÝM PODKLOUZNUTÍ,KTERÁ SE STÁVÁ VŠEM JEZDCŮM A MĚL PROSTĚ SMŮLU,ŽE TO DOPADLO,JAK TO DOPADLO! SUPERSIC!!

blackblues (1507) napsal 30.05.2014 v 21:45-2+7

A za me-pro me nebyl nebezpečný jezdec,jezdil ok,ale legenda-pod tím slovem si představují hochy co něco dokázali!Ago,Hailwood,az odejde Rosik...ale přijde mi,ze jeho statistika je slabá takového oceneni

blackblues (1507) napsal 30.05.2014 v 21:40-3+6

Ullw-a proč zneuctění památky,chapes vůbec co se ti snažili zdelit a pochopil si to?Zřejmě ne,tady jde ullw o předmět,proč se to da někomu,kdo nepřesvědčil natolik a v jeho případě to tak prostě je,tam maji byt legendy-proto se ta skupina legendy jmenuji-nepatri tam jezdci,co nestihli dokázat,ze legendou jsou a sic to doopravdy dokázat nestihl,byl vybornej cest jeho památce,ale tohle ocenění se za smrt v závodě udělovat nemá!

katka58 (-1) napsal 30.05.2014 v 21:40-2+4

Kevin- Dajiro je legendou uz davno a shoya jezdil moto2 tak nemuze byt legendou motogp...jinak se s vama kluci nema cenu bavit

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist