Představme si Abajův motocykl Aprilia ART

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
RS-250 (-12) napsal 28.01.2013 v 12:31

opic26: ART má taky karbon brzdy,píaou to u Aspara.

DOMINATOR (1260) napsal 27.01.2013 v 19:34+1

Tak hlavně at slouži a jezdi lepe než Ducati

opic26 (452) napsal 26.01.2013 v 21:36+1

gresini: třeba techn.spec.D16 2013 najdeš tady:
//www.ducatinewstoday.com/wp-content/uploads/2013/01/Screen-Shot-2013-01-22-at-8.31.50-PM.png
takže pokud má Aprilie vlastní ECU, rozdíl mezi prototypem a tímhle je že nemá karbon.brzdy a 5kg navrch. Připadá mi to jako bord.l a nedivím se, že jsou v SBK ostatní zlí, že jim tam vlastně prototyp lítá. Rozdíly nejsou transparentní CRT vytváří třídu, které se nyní jak SBK, tak GP prototypy vlastně uzpusobují. Nicméně krásnej bajk.

vale46rossi (40) napsal 26.01.2013 v 20:44

to gresini : to by mě taky zajímalo

gresini (4397) napsal 26.01.2013 v 17:47

ta mašina je docela OK i výkonově-je někde uvedeno jaký mají výkon a váhu továrny??

Dejvid17 (1086) napsal 26.01.2013 v 12:49

Bosso: díky :) to jsem nevěděl jsem myslel už letos je povinná a vyvíjí se pro rok 14 :)

Bosso (344) napsal 26.01.2013 v 11:31+1

To Dejvid: Jednotná elektronika Magnetti-Marelli je povinná pro všechny (s výjimkou protypů) od sezony 2014. Letos ji mohou využívat týmy, když ji chtějí - je od Dorny zadarmo. Ale jak Aspar, tak Cardion mají letos elektroniku od Aprilie.

yamaharider (27) napsal 26.01.2013 v 11:20

kam to gp s ...

Dejvid17 (1086) napsal 26.01.2013 v 10:02

nemá být u tý elektroniky ECU: Magnetti marelli? nemá být povinná pro CRT biky? všude se o tom píše a tady je psaná elektronika od ART.. to jsem z toho jelen...?

PityGPX (949) napsal 26.01.2013 v 09:29

Když už je tu řeč o ART, tak jen rozdíl mezi superbikovou aprilii a ART od Paola Ciabbatiho:

Otáka: Překvapilo vás, že bez větších změn byl motocykl aprilia rsv4 při předsezonních testech nejlepším z motocyklů crt? A prakticky je i nadále nyní v sezoně.

Ciabbati: CRT Aprilia je prototypová motorka, která byla postavena a je i nadále vyvíjena závodním oddělením Aprilie (Aprilira racing technology - art) podle pečlivého pozorování dojdete k poznání, že se jedná o zcela odlišný motocykl, který má nejen kompletně jiný rám, ale taky extrémně "vytuněný" rsv4 motor a kompletně jiné kapotáže, čímž je pak jasné, že se jedná o úplně něco jiného, než je superbiková Aprilia rsv4.
A to, že je ART nejlepší z CRT strojů me rozhodně nepřekvapuje, protože tahle motorka je vyvíjena firmou, jež má k dispozici moře zkušeností, ale i potřebné technologie. A oba jezdci za říditky patří mezi silnéjezdce, což samo o sobě je také částečný rozdíl od ostatních CRT strojů!




TOPlist