Rossi chce desátý titul, syna a na závěr sezony 2015 jen tak nezapomene

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Předchozí
1 2 3
Následující
Capan
Capan (47) napsal 6.3.2017-2+1

PeterRRoliver,tak mi prepáč,že som sem napísal svoj názor. Takže,do budúcna,o Rossim len v dobrom? Tak budeš spokojný?
Ale marí sa mi,že ty si sa tiež niekedy vyjadroval na adresu iných jazdcov "hanlivo". Ak nie ty,tak potom iní,veď to tu je bežné. A nepamätám si,že by si tak horlivo bojoval za ich česť.

voloda.m
voloda.m (286) napsal 5.3.2017-1+1

No, to je jiná!!! Konečně si rozumíme.

CBR-rr
CBR-rr (-45) napsal 5.3.2017

Neotravuj tady s pičovinama a mluv k věci. Je to tvuj jazyk? Už tomu budeš rozumět?

PeterRRoliver
PeterRRoliver (121) napsal 5.3.2017

Capane seres tady na rossiho same zvratky a o sportovnim duchu vis kulovy. Vnucujes tady tu svoji tzv. pravdu vsem a hele nikoho to fakt nezajima akorar tady kazis jeste s par lidma diskuze a delate z toho fotbal. Ano mas i vecne komentare ktere jsou ok a do nikoho se nanavazi za to palec hore. Aby sis nemyslel ze jsem proti tobe zaujatej rossifanda. Rossimu nefandim a nebudu. Ale taky ho tu nebudu urazet!!!

voloda.m
voloda.m (286) napsal 5.3.2017+2

To, jak kdo ovládá svůj rodný jazyk o něčem vypovídá. Tečka.
To, že ti chybí nadhled, za to já nemohu.
Místo, aby ses chytil za nos, tak mě nazýváš chytrolínem a odkazuješ mne na jiný server. Dobrá, jdu ohromovat jinde. Zduř

CBR-rr
CBR-rr (-45) napsal 5.3.2017

Mily chytroline čeština zde neni předmětem jednani. Tady se bavime o motorkach, tak si najdi jiny servr, kde tim ohromiš.
Je vidět, že jsi vubec nepochopil o čem byla řeč. Děkuji za pochopeni.
A jak jsi zjistil, že reaguji na tebe?

voloda.m
voloda.m (286) napsal 5.3.2017+1

CBR-rr: Vidím, že ti nejdou počty, ale ani s češtinou na tom nejsi nejlépe, to nemluvím o diakritice ( jeduncu, při vysokach hodnotach, u obzvaště, kononce...) ajajaj, to vše v jednom příspěvku???

doderoja
doderoja (-112) napsal 5.3.2017

CBR

IvanDvoutakťák
IvanDvoutakťák (2834) napsal 4.3.2017

CBR-rr
CBR-rr (-45) napsal 4.3.2017+1

U některych jeduncu na teto planetě neni vyjimkou, že při vysokach hodnotach jednotek, muže byt vysledek vyšši. Tedy 1+1=3. A u obzvaště nadanych jedincu, muže byt vysledek kononce ještě vyšši tedy 1+1=46. Zasvěceni do taju Motogp určitě vi. Pečeni gum na miru atd atd...

IvanDvoutakťák
IvanDvoutakťák (2834) napsal 4.3.2017

Tak už je tady "toho" na třech stránkách ,
co do počtu komentářů "nepočítaně" , taky jsem "přispěl" ... (2x)
A pravděpodobně to nezastaví ani začátek sezóny letošní

Capan
Capan (47) napsal 4.3.2017-3

PeterOliver- kto ti povedal,že ho súdim? Snáď nie ten tvoj mentalista? Toto tu predsa nie je žiadny súd a ja nie som sudca a Rossi obvinený. Je normálne,keď si človek utvára názor na základe sprostredkovaných informácií a vlastných životných poznatkov. Robíme to všeci,denne.Je totiž nemožné,overiť si všetko na vlastnej koži. Ak toto nechápeš,si jasným príkladom degeneranta dnešnej doby. Samozrejme,patent na pravdu nemám a moj názor nikomu nevnucujem.

voloda.m
voloda.m (286) napsal 4.3.2017

Chlapci,chlapci, není náhodou Carmelo Ezpeleta španěl???
Takže pořád platí, že 1+1=2.

Mad_Max
Mad_Max (-207) napsal 4.3.2017+1

CBR-rr :

Jen bych upravil - A skupinka zdejších "ŽLUTÝCH ODBORNÍKŮ"

CBR-rr
CBR-rr (-45) napsal 4.3.2017+1

Takže odbornici na pravidla rozhodnou, že Rossi zavinil pad Marqueze a vydaji mu penalizaci.
A skupinka zdejšich "ČESKYCH ODBORNIKU" tvrdi, že se nic nestalo a že Marquez spadnul sam.
Zamyslete se nad sebou a nad svym pokřivanym charakterem. Jste vysledek toho co předvadi bulvarni TV Nova a naši arogantni politici.

PeterRRoliver
PeterRRoliver (121) napsal 4.3.2017

Capane tvl ty ses dobre marnej slovak. Ty asi opravdu veris ze kdyz si prectes clanky o rossim na netu a v novinach a kouknes na nej v tv tak uz ho vlastne znas a presne vis co je zac, co si mysli a muzes ho soudit. Moc se divas na mentalistu a uz ti to ojeb... mozek hochu ...

1100Virago
1100Virago (2318) napsal 4.3.2017+1

miramara: Kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru praví: Honda data zveřejnit chtěla a nikdy netvrdila, že Rossi zmáčknul brzdovou páčku kolenem. Jen že došlo k neočekávanému prudkému stisku brzdové páčky. Byla to Dorna, kdo zveřejnění dat zabránil s odůvodněním, že by jen došlo k dalším zbytečným sporům a rozdílným interpretacím. Ono se to děje už teď - jedni ten Rossiho šlapák chodidlem dozadu vidí, druzí popírají, že je to vůbec možné. A tohle telemtetrie nerozlouskne - příčinu toho stisku si stejně bude každá strana vykládat po svém.

Houmr24
Houmr24 (39) napsal 3.3.2017

Musíme se smířit , že konspirační teorie budou kvést minimálně po dobu celé generace v obou táborech.

miramara
miramara (960) napsal 3.3.2017-1+2

GRASSEL - HONDA nic nezveřejnila - údajně nechtěla rejpat do věci ,která už byla rozhodlá, podotýkám půl roku po daném incidentu!!! ...a po dohodě s DORNOU
Prostě v datech nic nebylo (údajně Rossi zamáčkl kolenem Markovi přední brzdu..- asi Houdini ) tak nic nezveřejnili
A to se Nakamoto po závodě dušoval, jak vše zveřejní...kašpar japonskej

Ale to nic nemění na tom že v r.2015 byl MS Lorenzo, za jakej okolností se historie ptát nebude...není první a bohužel ani poslední s nálepkou - jo tenkrát,... to už si pořádně nepamatuju

doderoja
doderoja (-112) napsal 3.3.2017

Rossisranda budem aj ked skonci tomu ver

GRASSEL
GRASSEL (264) napsal 3.3.2017+1

Marťan81> Vůbec si nepochopil na co jsem se ptal Po tom kontaktu MM a VR Honda sdělila, že má k dispozici data MM bajku, že záměrně nezdržoval Rossiho, ale poté to pořád oddalovala. Tak mne zajímá, jestli to nakonec zveřejnila a nebo ne.

Fanatici mne nezajímaj a jsou nebezpečný v jakýmkoliv spektru.

Capan
Capan (47) napsal 3.3.2017-1+1

Houmr,ale ja nie som pravý rossihater. Skor by som povedal" rossirealvajzer" . Alebo"strhávač žltých okuliarov" . Ja mám Valeho celkom rád. Nie ľudsky,ale ako zabávača. Ako som už viac krát písal,mimo okruhu sú mi jazdci ľahostajní a žiadne ilúzie si o nich nerobím. Preto nemám problém povedať,že Rossi je geniálny zabávač a nechcem,aby skončil.

Capan
Capan (47) napsal 3.3.2017

makyno,nechcem ťa uraziť,ale ty si rovnako duševne a citovo nevyzretýa najivný,ako Vale.. Podľa toho,čo píşeš. Žiaľ,to je teraz problém mladých ľudí všeobecne. Doba je v tomto smere zlá.

Marťan81
Marťan81 (140) napsal 3.3.2017

Houmre: že by byl Mamola tak blbý http://www.crash.net/motogp/news/224643/1/motogp-malaysia-rossi-marquez-lap-times.html

SuperSic58
SuperSic58 (391) napsal 3.3.2017

pláč a frustrace zdejších rossi haterů je neskutečně zábavná věc a koření tohoto serveru, ti kluci neskutečně bavěj, až je mi jich líto

Houmr24
Houmr24 (39) napsal 3.3.2017

Slimáček (172) napsal Dnes v 08:39 napsal:
Nikto nedokaze Markovi a Lorenzovi, ze urobili nesportovu vec. BODKA.

Capan (-4) napsal Včera v 21:44:
A úplne prelomový moment v dejinách motošportu bolo,keď sa spojili MM a JL proti nemu. Wau!

Konečně to někdo z antirosáků přiznal, tesat do kamene!
Včera dával odkaz Mann (168) napsal 1.3.2017+4:
http://www.bikeracing.cz/moto-magazin/road-racing/motogp/hofmann-marquez-nejel-na-plno-a22164//?fb_action_ids=1645112675746875&fb_action_types=og.likes
Že by byl Alex Hofmann, bývalý závodník tak hloupý, nemyslím si. Navíc i naši jezdci, nepamatuji si už kteří, měli stejný názor jako Hofmann.

SLEEPER
SLEEPER (775) napsal 3.3.2017-2+1

Ja se tresim, ze az to Rossi vzda. Pak se treba te fair play jednou opravdu dockame.

Marťan81
Marťan81 (140) napsal 3.3.2017

GRASEL: Vale obvinil MM a JL a tak bylo na něm aby to dokázal. MM ani Honda nic dokazovat nemusí. Říká se tomu presumpce neviny https://cs.wikipedia.org/wiki/Presumpce_neviny

To pouze fanatici pořádají hony na čarodejnice...

makyno695
makyno695 (56) napsal 3.3.2017+1

Capan: že Rossi so svojím postavením v motogp nemá rešpekt ani pokoru? To by nebol tam kde je... Si zaujatý až to boli... Čo ty vieš o jeho osobnom živote? Veľké nič!!On vie ze je v závere svojej kariéry ale závody ho stále bavia tak prečo by mal skončiť , užíva si jazdenie šuká talianske modelky .. Potom keď skončí kariéru založí si rodinu a všetci budú šťastný až do smrti

Slimáček
Slimáček (149) napsal 3.3.2017

Nejaky cas to clovek nesleduje a hned je placickar nazpat. Neuveritelne. Jednoducho sa Zltacka musi vyrovnat s tym, ze viacej jazdcov je lepsich ako on. A teraz uz maju aj perfektnu techniku,aby mu to dokazali.
Nikto nedokaze Markovi a Lorenzovi, ze urobili nesportovu vec. BODKA.

Johnny83
Johnny83 (157) napsal 3.3.2017

vy jste tomu tady dali přestože jako Rossiho fanda s Capanem ve většině jeho názorů nesouhlasim, s tim partnerskym životem má vcelku pravdu. Je to to samý jako Jágr, taky miluje svůj sport nade vše, okusil jaký to je bejt nejlepší a asi se pak těžko člověk smiřuje s tim, že s věkem jde výkonnost zákonitě dolů. proto někteří skončí, ale někteří to prostě nedokážou a radši makaj na 120%, jen aby se v tý špičce udrželi co nejdýl. Pak ale už nemaj čas na nic jinýho, kdyby dělali kompromisy, určitě by se to promítlo do výsledků. Stačí se podívat, jak se "daří" Jágrovi po tom co sbalil tu mladou pipku. Ale ten už má na to věk, Rossi má ještě vcelku čas. A sobecký by mi přišlo spíš to, kdyby si Vale toho syna už udělal a neměl na něj čas. Věřim, že až jednou opravdu skončí, tak se usadí a rodinnej život si bude užívat

Rossifand
Rossifand (87) napsal 2.3.2017

No, tak jsme si pěkně ponadávali... Zdar a sílu tejpci.

Rossifand
Rossifand (87) napsal 2.3.2017

Capan - v článku píšou - Rossi, který se loni rozešel se svou dlouholetou přítelkyní Lindou Morselli...a pokud vím tak ji dal košem on. Opravdu by jsi si ten článek měl přečíst. Měl by si ale vědět jak to v jejich světě chodí když tak tvrdě kritizuješ Rossiho partnerství.

Capan
Capan (47) napsal 2.3.2017-1

Rossifand,ale mne je ukradnuté,koľko ich je.Tu sa bavíme o Rossim. A pravda je taká,že v tomto smere je to chudák. Holt,peniaze nie sú všetko. Každá od neho utiekla. Ale nejaká zlatokopka by sa snáď našla.Pokiaľ teda nie je moc lakomý a neponúkne v predmanželskej zmluve almužnu.Tak ,či onak,syna si kúpiť može. Ani ho tá hračka nevyjde asi veĽa.

JEFFzx13
JEFFzx13 (178) napsal 2.3.2017

doufam ze je muj,rika mi tati,jmenuje se po mne,tak??

JEFFzx13
JEFFzx13 (178) napsal 2.3.2017

tady se resi gramatika?od kdy?ja mel za to ze resime obsah.

Rossifand
Rossifand (87) napsal 2.3.2017

JEFF pokud je to skutečně tvůj syn

Rossifand
Rossifand (87) napsal 2.3.2017

JEFF postarej se hlavně o to, ať ten tvůj syn píše bez chyb a ne jako jeho otec!

Rossifand
Rossifand (87) napsal 2.3.2017

Nerozchodil? To nedokážu posoudit, to uvidím při závodech.

Rossifand
Rossifand (87) napsal 2.3.2017

No vidíš moc jich není. Stoner, ano ten dal přednost přítelkyni, jinak by při dalších závodech zvracel do helmy, na závody už neměl koule.

Capan
Capan (47) napsal 2.3.2017

Rossifand,práveže oni dvaja s ním neskutočne vyjebali. Chudák,ešte to nerozchodil.

Capan
Capan (47) napsal 2.3.2017

No,ja určite v partnerskom.Inak by som si nedovolil napísať to,čo som písal. Ale to ty asi nechápeš.
To Rossi nikdy mať nebude,to sa ,prosto ,nedá kúpiť. Chvála bohu.A ktorí jazdci majú prfektný vzťah? To ja skutočne neviem. Ale vyzerá to,že trebárs taký Stoner by ho mohol mať. Ukáže čas...

JEFFzx13
JEFFzx13 (178) napsal 2.3.2017

rosifand:dle tvych komentu to vypada ze chces mit to dite prave s rossim.lezes mu do pr..le neuveritelne.ses mu oddanejsi nez vsechny holky co ho chtej.
..a na tvuj trapnej dotaz co jako kdo dokmazal vic jak ten tvuj rosi??!! ja ma treba syna.coz on zjevne nema

Rossifand
Rossifand (87) napsal 2.3.2017

Souhlasím s tebou - Pilot je to,ale,vynikajúci a bude to škoda,keď skončí. Robí , prosto,show. Aj toto jeho neustále vyplakávanie...veď je to zábava ho počúvať. To že se spojil JL a MM mluví jen za to, jak silný Vale je a ani ve spojení na něj v jeho věku nestačí.

Rossifand
Rossifand (87) napsal 2.3.2017

Dožene to, že bude mít kvalitního syna kterého budeš jednou kritizovat ať kladně či záporně při závodech v moto GP. Prokazatelný výsledek znamená důkaz v něčem v tomto (tvém) případě partnerského vztahu, nebo pracovního. Rossi má v tom pracovním. A ty? Ještě mi prosím tě prozraď a to opravdu nevím, kolik a který top jezdci v moto GP nebo F1 mají perfektní partnerský vztah?

Capan
Capan (47) napsal 2.3.2017

Rossifand,no a podľa tvojich komentov ťa asi pustili z blázninca nedoliečeného.
"Je přirozené, že vzniknou mezery jinde a věř tomu, že už teď na tom Rossi pracuje. Jaký máš prokazatelný výsledky ty?"
To si ako myslel?

Rossifand
Rossifand (87) napsal 2.3.2017

Capan - než tady něco napíšeš tak si přečti článek. Tobě to bude ale nejspíš stejně k ničemu podle tvých komentů, postrádáš v hlavě mozek.

Capan
Capan (47) napsal 2.3.2017

Zopakujem to ešte raz,aby bolo jasné: Rossi je duševný mrzák,ktorý nedokáže vytvoriť s iným človekom plnohodnotný a trvácny partnerský vzťah. Pilot je to,ale,vynikajúci a bude to škoda,keď skončí. Robí , prosto,show. Aj toto jeho neustále vyplakávanie...veď je to zábava ho počúvať. A úplne prelomový moment v dejinách motošportu bolo,keď sa spojili MM a JL proti nemu. Wau!

Capan
Capan (47) napsal 2.3.2017

makyno,akýže hnus? Je to len fakt. Rešpekt a pokora voči človeku,ktorý ju nikdy nemal? Si blázon?

GRASSEL
GRASSEL (264) napsal 2.3.2017+6

Článek o Rossim a zase nejvíc komentářů díky odpůrcům bude mít jednoznačný prvenství i tady

Fandím Rossákovi už xx let a to se nezmění nepochybně udělal spoustu kontroverzních věcí, ale to mě na něm baví taky ať někdo chce, nebo ne, tak i ten konec roku 2015 kterej si posral sám, nebo ne (něchám na každým) udělal pořádnou šou a každej byl ještě o 100000% natěšenější na další závod a rozpletení tý situace Je to stejný jako v tiskovkách BOXU a UFC, přitahuje to diváky - tyhle šarvátky.

Jsou tam super jezdci, Marquez a ten jeho styl je prostě paráda, teď Viňalez - to bude taky mazec ... ale tenhle "dědek" jim pořád dokáže občas naložit a hejbe příčkama na bedně ať chcete nebo ne, je to žijící legenda všech legend a i ty hejteři to pochopěj až odejde protože už nikdo nebude mít takovejch komentářů jako on

Legendy se stanou Legendama, až když odejdou a nebo umřou Gibernau, Biaggi, Stoner ... i ty chyběj, teď když tam nejsou a co teprv to pako ROSSÁK

...

Jen tak mimochodem, vydala nakonec Honda ten důkaz o tom že Marquez jel FAIR PLAY?

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist