Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Problém je v tom, že se lidi podívají jen na konečnou tabulku, kdo má titul, ale už se nedívají na průběh šampionátu. Koncový stav byl rozdíl 4 bodů, ale Jorge jel dva závody ihned po zlomené klíční kosti, a závody Assen, Sachsenring a Laguna zřejmě rozhodly. Ikdyž rozhodl si to vlastně sám Lorenzo, když udělal 2x chybu. Sám Lorenzo nejezdil začátek sezóny na 100%, a i sám s etak připravil o body. Prostě proti Marquezovi musí jezdit na 100%.
mike99- chcel jesem napsat, že všechny závody co dojel byl na podiu. Lorenzo co jel, tak nedojel 3x na podiu, 1x5, 1x6, 1x7 v le mans na mokru. Rozhodující okamžik byl v aragonu a sepangu kde ho marc předjel a ujel, před těmato závody měl jorge ještě šanci, a v australii by jorge taky neměl výhru v kapse, protože ho marc stahoval 0,5 sekundy na kolo a před černou vlajkou byl téměř za ním. Lorenzo byl lepší v motegi a valencii, ale to hlavně kvůli tomu, že marc už nechcel po tom co se mu stalo v australii riskovat. Srovnávat kdo byl lepší podle posledních třech závodů mi příjde trochu na hlavu, před těmito třemi závodama ho marc pravidelně porážel.
lonk: len dotaz, kym sa Jorge rozlamal v Assene, tak Marc spadol z druheho miesta v Mugelle, takze nedojel vsetky zavody na podiu. A pred GP v Holandsku nebol prvy ani Marquez:
1. Pedrosa 123b
2. Lorenzo 116b
3. Marquez 93b
nutno poznamenat, že před tím než se lorenzo rozlámal, jorge nebyl na prvním místě celkově, marc dojel všechny závody na stupních, ale lorenzo dojel v le mans na mokru na sedmým místě, zatím co marc dojel první závod na mokru na třetím místě, tam někde hledejme kdo je lepší, protože na mokru je to hlavně o jezdci
Další pravdou je to, že Lorenzo sice většinu posledních závodů vyhrál, ale Marquez už jel víceméně takticky. On ty první místa k titulu nepotřeboval a jel na jistotu, co mě překvapilo. Uvidíme po příštím roce když Jorge přejde k Hondě, kdo z nich je lepší :)
Pity: Zmýlená neplatí, vyšší bodový průměr má paradoxně Lorenzo, jelikož bodový průměr můžeš počítat pouze z absolvovaných závodů. Lorenzo 330 b/17 GP, tj. 19,41, Marquez 334/18, tj. 18,55 bodu.
Prostě chybělo štěstíčko,ale jezdil výborně,osm vítězství,15krát bedna, téměř do každého závodu vyrazil první-fantastický starty- několikrát dal i poleposition -i vicemistr je krásná pozice !!
k Ducati..technologie která je dnes v MotoGP (fabriky H a Y) je dnes už na tak vysoké úrovní, že je prakticky nemožné aby ji méně vybavené a méně bohaté firmy dotáhli za jeden rok a to platí i pro Ducati. Součet 98% stroj + třeba i 100% jezdec (Cal) + třeba i 100% italský managment(může být že takový existuje), nemůže konkurovat.
Velký šéfové udělali z Moto Gp a WSBK bramboračku. Tu je změna z 800 na 1000, pak jednotká elektronika, jindy pneumatiky, Evo motocykl, pak zase něco a samy továrny se v tom nevyznají co se po nich chce. V prestižní třídě jezdí závodníci, kteří si to díky sponzorům zaplatí a pak jsou tam jen do počtu a nezískají ani jeden pod #52, nebo jim to zaplatí bohatý otec, ale pak jsou zase spíš na zemi v kačírku než na motorce #17. Letos bylo jediné štěstí, že v Moto GP jel Marquez, jinak by Lorenzovi mohli dát pohár za titul hned na začátku sezóny Ještě, že máme skvělý závody na přírodních tratích , jinak by nebylo na co chodit
JP: myslím že konkurenceschopnou Ducati ... nebo víc user friendly Ducati pro jiné jezdce než byl šutrák, to je jedno, si přejí snad všichni... až na Hondu a Yamahu. Kdyby pak ještě Sůza mohla zasahovat do pořadí na předních příčkách hned od prvního závodu, to by bylo maso
Je to borec, ale to muže zas napsat Mark že kdyby jeho tym uměl počitat do 10 při vyměně motorek tak se s chorchem nemusel srat a bylo by to vyřešeno dřiv!
tak já té diskusi trochu odlehčím, titul vyhraje Crutchlow . No nebyla by to pecka, kdyba Hondě i Yamaze vytřela zrak Audi - vlastně jsem chtěl říct Ducati . Myslím, že už se víc projeví "německý přístup" a německá automobilka co vyrábí motorky v Itálii se ukáže v lepším světle. Ne že bych to soudruhum z Německa přál, to vůbec, myslel jsem, aby to bylo pro diváka zajímavější a nebylo to pořád jen o Yamaze a Hondě
Zas ty řeči, že Lorenzo byl lepší :) když je Lorenzo lepší tak by měl být MS letos on, ne? :)
Komplexně po celou sezonu podával vyrovnanější výkony Marquez, protože má větší bodový průměr na závod když sečtete body a vydělíte počtem závodu :)
Lorenzo byl prostě ve finiši suprovej, ale němel co ztratit, Marquez jel údržbu, tedy stejná strategie, jakou loni právě Jorge jezdil a Pedrosa dotahoval Lorenza vítězstvími.
Příští rok bych si ale vsadil opět na Marqueze, mám pocit, že z toho bude takový motogpíčkový Vettel, tudíž 4 tituly v řadě by mě nepřekvapily.
Rozdíl by byl 24 bodů min kdyby Marquez, "nezabloudil" v tom change bike závodě na PI. Jinak pěkná sezóna a já narozdíl od medii si všímám a vážím nejen druhého, ale třeba i 24 v pořadí.
AKRO: nevím co bylo na tom Marcově vyloučení nesmyslného. Všechno bylo určeno už před závodem - jak limit do kdy to provést tak penalizace za porušení.To že gumárna zpackala výbavu je jedna věc, ale tohle opatření bylo v rámci bezpečnosti jezdců. Zrovna ty kterej nechce nechat závodit "nedoživený děcka" bys to měl chápat.
Myslíš LUKU, že by se měl Vale svěřit, jak mu pekli ty gumy? No asi se není čím chlubit, bez toho by možná šest titulů MGP ani neměl... Do těch BRIDŽÍ ho poslal SPZka, ale stejně mu to je houby platné! Jinak s tebou docela souhlasím, že byl letos asi Lorenzo lepší, ale titul má Marques...
Vale dělá testovacího jezdce PRO PNEUMATIKY?Mazec,fakt jo, prostě ten devítinásobný hmmmmm,nikoho jiného nechtěli,ale ty nám určitě řekneš proč a něco o pečení,který mě doted nikdo neprokázal
Slovy mika99: Lorenzo nedokázal obhájit titul na mistrovské motorce, takže je looser.
Problém je v tom, že se lidi podívají jen na konečnou tabulku, kdo má titul, ale už se nedívají na průběh šampionátu. Koncový stav byl rozdíl 4 bodů, ale Jorge jel dva závody ihned po zlomené klíční kosti, a závody Assen, Sachsenring a Laguna zřejmě rozhodly. Ikdyž rozhodl si to vlastně sám Lorenzo, když udělal 2x chybu. Sám Lorenzo nejezdil začátek sezóny na 100%, a i sám s etak připravil o body. Prostě proti Marquezovi musí jezdit na 100%.
mike99- chcel jesem napsat, že všechny závody co dojel byl na podiu. Lorenzo co jel, tak nedojel 3x na podiu, 1x5, 1x6, 1x7 v le mans na mokru. Rozhodující okamžik byl v aragonu a sepangu kde ho marc předjel a ujel, před těmato závody měl jorge ještě šanci, a v australii by jorge taky neměl výhru v kapse, protože ho marc stahoval 0,5 sekundy na kolo a před černou vlajkou byl téměř za ním. Lorenzo byl lepší v motegi a valencii, ale to hlavně kvůli tomu, že marc už nechcel po tom co se mu stalo v australii riskovat. Srovnávat kdo byl lepší podle posledních třech závodů mi příjde trochu na hlavu, před těmito třemi závodama ho marc pravidelně porážel.
lonk: len dotaz, kym sa Jorge rozlamal v Assene, tak Marc spadol z druheho miesta v Mugelle, takze nedojel vsetky zavody na podiu. A pred GP v Holandsku nebol prvy ani Marquez:
1. Pedrosa 123b
2. Lorenzo 116b
3. Marquez 93b
//www.youtube.com/watch?v=DyfmUt8ZIS8
nutno poznamenat, že před tím než se lorenzo rozlámal, jorge nebyl na prvním místě celkově, marc dojel všechny závody na stupních, ale lorenzo dojel v le mans na mokru na sedmým místě, zatím co marc dojel první závod na mokru na třetím místě, tam někde hledejme kdo je lepší, protože na mokru je to hlavně o jezdci
luk42:a podle tebe si zavodnici pocitaji kola samy???to nemyslis vazne
cameron: argumentuješ mi pravdivým faktem, máš plus.
Další pravdou je to, že Lorenzo sice většinu posledních závodů vyhrál, ale Marquez už jel víceméně takticky. On ty první místa k titulu nepotřeboval a jel na jistotu, co mě překvapilo. Uvidíme po příštím roce když Jorge přejde k Hondě, kdo z nich je lepší :)
gresini: souhlas, Marc (jakkoliv zajel fantasticky ) měl na své straně o něco větší porci štěstí než Jorge.
Pity: Zmýlená neplatí, vyšší bodový průměr má paradoxně Lorenzo, jelikož bodový průměr můžeš počítat pouze z absolvovaných závodů. Lorenzo 330 b/17 GP, tj. 19,41, Marquez 334/18, tj. 18,55 bodu.
Prostě chybělo štěstíčko,ale jezdil výborně,osm vítězství,15krát bedna, téměř do každého závodu vyrazil první-fantastický starty- několikrát dal i poleposition -i vicemistr je krásná pozice !!
k Ducati..technologie která je dnes v MotoGP (fabriky H a Y) je dnes už na tak vysoké úrovní, že je prakticky nemožné aby ji méně vybavené a méně bohaté firmy dotáhli za jeden rok a to platí i pro Ducati. Součet 98% stroj + třeba i 100% jezdec (Cal) + třeba i 100% italský managment(může být že takový existuje), nemůže konkurovat.
Velký šéfové udělali z Moto Gp a WSBK bramboračku. Tu je změna z 800 na 1000, pak jednotká elektronika, jindy pneumatiky, Evo motocykl, pak zase něco a samy továrny se v tom nevyznají co se po nich chce. V prestižní třídě jezdí závodníci, kteří si to díky sponzorům zaplatí a pak jsou tam jen do počtu a nezískají ani jeden pod #52, nebo jim to zaplatí bohatý otec, ale pak jsou zase spíš na zemi v kačírku než na motorce #17. Letos bylo jediné štěstí, že v Moto GP jel Marquez, jinak by Lorenzovi mohli dát pohár za titul hned na začátku sezóny Ještě, že máme skvělý závody na přírodních tratích , jinak by nebylo na co chodit
JP: myslím že konkurenceschopnou Ducati ... nebo víc user friendly Ducati pro jiné jezdce než byl šutrák, to je jedno, si přejí snad všichni... až na Hondu a Yamahu. Kdyby pak ještě Sůza mohla zasahovat do pořadí na předních příčkách hned od prvního závodu, to by bylo maso
Je to borec, ale to muže zas napsat Mark že kdyby jeho tym uměl počitat do 10 při vyměně motorek tak se s chorchem nemusel srat a bylo by to vyřešeno dřiv!
tak já té diskusi trochu odlehčím, titul vyhraje Crutchlow . No nebyla by to pecka, kdyba Hondě i Yamaze vytřela zrak Audi - vlastně jsem chtěl říct Ducati . Myslím, že už se víc projeví "německý přístup" a německá automobilka co vyrábí motorky v Itálii se ukáže v lepším světle. Ne že bych to soudruhum z Německa přál, to vůbec, myslel jsem, aby to bylo pro diváka zajímavější a nebylo to pořád jen o Yamaze a Hondě
Kdyby spadl cizím zaviněním, tak se dá říct, že byl lepší. Ale letos byl lepší Marquez
Zas ty řeči, že Lorenzo byl lepší :) když je Lorenzo lepší tak by měl být MS letos on, ne? :)
Komplexně po celou sezonu podával vyrovnanější výkony Marquez, protože má větší bodový průměr na závod když sečtete body a vydělíte počtem závodu :)
Lorenzo byl prostě ve finiši suprovej, ale němel co ztratit, Marquez jel údržbu, tedy stejná strategie, jakou loni právě Jorge jezdil a Pedrosa dotahoval Lorenza vítězstvími.
Příští rok bych si ale vsadil opět na Marqueze, mám pocit, že z toho bude takový motogpíčkový Vettel, tudíž 4 tituly v řadě by mě nepřekvapily.
Chytrej kluk tenhle Zeelenberg
Rozdíl by byl 24 bodů min kdyby Marquez, "nezabloudil" v tom change bike závodě na PI. Jinak pěkná sezóna a já narozdíl od medii si všímám a vážím nejen druhého, ale třeba i 24 v pořadí.
AKRO: nevím co bylo na tom Marcově vyloučení nesmyslného. Všechno bylo určeno už před závodem - jak limit do kdy to provést tak penalizace za porušení.To že gumárna zpackala výbavu je jedna věc, ale tohle opatření bylo v rámci bezpečnosti jezdců. Zrovna ty kterej nechce nechat závodit "nedoživený děcka" bys to měl chápat.
Tak se měj Luku, já to půjdu dnes roztočit do nějakého nočního podniku s nějakou čerticí! Je přece Mikuláš ne?
no nic kluci tak děkuji za krácení volného času konec odpolední
Myslíš LUKU, že by se měl Vale svěřit, jak mu pekli ty gumy? No asi se není čím chlubit, bez toho by možná šest titulů MGP ani neměl... Do těch BRIDŽÍ ho poslal SPZka, ale stejně mu to je houby platné! Jinak s tebou docela souhlasím, že byl letos asi Lorenzo lepší, ale titul má Marques...
Jen Klouda tu žije v tom že se trápím že Jorge nemá titul Mám Marečka ve snech jako Mad mrd Rossiho
Mě to je ale úplně šumák,já za to prachy nemám mě je to jedno
Klouda
Vale dělá testovacího jezdce PRO PNEUMATIKY?Mazec,fakt jo, prostě ten devítinásobný hmmmmm,nikoho jiného nechtěli,ale ty nám určitě řekneš proč a něco o pečení,který mě doted nikdo neprokázal
Luku, prosím, už se s tím smiř. Uleví se ti