Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vzhledem k tomu, ze motorky začínají připomínat WS kráječ model 3000 , měl by mít rozhodující slovo Horst Fuchs.Jinak za mně - všechno odmontovat, všechno povypínat, zavřít oči a jet.
Nerad bych polemizoval se slovutnými inženýry F1, ale s ohledem na pozici osy kyvné vidlice a vektoru výslednice aerodynamických sil je docela jasné:
- že rameno na kterém síla z křidélka působí není nikterak velké a tedy kolik síly toto malé rameno přenese díky převodovému poměru na kolo
- průřez mezi spodkem kapotáže a křidélkem bude někde kolem 1dm2 což je tak vystrčená rukavice
- vzduch který v těch místech proudí má daleko k volnému proudu, vzhledem ke kolu vpředu tam je úplav, a tak účinnost takového prvku je hodně diskutabilní
Chytrým patří svět. A jestliže není něco zakázané, nebo přesně definované, tak se to používat smí
Luigi to řekl již před nástupem k Ducati - že aerodynamika v následujících letech bude v Moto GP tvořit velkou součást celku motocyklů!!
K Ducati - protest ostatních stájí chápu a na jejich místě bych udělal to samé. Jde o princip.
Rivola z Aprilie totiž tvrdí, že ihned po závodě ve Valencii, kde Yamaha použila podobný bazmek jako Ducati (ale kvůli jinému účelu) bylo konstruktérům Aprilky jasné, že tohle řešení má perspektivu jako aero prvek. Vznesli tudíž dotaz na technickou komisi, zda můžou v této oblasti pracovat. Na což jim bylo řečeno, že ne a použití je možné pouze za mokra. tak se na vývoj vykašlali a tu máš čerte kropáč, Ducna si s tím přijede do Kataru. Takže protestu se vůbec nedivím. Samozřejmě nevidíme do zákulisí, je to prostě hra, ale protest je dobrý už z toho důvodu, že se vyjasní co je dovoleno a co ne.
Dejf: soihlas s tebou samosrejme by to asi v tom fofru resil kazdy, ale mohl malinko ubrat a zajet bokem a odhodit to, protoze tohle vypadalo, ze nekoho trefi! A po zahozu by mohl klidne zkusti pokracovat.. ale mohl to resit bezpecneji, pritoze kdyby to nekoho trefilo do plexi a nebo do krku, tak se z toho nevylize ani Miler a ani poskozenej... kazdopadne nevim na co mysli pravidla v pripade ztraty casti kapoty, protoze jsme byli kolikrat svedky, ze nekdo dojel jen s casti kapot...
Chesterfield: ja jsem fanousek Yamahy, ale asi ti uniklo uz driv, ze Yamaha nedala protest, protoze s tim jeli uz minulou sezonu
TRUCK: Ono se neda zavodit ani na motorce, kdyz ti neco upadne, coz ukazal Peco B. kdyz mu Petruci urazil kridelko a motorka se nedala ovladat, tak zajel do boxu... A Jackas to chvilku zkousel brz sedla, ale tak zadnej slagr, kazdopadbe jich bylo skoda a priste urcite potrepej favority
Bol to okruh ,ktorý Ducati náramne sedí,mali túto prítlakovú vychytávku a napriek tomu Marqueza porazili len o tisíciny. Robia čo môžu. Ale čo ďalej? Mám obavu,že inde ich bude Marek deklasovať.
miramara 09:47: To je zajímavá připomínka Kdyby Miller zajel dobrý výsledek, možná by musel s takhle "odstrojenou" motorkou na převážení, jestli splňuje váhový limit.
Ale ta situace s Ducati krásně ukazuje, že čím striktnější jsou pravidla, tím bývá těžší snadno určit co je ještě povolené a co už ne.
Yamaha je zticha, protože něco hodně podobného použila už loni ve Valencii (viz obr) Tenkrát údajně kvůli odvodu vody mimo zadní kolo... Jinak jsem taky pro to ať si každý na to montuje jaký chce prvky, pokud to není nebezpečný... A tohle podle mě nebezpečný není, teda určitě míň než ty "zrušený" křidélka...
At je nechají žít a ostatní ať v tichosti udělají imitaci ideje Ducati a je po ptactvu. Tenhle chytrý udělátor mi vadí neskonale míň, než když motorka zepředu vypadá jako Fokker Dreidecker 1. A konkrétně Yamaze by to mohlo nemálo pomoci s jejich letitým problémem s prokluzem zadního kola, možná proto jsou zticha.
To jim zcela jistě poradil jejich nejlepší vývojář Jorge Lorenzo, Gigi jen nevěřícně kroutil hlavou a teď když je JL na druhý straně barikády je prásknul... Forza Gigi
IvanDvoutakťák (2696) napsal Včera v 22:54
Úředníci od zelenýho stolu, aby potvrzovali svoji potřebnost,
zasahují do konstrukce závodních motocyklů a současný stav
je výsledkem Ať si každej tým na jejich(!) stroj namontuje
co chce, ale když jim "to" v závodě upadne, ihned končí .
A bude po protestech .
Ducati ostatní předběhla jak píšou našli díru v pravidlech ,ale neřekl by že je to zas tak propastný rozdíl proti ostatním kdyby to dělalo 2-3 vteřiny na kolo to by byla jiná.V F1 kdysi Lotus po zákazu bočních "zástěrek" postavil vůz s dvojitým šasím a dosáhl ještě lepšího přítlaku zbytek byl v háji tak dokázali jim to zastrhnout.Uvidíme jak v moto.Na druhou stranu proč Ducati když je to tak čistý tvrdí že je to na chlazení kola ???
CRXJET a Gorkin - Nechcete si mě dát raději do ignoru a nebrat si mě do huby troubové?
meli by potrestat vsechny, co si behem zavodu sundavaji a zahazuji slidu z plexi!
Matt- to mě nenapadlo. Možná máš pravdu
matt> Dobra pripominka.
Okruhoky nemaji klasicke sedlo, ale pouze takovou penovou podlozkul.
ta sedačka je jen kus molitanu co je nalepenej na podsedadlák.. nebo ne?
Vzhledem k tomu, ze motorky začínají připomínat WS kráječ model 3000 , měl by mít rozhodující slovo Horst Fuchs.Jinak za mně - všechno odmontovat, všechno povypínat, zavřít oči a jet.
Nerad bych polemizoval se slovutnými inženýry F1, ale s ohledem na pozici osy kyvné vidlice a vektoru výslednice aerodynamických sil je docela jasné:
- že rameno na kterém síla z křidélka působí není nikterak velké a tedy kolik síly toto malé rameno přenese díky převodovému poměru na kolo
- průřez mezi spodkem kapotáže a křidélkem bude někde kolem 1dm2 což je tak vystrčená rukavice
- vzduch který v těch místech proudí má daleko k volnému proudu, vzhledem ke kolu vpředu tam je úplav, a tak účinnost takového prvku je hodně diskutabilní
Chytrým patří svět. A jestliže není něco zakázané, nebo přesně definované, tak se to používat smí
Luigi to řekl již před nástupem k Ducati - že aerodynamika v následujících letech bude v Moto GP tvořit velkou součást celku motocyklů!!
K Ducati - protest ostatních stájí chápu a na jejich místě bych udělal to samé. Jde o princip.
Rivola z Aprilie totiž tvrdí, že ihned po závodě ve Valencii, kde Yamaha použila podobný bazmek jako Ducati (ale kvůli jinému účelu) bylo konstruktérům Aprilky jasné, že tohle řešení má perspektivu jako aero prvek. Vznesli tudíž dotaz na technickou komisi, zda můžou v této oblasti pracovat. Na což jim bylo řečeno, že ne a použití je možné pouze za mokra. tak se na vývoj vykašlali a tu máš čerte kropáč, Ducna si s tím přijede do Kataru. Takže protestu se vůbec nedivím. Samozřejmě nevidíme do zákulisí, je to prostě hra, ale protest je dobrý už z toho důvodu, že se vyjasní co je dovoleno a co ne.
Miller celou situaci řešil bezohledně, nezájem o všechny kolem. Penalizace by byla zcela na místě.
Dejf: soihlas s tebou samosrejme by to asi v tom fofru resil kazdy, ale mohl malinko ubrat a zajet bokem a odhodit to, protoze tohle vypadalo, ze nekoho trefi! A po zahozu by mohl klidne zkusti pokracovat.. ale mohl to resit bezpecneji, pritoze kdyby to nekoho trefilo do plexi a nebo do krku, tak se z toho nevylize ani Miler a ani poskozenej... kazdopadne nevim na co mysli pravidla v pripade ztraty casti kapoty, protoze jsme byli kolikrat svedky, ze nekdo dojel jen s casti kapot...
Chesterfield: ja jsem fanousek Yamahy, ale asi ti uniklo uz driv, ze Yamaha nedala protest, protoze s tim jeli uz minulou sezonu
TRUCK: Ono se neda zavodit ani na motorce, kdyz ti neco upadne, coz ukazal Peco B. kdyz mu Petruci urazil kridelko a motorka se nedala ovladat, tak zajel do boxu... A Jackas to chvilku zkousel brz sedla, ale tak zadnej slagr, kazdopadbe jich bylo skoda a priste urcite potrepej favority
Vôbec to nie je trápne. Pravidlá platia pre všetkých. Virago to vysvetlil.
Bol to okruh ,ktorý Ducati náramne sedí,mali túto prítlakovú vychytávku a napriek tomu Marqueza porazili len o tisíciny. Robia čo môžu. Ale čo ďalej? Mám obavu,že inde ich bude Marek deklasovať.
Jestli se mel v kataru nekdo resit, byl by to Miller, kterej nebezpecne zahodil sedacku.
Jinak tohle je trapny. Fandim DUC!
Miller zabudol posvačit a keď nenašiel pod sedadlom šunkové pečivo,nasrane ho odhodil...
miramara 09:47: To je zajímavá připomínka Kdyby Miller zajel dobrý výsledek, možná by musel s takhle "odstrojenou" motorkou na převážení, jestli splňuje váhový limit.
Ale ta situace s Ducati krásně ukazuje, že čím striktnější jsou pravidla, tím bývá těžší snadno určit co je ještě povolené a co už ne.
Yamaha je zticha, protože něco hodně podobného použila už loni ve Valencii (viz obr) Tenkrát údajně kvůli odvodu vody mimo zadní kolo... Jinak jsem taky pro to ať si každý na to montuje jaký chce prvky, pokud to není nebezpečný... A tohle podle mě nebezpečný není, teda určitě míň než ty "zrušený" křidélka...
At je nechají žít a ostatní ať v tichosti udělají imitaci ideje Ducati a je po ptactvu. Tenhle chytrý udělátor mi vadí neskonale míň, než když motorka zepředu vypadá jako Fokker Dreidecker 1. A konkrétně Yamaze by to mohlo nemálo pomoci s jejich letitým problémem s prokluzem zadního kola, možná proto jsou zticha.
Kdyby to měl Mareček na hondě tak to je v pořadku si myslim.
Ducati mě baví
Jinak Ducati měla aj nějaký bazmek na předním kole
Zajímavý že nikdo nepodal protest na Millera, že za jízdy odlehčil moto tím, že odhodil sedadlo ...jo on vlastně nedokončil závod
vsadil by som vsetko na to ze to dopadne tak ze sa to bude moct pouzivat len v mokrych podmienkach...the ende.
To jim zcela jistě poradil jejich nejlepší vývojář Jorge Lorenzo, Gigi jen nevěřícně kroutil hlavou a teď když je JL na druhý straně barikády je prásknul... Forza Gigi
Karing-Akro je u mne chudák
pořád stejný hejtr..za ty roky bezezměny...
kuwa akro tu mínusuje , ale žádná zmínka o těch podělanejch podvodnících že on dostal rýmičku a je nemocnej
IvanDvoutakťák (2696) napsal Včera v 22:54
Úředníci od zelenýho stolu, aby potvrzovali svoji potřebnost,
zasahují do konstrukce závodních motocyklů a současný stav
je výsledkem Ať si každej tým na jejich(!) stroj namontuje
co chce, ale když jim "to" v závodě upadne, ihned končí .
A bude po protestech .
Více na: https://www.motorka...41103.html?diskuze=1
Copyright © Motorkari.cz
Ducati ostatní předběhla jak píšou našli díru v pravidlech ,ale neřekl by že je to zas tak propastný rozdíl proti ostatním kdyby to dělalo 2-3 vteřiny na kolo to by byla jiná.V F1 kdysi Lotus po zákazu bočních "zástěrek" postavil vůz s dvojitým šasím a dosáhl ještě lepšího přítlaku zbytek byl v háji tak dokázali jim to zastrhnout.Uvidíme jak v moto.Na druhou stranu proč Ducati když je to tak čistý tvrdí že je to na chlazení kola ???