Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Za mě je to přesně to samé jak psal kolega přede mnou není to tak špatný,hlavně že jede a kAspar s tím nemá problém a jestli má a pujde tak co půjde dál to je život lidi to chce klid a nechte jeho život jemu
Ivan- Výstižně napsané. Navíc byl vstup do MGP opět po česku. Bez zkušeností týmu a jako jediný s vidlicí Showa. CRT Honda byla v pr.. i Hayden byl rád za bod. BMW v WSBK byla už úplná komedie, s tím haraburdím párkrát nedojel ani na start. Letos se závodním veteránem jezdí víc než důstojně.
K těm nekončícím diskusím o Karlovi Abrahamovi bych, za mně
na úplný konec, dodal jen připomínku, že ani Valentino Rossi,
devítinásobný mistr světa, na tehdy mizerné Ducati "nezajel" .
Tímto je samozřejmě nesrovnávám, ale byl to typický příklad,
že "na vratech od stodoly" nezajede nikdo .
Ty "top mašiny" (kolikpak jich je?) se nikdy nenabízely a nabízet nebudou
JEN za peníze, protože jejich obsazení a to s velkým časovým předstihem,
ovlivňuje X zákulisních vlivů a "hráčů" .
Musím říct,že jsem od Karla čekal víc. A ono je to pořád to samé. Maximálně se štěstím posbírá nějaké bodíky,když teda nespadne,nebo mu neselže technika. Jak ho tohle může bavit?
unavix: Že Abraham nepatří do úzké špičky se asi shodneme kdekdo, těch vyvolených je fakt jen pár. Ale rozhodně není takové jelito, tak tady jeho odpůrci s oblibou prezentují. Vyhrát závod v Moto2 nebo zajet kvaldu MotoGP na druhý flek - to se bez talentu prostě koupit nedá. Proto mě vždycky rozesměje, když nějaký chytrák napíše, že je v ČR spousta kluků kteří by ho pojezdili
Odpovím Ti otázkou - proč takovej pilot jako byl Hayden byl odsouzen jezdit na šrotu? Vždyť to byl mistr světa a přes to byl nucen odejít z motogp.
Kolik z těch kteří jedou letos motogp si platí aby mohli jet?
Všeobecně se tady má za to, že Abraham není top jezdec. Tohle ale nemůže nikdo vědět dokud ho neposadí na top mašínu. Já si troufám tvrdit, že by na stejném matroši jako Bautista jezdil taky do desítky.
Kdyby se na tu jeho GP15 posadil Lorenzo, tak bude taky jezdit ještě větší kulový než na továrně.
keny46: Já myslím, že ty ostatní to nebaví taky a jezdí jen kvůli penězům
Aneb - kdyby sis občas četl Karlův facebook nebo s ním promluvil, asi bys změnil názor. Jenže dělat si názor bez informací je jednodušší, protože si ho můžeš udělat takový, jaký ti vyhovuje.
Darmah: Myslíš že to Káju vůbec baví? Já myslím že ne, že prostě plní přání svého tatky a proto to taky tak vypadá. On sám ví jaké jsou jeho schopnosti a proto ho nemůže závodění ve špičkovém šampionátu bavit. Já si upříme myslím že ho to baví uplně nejmín z celého pole.
"Patří nebo nepatří" do MotoGP1000 ...
Prostě mu pro letošní sezonu Aspar svěřil stroj a nebudou-li Karlovy výsledky,
coby jezdce č.2, odpovídat Asparovým představám, například Karel bude
jezdit v kvalifikaci časy jen těsně nad limitem, další smlouva prostě nebude .
A že zájemců o "sedačku" u Aspara bylo více, a tito měli k dispozici stejnou
"kupu peněz" pro Aspara, tak to si můžeme být jisti .
Hm,no body bohužel nejsou a pokud je Karel spokojen,tak prostě na tomto okruhu vůbec neměl šanci,s tím co jede to bylo maximum.. Sezona letí rychle,jsem zvědav co bude s KA příští rok..
Souhlasím z názorem Sokola291,že Karel do Moto GP patří.Ale jedna věc která je pro mě divná,je že začátkem sezony 2017 jezdil Karel na urovni Alvara .A nyní jsou ty rozdíly dosti markantní.
Co jsem sledoval na livetimingu, tak v závodě jel Abaja dobře.
Z té druhé ligy, kterou naznačovali časi v tréningu a kvaldě dojel na špici.
Škoda že bodík neklap. No hold závody jsou takoví.
Zdá se že tým to umí poladit. A motorka i přes svoje stáří funguje.
Není to úplně beznadějný jak na BMW ve WSBK nebo OpenHondě 2015.
I přes zranění a technické potíže (ve francii) slušně rozjetá sezona.
A to máme jen třetinu za sebou.
Samozřejmě TOP10 je mimo reálné možnosti. Ale i to se už letos povedlo.
Kdysi dávno jsem četl názor, že tam jen zabírá místo lepším jezdcům.
Ale letos ukazuje že do MotoGP patří.
Kdo tento sport nesleduje dlouho nebo má horší pamět a chce srovnání Káji s jinými jezdci na stejnych strojích at se podívá do výsledků z předešlých let včetně WSBK (pro káju druhořadé podniku kde pravidelně dojíždět na bednu není nic složitého). Řeší se to tu každou sezonu pořát dokola.
Jasně , "dopočtu" jako těch dalších 8 (ze 24 ) za ním
17. Sylvain GUINTOLI Team SUZUKI ECSTAR Suzuki +46.294
18. Loris BAZ Reale Avintia Racing Ducati +50.731
19. Sam LOWES Aprilia Racing Team Gresini Aprilia +50.740
20. Bradley SMITH Red Bull KTM Factory Racing KTM +50.897
Nedokončil/neklasifikován :
Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda Honda 1kolo
Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 1kolo
Aleix ESPARGARO SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 8kol
Pol ESPARGARO SPA Red Bull KTM Factory Racing KTM 10kol
Karel po dojezdu do mist san donato kde jsem byl což je cca 500 m po cilu udělal gesto poklepáním motorky do nádrže jako spokojenost.
Takže to bylo asi maximum.
No,když začínaly Moto2 v roce 2010 tak skončil Abrahám 10 celkově ze 40 jezdců..V závodě jednou třetí,jednou první.Tak si myslím,že na srovnatelné technice by na tom nebyl zas tak špatně...Ale je to můj odhad..
Ricorasi .
Za mě je to přesně to samé jak psal kolega přede mnou není to tak špatný,hlavně že jede a kAspar s tím nemá problém a jestli má a pujde tak co půjde dál to je život lidi to chce klid a nechte jeho život jemu
Ivan- Výstižně napsané. Navíc byl vstup do MGP opět po česku. Bez zkušeností týmu a jako jediný s vidlicí Showa. CRT Honda byla v pr.. i Hayden byl rád za bod. BMW v WSBK byla už úplná komedie, s tím haraburdím párkrát nedojel ani na start. Letos se závodním veteránem jezdí víc než důstojně.
K těm nekončícím diskusím o Karlovi Abrahamovi bych, za mně
na úplný konec, dodal jen připomínku, že ani Valentino Rossi,
devítinásobný mistr světa, na tehdy mizerné Ducati "nezajel" .
Tímto je samozřejmě nesrovnávám, ale byl to typický příklad,
že "na vratech od stodoly" nezajede nikdo .
ricoras,to se nemusí vědět,to je snad vidět,né? Nebo jsi snad slepej?
jaroušek46 Ty seš bedar v rozkroku nebo to je chlapská chloulouba? Ty jsi mudrlant asi budeš český božský Ago žéééé Když to všechno tak super víš.
Ty "top mašiny" (kolikpak jich je?) se nikdy nenabízely a nabízet nebudou
JEN za peníze, protože jejich obsazení a to s velkým časovým předstihem,
ovlivňuje X zákulisních vlivů a "hráčů" .
Musím říct,že jsem od Karla čekal víc. A ono je to pořád to samé. Maximálně se štěstím posbírá nějaké bodíky,když teda nespadne,nebo mu neselže technika. Jak ho tohle může bavit?
unavix: Že Abraham nepatří do úzké špičky se asi shodneme kdekdo, těch vyvolených je fakt jen pár. Ale rozhodně není takové jelito, tak tady jeho odpůrci s oblibou prezentují. Vyhrát závod v Moto2 nebo zajet kvaldu MotoGP na druhý flek - to se bez talentu prostě koupit nedá. Proto mě vždycky rozesměje, když nějaký chytrák napíše, že je v ČR spousta kluků kteří by ho pojezdili
Odpovím Ti otázkou - proč takovej pilot jako byl Hayden byl odsouzen jezdit na šrotu? Vždyť to byl mistr světa a přes to byl nucen odejít z motogp.
Kolik z těch kteří jedou letos motogp si platí aby mohli jet?
Unavix: Tak proč mu tu top mašinu nikdo nenabídne a musí si sedačku kupovat ?
Všeobecně se tady má za to, že Abraham není top jezdec. Tohle ale nemůže nikdo vědět dokud ho neposadí na top mašínu. Já si troufám tvrdit, že by na stejném matroši jako Bautista jezdil taky do desítky.
Kdyby se na tu jeho GP15 posadil Lorenzo, tak bude taky jezdit ještě větší kulový než na továrně.
Zeptám se "mimo mísu"
Nebyl AKRO z Vratislavic nad Nisou, jako Peytl ?
keny46 Nespletl sis forum? V profilu máš 8 let... Nemyslels náhodou Mašinku Tomáše?
keny46: Já myslím, že ty ostatní to nebaví taky a jezdí jen kvůli penězům
Aneb - kdyby sis občas četl Karlův facebook nebo s ním promluvil, asi bys změnil názor. Jenže dělat si názor bez informací je jednodušší, protože si ho můžeš udělat takový, jaký ti vyhovuje.
Darmah: Myslíš že to Káju vůbec baví? Já myslím že ne, že prostě plní přání svého tatky a proto to taky tak vypadá. On sám ví jaké jsou jeho schopnosti a proto ho nemůže závodění ve špičkovém šampionátu bavit. Já si upříme myslím že ho to baví uplně nejmín z celého pole.
No tak aby se synek mohl bavit i další rok, tak bude muset holt taťka připlatit
"Patří nebo nepatří" do MotoGP1000 ...
Prostě mu pro letošní sezonu Aspar svěřil stroj a nebudou-li Karlovy výsledky,
coby jezdce č.2, odpovídat Asparovým představám, například Karel bude
jezdit v kvalifikaci časy jen těsně nad limitem, další smlouva prostě nebude .
A že zájemců o "sedačku" u Aspara bylo více, a tito měli k dispozici stejnou
"kupu peněz" pro Aspara, tak to si můžeme být jisti .
Hm,no body bohužel nejsou a pokud je Karel spokojen,tak prostě na tomto okruhu vůbec neměl šanci,s tím co jede to bylo maximum.. Sezona letí rychle,jsem zvědav co bude s KA příští rok..
Souhlasím z názorem Sokola291,že Karel do Moto GP patří.Ale jedna věc která je pro mě divná,je že začátkem sezony 2017 jezdil Karel na urovni Alvara .A nyní jsou ty rozdíly dosti markantní.
Co jsem sledoval na livetimingu, tak v závodě jel Abaja dobře.
Z té druhé ligy, kterou naznačovali časi v tréningu a kvaldě dojel na špici.
Škoda že bodík neklap. No hold závody jsou takoví.
Zdá se že tým to umí poladit. A motorka i přes svoje stáří funguje.
Není to úplně beznadějný jak na BMW ve WSBK nebo OpenHondě 2015.
I přes zranění a technické potíže (ve francii) slušně rozjetá sezona.
A to máme jen třetinu za sebou.
Samozřejmě TOP10 je mimo reálné možnosti. Ale i to se už letos povedlo.
Kdysi dávno jsem četl názor, že tam jen zabírá místo lepším jezdcům.
Ale letos ukazuje že do MotoGP patří.
keny46 To se ti fakt povedlo Tak hlavně, že tento sport dlouhodobě sleduješ a máš dobrou paměť...
Kdo tento sport nesleduje dlouho nebo má horší pamět a chce srovnání Káji s jinými jezdci na stejnych strojích at se podívá do výsledků z předešlých let včetně WSBK (pro káju druhořadé podniku kde pravidelně dojíždět na bednu není nic složitého). Řeší se to tu každou sezonu pořát dokola.
Jasně , "dopočtu" jako těch dalších 8 (ze 24 ) za ním
17. Sylvain GUINTOLI Team SUZUKI ECSTAR Suzuki +46.294
18. Loris BAZ Reale Avintia Racing Ducati +50.731
19. Sam LOWES Aprilia Racing Team Gresini Aprilia +50.740
20. Bradley SMITH Red Bull KTM Factory Racing KTM +50.897
Nedokončil/neklasifikován :
Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda Honda 1kolo
Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 1kolo
Aleix ESPARGARO SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 8kol
Pol ESPARGARO SPA Red Bull KTM Factory Racing KTM 10kol
Karel s GP15 a podobní jen do počtu.
Karel po dojezdu do mist san donato kde jsem byl což je cca 500 m po cilu udělal gesto poklepáním motorky do nádrže jako spokojenost.
Takže to bylo asi maximum.
No,když začínaly Moto2 v roce 2010 tak skončil Abrahám 10 celkově ze 40 jezdců..V závodě jednou třetí,jednou první.Tak si myslím,že na srovnatelné technice by na tom nebyl zas tak špatně...Ale je to můj odhad..
Když ale, Jane, pořád "vrtá červík", jak by na tom KA byl (aspoň)na GP16,
neřkuli na 17 ...
No a o Pirrovi asi ani není pochyb, že jede GP17 ... !??
Uvidíme "jak bude s Duknama" na jiných tratích
Bubrak-ZX10R
Tož tak nevim jedině se smiřit s tim jak to je a je to