Potvrzeno, Andrea Dovizioso v roce 2021 závodit nebude

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5047) napsal 12.11.2020 v 12:32+1

Zaujala mně poslední věta Doviho v aktualizaci tohoto článku :
„Teď jsem zaměřen na to, abych dokončil šampionát co nejlepším způsobem a
již jsem začal pracovat na určitých projektech s mými partnery.“
================================================
Nemyslím, žeby jen planě blufoval a držím palce, aby se mu v tomto směru
zadařilo co nejdříve - S LIDMI , kteří nad jeho třemi vice-tituly, zkušenostmi
a pořád ještě špičkovým výkonem NEOHRNUJÍ NOS !

spyke (444) napsal 11.11.2020 v 18:50

Řekl si: buď mi dají balík peněz nebo na to seru.
A taky se na to vysral. Úplně.

KARING (245) napsal 11.11.2020 v 18:25+1

Nic moc! To není dobré!

neznamyScooterD (1081) napsal 11.11.2020 v 14:43

motorkářskou hantýrkou to vypadá na Doviho menší burnout.... bohužel v tomhle businessu se na zásluhy moc nejede :-/ aprilia pro doviho neeee, a co se týče Duc problém mají ovšem bohužel to vypadá, že min na některých tratích to dokáží někteří jezdci svým ridingstylem eliminovat, jenže v jeho letech se něco přeučovat...

Maniac21 (392) napsal 11.11.2020 v 12:24-1+2

Vypadá to, že Kýblas se zase vrátil na žltý ostrov
Když jede žltý, tak tady hází ty svoje žlté komenty, když nejede tak zase zmizí
Cítím s tebou Kýblasi, jako fanatická žltka pro tebe musí být těžké čekat 11 let na titul a 3 roky na vítězství, na houno pocit.

pospit (108) napsal 11.11.2020 v 10:48

A tak Dovi a například takový satelit Suzuki by mi nevadil Na Aprilii si ho teda představit neumím, ikdyž teď na Ducati, to žádná sláva také není.

Plastky266 (644) napsal 10.11.2020 v 21:54+1

Takže ofiko, Dovi oznámil, že si dá pauzu a hledá projekt co má stejný cíl a chuť jako on... A že testovat nechce. Tak nevím, neví třeba něco víc o Honde než my...?

Jirikh75 (934) napsal 10.11.2020 v 21:25+4

Dotaz na správce Motorkari.cz - nejde nějak udělat možnost dávat "+ a -" reakcím na příspěvky? Kolikrát chci vyjádřit svůj názor na reakci a nebaví mě stále psát "souhlas" .

Richie24 (74) napsal 10.11.2020 v 20:21

Strašný. Ale jistá analogie s Maxem tam je - ve 34 letech poslední sezóna v MotoGP, rok pauza a pak ještě 6 sezon v WSBK, korunovaných dvěma tituly. Přál bych si, aby Dovi šel v jeho šlépějích, i když neustále mluví o MotoGP. Je to pro mě pořád velký šok, ale držím palce!

cameron (612) napsal 10.11.2020 v 14:00+4

Ad Iannone - CAS ať jde do hajzlu. Podlehli nátlaku WADA. Za tohle 4 roky? Zničená kariéra... Jasně, každý svého štěstí strůjcem, ale tohle je prostě picovina. Nikde, nikde ve světě sportu nepanuje větší pokrytectví než při aplikování tzv. boje proti dopingu.

lord74 (20) napsal 10.11.2020 v 13:50

Tak Ianone zákaz na 4 roky.
Tak to je myslím jeho konec

pavsi (53) napsal 10.11.2020 v 13:45

Škoda, že se to nezamotalo tak, že by na Doviho zbylo místo v KTM. Ta příští rok motor vyvíjet může, takže by příští rok repsoláky sfouknul jak svíčku ?. Sice šel Miller do sebe, ale obávám se, že Ducati půjde ještě víc dolů.
Zdá se, že Iannone je opravdu ze hry, ale v Aprilii to má prý domluvený Cal.

Kohlstein (103) napsal 10.11.2020 v 13:26

Tak teď je otázka, jestli Biaggi přitáhne do Aprilie Lorenza, kterého Dovi vůbec nemusí? Nebo jestli Dovi kývne na závodění s Aprilií, ale Lorenzo vypadne? A jaké jsou vztahy Biaggi vs Dovi? Biaggi by Doviho v Aprilii chtěl.
Aprilia není špatná, to AE dokazuje. Chce to jenom poladit, aby byla na současných nevyzpytatelných Michelinech rychlejší o půl vteřiny na kolo. Tak jako se to v některých závodech podařilo KTM nebo naopak totálně nedaří Ducati a míň totálně Yamaze.

gall (267) napsal 10.11.2020 v 13:12+1

Tak Iannone to dostane zpřísněno na 4 roky, tak teoreticky tam volno je...ale Dovi nemá podle mě Aprilii zapotřebí.

goat93 (643) napsal 10.11.2020 v 11:45+1

Taky to vidím s návratem k nějaké továrně špatně. Že nedá titul, to by nevadilo, ale Miller a Bagnaia byli často rychlejší a to nejde okecat horšími pneumatikami, když mají všichni stejné. Přišel čas se na to vykašlat, odjezdil hodně, co by za to jiný dal...

Nuvolari (2320) napsal 10.11.2020 v 00:17+6

Tak nejlepší by bylo, kdyby šel Dovi cestou Maxe Biaggiho. Rok pauza a pak WSBK. Tam by mohl změřit síly s Johny Reou.To by bylo zajímavé pro všechny. Návrat do GP nevidím, nižší kubatury jsou už tak vmanévrované do vedlejší role přípravky, že tlak ze spoda jít do GP je obrovský. Je to špatně. Dříve byly střední i nižší kubatury brány jako plnohodnotné a měly své stále jezdce, větší prestiž atd. Dnes šup šup a jestli jsi dobrý, tak rychle do GP...

Mileek (330) napsal 09.11.2020 v 21:17

Myslím (a tak trochu si to přeju), že skončí v Aprilii... Janek dostane na 99% útrum

IvanDvoutakťák (5047) napsal 09.11.2020 v 21:07-1+1

Kdybych byl k nějaké firmě loyální tolik let jako Dovi k Ducati,
mým přínosem bylo, že se ta firma stala 3x druhou nejúspěšnější na světě v určitém oboru,

tak bych se taky nesmířil se skutečností, že jiní navíc krátkodobí(!) zaměstnanci,
navíc ZA NÁSOBNĚ VYŠŠÍ plat "MOJÍ" firmě způsobili pouze ZTRÁTY .

A když jsem na tento FAKT poukázal, tak mně po létech, kdy jsem se podílel na
pozitivním vývoji firmy, SPROSTĚ vyhodili ...

Lehké "uhádnout o kom je řeč" - o Valentino Rossim a Jorge Lorenzovi .

jendazeleny (432) napsal 09.11.2020 v 20:37

A zrovna když se zranil MM a byla velká šance na titul to Ducati přestalo jet!

Capan (190) napsal 09.11.2020 v 20:09+3

S Dovim je to,podľa mňa tak ,ako stále hovorí Ivan2T. Už ho to štvalo,byť tam za magora a dupol si. Vediac,že to nemusí dobre dopadnúť.A nedopadlo. Keď aj skončí,svoje si už odžil...
Ale Ducati stále nemá eso v rukáve! A možno na dlhé roky mať ani nebude. Som zvedavý,kedy u nich niekto výkonmi nahradí Doviho.

BSA (338) napsal 09.11.2020 v 19:27

Dovi loni přes 150 bodů ztráta na Marca , letos výkony tragédie , ve WSBK (pokud by zůstal u Ducati) by ho srovnávali s Alvárem , tedy jedině tester a na to je asi hodně drahý

patstreet (214) napsal 09.11.2020 v 18:59+1

Jojo,jak většina píšete...to je konečná pro Doviho.mohl vzít testmana,ale nechce... proč?má toho všeho asi už dost a po sklamání u Pizza chlapců je bez motivace.sezona v čoudu a výsledky bídný....
Mne by se zamlouval v WSBK,i ten titul by možná dal,Rea nebude pořád vyhrávat .a i kdyby se na to úplně vykašlal tak pořád to je hodně rychleji borec.
Hodně štěstí Dovi

gorkin (4396) napsal 09.11.2020 v 18:17+2

To je pro Andreu arivederčí
tam se tlačí mladí vlčaci....
a hlavně chce celkem balik....
škoda ho..byl to sympoš ?...s pecháčkem

Fullgas1 (745) napsal 09.11.2020 v 18:14+1

Myslel si že Ducati pristúpi na jeho podmienky, nestalo sa a tak nemá na čom jazdit. Mal by jasne povedať končím! Toto vykrúcanie rok pauza, test team ano - nie je zbytočná komédia. Po tejto nemastnej neslanej sezóne si ani moc nárokovať nemôže, výsledky má slabé.

omg (1384) napsal 09.11.2020 v 18:07+4

Dovi držím palce

TDM851 (4041) napsal 09.11.2020 v 17:51-1+2

Asi mě ukamenujete, ale já bych byl rád, kdyby skončil "projekt M Marquez". Konec tvorby toho supermana, který má dornou za úkol stát se legendou v počtu titulů pro Španělsko, by nám na špici vrátila ostatní Hondy. Tak, jak to v minulosti bývalo. Přibyli by nám zpět adepti na výhru či dokonce titul.
A dost jsem přemýšlel o letošní prapodivné sezóně.
Čím mohly být zapricinene výkyvy v továrnách? Jeden závod výhra, další druhá desítka? Že by v Ducati nebo Yamaze byli takoví amatéři???
No budou to nejlíp vědět v Michelinu, jaké zadání pneumatik mají na konkrétní závod. Aby tako sezóna měla tolik vítezu na tolika značkách...
Ony totiž letos i ty traťové rekordy dost odolavaly.
Návratem MM se nám opět vše ustálí. Opět bude 5 stejnych jezdců bojovat o pódium. A tomu jednomu zase to pojede bez výkyvů...

Proč to píšu? Doviho bych rád viděl na konkurenceschopné Hondě.

Mann (1500) napsal 09.11.2020 v 17:41+4

No, netěší mě to , poněvadž jsem Dovimu titul přál. Teď si vůbec nedovedu představit, co všechno by se muselo v příštích dvou letech ve skrze pozitivního odehrát, aby Andrea zůstal na vítězné vlně a pral se v sezóně 22 o pódiová umístění. Taktéž moc nerozumím uvažování dnešních "personálních motoGP manažerů". Daleko prozíravější a s větším předpokladem úspěchu by mohlo být uzavření jednoletého kontraktu s Dovim /jeho požadavek by DUCATI určitě finančně nepoložil/ a k němu k továrně připojit Millera, co by zástupce dravého mládí. Mělo by to logickou kontinuitu i drajf. Ale je jiná doba, dneska se většina situací řeší lámáním přes koleno. Všechno a HNED.
Celkově se ale nemůžu zbavit dojmu, jako by už Dovi nechtěl být součástí cirkusu MotoGP / podobně jako v minulosti CS 27/ a vyřešil to roční pauzou. Možná je jeho znechucení ze zákulisního dění větší než si všichni dovedeme představit. Těžko říct Ať už je to jak je to přeju mu ať si najde to, co ho bude naplňovat v dalším byť i nezávodnickém životě. Ke dnešnímu dni se určitě nemá za co stydět

jan26 (3567) napsal 09.11.2020 v 16:38+1

Je fakt ,že dříve cca 6-10 let zpátky byla to soupiska jezdců stálejší .Dostat se teď do MGP neříkám,že je jednoduché,ale přeci jen ten pytel se roztrhl co do nových jmen. Návrat vidím celkem jako reálný otázka ovšem kam ?

realkosmen (1437) napsal 09.11.2020 v 16:29+1

To jak když se ženská řekne "Dáme si pauzu" Člověk ví , že je to v háji. Dovi to snad musí vědět taky. Dokázal toho hodně, má nemálo zkušeností ale věk bohužel hraje v jeho neprospěch. Jak je psáno v článku, těch dravců je tam hodně. Otázka jestli by si ho nevzala Suzuki do staelitu. V továrně chtěli dát šanci mládým, třeba pro satelit zvolí jinou strategii, vzhledem k tomu že satelit slouží jako testování pro továrnu, decala by tam zapadal...

Plastky266 (644) napsal 09.11.2020 v 16:13+3

No mám obavu, že to bude konečná, škoda... Měl holt smůlu na éru MM, ale je to škoda, že tři roky byl prakticky jediný, kdo MM aspoň trošku zatopil, a když MM je z cesty, Dovi je poloviční (a Ducati taky)... Pokud nebude ani testovat myslím, že za rok ho už neuvidíme... Těch mladých vlčáků je doslova fronta a jeho generace už odchází či spíš odešla.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist