Pravidla na rok 2012 jsou jasnější

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PityGPX (949) napsal 17.08.2010 v 19:30

AKRO: ano, podpisy nesbírám, nechal jsem si jen na kšiltovku od Bena nechat podepsat, jinak mi stačily fotky, co se týče reportu není o co stát, s desmem a s bandou jsme strávili víkend od PA - PO testů a pak jeli dom, sranda byla měls přijet. V paddocku při testech docela rušno, jedna zajimavost, v paddocku byl přítomen i táta Doviho, Antoni Dovizioso a Doviho přítelkyně (manželka??) včetně malé Sáry. Viz fotka.

Pohodová rodinka

//img841.imageshack.us/img841/5161/dscf1241.jpg

Jinak jsem se bavil chvili s K.A na téma WSBK v BRně na příští rok...

Jinak, se Sylvianem G. se dobře kecalo, jelikož tam byl klideček u něj kdyz byl v civilu tak jsme se bavili o tom jak testoval Suzuki MGP a zatim ani on nepotvrdil kde bude příští rok jezdit, ale tipuji že asi u Suzy v SBK.

Jinak, na Benovi Sp. je vidět, že ho ani to 4. misto v zavodě neuspokojilo a nebyl moc nadšený, je vidět že chce vyhrávat, je to takový něco na způsob Daniho Pedrosy, že jakomile nejsou vítězství tak z toho nemá radost, ale jezdec je to dobrej, opravdu fakt borec. Akorát se neraduje tolik jako ostatní jezdci, bylo to vidět i při SBK výhrach lonský rok jak ho ten úspěch v SBK neuspokojuje, protože chce jezdit špičku MGP! Ptal jsem se ho, jaké zvířátko si představoval při učení tratě v Brně (viz ben spies method) a tak se tomu smál a říkal jen že to učení dle zvířátek byl jen "joke!" S Jeho mámou (Mary Spies) jsem si ale dobře pokecal. S tou se dá dobře pokecat a je ráda že je její syn tak úspěšný a že bude v tov. týmu
Jo, jak jsme čekali včera večer na bus tak kolem naší zastávky projel osobák kde řídil Puig a vedle něj seděl Dani (asi jeli do Hotelu či rovnou do Vídně, odkaď jezdci letí zas dál hehe)

Ale Ben je borec, jen prostě nemá radost ze 4. míst Chce prostě vítězit, je to na něm vidět. Ale pořád ochotnější ve všem než Pedrosa! I když já mám s Danim dobré zkušenosti, vždycky mi vyhovil když jsem chtěl fotku ) Už mě asi za ty roky zná, hehe.

Jinak musíte podporovat SBK v BRně i v roce 2011 ať se jede, jinak o to příjdeme

AKRO (-498) napsal 17.08.2010 v 17:12

No konečně Pity! Nechystáš nějakou reportáž z Brna? Co podpisy a rozhovory s hvězdami? Dařilo se?

PityGPX (949) napsal 17.08.2010 v 16:44

Ano, já měl nejradši 125GP, 250GP, MGP 990cc. Tzn roky od 2003 - 2006. Pro mě nejlepší éra. Taky si myslím že kdby zůstaly 250cc tak už aj výsledky našich jezdců jsou lepší a byli by blíž k top5. Ale tak nejdůležitější je bodoucnost MGP a WSBK. Nižší třídy se též mění ale ...

AKRO (-498) napsal 17.08.2010 v 15:02

Desmotom - Těch 125tek je škoda, ale ty 250ky 1V 4T pojedou stejně rychle a snad tam bude i ta vyrovnanost, uvidíme!

Desmotom (0) napsal 17.08.2010 v 09:33

Zlatý WSBK...

Desmotom (0) napsal 17.08.2010 v 09:32

Takže zaříznou i poslední třídu na kterou se dalo dívat. Honda Cup, žádná sláva a MotoGP? Nudnější je snad už jen F1. Ještě že jsem lístky měl zadarmo...

Tom68 (50) napsal 16.08.2010 v 13:47

To Roman.Le: Když se tu mluví o pravidlech, problém vidím taky je v tom, že každý úspěch se chce využít v reklamě, tudíž je strašně prestižní vyhrát (jak v MotoGP, tak ve WSBK) a už z pohledu vložených peněz a celkových možností je strašný rozdíl před startem. V MotoGP i SBK může vyhrát jenom továrna, na stupně možná občas Tech 3 nebo Althea, ale to je konec. My se pak jak idioti těšíme, že třeba bude pršet nebo něco bude jinak. Kdybych věděl co s tím, tak to dám k lepšímu, ale nevím...

Roman.Le (-1) napsal 16.08.2010 v 12:05

Tom68: ne nevynechal jsem Brno,byl jsem tam a mas pravdu,nebylo to nic moc,ale zase na druhou stranu na 1 spatny zavod ve WSBK je tak 4-5 zavodu super,v moto GP je jeden dobrej za sezonu

AKRO (-498) napsal 15.08.2010 v 23:30

Marex - Nebude to těžkopádné! Pojede to asi stejně rychle, jako 125ky! Koníků to možná bude mít míň, ale krouťák to vyrovná i když váha bude nepatrně větší!

Marex (2570) napsal 15.08.2010 v 21:35

Nerd: 125 jsou nejzábavnější třída v tomhle seriálu a bojím se, že to už nebude ono. Přeci jenom... bude to asi dost těžkopádný na 50 kobyl.

cz.topinka (3) napsal 15.08.2010 v 20:51

Každý závody mají svůj vývoj a nemůže to pořád zůstat stejný

Tom68 (50) napsal 15.08.2010 v 20:31

To Roman.Le: Nuda jaxviňa to teda byla, ale ty jsi asi vynechal WSBK v Brně, to byly závody "zábavný" úplně stejně (ještě, že u WSBK byly stocky a u MotoGP Moto2).

nerd (199) napsal 15.08.2010 v 19:51

ja neviem co vsetci drzkujete?! sucasne motoGP nestoji zanic tak treba nieco urobit s pravidlami, treba tam dostat viac motoriek a dosiahnut to co sa podarilo v moto2. vela jazdcov a vyrovnane preteky od zaciatku az do konca.
pred rokom vsetci nadavali ze sa zrusila treda 250 a ze to boli naj preteky a podobne veci... moto2 je daleko lepsia a divacky pritazlivejsia trieda ako 250ky v poslednych rokoch.
125 su relativne drahe a jazdi tam roky uz len "jedna" znacka, nemyslim si to len ja takze treba to zmenit

Marex (2570) napsal 15.08.2010 v 18:32

Akro: Tak neměli dokondat jednovál,ale 2x125. Jestli Véčko, nebo řaďák by mi bylo u pr..zadnice. Jakej by byl cenovej rozdíl? Oni se snad domnívají, že někdo použije jeden válec z Moto1? Jinak pochopitelně chtěli nahrát Hondě,ale KTM je zválcuje!!!

trigr (280) napsal 15.08.2010 v 17:27

každý zúčastněný výrobce by měl být v případě poptávky být schopen zásobit minimálně 15 jezdců ...tohle zní celkem rozumě, ale na druhou stranu to může být pro některé malé výrobce, kteří by se šampionátu moto3 chtělí účastnit asi velký problém

AKRO (-498) napsal 15.08.2010 v 15:55

Roman.Le -

Roman.Le (-1) napsal 15.08.2010 v 15:47

Akro kurwa ty dva prispevky nad sebou si musine nechat vytiskout a zaramovat. Se nehadame a na necem jsme se snad poprve shodli

Roman.Le (-1) napsal 15.08.2010 v 15:46

nuda a zase nuda,driv jsem si behem zavodu kousal nehty a po zadech mi jezdil mraz,ale posledni dobou mam co delat abych neusnul mluvim teda o 1.lize u WSBK se bavim vic nez dobre

AKRO (-498) napsal 15.08.2010 v 15:22

Roman.Le - Bohužel, nuda to byla, já jsem to čekal a raději taky nejel! Nějak to je pořád horší!

AKRO (-498) napsal 15.08.2010 v 15:20

Marex - No z 250ky 1V 4T, pokud nemá mít víc, jak 15 000 ot/m, sotva víc vytáhneš, než okolo 50 koní! Teď už tu třídu MOTO 3 nakopli do p-dele úplně! To snad už nebude sloužit ani jako dorostenecká přípravka, na kterou degradoval SPZka 125ky.

Roman.Le (-1) napsal 15.08.2010 v 14:22

diva se ted nekdo? nuda jaxvina jeste ze jsem nejel bych si asi nafackoval

Marex (2570) napsal 15.08.2010 v 13:56

Problém není objem,ale výkon! 50 koní je na 250 ostudně málo. Holt když to má něco vydržet...

memphis.unv (17) napsal 15.08.2010 v 13:03

zdá se mně to nebo jsou to čimdál větší sračky?
zprasit to co to jde...

Majki (672) napsal 15.08.2010 v 12:25

Staré dobré 2t 500 ccm...doohan, abe atd...tehnle maglajz sraček

AKRO (-498) napsal 15.08.2010 v 12:10

Debilní pravidla SPZ-MGP! Kdo nevyhrál závody, z továrních týmů, může mít o 3 motory víc! Komunismus v praxi! Tak ať zruší ty připitomělé satelity a můžou mít těch vítězů víc! A to nemluvím o tom, že ti idioti zlikvidovali 125ky! (n) (n)

Pawka (79) napsal 15.08.2010 v 11:36

konec slavy dvoutaktni aprilie

Roman.Le (-1) napsal 15.08.2010 v 10:51

je to tak abaja nejde

Kawakhans (0) napsal 15.08.2010 v 10:39

všechno musí zkurvit

SoulTrain21 (753) napsal 15.08.2010 v 10:35

na frekvenci 1 (rádiu) říkají,že Abája nenastoupí do závodu tak nevím,jestli je to pravda,či ne.Prej mu to doktoři nepovolili

PesiRR (11) napsal 15.08.2010 v 10:30

Dřív jsem četl že to mají být 450ccm tak proč jenom 250ky. Sice asi tak nepojedou, ale na druhou stranu se to bude dát poslouchat.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist