Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
gresini: třeba techn.spec.D16 2013 najdeš tady:
//www.ducatinewstoday.com/wp-content/uploads/2013/01/Screen-Shot-2013-01-22-at-8.31.50-PM.png
takže pokud má Aprilie vlastní ECU, rozdíl mezi prototypem a tímhle je že nemá karbon.brzdy a 5kg navrch. Připadá mi to jako bord.l a nedivím se, že jsou v SBK ostatní zlí, že jim tam vlastně prototyp lítá. Rozdíly nejsou transparentní CRT vytváří třídu, které se nyní jak SBK, tak GP prototypy vlastně uzpusobují. Nicméně krásnej bajk.
To Dejvid: Jednotná elektronika Magnetti-Marelli je povinná pro všechny (s výjimkou protypů) od sezony 2014. Letos ji mohou využívat týmy, když ji chtějí - je od Dorny zadarmo. Ale jak Aspar, tak Cardion mají letos elektroniku od Aprilie.
nemá být u tý elektroniky ECU: Magnetti marelli? nemá být povinná pro CRT biky? všude se o tom píše a tady je psaná elektronika od ART.. to jsem z toho jelen...?
Když už je tu řeč o ART, tak jen rozdíl mezi superbikovou aprilii a ART od Paola Ciabbatiho:
Otáka: Překvapilo vás, že bez větších změn byl motocykl aprilia rsv4 při předsezonních testech nejlepším z motocyklů crt? A prakticky je i nadále nyní v sezoně.
Ciabbati: CRT Aprilia je prototypová motorka, která byla postavena a je i nadále vyvíjena závodním oddělením Aprilie (Aprilira racing technology - art) podle pečlivého pozorování dojdete k poznání, že se jedná o zcela odlišný motocykl, který má nejen kompletně jiný rám, ale taky extrémně "vytuněný" rsv4 motor a kompletně jiné kapotáže, čímž je pak jasné, že se jedná o úplně něco jiného, než je superbiková Aprilia rsv4.
A to, že je ART nejlepší z CRT strojů me rozhodně nepřekvapuje, protože tahle motorka je vyvíjena firmou, jež má k dispozici moře zkušeností, ale i potřebné technologie. A oba jezdci za říditky patří mezi silnéjezdce, což samo o sobě je také částečný rozdíl od ostatních CRT strojů!
opic26: ART má taky karbon brzdy,píaou to u Aspara.
Tak hlavně at slouži a jezdi lepe než Ducati
gresini: třeba techn.spec.D16 2013 najdeš tady:
//www.ducatinewstoday.com/wp-content/uploads/2013/01/Screen-Shot-2013-01-22-at-8.31.50-PM.png
takže pokud má Aprilie vlastní ECU, rozdíl mezi prototypem a tímhle je že nemá karbon.brzdy a 5kg navrch. Připadá mi to jako bord.l a nedivím se, že jsou v SBK ostatní zlí, že jim tam vlastně prototyp lítá. Rozdíly nejsou transparentní CRT vytváří třídu, které se nyní jak SBK, tak GP prototypy vlastně uzpusobují. Nicméně krásnej bajk.
to gresini : to by mě taky zajímalo
ta mašina je docela OK i výkonově-je někde uvedeno jaký mají výkon a váhu továrny??
Bosso: díky :) to jsem nevěděl jsem myslel už letos je povinná a vyvíjí se pro rok 14 :)
To Dejvid: Jednotná elektronika Magnetti-Marelli je povinná pro všechny (s výjimkou protypů) od sezony 2014. Letos ji mohou využívat týmy, když ji chtějí - je od Dorny zadarmo. Ale jak Aspar, tak Cardion mají letos elektroniku od Aprilie.
kam to gp s ...
nemá být u tý elektroniky ECU: Magnetti marelli? nemá být povinná pro CRT biky? všude se o tom píše a tady je psaná elektronika od ART.. to jsem z toho jelen...?
Když už je tu řeč o ART, tak jen rozdíl mezi superbikovou aprilii a ART od Paola Ciabbatiho:
Otáka: Překvapilo vás, že bez větších změn byl motocykl aprilia rsv4 při předsezonních testech nejlepším z motocyklů crt? A prakticky je i nadále nyní v sezoně.
Ciabbati: CRT Aprilia je prototypová motorka, která byla postavena a je i nadále vyvíjena závodním oddělením Aprilie (Aprilira racing technology - art) podle pečlivého pozorování dojdete k poznání, že se jedná o zcela odlišný motocykl, který má nejen kompletně jiný rám, ale taky extrémně "vytuněný" rsv4 motor a kompletně jiné kapotáže, čímž je pak jasné, že se jedná o úplně něco jiného, než je superbiková Aprilia rsv4.
A to, že je ART nejlepší z CRT strojů me rozhodně nepřekvapuje, protože tahle motorka je vyvíjena firmou, jež má k dispozici moře zkušeností, ale i potřebné technologie. A oba jezdci za říditky patří mezi silnéjezdce, což samo o sobě je také částečný rozdíl od ostatních CRT strojů!