O vítězi rakouské Grand Prix rozhodla poslední zatáčka. První místo získal Dovizioso

Pro své druhé letošní vítězství si v rakouském Spielbergu dojel Andrea Dovizioso, který tak o pět bodů snížil náskok Marca Márqueze ve vedení šampionátu. Se Španělem bojoval třiatřicetiletý jezdec až do samotného závěru, kdy urval vítězství až v poslední zatáčce. Potřetí v sezóně pak vystoupal na pódium Fabio Quartararo, jenž si dojel pro bronz.

myWorld Motorrad Grand Prix von Österreich - Závod

1. Andrea Dovizioso (Ducati Team) – MS 2. místo … 172 bodů (- 58)

„Dnes jsem opravdu moc rád, protože toto vítězství pro měl bylo hodně důležité. Ke konci závodu jsem měl dobrou boční přilnavost pravé strany pneumatiky, což mi umožnilo podniknout neuvěřitelný manévr při předjetí v poslední zatáčce. Mojí strategií pro závod bylo jet agresivně hned od začátku, ale Márquez byl v tomto směru silnější. Okamžitě se snažil nastavit tempo, ale mě se jeho nástup pokaždé podařilo zachytit a v posledních fázích závodu si myslím měl větší opotřebení pneumatik, takže jsem mohl podniknout toto šílené předjetí. Moc chci poděkovat týmu a Ducati, protože dnes vše fungovalo skutečně dokonale.“

2. Marc Márquez (Repsol Honda Team) – MS 1. místo … 230 bodů

„Jsem šťastný. Dnes jsme udělali chybu ve volbě zadní pneumatiky, hned na začátku závodu jsem viděl, že mají měkké pneumatiky lepší grip. A jejich konzistence byla na konci také lepší než naše. I tak jsem zkusil vyhrál, protože jsem prostě Marc a musím to vždy zkusit! Druhá místo je dobré, v poslední zatáčce mi to dost klouzalo. Dovi odvedl neuvěřitelnou práci. Odjíždíme odsud s osmapadesátibodovým vedením v šampionátu, takže musíme obdobně pokračovat dál. I když nejsme v nejlepší formě, jsme schopni takhle dojet závod, což je pozitivní."

3. Fabio Quartararo (Petronas Yamaha SRT) – MS 7. místo … 92 bodů (- 138)

„Nikdy bychom nečekali, že bychom na této trati mohli skončit na pódiu. Podařilo se mi ale dobře odstartovat a když byli Marc s Andreou dlouzí, podařilo se mi dostat se před ně. Prvních pět kol ve vedení bylo nejtěžších. S měkkou pneumatikou jsem trochu riskoval, v závodě jsme se ale naučili spoustu věcí a vyplatilo se to. Věděl jsem, že se piloti ve vedení vždycky snaží vytlačit toho druhého ze stopy nebo něco podobného, tak jsem se jim pro případ snažil zůstat nablízku. Doufám, že s nimi budu moci příště bojovat o vítězství!"

Autor článku obdržel prémii 2 Kč od 1 uživatelů. Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist