Rozhovor s Karlem Abrahamem

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
peytl (216) napsal 04.01.2014 v 17:55

Ty voe, to je prdel, ale přímo vesmírná. Že zajede stejný hovno jako každej rok je snad daný, ne?

PityGPX (949) napsal 31.12.2013 v 12:54

Marex: Předposlední (17.místo 2008). kdyby neudělal chybu v posledním kole ve Valencii tak by mohl být i 16. nebot jel solidní závod, jenže pak zařadil jedničku a musel vyjet z dráhy a propadl se na 16. pozici a nezískal body. Ty body, které by získal tak by mu stačilo na překonání Hopra na kawě a pořadí by bylo tedy 16 MEL, 17 HOP a 18 WEST :)

Marex (2560) napsal 30.12.2013 v 17:53

Evo. Je tam kontrast. S Hondou byl Macio vicemisrem. S Duc beznadejne posledni. Rossi pravidelne s Yamahou bojoval o bednu, s Duc nejcasteji kolem 6-te pozice. Spocitat jezdce, ktere Ducati nakopala tak, ze z toho nevzpamatovali, je vic, nez u ostatnich znacek dohromady.

samsung740 (38) napsal 30.12.2013 v 00:45

Ahojky Karlos.Hodně štěstí v sezoně 2014.Moc zajimavý článek.Horší je to s těmi příspěvky,co tam píšou všichni ty kteří tomu všemu rozumněj.Ale to je ve všech sportech.Jinak hodně štěstí v Novém roce,a vše nejlepší k nározkám.

1100Virago (3026) napsal 29.12.2013 v 23:33+2

mamba54: Ve formuli 1 je běžné, že pokud čelo jezdí s několikasekundovými rozestupy a vzadu se předjíždí, ukazují ta předjetí - když už ne živě, tak aspoň záznam. Myslím, že i v MGP by to diváci ocenili.

AKRO (-498) napsal 29.12.2013 v 23:08

JV - Může být! Pak už jsem tam nebyl 4 roky! Já si statistiku nevedu...Ono to fakt letí! Nakonec je to jedno, já tam stejně nepojedu ani letos ani v příštích letech! SPZkovo MGP a WSBK mohu sledovat v televizi.

vakuz (932) napsal 29.12.2013 v 20:01-1+2

Saarinen (90.181.100.xxx) napsal 29.12.13 v 08:44 Absolutní souhlas!!! Karel Abrahám je, ať se to někomu líbí nebo ne, jedním z nejúspěšnějších Českých jezdců v seriálu MS.A je úplně jedno, za čí peníze toho dosáhl.

mamba54 (1340) napsal 29.12.2013 v 19:06-1+3

JV -myslím, že z toho vytančí jako obvykle. Na to bych si i vsadil.

JV (68) napsal 29.12.2013 v 16:29-1+3

To AKRO: Jeden ze tvých mnoha příspěvků k WSBK před 3 roky v Brně, tvůj citát z 12.7.2010! I tohle zapřeš???
Zazi - Něco mě osvítilo, že jsem do Brna nejel! Ne, hlavní důvod byl, že bylo vedro a mě se tam nechtělo celý den, nebo spíš dva dny pařit! Tak jsem to zvládnul u obrazovky! A věř tomu, že jsem nelitoval, protože závody svou zajímavostí byly na úrovni MGP, tedy prakticky o ničem!

PityGPX (949) napsal 29.12.2013 v 13:59-1

Jinak, mimo téma, jeden docela známý člověk z motorsportu (Formule1) je v nemocnici.

//www.mundodeportivo.com/20131229/motor/f1/michael-schumacher-hospitalizado-por-un-accidente-de-esqui_54397632869.html

AKRO (-498) napsal 29.12.2013 v 13:33

Pity asi máš pravdu! Je to už tři roky, co jsem byl na Sachsu a 3 roky, co jsem byl v Brně! A to jen na WSBK Teď v době omezené vlády super-škodné SPZky nad oběma MS, to bude jistit jen televize!

AKRO (-498) napsal 29.12.2013 v 13:30+1

Mambo, Já si představuji televizní přenos trochu jinak, ale chápu, že se kamery z 90% věnují prvním jezdcům! Jen jsem reagoval na tvůj příspěvek, jestli by nás bavilo, kdyby jezdili jen 4 jezdci... Tím jsem chtěl říci, že s vyjímkou startu jich stejně v přenosu moc nevidíš! Nebo ano?

PityGPX (949) napsal 29.12.2013 v 12:43

Akro na závody nepojede, protože je tam spzetka. Kdyby spzetka odstoupil a vedl to někdo jiný, tak by už akro musel přijet.

mamba54 (1340) napsal 29.12.2013 v 12:05-1+1

Akro- O2:14 A jak by sis to představoval ty, ten TV přenos. Kdyby ukazovali chvost častěji, ty první bys řval, že SPZka zmršil přenos, že chceš vidět boj o vedení a nějaké 10. místo tě nezajímá. V motorismu ( a nejen v něm ) se režie vždy zaměřuje na vedoucí jezdce. A bylo tomu tak odedávna, ač bylo na startu třeba 30 jezdců. Pokud nejsi spokojen, mám pro tebe radu: Nebuď líný zvednout zádel a přijeď na Sachs, nebo do Brna osobně. pak se můžeš do sytosti vynadívat na všechny, tedy i na ty poslední, kterým ty říkáš "kroužilové". Ale to bych toho po tobě chtěl asi moc, viď ?

PityGPX (949) napsal 29.12.2013 v 10:11-1+2

že vás to pořád baví, ono by bylo lepší kdyby ty diskuze, stejně jako pod Peškem, byly bloklé

Saarinen (1431) napsal 29.12.2013 v 08:51

a nemyslete si že to bylo o těch penězích někdy jinak. Hailwood měl prachatýho tátu, Ago taky. Nedělám si vůbec iluze.

Saarinen (1431) napsal 29.12.2013 v 08:44+5

Nevím co se někteří navážíte do Karla. Co dělá v MotoGP Hernandez, Pirro, ? ad. Prostě sehnali peníze, jedou. Ale pozor Karel patří mezi pouhou trojici našich, co se jim povedlo vyhrát GP. A v top ten jich taky moc nebylo, takže patří jednoznačně mezi naše nej.jezdce všech dob, ať se to komu líbí nebo ne.

AKRO (-498) napsal 29.12.2013 v 02:14-1+2

Tak Mambo, kdysi i SPZka tvrdil, že i 17 jezdců udělá skvělé závody! Sice to tenkrát bylo ještě méně vyrovnané než dnes, ale nakonec, co čekat od SPZky... Když to tak vezmeš, oni toho stejně kamery moc neukážou, všechny jezdce na startu, a brzy se to zredukuje na ty tři nejlepší, pak ukážou 3x Valentina, jak stěží drží 4 místo před satelity a ke konci CRT když jedou 3-4 pohromadě, tak na 10 vtěřin. Takže stejně žádná sláva!

mamba54 (1340) napsal 29.12.2013 v 01:55+5

Někteří zde nedokážou pochopit, že ta absolutní špice jezdců MGP byla a bude vždy max.4členná a bude díky strojovému vybavení výkonostně vždycky trochu jinde, než zbytek pole. (Pak zcela nesmyslně ty dvě skupiny porovnávají.) Jenže, bavily by vás závody se 3-4 závodníky na trati?

AKRO (-498) napsal 28.12.2013 v 22:36

Desmo69 - A pointa?

desmo69 (638) napsal 28.12.2013 v 19:21-1+3

pedro37, a co je na tom? Před vstupem do 500ccm/motogp
Carlos Checa
1994 250ccm 54b 12. místo (0 výher, 0 beden v kariéře)

Sylvain Guintholi
2006 250ccm 96b 9. místo (0 výher, 1 bedna z r.2003)

Sete Gibernau
1996 250ccm 20b 22. místo (0 výher, 0 beden v kariéře)

Alex Hofmann
2001 250ccm 55b 12. místo (0 výher, 0 beden v kariéře)

Alex Espargaro
2008 250ccm 92b 12. místo (0 výher, 0 beden v kariéře)

A to beru jejich nejlepší sezóny prakticky z pravidla rok před přestupem.

AKRO (-498) napsal 28.12.2013 v 19:10-1+2

Pedro37 - Spousta dobrých jezdců je všude dost, ale mají smůlu, nenarodili se se zlatou lžičkou v puse jako Karel...

pedro37 (70) napsal 28.12.2013 v 17:30-2+3

Když pomineme to, že KA je Čech, dokonce jeden z nejúspěšnějších v historii MS, tak při pohledu na jeho výsledky v MS před vstupem do MotoGP se chci zeptat, jestli je teda ok, aby jezdci s těmito výsledky měli vstupovat do nejprestižnější kategorie, kde výrobci před zavedením pseudokategorie CRT nedokázali dodat ani 20 motorek.

2005 - Mistrovství světa silničních motocyklů 125 ccm
- 0 bodů (Aprilia)
2006 - Mistrovství světa silničních motocyklů 125 ccm
- 24. místo (8 bodů) Aprilia
2007 - Mistrovství světa silničních motocyklů 250 ccm
- 16. místo (31 bodů) Aprilia
2008 - Mistrovství světa silničních motocyklů 250 ccm
- 16. místo (40 bodů) Aprilia
2009 - Mistrovství světa silničních motocyklů 250 ccm
- 14 místo (74 bodů) Aprilia
2010 - Mistrovství světa silničních motocyklů Moto2
- 10. místo (96 bodů) RSV/FTR

Já nezpochybňuju to, že je KA dobrej jezdec, ale těch jsou v MS mraky. Výjimečnejch pilotů už ale tolik neni, a pro ty by měla bejt kategorie MotoGP (můj názor).

Asenad (268) napsal 28.12.2013 v 15:02-1+2

RYDEL: Nevím kdo!!! Jen vím, že s tím co měl za zranení Karel by Jorge, Stoner kdokoliv ukončil sezonu.

Asenad (268) napsal 28.12.2013 v 14:55-1+6

SoulTrain21: Snad jsem to napsal jasně v roce 2012 dělala Ducati všechno proto aby odradila AB Cardion od spolupráce a dodávala jenom šrot. To samé o Ducati prohlásil Barbera. Tak nevím co si jako představuješ za výsledky na motorce kdy nevíš co ty udělá. A to měl jen o 5 budu mín to jest 59. No že tě hanba nefackuje v roce 2013 měl vázné zdravotní problémy a sezonu předčasně a dobře že udělal ukoncil.
Tak mi tedy řekni proč už v roce 2010 lákala Honda AB do motogp. Tady se fakt vytváří dojem, že jenom Abraham st má na to financovat motogp. No tak kdyby jsi to byl ty a bylo ty jedno že se jezdec zranil tak by asi po 5 bodech skončil. Nastěští je tam team AB a ten se asi nedá jen tak vyhodit tak bude Karel pokračovat. A tobě zbyde jen prskat.

AKRO (-498) napsal 28.12.2013 v 13:24-2+2

Soul Train21 - nejezdit za AB, tak se vůbec nedostal do MS v žádné třídě!

SoulTrain21 (753) napsal 28.12.2013 v 13:19-1+3

Asenad:A nechybi ti tam jeste dalsi dva roky? Nebo ty uz se nepocitaji?..

Na neco se te zeptam...za predpokladu, ze by Abaja nejezdil za AB, myslis, ze by se dockal,na zaklade svych vykonu, 4.sezony v MGP?

RYDEL (8) napsal 28.12.2013 v 13:17-6+3

Asenad: Jorge nejezdí druhořadé stroje. Ducati není dobrá a to kvůli nejednotnosti v kompetencích uvnitř stáje, až si jednou rozhodnou kdo je šéf a jakým směrem půjdou tak budou dobrý, peníze na to mají... Jde o to, že Jorge nemusí jezdit druhořadé nářadí a to kvůli tomu že jezdí i zraněnej a nepláče jako jiní. Má vůli... Takže o stroji to určitě je a o tom že nejlepší stroje dostanou ti nejlepší, kdyby byl Kája tak dobrej tak má smlouvu u tovární Yamahy, nebo Hondy. Jako Márquez. Je to o tom být mezi nejlepšími od mala. Tím myslím světovou elitu, ne jen ČR. Být nejlepší v ČR opravdu nestačí... Stačí se podívat na Rallye, ti nejlepší z ČR na světovej titul nemají. Jo a Stoner i s druhořadým nářadím dokázal získat titul. Protože se namáhá i když to jiní vzdávají... V tom je ten rozdíl. Ani pan DOCTOR nedokázal co Stoner. Protože Stoner jezdil kudlu jakou neumí nikdo jinej a jezdil jí od mladých let. Hayden jí taky nezvládal a jakej to je pilot... Třeba se s ní taky nechtěl namáhat...? Spíš ale na to neměl koule jako Stoner. Je to o tom si zasloužit to nejlepší. Jenom nářadí a peníze mistra nedělaj. Není to ČESKEJ FOTBAL, zaplať bůh.

AKRO (-498) napsal 28.12.2013 v 13:01

Aspoň 10 místo!

Asenad (268) napsal 28.12.2013 v 11:50

vejška: A co má Karel Abraham v roce 2014 dokázat?

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist